Kuutelevatko lääkärit yhtään potilasta?

Anonyymi

Nousin aamulla vuoteesta ja yhtäkkiä kaaduin. Löin vasemman olkapääni ruokailutilan kynnykseen. Kipu kädessä oli mieletön....ajattelin että jotain oli murtunut. En lähtenyt heti kuvauksiin vaan otin useamman paukun viinaa jotta kipu hellittäisi. No se ei hellittänyt joten menin Hyvinkään sairaalaan. Jostain syystä hoitaja puhallutti minut ja totesi että olin humalassa. Hän kertoi siitä lääkärille joka oletti että olin kaatunut humalapäissäni ja loukannut itseni. Herätessäni ja kaatuessani en ollut humalassa. Kävin kuvauksissa ja siellä todettiin, että lapaluu on murtunut. Sain kantositeen. En saanut mitään kipulääkitystä. Nyt tiesin kivun syyn ja ajattelin että lähden kotiin.
MUTTA sitten alkoi helvetti........ Minua kiellettiin lähtemästä sairaalasta Koska lääkäri oli määrännyt minut "tarkkailuun" muutamaksi päiväksi Nurmijärven terveysaseman vuodeosatolle. Syytä ei minulle kerrottu. Vähän myöhemmin minut tultiin hakemaan ambulanssin sängyllä ja väkisin sidottiin sänkyyn ja vietiin Nurmijärvelle. Siellä ihmettelin mitä teen täällä kun pystyn kävelemään ja puhumaan ihan normaalisti. En tuntenut olevani humalassa. Vuodeosatolla minulta takavarikoitiin kaikki vaatteet etten pääsisi lähtemään sieltä. Huoneessa oli muita potilaita jotka yskivät ja kuorsasivat koko yön. En saanut yhtään nukuttua ja se alkoi masentamaan. Pyysin unilääkkeitä, mutta niitä ei minulle annettu. Ajattelin, että miten ihmistä voi tänä päivänä kiduttaa terveyshenkilöiden toimesta.
Seuraavana aamuna sanoin haluavani lähteä sieltä. Lääkäri kielsi sen. Hän jopa haki ylilääkärin selvittämään miksi he eivät päästä minua eivätkä anna vaatteitani.
NYT rupesi pinnani palamaan. Normaalisti olen tosi rauhallinen mies. Selittivät lääkärit mitä tahansa, niin sanoin nätisti, että minähän lähden täältä. Mielessäni ajattelin soittaa poliisit paikalle koska kyseessä on vapauden riisto. Onneksi he sitten antoivat periksi ja allekirjoitin paperin jossa otan itse vastuun lähtemisestäni. Sain vaatteeni ja lähdin kiroillen kotiin.... Tätäkö terveyshuolto on.....
Tämän kokemuksen jälkeen en luota yhtään lääkäreihin.....he eivät kuuntele ollenkaan potilasta vaan tekevät diagnooseja omasta päästään. "mustalle listalleni" tulivat lääkärit Julius Tapper, Sara Degerholm ja ylilääkäri Päivi Varmavuo.
Toivottavasti kukaan muu ei joudu tällaiseen tilanteeseen. Oli hilkulla että en nostanut syytettä asiasta.

1

2529

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olisko kannattanut jättää se viina juomatta.Ehkä ne ajatteli että olet juoppo ja voit satuttaa itsesi kotona ja kaadu viinapäissä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      128
      956
    2. Rakastan sinua

Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli
      Ikävä
      37
      877
    3. Kun viimeksi tapasit kaivattusi

Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi
      Ikävä
      47
      829
    4. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      143
      724
    5. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      50
      721
    6. Jos lähestyisin

näyttäisitkö ovea vai vihreää valoa?
      Ikävä
      54
      721
    7. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      32
      703
    8. Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!

Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy
      Luterilaisuus
      187
      660
    9. Ootko sä oikeasti sinkku?

Kun oot aina yksin tuol kylil, kyl mä susta naisen ottasin jos saisin luvan😳😘🔥
      Ikävä
      42
      656
    10. Mitä Raamattu opettaa samaa sukupuolta olevien avioliitosta 4.0

Edelliset kolme ketjua tuli täyteen joten jatketaan keskustelua. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaali
      Luterilaisuus
      136
      655
    Aihe