No niin palstan naiset, antakaapa arvionne Valavuoren tyylistä? hyvä vai huono?
Olen huomannut että aina kun telkkaria käyttää nelosella siellä menee julkkis-BB ja siinä pistää vähän silmään kun Valavuorella on aina hikinauha päässä ja toisinaan ranteenlämmitinkin, hain tuossa kuvat niin sekin näyttää aina vaihtavan paikkaa:
https://www.bigbrother.fi/static/893e619c4bac77c7d04121b9b9e859b2/e7405/aleksi_valavuori.webp
https://img.ilcdn.fi/AECiLXBvNapfhm0Kd4D-6_oQ2Zc=/full-fit-in/2048x0/img-s3.ilcdn.fi/8849b2e9e9623a7d3d123bfe60c92c23e47384acdaa399cd7630c4c38b5e6947.jpg
Minusta näyttää vähän hölmöltä pitää tuollaisia urheiluvarusteita kun ne kuitenkin taitaa makoilla ja istuskella suurimman osan aikaa. Mutta mitä sanoo palstanaiset, lisääkä miehen vetovoimaa, tuleeko mieleen sporttisen väsymätön jyysteri noilla tehokeinoilla?
-harmiseikirj-
Tyylipisteet Aleksille?
37
66
Vastaukset
Mietitkö, että saisiko lisäpontta itse, jos pukeutuisit samoin?
Entäs jos laittaisit laskettelulasit otsalle? Tälleen siitepölysikaan niistä voisi oikeastikin jossain tuulenpuuskassa olla hyötyä...😀
Lisäksi rannetuki voisi ollakin ihan hyvä olla varuilta ranteessa ja oishan se reteen näköistä varmaan... varuilta vois yhden polvituenkin laittaa, varmaan vietäis ihan käsistä...😆
Kokeile ihmeessä.- Anonyymi
En oikeastaan kun itse en kyllä noita pitäisi vaikka palstanaisilta tulisikin kommenttia iskemättömästä tyylistä. Minusta tuo vain vaikuttaa niin hölmöltä että olisi mukava saada selitys että miksi vala noita käyttää? Sen jotenkin ymmärtäisi paremmin jos se olisi kuuminta hottia naismaailman suhteen. Tai sitten jos olisi vaikka oikein pitkä etutukka tuon pannan voisi ajatella pitävän hiukset pois silmiltä mutta valalla ei sitäkään ongelmaa ole. Jossain oikeissa työhommissahan tuommoinen hikipanta voisi olla hyväkin, ei varmaan missään kuitenkaan käytetä tietääkseni.
-harmiseikirj- - Anonyymi
En oikeastaan kun itse en kyllä noita pitäisi vaikka palstanaisilta tulisikin kommenttia iskemättömästä tyylistä. Minusta tuo vain vaikuttaa niin hölmöltä että olisi mukava saada selitys että miksi vala noita käyttää? Sen jotenkin ymmärtäisi paremmin jos se olisi kuuminta hottia naismaailman suhteen. Tai sitten jos olisi vaikka oikein pitkä etutukka tuon pannan voisi ajatella pitävän hiukset pois silmiltä mutta valalla ei sitäkään ongelmaa ole. Jossain oikeissa työhommissahan tuommoinen hikipanta voisi olla hyväkin, ei varmaan missään kuitenkaan käytetä tietääkseni.
-harmiseikirj-
ps. miksihän muuten selain ilmoittaa että jokin meni pieleen? nyt varmaan tulee tuplana kun kokeilen uudestaan. Anonyymi kirjoitti:
-harmiseikirj-
ps. miksihän muuten selain ilmoittaa että jokin meni pieleen? nyt varmaan tulee tuplana kun kokeilen uudestaan.Täällä on koko viikonlopun ollut tää vika päällä... vellikelloon ei tule ilmoituksia ja tää vikajuttu tulee aina... ovat modet viikonlopun vietossa ja ketään ei ole ”verstaalla”. 😄
Niin, ei noissa Valavuoren pukeutumisessa olekaan mitään järkiperustetta, se nyt vaan on keksinyt itselleen tuon tyylin.
Robini pitää erivärisiä tennareita jalassaan ja ”vartsinnikkari” lupaa palata elokuvissaan... Valavuoren tavaramerkki on hikipanta ja toi rannejutska... 😁- Anonyymi
interlocutrice kirjoitti:
Täällä on koko viikonlopun ollut tää vika päällä... vellikelloon ei tule ilmoituksia ja tää vikajuttu tulee aina... ovat modet viikonlopun vietossa ja ketään ei ole ”verstaalla”. 😄
Niin, ei noissa Valavuoren pukeutumisessa olekaan mitään järkiperustetta, se nyt vaan on keksinyt itselleen tuon tyylin.
Robini pitää erivärisiä tennareita jalassaan ja ”vartsinnikkari” lupaa palata elokuvissaan... Valavuoren tavaramerkki on hikipanta ja toi rannejutska... 😁Niin taitaa olla joo, ei kovin käyttäjäystävällistä.
Niin kai se sitten on. Hölmöltä se näyttää jokatapauksessa niin soisi että Aleksi saisi edes pildeä tuon avulla.
-harmiseikirj- Anonyymi kirjoitti:
Niin taitaa olla joo, ei kovin käyttäjäystävällistä.
Niin kai se sitten on. Hölmöltä se näyttää jokatapauksessa niin soisi että Aleksi saisi edes pildeä tuon avulla.
-harmiseikirj-No jos jotakuta sitten kiehtoo Valavuoren oma tavaramerkki ja loistava suoruus. 😀
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-harmiseikirj-Dissen tavaramerkki on hymiöt, näyttäähän sekin hölmöltä mutta kai sekin puree johonkin palstanaiseen siinä missä aleksin pannat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Dissen tavaramerkki on hymiöt, näyttäähän sekin hölmöltä mutta kai sekin puree johonkin palstanaiseen siinä missä aleksin pannat.
Vaikea kuvitella, että sen enempää hymiöt kuin pannatkaan ”purisi” johonkuhun naiseen.
-nainen- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-harmiseikirj-Vai, että bildeä tuon avulla? Hohohoo..
On se kumma, että miehet tekevät kaiken mitä tekevät, vain ja ainoastaan siinä toivossa, että saisivat bildeä. Mitään he eivät näemmä tee sen takia, että itse tykkäisivät tekemisistään tai pukeutumistyylistään. Kaikki vain ja ainoastaan bilden takia 🤦♀️🥱 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai, että bildeä tuon avulla? Hohohoo..
On se kumma, että miehet tekevät kaiken mitä tekevät, vain ja ainoastaan siinä toivossa, että saisivat bildeä. Mitään he eivät näemmä tee sen takia, että itse tykkäisivät tekemisistään tai pukeutumistyylistään. Kaikki vain ja ainoastaan bilden takia 🤦♀️🥱Miehet on niin riippuvaisia naisista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On se kumma, että miehet tekevät kaiken mitä tekevät, vain ja ainoastaan siinä toivossa, että saisivat bildeä. Mitään he eivät näemmä tee sen takia, että itse tykkäisivät tekemisistään tai pukeutumistyylistään. Kaikki vain ja ainoastaan bilden takia 🤦♀️🥱Miehet on niin riippuvaisia naisista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Dissen tavaramerkki on hymiöt, näyttäähän sekin hölmöltä mutta kai sekin puree johonkin palstanaiseen siinä missä aleksin pannat.
Hymiöt on kyllä ihan kaikkien käytössä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Disse voisi tehdä hymiöllisen hikipannan, se varmaan toimisi kauppojen kassatyttöjä hurmatessa, savolaiset puujalkavitsit olisi tuplasti hauskempia :D
Disse voisi tehdä hymiöllisen hikipannan, se varmaan toimisi kauppojen kassatyttöjä hurmatessa, savolaiset puujalkavitsit olisi tuplasti hauskempia :D
-harmiseikirj-Ootas, rikö muka ole hikipantahymiötä?
👮♀️
En löytänyt, mutta uniformuhymiöllä varmaan irtoo ainakin hyrähdykset. Se on palstalla jo paljon. Joskus jutuilla saa jopa A-jugurtit nenän kautta pihalle. 😬👌
Ranteenlämmitin?
Olen kuvitellut että tuollainenkin on hikinauha.
Jospa sitä vaan seura tai piinakoppi ahdistaa, ja siksi hikoiluttaa?
ps. En ole tätäkään juttua seurannut, ei siis mitään käsitystä. Kunhan vaan heitin veikkauksen.Minustakin tennispelaajat pyyhkii hikeä otsalta tuohon...🤔
Mä käytän säbässä käsipyyhkeitä... vaihdossa voi sitten pyyhkiä hikeä päästä ja käsistä. Ja jotkut lattiat on niin pölyisiä, että välillä pitää myös putsata kengänpohjat... ei huvittais katkoa toisen polven eturistisiteitä. 😬- Anonyymi
interlocutrice kirjoitti:
Minustakin tennispelaajat pyyhkii hikeä otsalta tuohon...🤔
Mä käytän säbässä käsipyyhkeitä... vaihdossa voi sitten pyyhkiä hikeä päästä ja käsistä. Ja jotkut lattiat on niin pölyisiä, että välillä pitää myös putsata kengänpohjat... ei huvittais katkoa toisen polven eturistisiteitä. 😬Kyllä nyt hommaat leveän pannan jättihymiöillä ja pidät kentällä ja kentän ulkopuolella, heti kylilläkin jo kaukaa huomaavat kun paikkakunnan oma säbäsoturi astelee raitilla.
Kyllä nyt hommaat leveän pannan jättihymiöillä ja pidät kentällä ja kentän ulkopuolella, heti kylilläkin jo kaukaa huomaavat kun paikkakunnan oma säbäsoturi astelee raitilla.
-harmiseikirj-No mä oon raivannut tien säbäsutureitten arvoitettuun joukkoon ihan kentällä, ettei tartte hipistyksiä hankkia.
Mulla on sellainen ”ryökhäleet” niminen porukka tullut kasattua katusäbäturnauksdin ja muihin pikkuturneisiin vuosien varrella 5 kertaa ja aina on lähdetty pytyn kanssa. Pari pronssia, kolme hopeaa, mutta kirkkain vielä puuttuu. Mutta hyvä niin... on mitä tavoitella. Ehkä se kirkkain kun tulee, voin keskittyä höntsäilee. 😁
Evvk koko ohjelma ja sen julkkikset. En tiedä mikä siinä on, mut muhun ei uppoo mitkään realityt, tai kotimaiset sarjat. Itse asiassa en edes muista koska mulla on viimeksi ollut tv-kanava päällä. Jos telkkaria katon, niin sitten jostain suoratoistopalvelusta, tai pistän DVD:n pyöriin.
- Anonyymi
On jännittävää, että haluat kommentoida ja siinä kertoa, ettet ihan oikeasti edes seuraa koko hömpötystä ja oikeastaan et katso edes televisiota, palvelua tai dvd:tä vaan. No ei se mitään.
Anonyymi kirjoitti:
On jännittävää, että haluat kommentoida ja siinä kertoa, ettet ihan oikeasti edes seuraa koko hömpötystä ja oikeastaan et katso edes televisiota, palvelua tai dvd:tä vaan. No ei se mitään.
Sanotaanko näin että joskus on tullut katsottua, mutta oon huomannut vuosien saatossa, ja toisten kommentteja lukien sen, että mitä enemmän jossakin formatissa on kausia, sitä tylsemmäksi ja mielikuvituksettomiksi ne käy. Koska toistetaan samaa ideaa kerta toisensa jälkeen, ja jopa samoja ihmisiä on usemmalla kaudella ja samat naamat pyörivät lähes kaikissa realitysarjoissa.
Jokainen formaatti on niiden ensimmäisten tuotantokausien ajan tuore, ja silloin niitä jaksaa jopa seurata. Mutta kun ne tulee jatkuvasti kausi toisensa jälkeen samanlaisina, miksi katsoa? Samaa juttua toistetaan toistamisen jälkeen. Mikään ei muutu.
Seurasin aikanaan BB:tä, siis 2000-luvulla, olen seurannut pari kolme kautta idolsia, TVOF:ää, vain elämää, selviytyjien jenkkiversiota, Maajussille morsianta, tanssii tähtien kanssa, tähdet tähdet, suurta seikkailua, ja mitä niitä muita on tässä parinkymmenen vuoden aikana ollut. En kaikkia ole seurannut, mutta suurimpaa osaa. Kauden kaksi, ja sitten olen kyllästynyt.
Koska en jaksa katsella örvellystä irl, miksi katsoa sitä telkkarista? Samat juonenkäänteet näkee seuraavana aamuna iltapäivälehtiä lukiessa, vaikkei edes haluaisi tietää. Siten olen kärryillä mitä esimerkiksi temppareissa tapahtuu, vaikken ole elämäni aikana yhtä ainoaa jaksoa katsonut. Periaatteessa riittää että selaa ja lukee Iltalehden ja ilta-sanomien otsikot, niin tietää mitä jännittävää jossakin realityssa on tapahtunut, ja mistä hoetaan into piukeana.
Mulla on tasan tarkkaan yksi suoratoistopalvelu, josta maksan. Ja senkin otin vain Estonia -dokumentin takia, ja vain vuodeksi, koska siitä vuoden sopimuksesta sai hyvän tarjouksen. Kolmen neljän euron alennus per kuukausi on hyvä tarjous. Ei mulla työkyvyttömänä persaukisena työttömänä ole varaa maksaa netflixin ja muiden suoratoistopalvelujen kovia kuukausihintoja. Ainoa "suoratoistopalvelu" josta olen maksanut joka kuukausi vuosien ajan on dnatv, ja maksan siitä että voin tallentaa television ilmaiskanavavien ohjelmaa, ja katsoa sen koska haluan.
Miks mä en katso telkkariohjelmia telkkarista? Katsoppa monelta niiden esitysajat alkaa. Mä en jaksa valvoa telkkariohjelman takia puolille öin. En arkisin enkä viikoloppuisin. Mä tarvitsen 9-10 tuntia unta joka yö. Vain siksi, että sen avulla kirjaimellisesti pysyn hengissä. Jos katson jotain ohjelmaa, katson ilmaisia dokumentteja Areenasta, Youtube:sta, ja nyt Discoverylta, entiseltä DPlaysta. Rikoksista, historiasta, luonnonmullistuksista, katastrofeista, eläimistä, keksinnöistä jne.
Menneen vuoden aikana en ole yksinkertaisesti pystynyt keskittymään yhteenkään ohjelmaan muutamaa minuuttia pitempään. Kiitos sen helvetillisen kivun, jota kestän ilman yhdenkään lääkkeen vaikutusta, ja jolloin uni on entistä tärkeämpää, koska muutoin mun pää ei kestä, ja tulisin tappamaan itseni. Ihme että olen edes järjissäni. Mutta olen. Pystytkö tekemään saman?
Mulla on toistakymmentä vuotta ollut pakko pitää sama päivä rytmi, jotta saan tarpeellisen ja riittävän unen. Vaikka mä valvoisin kolmeen asti yöllä, mun elimistö herättää mut siitä huolimatta viimeistään kahdeksan jälkeen, ja ilman herätyskelloa. Silloin ei todellakaan tuijotti töllöä iltamyöhään.
Miksi kommentoin ettei kiinnosta moinen hömppä. Juuri siksi, että joka kerta kun jotakin tapahtuu jossakin ohjelmassa, siitä postataaan suuria määriä aloituksia päivä toisensa jälkeen. Siten, että esimerkiksi jonkun ohjelman lehtiartikkelista tekee joku aloituksen. Seuraavana tai sitä seuraavana päivänä joku toinen postaa saman artikkelin uutena aloituksena. Menee muutama päivä, niin jo tulee kolmas aloitus, kun joku "löytää" kyseisen jutun.
Kerron siksi, että on myös meitä, naisia jotka emme ole into piukeana kuolaamassa jokaisen tosi-tv:ssä esiintyvän kaksilahkeisen perään. Löytyy asiallisia aloituksia niissä esiintyvistä ihmisistä. Mutta ulkonäkö. Niin. Jokaisella on oma makunsa.
Kerron mielipiteeni Herra Valavuoresta. Saisi minulta pakit, vaikka tulisi alasti munaansa helikopterina heilutellen iskemään. Ei sillä ole mitään väliä miten on pukeutunut, jos ajatukset ei kohtaa. Kyseinen herra on juurikin se evvk, kuten muutkin tämän kauden julkkikset.
Ja pyydettiin nimenomaan mielipidettä. Ja sen annoin alkuperäisessä kommentissa, ja vieläpä ensimmäisessä lauseessa.
"Evvk koko ohjelma ja sen julkkikset. "- Anonyymi
Lauruska kirjoitti:
Sanotaanko näin että joskus on tullut katsottua, mutta oon huomannut vuosien saatossa, ja toisten kommentteja lukien sen, että mitä enemmän jossakin formatissa on kausia, sitä tylsemmäksi ja mielikuvituksettomiksi ne käy. Koska toistetaan samaa ideaa kerta toisensa jälkeen, ja jopa samoja ihmisiä on usemmalla kaudella ja samat naamat pyörivät lähes kaikissa realitysarjoissa.
Jokainen formaatti on niiden ensimmäisten tuotantokausien ajan tuore, ja silloin niitä jaksaa jopa seurata. Mutta kun ne tulee jatkuvasti kausi toisensa jälkeen samanlaisina, miksi katsoa? Samaa juttua toistetaan toistamisen jälkeen. Mikään ei muutu.
Seurasin aikanaan BB:tä, siis 2000-luvulla, olen seurannut pari kolme kautta idolsia, TVOF:ää, vain elämää, selviytyjien jenkkiversiota, Maajussille morsianta, tanssii tähtien kanssa, tähdet tähdet, suurta seikkailua, ja mitä niitä muita on tässä parinkymmenen vuoden aikana ollut. En kaikkia ole seurannut, mutta suurimpaa osaa. Kauden kaksi, ja sitten olen kyllästynyt.
Koska en jaksa katsella örvellystä irl, miksi katsoa sitä telkkarista? Samat juonenkäänteet näkee seuraavana aamuna iltapäivälehtiä lukiessa, vaikkei edes haluaisi tietää. Siten olen kärryillä mitä esimerkiksi temppareissa tapahtuu, vaikken ole elämäni aikana yhtä ainoaa jaksoa katsonut. Periaatteessa riittää että selaa ja lukee Iltalehden ja ilta-sanomien otsikot, niin tietää mitä jännittävää jossakin realityssa on tapahtunut, ja mistä hoetaan into piukeana.
Mulla on tasan tarkkaan yksi suoratoistopalvelu, josta maksan. Ja senkin otin vain Estonia -dokumentin takia, ja vain vuodeksi, koska siitä vuoden sopimuksesta sai hyvän tarjouksen. Kolmen neljän euron alennus per kuukausi on hyvä tarjous. Ei mulla työkyvyttömänä persaukisena työttömänä ole varaa maksaa netflixin ja muiden suoratoistopalvelujen kovia kuukausihintoja. Ainoa "suoratoistopalvelu" josta olen maksanut joka kuukausi vuosien ajan on dnatv, ja maksan siitä että voin tallentaa television ilmaiskanavavien ohjelmaa, ja katsoa sen koska haluan.
Miks mä en katso telkkariohjelmia telkkarista? Katsoppa monelta niiden esitysajat alkaa. Mä en jaksa valvoa telkkariohjelman takia puolille öin. En arkisin enkä viikoloppuisin. Mä tarvitsen 9-10 tuntia unta joka yö. Vain siksi, että sen avulla kirjaimellisesti pysyn hengissä. Jos katson jotain ohjelmaa, katson ilmaisia dokumentteja Areenasta, Youtube:sta, ja nyt Discoverylta, entiseltä DPlaysta. Rikoksista, historiasta, luonnonmullistuksista, katastrofeista, eläimistä, keksinnöistä jne.
Menneen vuoden aikana en ole yksinkertaisesti pystynyt keskittymään yhteenkään ohjelmaan muutamaa minuuttia pitempään. Kiitos sen helvetillisen kivun, jota kestän ilman yhdenkään lääkkeen vaikutusta, ja jolloin uni on entistä tärkeämpää, koska muutoin mun pää ei kestä, ja tulisin tappamaan itseni. Ihme että olen edes järjissäni. Mutta olen. Pystytkö tekemään saman?
Mulla on toistakymmentä vuotta ollut pakko pitää sama päivä rytmi, jotta saan tarpeellisen ja riittävän unen. Vaikka mä valvoisin kolmeen asti yöllä, mun elimistö herättää mut siitä huolimatta viimeistään kahdeksan jälkeen, ja ilman herätyskelloa. Silloin ei todellakaan tuijotti töllöä iltamyöhään.
Miksi kommentoin ettei kiinnosta moinen hömppä. Juuri siksi, että joka kerta kun jotakin tapahtuu jossakin ohjelmassa, siitä postataaan suuria määriä aloituksia päivä toisensa jälkeen. Siten, että esimerkiksi jonkun ohjelman lehtiartikkelista tekee joku aloituksen. Seuraavana tai sitä seuraavana päivänä joku toinen postaa saman artikkelin uutena aloituksena. Menee muutama päivä, niin jo tulee kolmas aloitus, kun joku "löytää" kyseisen jutun.
Kerron siksi, että on myös meitä, naisia jotka emme ole into piukeana kuolaamassa jokaisen tosi-tv:ssä esiintyvän kaksilahkeisen perään. Löytyy asiallisia aloituksia niissä esiintyvistä ihmisistä. Mutta ulkonäkö. Niin. Jokaisella on oma makunsa.
Kerron mielipiteeni Herra Valavuoresta. Saisi minulta pakit, vaikka tulisi alasti munaansa helikopterina heilutellen iskemään. Ei sillä ole mitään väliä miten on pukeutunut, jos ajatukset ei kohtaa. Kyseinen herra on juurikin se evvk, kuten muutkin tämän kauden julkkikset.
Ja pyydettiin nimenomaan mielipidettä. Ja sen annoin alkuperäisessä kommentissa, ja vieläpä ensimmäisessä lauseessa.
"Evvk koko ohjelma ja sen julkkikset. "Miksi Valavuori haluaisi tulla sinua iskemään?
Paljon porua tyhjästä.
- Anonyymi
No muutama vuosi sitte oli ainaki suurinta huutoo, ku Björn borgista leffa tuli, toki pitkissä hiuksissa näyttää vähä funktionaalisemmalta. Ja kyllä tolla rannehikinauhalla tenniksessä ihan tarkoitus on, ettei hiki vie otetta mailasta.
https://www.iltalehti.fi/muoti/a/201709040123919- Anonyymi
Jaa, sekö tuolle Valavuorelle on jämähtänyt päälle…
- Anonyymi
Valavuori on komea top 10 mies vaikka on 500 000 verovelat maksettavana. Naisia sillä on aina riittänyt ja aina riittää.
- Anonyymi
Ääh, ei ole mies makuuni muutenkaan.
- Anonyymi
Ei tietenkään ole makuusi koska mies sanoi ettei pidä tukevista naisista.
Aleksi Vlavuorella on urheilullinen tyyli. Ehkä hän haluaa pukeutumisellaan viestittää, että on urheilullinen ja pitää itsestään huolta.
Tässä toinen, joka aikoinaan välillä suosi tuota hikinauhatyyliä:
https://fi.pinterest.com/burckel61/mark-knopfler/
Bruce Dickinsonillakin oli aikoinaan joskus hikinauha päässä.
https://www.loudersound.com/news/depression-hit-adrian-smith-hard-as-iron-maiden-conquered-the-
Hikinauha on yleensä kuulunut tennispelaajien varustukseen, mutta on sitä muutkin käyttäneet.- Anonyymi
Noilla rokkareilla onkin pitkä tukka niin voi auttaa siinä ettei valu silmille ja voi liittyä enemmän tilanteeseen kuin kokoaika -lookiin, valavuori on siellä talossa ainaki mitä minä nähnyt koko ajan se hikinauha päässä.
Eikä tuo nyt niin kovin urheilulliselta ole tuolla talossa vaikuttanut, ihan tavan punkero.
-harmiseikirj-
Ei näy tuo Iron Maidenista kuva, mutta laitan paremman, jos löydän missä Brucella hikinauha päässä tai yritän laittaa saman uudestaan.
https://www.loudersound.com/news/depression-hit-adrian-smith-hard-as-iron-maiden-conquered-the-world-guitarist-admits- Anonyymi
Joo, eiköhän tuo oo borgilta ottanut vaikutteita just samalla lailla pitää, tulos mieleen että toimivin ratkaisu olis vetää ne hiukset tuolla pois otsalta, niinku hiuspanta toimii, jos pelkästään toiminnallinen ratkaisu. Mutta tyylihän tuo on, ja toki vähän suortuvia aloilla pitää, etteivät näköö haittaa, 90 luvullahan oli tuo pääpantatyyli a la Beckham sitte, https://youtu.be/bs4-0avZ_EY
Eipä juuri kiinnosta miten Valavuori tai muutkaan miehet pukeutuu. Jokaisen ihan oma asia. Enemmän kiinnostaa mitä miehen suusta tulee ulos ja päässä liikkuu.
Vaatteet nyt on vaan vaattet kuitenkin. Ei ne ihmistä tee.- Anonyymi
Täytyy olla panta päässä, ettei käy näin 🤯
- Anonyymi
Valavuori vain lämmittää rannettaan runkkaushetkeensä, ei sen kummoisempi juttu.
Sanotaanko sitä runkkurannekkeeksi:)
AsianVierestä - Anonyymi
Olet siis kiinnostunut valavuoren vetimistä. Mietit miten hikensä valuu minnekin. Näyttää siis ainakin sinuun tehoavan. Kiinnostuksesi on herännyt.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?1024639- 272415
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell1102312- 2002199
PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w4261997- 1751545
Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale1001279Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.331087Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha72986Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?79870