Mitähän ajaa takaa samalla kurssilla oleva jätkä, joka vaikuttaa monella tapaa (ujosti) ihastuneelta ja hieman pröystäillen kertoo itsestään ja omista asioistaan aivan kuin yrittäisi tehdä vaikutuksen?
Olen tietysti mennyt jo ihastumaan häneen, mutta koska hän ei oikeastaan kysele minusta mitään ja joskus jos alan kertomaankin jotain saattaa hän vain lähteä kävelemään pois kesken keskustelun tai kääntää katseen ja näyttää ei-kiinnostuneelta.. joten en halua enää kertoa itsestäni ja asioistani yhtään mitään kun ymmärrän tuosta ettei kuitenkaan arvosta minua. Joskus jos on jotain kysynyt niin keskustelu on kääntynyt häneen tai loppunut lyhyeen. On tuo tietysti helpotus, että on pois luotaan työntävä sillä ihastukseni on hälventynyt reilusti. Pelkään vain enemmän satuttavani itseäni ja että kuvittelenkin vain kaiken eikä hän tosiasiassa yritä tutustua. Ei siis olekkaan ihastunut vaan muuten vain hyvin huomionhakuinen? En ole ainakaan huomannut, että harrastaisi tuota kauheasti muiden tyttöjen kanssa enkä koe olevani mitenkään erikoisen kaunis tai edes sellainen, jonka hyväksyntää haettaisiin. On minulla muutama jätkä kaverina, mutta eivät he ole koskaan tuolla tavoin käyttäytyneet.
En tajua tätä jätkää
4
89
Vastaukset
- Anonyymi
No onpas törkeä tyyppi. Älä huoli, kyllä niitä aidosti välittäviäkin miekkosia on eikä silloin jää epäselväksi se että sinä kiinnostat.
Oisko varattu? Itse ainakin varattuna pidän ihan tarkoituksella ihastustani loitolla tai pysyn itse loitolla, tai harvakseltaan otan kontaktia. Kun ei voi päästää itseään retkahtamaan. Ja tiiviissä vuorovaikutuksessa se vaara piilee.
- Anonyymi
Voisiko olla, että hän ei halua tungettella, kertoo paljon itsestään ja toivoo, että sinä vastaavasti kerrot itsestäsi, mutta ei kysy, ettei vaikuta epäkohteliaalta. Haluaa kunnioittaa sinun tahtia avautumiseen. Jos paikalla muita, hienotunteisuus korostuu...
...juttele kahden kesken, niin näet.- Anonyymi
joskus jos alan kertomaankin jotain saattaa hän vain lähteä kävelemään pois kesken keskustelun tai kääntää katseen ja näyttää ei-kiinnostuneelta..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 263238
- 721580
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa801129Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää1451052- 45941
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.45888- 61882
Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe171862- 42836
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis139775