En tajua tätä jätkää

Anonyymi

Mitähän ajaa takaa samalla kurssilla oleva jätkä, joka vaikuttaa monella tapaa (ujosti) ihastuneelta ja hieman pröystäillen kertoo itsestään ja omista asioistaan aivan kuin yrittäisi tehdä vaikutuksen?

Olen tietysti mennyt jo ihastumaan häneen, mutta koska hän ei oikeastaan kysele minusta mitään ja joskus jos alan kertomaankin jotain saattaa hän vain lähteä kävelemään pois kesken keskustelun tai kääntää katseen ja näyttää ei-kiinnostuneelta.. joten en halua enää kertoa itsestäni ja asioistani yhtään mitään kun ymmärrän tuosta ettei kuitenkaan arvosta minua. Joskus jos on jotain kysynyt niin keskustelu on kääntynyt häneen tai loppunut lyhyeen. On tuo tietysti helpotus, että on pois luotaan työntävä sillä ihastukseni on hälventynyt reilusti. Pelkään vain enemmän satuttavani itseäni ja että kuvittelenkin vain kaiken eikä hän tosiasiassa yritä tutustua. Ei siis olekkaan ihastunut vaan muuten vain hyvin huomionhakuinen? En ole ainakaan huomannut, että harrastaisi tuota kauheasti muiden tyttöjen kanssa enkä koe olevani mitenkään erikoisen kaunis tai edes sellainen, jonka hyväksyntää haettaisiin. On minulla muutama jätkä kaverina, mutta eivät he ole koskaan tuolla tavoin käyttäytyneet.

4

122

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No onpas törkeä tyyppi. Älä huoli, kyllä niitä aidosti välittäviäkin miekkosia on eikä silloin jää epäselväksi se että sinä kiinnostat.

• Oisko varattu? Itse ainakin varattuna pidän ihan tarkoituksella ihastustani loitolla tai pysyn itse loitolla, tai harvakseltaan otan kontaktia. Kun ei voi päästää itseään retkahtamaan. Ja tiiviissä vuorovaikutuksessa se vaara piilee.

• Anonyymi

Voisiko olla, että hän ei halua tungettella, kertoo paljon itsestään ja toivoo, että sinä vastaavasti kerrot itsestäsi, mutta ei kysy, ettei vaikuta epäkohteliaalta. Haluaa kunnioittaa sinun tahtia avautumiseen. Jos paikalla muita, hienotunteisuus korostuu...

...juttele kahden kesken, niin näet.

• Anonyymi

joskus jos alan kertomaankin jotain saattaa hän vain lähteä kävelemään pois kesken keskustelun tai kääntää katseen ja näyttää ei-kiinnostuneelta..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      193
      1382
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      138
      903
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      85
      862
    4. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      52
      771
    5. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      758
    6. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      253
      647
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      321
      616
    8. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      7
      595
    9. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      589
    10. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      584
    Aihe