Oli siis jotain ihan kauheaa. No olin tietysti myötä onnellinen, kun erosi ja löysi aika piankin uuden miehen.. Vaikuttaa ulkoisesti ja somessa kuvissa sekä kertoman mukaan varsin hyvältä löydöltä ja turvalliselta.
Ikää tällä naisella on jo aika reippaasti. 40-50 välillä...
Sain sitten eilen kuulla, että tämä uusi Mies on hakannut exäänsä.
En vielä uskaltanut puuttua ja kertoa ystävälle mitä kuulin. Mietin pitäisikö käskeä sen exän kertoa tälle uudelle naiselle itse? Pitäisittekö, jos kuulisitte exältä? Tää Ex-naikkonen kuitenkin sanoi pelänneensä miestä.
T. Huolissaan
Ystäväni oli ennen kahelin miehen kanssa...
Anonyymi
1
188
Vastaukset 1
- Anonyymi
Huhupuheisiin on aina varauduttava varauksella.
Jos todella haluat asiaan selvyyden, ottaisit yhteyttä tuon ko miehen edelliseen vaimoon/ ystävään ja kysyisit suoraan. Kerro että olet ystäväsi puolesta todella huolestunut. Haluasit ainoastaan varmuuden että tuo mies on kunnollinen, ei pahoinpitelijä.
Saattaa olla että ystäväsi ei uskoisi kuitenkaan kuullessaan uudesta ihastuksestaan mitään pahaa.
Saattaa olla että sinun ja hänen välit viilentyvät.
Kuitenkin tiedät toimineesi oikein varoittaessasi häntä pahoipitelijästä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 65958
- 69712
- 133646
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk37615- 69586
Viesti sinulle
Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️33582- 43554
SAHIMÄKI LOPETA
Miksi käyt Tupamäen Pekan kimppuun.?? Hänen asia mitä hän tekee tiloillaan. Oletko omista POTKUISTASI yhä katkera turve43551Rakas, rakkaampi, rakkain
Olen tullut siihen johtopäätökseen, ettei minun kannata rakastaa. Kaikki joita olen koskaan rakastanut vain kohtelevat m112515Haluan purkaa vielä tuntemuksia
Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei19490Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.
Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k172474Ketä ajattelen
kun mietin, mitä sinulle kuuluu? En tunne sinua oikeasti, ja se on ehkä hyvä, koska jos tietäisin enemmän, se varmaan v18451Pilkettä sunnuntain silmässä
😉 Jos tästä ketjusta löytyisi yksi ihminen, joka saisi sut hymyilemään tänään… Millainen hän olisi? Ei tarvitse kerto61382- 52369
- 42368
- 17362
Mitä sinulle on tapahtunut lapsena
Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)29354Työttömän miehen ihmisarvo
..parisuhdemarkkinoilla on olematon. Työtön mies on naisille ihmisjätettä, varsinkin jos sattuu olemaan vielä kunnolline96343YLINEN pilaa Ähtärin mahdollisuudet.
Vuodeosastopäätös jossa Nina Ylinen (sdp) äänesti niiden lopettamisen puolesta, hoitajille potkut ja silti arviointimene22338Kuhmolaiset valittaa kaikesta
Ootte te kyllä yksiä sanonko mitä... Kaikesta uudesta ja kaupunkia kehittävästå löytyy aina muutama vinkuja kun ei mene9338