Miten se voi olla vaikeaa?

Olen leskimies 55 vuotta, olin 29 vuotta avioliitossa, fyysisesti hyvä kuntoinen ja hoikka. Ja ulkonäössä ei vikaa. Olen työelämässä jo 30 vuotta ollut. En polta.
Olen älyllisistä keskusteluista pitävä, unohtamatta myöskään seksuaalisuutta.
Niin ihmettelen kun ei suhteeseen pääse johtuuko se tuosta leskeydestä vai mistä?
Asun Porissa sekä se ongelma?

Nyt arvon naiset missä mättää?

35

690

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Millainen mies miellyttää huono tapainen mieluummin?

    • Anonyymi

      No miten päihteet ja muut elämäntavat?

      • No just mitäs luulisit kun työelämässä ei silloin eletä päihdekeskeistä elämää. Päinvastoin.


      • Ai että kävisin vieraissa aika huvittavaa. Kirkossa en tosin ole käynyt kun arvot hieman erilaiset vaikka avioliittoon uskonkin.


      • Anonyymi
        Petrijazz kirjoitti:

        No just mitäs luulisit kun työelämässä ei silloin eletä päihdekeskeistä elämää. Päinvastoin.

        Aika moni työssäkäyvä myös ryyppää. Moni havahtuu juomisongelmaansa vasta, kun se alkaa haitata työntekoa. Ongelma on kuitenkin ollut olemassa jo paljon aikasemmin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aika moni työssäkäyvä myös ryyppää. Moni havahtuu juomisongelmaansa vasta, kun se alkaa haitata työntekoa. Ongelma on kuitenkin ollut olemassa jo paljon aikasemmin.

        Minun työssäni painitaan ao. ongelmista kärsivien parissa.


    • Anonyymi

      Näytätkö omalla käyttäytymiselläsi, että arvostat naisia?

      • Miten voi osoittaa kun ei edes pääse tutustumaan???


    • Itse olen alkanut epäilemään että porilaisuus se paha?

      • Tai Porissa ei enää ole yhtään kivaa naista vapaana?


      • Petrijazz kirjoitti:

        Tai Porissa ei enää ole yhtään kivaa naista vapaana?

        Tarkennuksena koko Satakunnassakaan?


    • Havaitsin hienoisen kirjoitusvirheen lauseessa kuuluu olla asun Porissa sekö se ongelma?

      • Anonyymi

        Vaikea sanoa, kun olen toisaalta ja kovin vähän kerroit itsestäsi. Etkä maininnut mistä niitä naisia etsit.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vaikea sanoa, kun olen toisaalta ja kovin vähän kerroit itsestäsi. Etkä maininnut mistä niitä naisia etsit.

        Haen datesivustoilta, baareissa ei ole voinut koronan vuoksi käydä tanssimassa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vaikea sanoa, kun olen toisaalta ja kovin vähän kerroit itsestäsi. Etkä maininnut mistä niitä naisia etsit.

        Hyvänen aika mitä vielä pitäisi kertoa harrasteista pyöräily, lukeminen, hevoset (jaloja eläimiä), politiikka, älylliset arjen keskustelut.


    • Anonyymi

      Oletat olevasi parempi mies kuin olet? Voit vaikuttaa ylimieliseltä. Itse arvostan sitä että osaa heittää välillä myös kravatin naulakkoon. Kuinka kovat kriteerit on naiselle?

      • En käytä kravattia. Lisäksi lapset ovat aikuisia eivätkä asu kanssani luonnollisesti enään.
        Koen olevani ns. arjen raataja aivan tavallinen mies.

        En tietty itseäni huomattavasti painavampia voi ajatella painoni 70kg/ pituus 180cm. En vaikuta ikäiseltäni, en ole mikään pappa sekin voi tietysti hämätä.


      • Anonyymi
        Petrijazz kirjoitti:

        En käytä kravattia. Lisäksi lapset ovat aikuisia eivätkä asu kanssani luonnollisesti enään.
        Koen olevani ns. arjen raataja aivan tavallinen mies.

        En tietty itseäni huomattavasti painavampia voi ajatella painoni 70kg/ pituus 180cm. En vaikuta ikäiseltäni, en ole mikään pappa sekin voi tietysti hämätä.

        Oletpas laiha pituuteen nähden. Se vaikeuttaakin löytämistä. Niin monet on ylipainoisia edes vähän.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletpas laiha pituuteen nähden. Se vaikeuttaakin löytämistä. Niin monet on ylipainoisia edes vähän.

        Joo kun tykkään pyöräillä ja aiemmin juoksin pidempiä matkoja. Yritin joskus lihottaa itseäni niin se ei vaan kertynyt.


      • Anonyymi
        Petrijazz kirjoitti:

        Joo kun tykkään pyöräillä ja aiemmin juoksin pidempiä matkoja. Yritin joskus lihottaa itseäni niin se ei vaan kertynyt.

        Sitten sun täytyy ottaa joko hyvin lyhyt nainen tai löytää tosi hoikka. Vaikeaa se on.


      • Petrijazz kirjoitti:

        Joo kun tykkään pyöräillä ja aiemmin juoksin pidempiä matkoja. Yritin joskus lihottaa itseäni niin se ei vaan kertynyt.

        Se että olen jonkun mielestä laiha ei tarkoita etteikö minulla olisi lihaksia. En ole plösö.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sitten sun täytyy ottaa joko hyvin lyhyt nainen tai löytää tosi hoikka. Vaikeaa se on.

        Eivätkö ikäiseni naiset huolehdi terveydestään?


      • Anonyymi
        Petrijazz kirjoitti:

        Eivätkö ikäiseni naiset huolehdi terveydestään?

        Kyllä niitäkin löytyy. Ovat usein parisuhteessa tai eivät halua miehen kanssa asumaan. Elämässä voi tulla monenlaista eteen. Moni on hieman pyöreä. Kaikkeen ei jää aikaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä niitäkin löytyy. Ovat usein parisuhteessa tai eivät halua miehen kanssa asumaan. Elämässä voi tulla monenlaista eteen. Moni on hieman pyöreä. Kaikkeen ei jää aikaa.

        Jaahas tarvii tyytyä kohtalooni.


      • Anonyymi
        Petrijazz kirjoitti:

        Jaahas tarvii tyytyä kohtalooni.

        Mikset ota kivaa naista jonka kanssa alat liikkumaan. Siinä nainen sitten laihtuu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikset ota kivaa naista jonka kanssa alat liikkumaan. Siinä nainen sitten laihtuu.

        Hienoa alan siis henkilökohtaiseksi valmentajaksi vähän niin kuin Aki Manninen.


      • Anonyymi
        Petrijazz kirjoitti:

        Hienoa alan siis henkilökohtaiseksi valmentajaksi vähän niin kuin Aki Manninen.

        Niin. Terveellistä ruokaa. Riittävästi unta. Paljon seksiä. Päivittäin lenkkeilyä jne..


    • Tuo mielenkiintoinen ajatus ylimielisyys miten sellaiselta voi vaikuttaa kun ei ole sanaakaan vaihtanut tai korkeintaan tervehtinyt? Miten ylimielisyys tulee esiin suhteessa miesten ja naisten väliset suhteet?

      • Anonyymi

        Voihan niitä lihaksia olla. Vaan taitaa luut törröttää tuolla painolla. Vähän pehmeä mies on kivempi kuin tosi laiha ihoa vasten. Hyvin laihoja naisia on vähän. Vaikeuttaa löytämistä.


      • Anonyymi

        En nyt ota sinuun kantaa, mutta ihan varmasti olet simäkin huomannut, että ihmisistä saa usein mielikuvia ilman sanakaan vaihtamista. Se mielikuva voi tulla vaikka profiilitekstissä olevista sanamuodoista. Ensiminen mielikuva luodaan kasvotustenkin jo kymmenessä sekunnissa ja sitä ensimmäistä mielikuvaa on usein hankala ohittaa. Eikä ole mikään naisten juttu, vaan ihan ihmisten ylipäänsä. Jokainen meistä antaa hetkessä jonkin mielikuvan itsestään ja olisi ihan kannattava olla tietoinen mikä se mielikuva on. Kysele vaikka ystäviltäsi ja pyydä, että ovat rehellisiä. Pyydä joku lukemaan se profiilitekstisi jne. ja antamaan rehellistä palautetta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En nyt ota sinuun kantaa, mutta ihan varmasti olet simäkin huomannut, että ihmisistä saa usein mielikuvia ilman sanakaan vaihtamista. Se mielikuva voi tulla vaikka profiilitekstissä olevista sanamuodoista. Ensiminen mielikuva luodaan kasvotustenkin jo kymmenessä sekunnissa ja sitä ensimmäistä mielikuvaa on usein hankala ohittaa. Eikä ole mikään naisten juttu, vaan ihan ihmisten ylipäänsä. Jokainen meistä antaa hetkessä jonkin mielikuvan itsestään ja olisi ihan kannattava olla tietoinen mikä se mielikuva on. Kysele vaikka ystäviltäsi ja pyydä, että ovat rehellisiä. Pyydä joku lukemaan se profiilitekstisi jne. ja antamaan rehellistä palautetta.

        Jaahas juuri edellä olevia asioita olen kertonut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voihan niitä lihaksia olla. Vaan taitaa luut törröttää tuolla painolla. Vähän pehmeä mies on kivempi kuin tosi laiha ihoa vasten. Hyvin laihoja naisia on vähän. Vaikeuttaa löytämistä.

        Luut siis ongelma aika hupaisaa kun ei ole päässyt edes koskettamaan.


      • Anonyymi
        Petrijazz kirjoitti:

        Luut siis ongelma aika hupaisaa kun ei ole päässyt edes koskettamaan.

        Voi olla hupaisaa. Vaan et minua koskea edes kyllä tahtoisi. En mahdu raameihisi.


    • En toki hae mitään "fitneskissaa" ihan itseensä tyytyväistä naista.

    • Anonyymi

      Olet kiinnostunut liikunnasta ja tieteistä, maailmalla tapahtuvista asioista.

      Uskoisin fillarikerhoista, ulkoilua harrastavien ryhmistä, avoimiin (vielä netissä) luentosarjoihin osallistuvista, valokuvausryhmistä jne. jne. jne. (esimeskiksi) löytäväsi mielenkiintoista seuraa.

      Netistähän nuo kaikki löytyy.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      74
      5238
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2386
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1907
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      44
      1598
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1571
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1368
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1277
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1216
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1202
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1173
    Aihe