Nousin aamulla vuoteesta ja yhtäkkiä kaaduin. Löin vasemman olkapääni ruokailutilan kynnykseen. Kipu kädessä oli mieletön....ajattelin että jotain oli murtunut. En lähtenyt heti kuvauksiin vaan otin useamman paukun viinaa jotta kipu hellittäisi. No se ei hellittänyt joten menin Hyvinkään sairaalaan. Jostain syystä hoitaja puhallutti minut ja totesi että olin humalassa. Hän kertoi siitä lääkärille joka oletti että olin kaatunut humalapäissäni ja loukannut itseni. Herätessäni ja kaatuessani en ollut humalassa. Kävin kuvauksissa ja siellä todettiin, että lapaluu on murtunut. Sain kantositeen. En saanut mitään kipulääkitystä. Nyt tiesin kivun syyn ja ajattelin että lähden kotiin.
MUTTA sitten alkoi helvetti........ Minua kiellettiin lähtemästä sairaalasta Koska lääkäri oli määrännyt minut "tarkkailuun" muutamaksi päiväksi Nurmijärven terveysaseman vuodeosatolle. Syytä ei minulle kerrottu. Vähän myöhemmin minut tultiin hakemaan ambulanssin sängyllä ja väkisin sidottiin sänkyyn ja vietiin Nurmijärvelle. Siellä ihmettelin mitä teen täällä kun pystyn kävelemään ja puhumaan ihan normaalisti. En tuntenut olevani humalassa. Vuodeosatolla minulta takavarikoitiin kaikki vaatteet etten pääsisi lähtemään sieltä. Huoneessa oli muita potilaita jotka yskivät ja kuorsasivat koko yön. En saanut yhtään nukuttua ja se alkoi masentamaan. Pyysin unilääkkeitä, mutta niitä ei minulle annettu. Ajattelin, että miten ihmistä voi tänä päivänä kiduttaa terveyshenkilöiden toimesta.
Seuraavana aamuna sanoin haluavani lähteä sieltä. Lääkäri kielsi sen. Hän jopa haki ylilääkärin selvittämään miksi he eivät päästä minua eivätkä anna vaatteitani.
NYT rupesi pinnani palamaan. Normaalisti olen tosi rauhallinen mies. Selittivät lääkärit mitä tahansa, niin sanoin nätisti, että minähän lähden täältä. Mielessäni ajattelin soittaa poliisit paikalle koska kyseessä on vapauden riisto. Onneksi he sitten antoivat periksi ja allekirjoitin paperin jossa otan itse vastuun lähtemisestäni. Sain vaatteeni ja lähdin kiroillen kotiin.... Tätäkö terveyshuolto on.....
Tämän kokemuksen jälkeen en luota yhtään lääkäreihin.....he eivät kuuntele ollenkaan potilasta vaan tekevät diagnooseja omasta päästään. "mustalle listalleni" tulivat lääkärit Julius Tapper, Sara Degerholm ja ylilääkäri Päivi Varmavuo.
Toivottavasti kukaan muu ei joudu tällaiseen tilanteeseen. Oli hilkulla että en nostanut syytettä asiasta.
Kuutelevatko lääkärit yhtään potilasta?
Anonyymi
1
2408
Vastaukset
- Anonyymi
Olisko kannattanut jättää se viina juomatta.Ehkä ne ajatteli että olet juoppo ja voit satuttaa itsesi kotona ja kaadu viinapäissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901429Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231218- 50958
- 70910
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52813Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810- 56792
- 81775
- 102774
- 33722