Kun mies pyysi sinut mukaansa baarista?
Mitä mietit silloin
14
<50
Vastaukset
- Anonyymi
En lähde baarista kenenkään tuntemattoman mukaan. Moni on pyytänyt ja pyytäjästä riippuu mitä mietin.
- Anonyymi
Käyn baareissa erittäin harvoin, mutta pari-kolme kertaa on käynyt niin, että vaikka olen heti tehnyt selväksi että lähden sieltä yksin ja omaan kotiini, mies on väkisin yrittänyt tunkeutua mukaan. Kun sitten olen toistanut saman selkein sanakääntein, olen saanut erittäin värikkäitä kuvauksia mitä olen ja miltä näytän.
Yhtäkään suhdetta en ole aloittanut baarituttavan kanssa, enkä yhtäkään heistä ole päästänyt metriä lähemmäksi. Minulla on vissit rajat ja niissä pysyn. - Anonyymi
Suomi nainen lähtee ainoastaan komean jännämiehen mukaan.
- Anonyymi
Ei lähde varsinkaan minkään "jännämiehen" mukaan.
Siinä vaiheessa, kun oltiin baarissa ja mies kysyi mukaansa, me oltiin jo jonkin aikaa tunnettu ja seurusteltu. Ei siinä ollut mitään ihmeellistä. Onnelliseen parisuhteeseen kuuluu yhdessäolo.
Oolrait, voin sanoa mun mietteet... "JEEEE! Taas mennään!" :DDEn lähde tuntemattoman mukaan. Tuntemattomat seuranpyytäjät ovat pelottavia.
- Anonyymi
Sun kuva on myös pelottava.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun kuva on myös pelottava.
Onhan hänellä voimakkaat silmälasit, vaan ei siinä ole mitään pelottavaa.
- Anonyymi
Mies menee baariin juomaan viinaa ja tutustumaan naisiin. Nainen lähtee miehen mukaan valomerkin jälkeen koska on juotu viinaa ja tutustuttu toisiinsa. Niin minä tein usein kun nuorena kävin baarissa niin vein tyttöjä kotiini yöllä seksiä harrastamaan.
T viinamies - Anonyymi
Kymmeniä kertoja mies pyytänyt mutta en lähde kännisen miehen mukaan.
En enää edes muista. Siitä on aikalailla toistakymmentä vuotta kun kenenkään matkaan on tullut lähdettyä baarista. Olisko joku 13 -14 vuotta aikaa..
Mä olen lähteny monenkin miehen ja naisen kanssa välillä isommallakin porukalla jatkoille.
Mut sillon pitää kans olla sitä juomaa, prkl.Mietin, että tämän taidan kyllä jättää väliin....
- Anonyymi
😄😄😄
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174586
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842519Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731657Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella291525Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641207- 211199
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon221165- 119985
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42942- 171924