Kuutelevatko lääkärit yhtään potilasta?

Anonyymi

Nousin aamulla vuoteesta ja yhtäkkiä kaaduin. Löin vasemman olkapääni ruokailutilan kynnykseen. Kipu kädessä oli mieletön....ajattelin että jotain oli murtunut. En lähtenyt heti kuvauksiin vaan otin useamman paukun viinaa jotta kipu hellittäisi. No se ei hellittänyt joten menin Hyvinkään sairaalaan. Jostain syystä hoitaja puhallutti minut ja totesi että olin humalassa. Hän kertoi siitä lääkärille joka oletti että olin kaatunut humalapäissäni ja loukannut itseni. Herätessäni ja kaatuessani en ollut humalassa. Kävin kuvauksissa ja siellä todettiin, että lapaluu on murtunut. Sain kantositeen. En saanut mitään kipulääkitystä. Nyt tiesin kivun syyn ja ajattelin että lähden kotiin.
MUTTA sitten alkoi helvetti........ Minua kiellettiin lähtemästä sairaalasta Koska lääkäri oli määrännyt minut "tarkkailuun" muutamaksi päiväksi Nurmijärven terveysaseman vuodeosatolle. Syytä ei minulle kerrottu. Vähän myöhemmin minut tultiin hakemaan ambulanssin sängyllä ja väkisin sidottiin sänkyyn ja vietiin Nurmijärvelle. Siellä ihmettelin mitä teen täällä kun pystyn kävelemään ja puhumaan ihan normaalisti. En tuntenut olevani humalassa. Vuodeosatolla minulta takavarikoitiin kaikki vaatteet etten pääsisi lähtemään sieltä. Huoneessa oli muita potilaita jotka yskivät ja kuorsasivat koko yön. En saanut yhtään nukuttua ja se alkoi masentamaan. Pyysin unilääkkeitä, mutta niitä ei minulle annettu. Ajattelin, että miten ihmistä voi tänä päivänä kiduttaa terveyshenkilöiden toimesta.
Seuraavana aamuna sanoin haluavani lähteä sieltä. Lääkäri kielsi sen. Hän jopa haki ylilääkärin selvittämään miksi he eivät päästä minua eivätkä anna vaatteitani.
NYT rupesi pinnani palamaan. Normaalisti olen tosi rauhallinen mies. Selittivät lääkärit mitä tahansa, niin sanoin nätisti, että minähän lähden täältä. Mielessäni ajattelin soittaa poliisit paikalle koska kyseessä on vapauden riisto. Onneksi he sitten antoivat periksi ja allekirjoitin paperin jossa otan itse vastuun lähtemisestäni. Sain vaatteeni ja lähdin kiroillen kotiin.... Tätäkö terveyshuolto on.....
Tämän kokemuksen jälkeen en luota yhtään lääkäreihin.....he eivät kuuntele ollenkaan potilasta vaan tekevät diagnooseja omasta päästään. "mustalle listalleni" tulivat lääkärit Julius Tapper, Sara Degerholm ja ylilääkäri Päivi Varmavuo.
Toivottavasti kukaan muu ei joudu tällaiseen tilanteeseen. Oli hilkulla että en nostanut syytettä asiasta.

1

1893

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olisko kannattanut jättää se viina juomatta.Ehkä ne ajatteli että olet juoppo ja voit satuttaa itsesi kotona ja kaadu viinapäissä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      124
      2943
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      265
      1229
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1221
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1041
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      1003
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      980
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      936
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      49
      897
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      41
      877
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      43
      789
    Aihe