Syö tarkasti,muuten lihot

Anonyymi

Jos 60-70 kiloinen pyöräilee 4 tuntia päivässä,eikä päivän aikana OLE mitään muuta liikuntaa saa syödä KORKEINTAAN 3000 kaloria

Ja jos ei harrasta yhtään liikuntaa SAA syödä KORKEINTAAN 2000 kaloria

Tärkeintä on ensin päästä kokonaan eroon näistä 3500-5000 kalorin päivistä poistamalla ruokavaliosta kaikista eniten lihottavat tuotteet tai syömällä niitä vain vähän.

Pyöräilijän kulutus laskettuna
Peruskulutus 1600 kaloria
Pyöräily 4 tuntia keskinopeus 24 km tunnissa 1200 kaloria
Arkiaktivisuus n200 kaloria
YHT 1600 1200 200=3000 kaloria

Saman kalorimäärän saa syödä JOS tekee 8 tuntia keskiraskasta työtä.
Kevyen työn tekijä saa syödä vain 2000 kaloria

18

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olipa tuossa vaatimaton avaus.

    • Anonyymi

      Jos 50 Kiloinen polkee pyörällä HITAASTI 68:ksan km:etriä ja juo samalla maksajäätelö smoothieta ei LiHO lainkaan. Sitä tulee vain 2690 cKal. Samalla kuluttaa 3690 cKal. Mansika kakun pitää olla myös HYVÄÄ. Ei kannata syödä Jäätelöä eikä juustoleipää sillä se lihottaa mutta karkki EI LIHOTA koska se on HYVÄÄ.

      • Anonyymi

        Että sinä jaksat.


      • Anonyymi

        kuusikymmentäkahdeksanksan ja kilometrietriä.Ihmeellistä suomen kieltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kuusikymmentäkahdeksanksan ja kilometrietriä.Ihmeellistä suomen kieltä.

        Et ole snaijannut, että tässä on joku skitso esittänyt kolme kuukautta parodiaa aloittajan kirjoitustyylistä.


    • Anonyymi

      Onko miestäni näkynyt? Itä-Suomi. Mansikkakakku löytyi samoin karkkikätköt (Lidlin halpa hedelmätoffee) mutta pyörä on hävinnyt ja mieheni lähti jo perjantaina klo 23.45:iisi. Terveisin Terttu.

      • Anonyymi

        Pitkästyneen ihmisen kirjoittelua. Taustalla tod.näk. ahdistuneisuutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitkästyneen ihmisen kirjoittelua. Taustalla tod.näk. ahdistuneisuutta.

        Oletko koulutukseltasi psykiatri tai psykoterapeutti? Jos olet, niin hienoa, ellet ole, niin suuta kiinni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitkästyneen ihmisen kirjoittelua. Taustalla tod.näk. ahdistuneisuutta.

        Minua ahdistaa kyllä olet oikeassa. Olen nyt syönyt mansikkakakun ja Lidlin karkit ja pelkään että minun on ostettava JUUSTOA ja LEIPÄÄ joista lihoo koska miestäni ei kuulu takaisin. Mansikkakakusta ei liho. En pitkästy sillä naapurin Keijo lupasi tulla "päiväkahvien" merkeissä. Ehkä juomme ne kahvitkin ja syömme 4:jä mansikkakakkua ja juomme kahvia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko koulutukseltasi psykiatri tai psykoterapeutti? Jos olet, niin hienoa, ellet ole, niin suuta kiinni.

        Taisi kommenttini osua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minua ahdistaa kyllä olet oikeassa. Olen nyt syönyt mansikkakakun ja Lidlin karkit ja pelkään että minun on ostettava JUUSTOA ja LEIPÄÄ joista lihoo koska miestäni ei kuulu takaisin. Mansikkakakusta ei liho. En pitkästy sillä naapurin Keijo lupasi tulla "päiväkahvien" merkeissä. Ehkä juomme ne kahvitkin ja syömme 4:jä mansikkakakkua ja juomme kahvia.

        😂😂😂
        *REPS* Ilmoitan jos havaitsen uuvahtaneen mansikkakakun...ei kun siis pyöräilijän itäsuomessa.


      • Anonyymi

        Joku peräsi oikeutta tällaisen kirjoittamiseen kun se on niin hauskaa huumoria.

        Miksi minua ei sitten naurata?


      • Anonyymi

        Puristaako jokin sinua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku peräsi oikeutta tällaisen kirjoittamiseen kun se on niin hauskaa huumoria.

        Miksi minua ei sitten naurata?

        Kuvittelitko ja kuvitteletko itse olevasi hauska? Et ollut, etkä ole.


    • Anonyymi

      Joka päivä ylimääräinen syöty 250 kaloria lihottaa 1 kg kuukaudessa,esim viipale leipää juustolla tai leikkeellä

      Laskekaa siitä lihominen,jos syö vaikka 2000 kaloria enemmän kuin on kulutus.
      Esimerkiksi 500g kermajäätelöä on 1000 kal pitsa on 1000 kal

    • Anonyymi

      Minä syön tosi tarkasti. Katson suurennuslasilla kaiken syömäni ja laitan ne suuhun pinseteillä. Tässä menee niin kauan aikaa että nukahdan pöydän ääreen. Koska aika laihduttaa olenkin nyt TOSI LAIHA. En kerkiää töihin enkä pyöräilemään lainkaan.

      • Anonyymi

        Tosi laihalle, muista syödä esim kalsiumia tarpeeksi, sitä pitää saada lähes joka päivä, muuten selkäranka voi luhistua, kuten minulla 45v


    • Anonyymi

      Olen vahvasti sitä mieltä, jos liikunta tai pyöräily on hiemankin pakkoliikuntaa niin silla ei kiloja kurissa voi pitää.

      Kyllä oikea painonhallinta lähtee siitä että syö sen perusruoan vaikkapa 2000 kaloria ja sitten enemmän jos liikkuu.

      Itsekin syön runsaan 2000 kaloria ja kun menen merelle, varsinkin kylmällä, niin 2-3 päivänä alan syömään runsaammin.

      pakkoliikunnassa syö sen minuutissa, mitä tunnissa kuluttaa ja aina tulee päiviä ja aikoja kun ei voi harrastaa pakkoliikuntaa.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5046
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3317
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1452
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1295
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      990
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe