En tajua tätä jätkää

Anonyymi

Mitähän ajaa takaa samalla kurssilla oleva jätkä, joka vaikuttaa monella tapaa (ujosti) ihastuneelta ja hieman pröystäillen kertoo itsestään ja omista asioistaan aivan kuin yrittäisi tehdä vaikutuksen?

Olen tietysti mennyt jo ihastumaan häneen, mutta koska hän ei oikeastaan kysele minusta mitään ja joskus jos alan kertomaankin jotain saattaa hän vain lähteä kävelemään pois kesken keskustelun tai kääntää katseen ja näyttää ei-kiinnostuneelta.. joten en halua enää kertoa itsestäni ja asioistani yhtään mitään kun ymmärrän tuosta ettei kuitenkaan arvosta minua. Joskus jos on jotain kysynyt niin keskustelu on kääntynyt häneen tai loppunut lyhyeen. On tuo tietysti helpotus, että on pois luotaan työntävä sillä ihastukseni on hälventynyt reilusti. Pelkään vain enemmän satuttavani itseäni ja että kuvittelenkin vain kaiken eikä hän tosiasiassa yritä tutustua. Ei siis olekkaan ihastunut vaan muuten vain hyvin huomionhakuinen? En ole ainakaan huomannut, että harrastaisi tuota kauheasti muiden tyttöjen kanssa enkä koe olevani mitenkään erikoisen kaunis tai edes sellainen, jonka hyväksyntää haettaisiin. On minulla muutama jätkä kaverina, mutta eivät he ole koskaan tuolla tavoin käyttäytyneet.

4

70

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No onpas törkeä tyyppi. Älä huoli, kyllä niitä aidosti välittäviäkin miekkosia on eikä silloin jää epäselväksi se että sinä kiinnostat.

    • Oisko varattu? Itse ainakin varattuna pidän ihan tarkoituksella ihastustani loitolla tai pysyn itse loitolla, tai harvakseltaan otan kontaktia. Kun ei voi päästää itseään retkahtamaan. Ja tiiviissä vuorovaikutuksessa se vaara piilee.

    • Anonyymi

      Voisiko olla, että hän ei halua tungettella, kertoo paljon itsestään ja toivoo, että sinä vastaavasti kerrot itsestäsi, mutta ei kysy, ettei vaikuta epäkohteliaalta. Haluaa kunnioittaa sinun tahtia avautumiseen. Jos paikalla muita, hienotunteisuus korostuu...

      ...juttele kahden kesken, niin näet.

      • Anonyymi

        joskus jos alan kertomaankin jotain saattaa hän vain lähteä kävelemään pois kesken keskustelun tai kääntää katseen ja näyttää ei-kiinnostuneelta..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2580
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1950
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1499
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1028
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      67
      913
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      881
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      860
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      854
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      765
    Aihe