mutta yksikään tuttu ei ota minuun yhteyttä. Minun täytyy soitella heille ym. Sama pätee suhderintamalla. Tiedän että jotkin naiset ovat kiinnostuneet minusta, mutta he eivät tee elettäkään minun suhteeni. No ihan sama, olen jo niin vanha ettei mua enää kiinnosta.
Olen suosittu kaveri...
10
52
Vastaukset
- Anonyymi
Et ole suosittu tai sinut unohdetaan helposti.. ystävyys kuten parisuhteetkin vaatii työtä. Toimivinta ja aitoa se on kun toimii molemminpuolin.
- Anonyymi
Minusta tuntuu että kavereiden elämä on niin tylsää, että heillä ei ole minulle mitään kerrottavaa. Minä sen sijaan olen mielenkiintoinen tapaus. Minun elämässä tapahtuu.
Mutta voisivathan he kysyä kuulumisia, ei niin että minä soitan heille.- Anonyymi
Nyt syy löytyi miksi sinuun ei oteta yhteyttä.
Taidat aina olla suuna ja päänä asioistaan? Jos ns. ystävilläsi ei ole asiat kovin hyvin, he eivät jaksa kuunnella kun lesotat "hyvästä elämästäsi".
Joskus on parempi olla vain kaveri, jonka kanssa tehdään asioita, jotka sopivat kummankin tyyliin ja kukkarolle. Kokeile seuraavan kerran kun olet kehenkään kaveriksi yhteydessä, otit sinä yhteyttä tai hän, et kysyt ensimmäisenä mitä hänelle kuuluu. Sen kysymyksen jälkeen pidät suusi kiinni ja kuuntelet mitä hän kertoo. Heittämättä mitään omia juttujasi sekaan tai väliin. Korkeintaan kysyen tarkentavaa tai yksityiskohtaisempaa tietoa koskien sitä mitä kaverisi kertoo.
Toista tämä useamman kaverin kanssa useaan kertaan, niin ehkä tilanne muuttuu, ja sinuun otetaan yhteyttä eikä toisin päin.
Jaksatko itse kuunnella kuinka pitkään sellaista kaveria, joka puhuu jatkuvasti minä sitä, minä tätä, minä tuota, minä olen paras kukaan muu ei ole mitään?Lisään vielä tämän. Miksi kaverisi kertoisivat asioitansa sinulle, kun sinusta saa sen käsityksen ettei sinua kiinnosta heidän asiansa ja elämänsä. Että sinua kiinnostaa vain oma elämäsi, ja sillä brassailu.
- Anonyymi
Lauruska kirjoitti:
Kokeile seuraavan kerran kun olet kehenkään kaveriksi yhteydessä, otit sinä yhteyttä tai hän, et kysyt ensimmäisenä mitä hänelle kuuluu. Sen kysymyksen jälkeen pidät suusi kiinni ja kuuntelet mitä hän kertoo. Heittämättä mitään omia juttujasi sekaan tai väliin. Korkeintaan kysyen tarkentavaa tai yksityiskohtaisempaa tietoa koskien sitä mitä kaverisi kertoo.
Toista tämä useamman kaverin kanssa useaan kertaan, niin ehkä tilanne muuttuu, ja sinuun otetaan yhteyttä eikä toisin päin.
Jaksatko itse kuunnella kuinka pitkään sellaista kaveria, joka puhuu jatkuvasti minä sitä, minä tätä, minä tuota, minä olen paras kukaan muu ei ole mitään?Joutuisi laittaa luurin pois aika pian, kun vastaus on ei mitään ja sit on hiljaisuutta.
- Anonyymi
Miksi esimerkiksi FBssä jotkut mun tutut tykkäävät kaverieni jutuista, muttei mun?
nimimerkki, syrjäytynyt. - Anonyymi
Olen sinkku, aina ollut ja olen. Miks kaverit eristää mut ulkopuolelle?
Pitääkö olla perhe että saa hyväksynnän?- Anonyymi
Taisin iskeä juurikin siihen mihin pitikin, kun ei tule vastauksia. Eli miksi perheelliset eristävät sinkut pois?
- Anonyymi
No jos sut tiedetään aktiiviseksi, niin voidaan aatella et sulle yhteydenotto ei ongelma, et teet niin mielelläs. Totta seki, että jos ei anna mitään itsestään, on silloinki huono kaveri. Ja sitte taas jotku puhuu vaan itsestään.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?1024639- 272415
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell1102312- 2002199
PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w4261997- 1751545
Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale1001279Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.331087Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha72986Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?79870