Kuutelevatko lääkärit yhtään potilasta?

Anonyymi

Nousin aamulla vuoteesta ja yhtäkkiä kaaduin. Löin vasemman olkapääni ruokailutilan kynnykseen. Kipu kädessä oli mieletön....ajattelin että jotain oli murtunut. En lähtenyt heti kuvauksiin vaan otin useamman paukun viinaa jotta kipu hellittäisi. No se ei hellittänyt joten menin Hyvinkään sairaalaan. Jostain syystä hoitaja puhallutti minut ja totesi että olin humalassa. Hän kertoi siitä lääkärille joka oletti että olin kaatunut humalapäissäni ja loukannut itseni. Herätessäni ja kaatuessani en ollut humalassa. Kävin kuvauksissa ja siellä todettiin, että lapaluu on murtunut. Sain kantositeen. En saanut mitään kipulääkitystä. Nyt tiesin kivun syyn ja ajattelin että lähden kotiin.
MUTTA sitten alkoi helvetti........ Minua kiellettiin lähtemästä sairaalasta Koska lääkäri oli määrännyt minut "tarkkailuun" muutamaksi päiväksi Nurmijärven terveysaseman vuodeosatolle. Syytä ei minulle kerrottu. Vähän myöhemmin minut tultiin hakemaan ambulanssin sängyllä ja väkisin sidottiin sänkyyn ja vietiin Nurmijärvelle. Siellä ihmettelin mitä teen täällä kun pystyn kävelemään ja puhumaan ihan normaalisti. En tuntenut olevani humalassa. Vuodeosatolla minulta takavarikoitiin kaikki vaatteet etten pääsisi lähtemään sieltä. Huoneessa oli muita potilaita jotka yskivät ja kuorsasivat koko yön. En saanut yhtään nukuttua ja se alkoi masentamaan. Pyysin unilääkkeitä, mutta niitä ei minulle annettu. Ajattelin, että miten ihmistä voi tänä päivänä kiduttaa terveyshenkilöiden toimesta.
Seuraavana aamuna sanoin haluavani lähteä sieltä. Lääkäri kielsi sen. Hän jopa haki ylilääkärin selvittämään miksi he eivät päästä minua eivätkä anna vaatteitani.
NYT rupesi pinnani palamaan. Normaalisti olen tosi rauhallinen mies. Selittivät lääkärit mitä tahansa, niin sanoin nätisti, että minähän lähden täältä. Mielessäni ajattelin soittaa poliisit paikalle koska kyseessä on vapauden riisto. Onneksi he sitten antoivat periksi ja allekirjoitin paperin jossa otan itse vastuun lähtemisestäni. Sain vaatteeni ja lähdin kiroillen kotiin.... Tätäkö terveyshuolto on.....
Tämän kokemuksen jälkeen en luota yhtään lääkäreihin.....he eivät kuuntele ollenkaan potilasta vaan tekevät diagnooseja omasta päästään. "mustalle listalleni" tulivat lääkärit Julius Tapper, Sara Degerholm ja ylilääkäri Päivi Varmavuo.
Toivottavasti kukaan muu ei joudu tällaiseen tilanteeseen. Oli hilkulla että en nostanut syytettä asiasta.

1

2865

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olisko kannattanut jättää se viina juomatta.Ehkä ne ajatteli että olet juoppo ja voit satuttaa itsesi kotona ja kaadu viinapäissä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      50
      1447
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      59
      1381
    3. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      10
      988
    4. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      60
      791
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      774
    6. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      755
    7. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      607
    8. Sotekeskus

Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit
      Ähtäri
      32
      587
    9. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      81
      582
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      38
      556
    Aihe