Olen eläin, en osaa. Olen jotenkin käsittänyt, että pitäisi laitta johonkin jonkinlainen treffi ilmoitus. Olen eläin. Tykkään juoksennella edestakaisin. En ymmärrä teistä mitään.
Pitäisi laittaa senssi ilmoitus. t: Eläin
Anonyymi
5
98
Vastaukset
- Anonyymi
Olen syöjä. Kynsin puita. Syön välillä lehtiä. Merkkaan reviiriä.
- Anonyymi
Kun näen jalan tartun pohkeesta leuoilla ja puren. tartun siihen kiinni. Olen hyvän näköinen, rohkaistuin viimein koska minua kannustettiin olemaan seksikäs. vakuuttauduin nyt, että olen erittäin Hot.
- Anonyymi
Tykkään syödä mustikoita, tarpeen tullen revin ylävartaloa leuoilla ja kynsillä.
- Anonyymi
Ruhon jätän ulos puistikkoon. Siinä ei ole päätä eikä jalkoja. Se on keskivartalo. Rintalasta on avattu ja sisäelimet on SYÖTYYY!!!
- Anonyymi
Tartun jalkaan ja hakkaan selkään, yläselkä, teräväreunaisella rappauslastalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1077736
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1095971- 835167
- 1394536
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113220- 552967
- 582928
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102444- 612437
Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.562056