Mitä mietit silloin

Anonyymi

Kun mies pyysi sinut mukaansa baarista?

14

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En lähde baarista kenenkään tuntemattoman mukaan. Moni on pyytänyt ja pyytäjästä riippuu mitä mietin.

    • Anonyymi

      Käyn baareissa erittäin harvoin, mutta pari-kolme kertaa on käynyt niin, että vaikka olen heti tehnyt selväksi että lähden sieltä yksin ja omaan kotiini, mies on väkisin yrittänyt tunkeutua mukaan. Kun sitten olen toistanut saman selkein sanakääntein, olen saanut erittäin värikkäitä kuvauksia mitä olen ja miltä näytän.
      Yhtäkään suhdetta en ole aloittanut baarituttavan kanssa, enkä yhtäkään heistä ole päästänyt metriä lähemmäksi. Minulla on vissit rajat ja niissä pysyn.

    • Anonyymi

      Suomi nainen lähtee ainoastaan komean jännämiehen mukaan.

      • Anonyymi

        Ei lähde varsinkaan minkään "jännämiehen" mukaan.


    • Siinä vaiheessa, kun oltiin baarissa ja mies kysyi mukaansa, me oltiin jo jonkin aikaa tunnettu ja seurusteltu. Ei siinä ollut mitään ihmeellistä. Onnelliseen parisuhteeseen kuuluu yhdessäolo.
      Oolrait, voin sanoa mun mietteet... "JEEEE! Taas mennään!" :DD

    • En lähde tuntemattoman mukaan. Tuntemattomat seuranpyytäjät ovat pelottavia.

      • Anonyymi

        Sun kuva on myös pelottava.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun kuva on myös pelottava.

        Onhan hänellä voimakkaat silmälasit, vaan ei siinä ole mitään pelottavaa.


    • Anonyymi

      Mies menee baariin juomaan viinaa ja tutustumaan naisiin. Nainen lähtee miehen mukaan valomerkin jälkeen koska on juotu viinaa ja tutustuttu toisiinsa. Niin minä tein usein kun nuorena kävin baarissa niin vein tyttöjä kotiini yöllä seksiä harrastamaan.

      T viinamies

    • Anonyymi

      Kymmeniä kertoja mies pyytänyt mutta en lähde kännisen miehen mukaan.

    • En enää edes muista. Siitä on aikalailla toistakymmentä vuotta kun kenenkään matkaan on tullut lähdettyä baarista. Olisko joku 13 -14 vuotta aikaa..

    • Mä olen lähteny monenkin miehen ja naisen kanssa välillä isommallakin porukalla jatkoille.
      Mut sillon pitää kans olla sitä juomaa, prkl.

    • Mietin, että tämän taidan kyllä jättää väliin....

      • Anonyymi

        😄😄😄


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      413
      2337
    2. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      73
      2065
    3. Miksi toisten toiveet ahdistavat teitä?

      Kertokaapa miksi toisen ihmisen toiveet mahdolliselle kumppanilleen ahdistavat niin kovasti? Oletatko, että hän vaatii j
      Sinkut
      220
      1596
    4. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      158
      1312
    5. Mitä tuntemuksia

      sinulle tulee, kun hän ilmestyy näköpiiriin? Vaihtelevatko ne?
      Ikävä
      87
      1197
    6. T mies missä oot

      T mies pääsetkö lähtemään sieneen villasukat tein sulle 💕🐶
      Ikävä
      81
      1195
    7. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      56
      1103
    8. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      58
      1008
    9. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      70
      1004
    10. Homouden synti

      Kerrotaan faktoja alkuun. On olemassa vain kaksi sukupuolta ja aviolIiitto on vain ja ainoastaan miehen ja naisen välin
      Luterilaisuus
      284
      977
    Aihe