Itsellä 8.7. -21 Sitten uskaltaa leuhkia. Nyt uskaltaa vain katsoa kosseja pahevuksasti.
>Simiti<
Milloin toka piikki?
74
77
Vastaukset
Pistän melkein viikolla paremmaksi.. 2.7.-21.
- Anonyymi
Voidaanko kuitenkin jo nyt varuilta katsoa kosseja paheksuvasti?😎
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voidaanko kuitenkin jo nyt varuilta katsoa kosseja paheksuvasti?😎
Tarkoitin siis halveksuvasti.
>Simiti< - Anonyymi
Minäkin saan 2.7-21 ..Toisen ...
Mut meinaan jatkaa samalla lailla elämää kuin nytkin...
Maskilla jatkan....T:Elluhallo...👍😊 Lauruska kirjoitti:
Mulla on kanssa tuolloin 2.7.21 toka piikki. Ekan sain 9.4.21.
Mulla oli eka piikki 10.4. , joten samoilla mennään. Mitäs ne sinuun piikitti?
Minuun laitettiin Pfizerin rokote. Tosin en ole seurannut keskusteluja ja uutisointia rokotteista, niin en tiedä mikä on hyvä ja mikä huono rokote.
Käsi oli viikon verran kipeänä pistoskohdasta.. tai no 4-5 päivää. Muutoin ei tullut mitään oireita.Pikku-pirpana kirjoitti:
Mulla oli eka piikki 10.4. , joten samoilla mennään. Mitäs ne sinuun piikitti?
Minuun laitettiin Pfizerin rokote. Tosin en ole seurannut keskusteluja ja uutisointia rokotteista, niin en tiedä mikä on hyvä ja mikä huono rokote.
Käsi oli viikon verran kipeänä pistoskohdasta.. tai no 4-5 päivää. Muutoin ei tullut mitään oireita.Mulle pistettiin myös Pfizer. Pistoskohta oli seuraavana päivänä kosketusarka, mutta mitään muuta en huomannu. Tai sit oon vaan tottunu siihen ettei olotila ole koskaan hyvä, ja sillä en muita sivuoireita edes huomannut.
Lauruska kirjoitti:
Mulle pistettiin myös Pfizer. Pistoskohta oli seuraavana päivänä kosketusarka, mutta mitään muuta en huomannu. Tai sit oon vaan tottunu siihen ettei olotila ole koskaan hyvä, ja sillä en muita sivuoireita edes huomannut.
No sä pääsit vähällä.. niin minäkin omasta mielestäni. Saitko valita rokotteesi? Joku mainitsi palstalla että olisi muka saanut valita mitä pistetään.. en kyllä usko sitä.
Pikku-pirpana kirjoitti:
No sä pääsit vähällä.. niin minäkin omasta mielestäni. Saitko valita rokotteesi? Joku mainitsi palstalla että olisi muka saanut valita mitä pistetään.. en kyllä usko sitä.
En saanut valita, mutta sen tiesin etten Astrazenecaa ikäni takia saa. Vasta pistospaikalla oli lappu missä kerrottiin mitä sinä päivänä pistetään.
Lauruska kirjoitti:
En saanut valita, mutta sen tiesin etten Astrazenecaa ikäni takia saa. Vasta pistospaikalla oli lappu missä kerrottiin mitä sinä päivänä pistetään.
Ai teillä meni niin..
Täällä pistettiin rokotteita ristiin, tai näin ymmärsin. Eli tapauskohtaisesti.
Mulle vaan ilmoitettiin että tätä nyt pistetään sinuun. Olin ihan vaan että okei.
Ja kun ne antoi sen toisen ajan, sanoin ettei se käy minulle.. siitäkös soppa meinasi syntyä. Eivät antaneet paljonkaan vaihtoehtoja, sillä kakkospiikki olisi siirtynyt elokuulle ja ilta- sekä viikonloppuaikoja ei ollut. Joten siirrettiin töissä lomajärjestelyjä siten että pääsen piikille 2.7.
Eivät vissiin oikein tykänneet.. siitä viis.Pikku-pirpana kirjoitti:
Ai teillä meni niin..
Täällä pistettiin rokotteita ristiin, tai näin ymmärsin. Eli tapauskohtaisesti.
Mulle vaan ilmoitettiin että tätä nyt pistetään sinuun. Olin ihan vaan että okei.
Ja kun ne antoi sen toisen ajan, sanoin ettei se käy minulle.. siitäkös soppa meinasi syntyä. Eivät antaneet paljonkaan vaihtoehtoja, sillä kakkospiikki olisi siirtynyt elokuulle ja ilta- sekä viikonloppuaikoja ei ollut. Joten siirrettiin töissä lomajärjestelyjä siten että pääsen piikille 2.7.
Eivät vissiin oikein tykänneet.. siitä viis.Tuokin on varmaan paikkakuntakohtaista miten toimitaan eri tilanteissa. Meillä oli heti selkeät laput sisään tullessa mitä pistetään, ja miten ylipäätään toimitaan. Mun vanhemmat kävivät kaksi viikkoa ennen mua piikillä, ja siitä kun äitini teki varauksen, meni kaksi tai kolme viikkoa varsinaiseen pistosaikaan.
Mulla kävi älyttömän hyvä tuuri -taas kerran, kun huvikseni menin pääsiäissunnuntaina illalla katsomaan rokoteinfon sivulle joko siellä on mitään tietoa koska kakkosryhmän ajanvaraus mahdollisesti alkaa. Yllättäen se ajanvaraus olikin jo käynnissä, ja sain varattua ajan seuraavalle perjantaille, siis viiden päivän päähän. Kuulin myöhemmin että seuraavana päivänä, eli toisena pääsiäispäivänä oli kaikki vapaat ajat jo menneet.
Mitään siitä että mitä pistetään, tai että saako sitä valita vai ei, ei ollut edes mainittu ajanvarauksen yhteydessä.
Epäilen että se rokotteen valinnan mahdollisuus on ollut siinä vaiheessa, kun Astrazenecasta alkoi tulla julkisuuteen niitä juttuja että voi aiheuttaa veritulppaa, eikä mitään päätöstä oltu vielä tehty sen suhteen mitä rokotteen kanssa tehdään. Epäilen että niillä joilla oli siinä epätietoisuuden aikana rokoteaika, sai itse päättää ottaako sitä vai jotain muuta. Tää on mun omaa spekulaatiota siitä valinnanmahdollisuudesta.Lauruska kirjoitti:
Tuokin on varmaan paikkakuntakohtaista miten toimitaan eri tilanteissa. Meillä oli heti selkeät laput sisään tullessa mitä pistetään, ja miten ylipäätään toimitaan. Mun vanhemmat kävivät kaksi viikkoa ennen mua piikillä, ja siitä kun äitini teki varauksen, meni kaksi tai kolme viikkoa varsinaiseen pistosaikaan.
Mulla kävi älyttömän hyvä tuuri -taas kerran, kun huvikseni menin pääsiäissunnuntaina illalla katsomaan rokoteinfon sivulle joko siellä on mitään tietoa koska kakkosryhmän ajanvaraus mahdollisesti alkaa. Yllättäen se ajanvaraus olikin jo käynnissä, ja sain varattua ajan seuraavalle perjantaille, siis viiden päivän päähän. Kuulin myöhemmin että seuraavana päivänä, eli toisena pääsiäispäivänä oli kaikki vapaat ajat jo menneet.
Mitään siitä että mitä pistetään, tai että saako sitä valita vai ei, ei ollut edes mainittu ajanvarauksen yhteydessä.
Epäilen että se rokotteen valinnan mahdollisuus on ollut siinä vaiheessa, kun Astrazenecasta alkoi tulla julkisuuteen niitä juttuja että voi aiheuttaa veritulppaa, eikä mitään päätöstä oltu vielä tehty sen suhteen mitä rokotteen kanssa tehdään. Epäilen että niillä joilla oli siinä epätietoisuuden aikana rokoteaika, sai itse päättää ottaako sitä vai jotain muuta. Tää on mun omaa spekulaatiota siitä valinnanmahdollisuudesta.Minä kun kävin kunnan sivuilla kattomassa aikoja yhtenä sunnuntai-iltana, niin heti keskiviikoksi sain ajan.
Piikillä vasta hoitsu kerto mikä rokote on kyseessä. Pfizer tuli mulle.
Mitään aristusta tai edes kutitusta ei ollu, puhumattkaan isommista oikeista.
(Just tuli uutisissa maininta, et meijän kaupungissa on ekat 35-vuotiaat saanu tänään piikin.
Ylen mukaan meillä rokotettu 44,3 %, kunnan sivuilla sanotaan jotta 52,7 %. Tiedä sitten mistä tuo ero johtuu.)Lauruska kirjoitti:
Tuokin on varmaan paikkakuntakohtaista miten toimitaan eri tilanteissa. Meillä oli heti selkeät laput sisään tullessa mitä pistetään, ja miten ylipäätään toimitaan. Mun vanhemmat kävivät kaksi viikkoa ennen mua piikillä, ja siitä kun äitini teki varauksen, meni kaksi tai kolme viikkoa varsinaiseen pistosaikaan.
Epäilen että se rokotteen valinnan mahdollisuus on ollut siinä vaiheessa, kun Astrazenecasta alkoi tulla julkisuuteen niitä juttuja että voi aiheuttaa veritulppaa, eikä mitään päätöstä oltu vielä tehty sen suhteen mitä rokotteen kanssa tehdään. Epäilen että niillä joilla oli siinä epätietoisuuden aikana rokoteaika, sai itse päättää ottaako sitä vai jotain muuta. Tää on mun omaa spekulaatiota siitä valinnanmahdollisuudesta.Mä olisin varmaan päässyt piikille jo aiemminkin, tyhmänä kun odotin että tulisi jotain infoa.. työkaveri sanoi että oli kunta ilmoitellut facessa jotain ja sain tietää että yleensäkin piti aika itse varata.
En ole facessa niin netin kautta löysin varaussivun. Luulin että homma menisi kuin sikapiikin kanssa.. tulisi kotiin aika milloin pitäisi olla paikalla.
Mutta hyvä kun on piikki saatu ja itse olen mielissäni, että rokotteet saatiin jakoon näinkin nopeasti.JustJust kirjoitti:
Minä kun kävin kunnan sivuilla kattomassa aikoja yhtenä sunnuntai-iltana, niin heti keskiviikoksi sain ajan.
Piikillä vasta hoitsu kerto mikä rokote on kyseessä. Pfizer tuli mulle.
Mitään aristusta tai edes kutitusta ei ollu, puhumattkaan isommista oikeista.
(Just tuli uutisissa maininta, et meijän kaupungissa on ekat 35-vuotiaat saanu tänään piikin.
Ylen mukaan meillä rokotettu 44,3 %, kunnan sivuilla sanotaan jotta 52,7 %. Tiedä sitten mistä tuo ero johtuu.)Varmaankin ajan saamisen nopeus riippuu siitä kuinka paljon kunnassa on asukkaita, miten paljon rokotteita kuntaan saadaan, ja lopulta kuinka moni mistäkin ryhmästä ottaa rokotteen. Pääasia on se, että halukkaat saavat rokotteen.
Pikku-pirpana kirjoitti:
Mä olisin varmaan päässyt piikille jo aiemminkin, tyhmänä kun odotin että tulisi jotain infoa.. työkaveri sanoi että oli kunta ilmoitellut facessa jotain ja sain tietää että yleensäkin piti aika itse varata.
En ole facessa niin netin kautta löysin varaussivun. Luulin että homma menisi kuin sikapiikin kanssa.. tulisi kotiin aika milloin pitäisi olla paikalla.
Mutta hyvä kun on piikki saatu ja itse olen mielissäni, että rokotteet saatiin jakoon näinkin nopeasti.Mä taas ajattelin et otan ekan piikin vasta sitten kun oma ikäryhmä saa, vaikka tiesinkin vaikean uniapnean takia kuuluvani riskiryhmään, koska pääosin istun yksin kotona tavaten eläkeikäisiä tuplasti riskiryhmään kuuluvia vanhempiani, ja käyväni sen kerran tai kahdesti viikossa kaupassa, ja yhden kauppareissun kestäessä keskimäärin 10 minuuttia.
Sit kuitenkin aattelin et olen jonossa siihen rTMS -hoitoon, jossa käydään joka arkipäivä hoidossa yhteensä sen 5 viikkoa, ja olen normaalia enemmän ihmisten kanssa tekemisissä, ollen jatkuvasti tunteja kerrallaan liikkeellä. Hoito ei ole vielä alkanut, ja voi kestää jopa ensi syksyyn ennen kuin se alkaa. Odotan edelleen kutsua mittauksiin.Lauruska kirjoitti:
Mä taas ajattelin et otan ekan piikin vasta sitten kun oma ikäryhmä saa, vaikka tiesinkin vaikean uniapnean takia kuuluvani riskiryhmään, koska pääosin istun yksin kotona tavaten eläkeikäisiä tuplasti riskiryhmään kuuluvia vanhempiani, ja käyväni sen kerran tai kahdesti viikossa kaupassa, ja yhden kauppareissun kestäessä keskimäärin 10 minuuttia.
Sit kuitenkin aattelin et olen jonossa siihen rTMS -hoitoon, jossa käydään joka arkipäivä hoidossa yhteensä sen 5 viikkoa, ja olen normaalia enemmän ihmisten kanssa tekemisissä, ollen jatkuvasti tunteja kerrallaan liikkeellä. Hoito ei ole vielä alkanut, ja voi kestää jopa ensi syksyyn ennen kuin se alkaa. Odotan edelleen kutsua mittauksiin.Ite kuulun moninkertaisesti riskiryhmiin ja olisin kai päässyt ekassa ryhmässä jo piikille..
En vain tajunnut sitä.
Koko korona-ajan olen käynyt töissä, olin viime vuonna lomautettuna yhteensa 19 päivää ja nekin 4 kuukauden aikana. Ja julkisilla olen kulkenut koko ajan.
Reilu vuoden olen jo maskia pitänyt noin 10 tuntia arkipäivässä ja jo siihen niin tottunut, etten oikein osaa olla enää ilman. Meillä töissä tuli maskipakko heti koronan ilmaantuessa. Ja ilmoitettiin että on täysi työvelvoite.
Joten rokotukset antavat suojaa meille jotka joutuvat pakosti olemaan ihmisten ilmoilla.. sillä vielä tänäkin päivänä jotkut matkustavat julkisissa ilman maskia. Sillä eihän maskia pidetä itsen takia, vaan muiden takia.
Kovin on itsekästä sellainen...- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Ite kuulun moninkertaisesti riskiryhmiin ja olisin kai päässyt ekassa ryhmässä jo piikille..
En vain tajunnut sitä.
Koko korona-ajan olen käynyt töissä, olin viime vuonna lomautettuna yhteensa 19 päivää ja nekin 4 kuukauden aikana. Ja julkisilla olen kulkenut koko ajan.
Reilu vuoden olen jo maskia pitänyt noin 10 tuntia arkipäivässä ja jo siihen niin tottunut, etten oikein osaa olla enää ilman. Meillä töissä tuli maskipakko heti koronan ilmaantuessa. Ja ilmoitettiin että on täysi työvelvoite.
Joten rokotukset antavat suojaa meille jotka joutuvat pakosti olemaan ihmisten ilmoilla.. sillä vielä tänäkin päivänä jotkut matkustavat julkisissa ilman maskia. Sillä eihän maskia pidetä itsen takia, vaan muiden takia.
Kovin on itsekästä sellainen...Vituttaa kyllä niin paljon maskien kyttääjät. Teinillä on astma eikä uskalla kulkea ilman maskia, kun joku kyttääjä aina mulkaisee. Astma pahentunut. Kiitos teille 'muiden terveydestä huolehtijoille'!
En ole saanut ensimmäistäkään.
- Anonyymi
Entiset Miss Heppamattilat rokotetaan elokuussa. :)
Anonyymi kirjoitti:
Entiset Miss Heppamattilat rokotetaan elokuussa. :)
Tai vasta, kun varaamme ajan.
- Anonyymi
Minä en saa ollenkaan joo noita rokotuksia koska olen perusterve sillä tavoin niin.
- Anonyymi
Juuri sairastui ihmisiä jotka olivat saaneet 2 piikkiä jo.
Että se siitä. Piikitelkää itse itseänne jos haluatte. Fiksut ei piikkejä ota. Mitä? Etkö ekasta jo tointunut? Oot kova sissi!😄
Mies menee piikille ja vielä toinen pitää saada...😬
On se tää meijän Timppa vaan kova. 💪😄- Anonyymi
Vanha Jymyn voimanostaja.😉
- Anonyymi
Jos maailmaan ilmestyy joskus oikeasti kunnolla tappava virus, joka uhkaa ihmiskunnan jatkuvuutta, niin vieläkö siinä vaiheessa rokotetaan vanhuksia, sairaita ja vammaisia ensimmäisenä? Jos ja kun rokote siis ehditään kehittää.
- Anonyymi
Ensin olis pitänyt rokottaa nuoremmat, jotka sitä virusta kuljettaa, kun käyvät töissä, ravintoloissa, bilettämässä ja kaupassa.
Nyt rokotettiin ensin vanhukset, jotka ei liiku juuri missään, ovat paljon kotona ja sitten nämä hoitolaitoksessa olevat, jotka ei liiku missään.
Varmaan hoitolaitoksessa olevat vanhukset rokotettiin, etteivät saa tartuntaa siellä käyviltä vierailijoilta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ensin olis pitänyt rokottaa nuoremmat, jotka sitä virusta kuljettaa, kun käyvät töissä, ravintoloissa, bilettämässä ja kaupassa.
Nyt rokotettiin ensin vanhukset, jotka ei liiku juuri missään, ovat paljon kotona ja sitten nämä hoitolaitoksessa olevat, jotka ei liiku missään.
Varmaan hoitolaitoksessa olevat vanhukset rokotettiin, etteivät saa tartuntaa siellä käyviltä vierailijoilta.Millä perusteella tuo rokotusraja on vedetty 16-ikävuoteen, että sen jälkeen ois turvallista? Eiköhän taustalla ole kuitenki se ajatus, että viimeiseen asti toivotaan pandemian menevän ohi, ettei nuorimpia tarvitsisi altistaa piikkikokeelle.
Miksi ei vain rokoteta iäkkäitä, riskiryhmiä ja työnsä puolesta sitä tarvitsevia, täsmälleen kuten influenssarokotteenkin ollessa kyseessä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millä perusteella tuo rokotusraja on vedetty 16-ikävuoteen, että sen jälkeen ois turvallista? Eiköhän taustalla ole kuitenki se ajatus, että viimeiseen asti toivotaan pandemian menevän ohi, ettei nuorimpia tarvitsisi altistaa piikkikokeelle.
Miksi ei vain rokoteta iäkkäitä, riskiryhmiä ja työnsä puolesta sitä tarvitsevia, täsmälleen kuten influenssarokotteenkin ollessa kyseessä."Miksi ei vain rokoteta iäkkäitä, riskiryhmiä ja työnsä puolesta sitä tarvitsevia, täsmälleen kuten influenssarokotteenkin ollessa kyseessä."
Siksi koska korona on "vähän" vaarallisempi ja oikukkaampi tauti. Rokotuskaan ei täysin suojaa koronalta, mutta sen tappavalta muodolta suojaa. Ja mitä enemmän tautia on liikkeellä, sitä enemmän myös rokotetut sairastuvat.
- Sheena
- Anonyymi
Heinäkuun lopulla toinen.
- Anonyymi
Te nyt ette ole oikein tajunnut. Tottakai sairaat, vanhukset ja vammaiset rokotetaan ekaksi.
Sitten jos joku jää henkiin meistä, niin kehitystä jatketaan.
>Simiti<😁 Vasta 21.7.
- Anonyymi
Helmikuussa saatu molemmat. En asu Suomessa.
Pfizerin Comirnaty. Perhelääkäriltä soitettiin ja kysyttiin haluanko ja totta kai halusin. - Anonyymi
50v ja en ole ensimmäistäkään piikkiä ottanut, vaikka intialainen täällä riehuu, mulla on maski, se suojaa.
- Anonyymi
Jännä että intialainen riehuu maailmalla, kun siellä itse Intiassa riehuu Intian valtio, joka käyttää koronaa savuverhona ja yrittää tappaa hallituksen vastustajia nälkään muutamassa ongelmaprovinssissa etenkin. Poltettu satoa ja katkaistu ruokaketjuja. Täsmälleen sama taktiikka käytössä kun Kongossa jossain sisällissodassa. Koronahysteria on täydellinen verho.
- Anonyymi
Maski suojaa siltä, ettei sitä käyttävät tartuta mahdollista omaa sairauttaan eteenpäin.
Itse käyttäjäähän se ei pahemmin suojaa. - Anonyymi
Maski suojaa muita.
- Sheena
Vasta elokuun alussa. Ekan piikin sai äskettäin 😎
- Anonyymi
Kokeilkaa tarttuuko magneetti pistokohtaan piikin jälkeisinä päivinä. Netti täynnä videoita että tarttuu. Kompassi reagoi. Se työkalu, jolla etsitään sähköjohtoja hälyyttää...
- Anonyymi
Hmm.. ajattelitko että siinä rokotteessa on merkittävissä määrin rautaa tai muuta metallia?
No joo, rokotteissa käytetään kyllä usein vähän alumiinia (en tiedä onko juuri näissä rokotteissa), mutta siihen taas ei magneetti reagoi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hmm.. ajattelitko että siinä rokotteessa on merkittävissä määrin rautaa tai muuta metallia?
No joo, rokotteissa käytetään kyllä usein vähän alumiinia (en tiedä onko juuri näissä rokotteissa), mutta siihen taas ei magneetti reagoi.En tiedä mitä hittoa siinä edes voisi olla, että tuo tapahtuu, mutta niitä videoita on sadoittain. Haluan tietää onko oikeasti totta, tapahtuuko niin kaikilla, millä rokotteella jne. Koska vähän turhan outoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä mitä hittoa siinä edes voisi olla, että tuo tapahtuu, mutta niitä videoita on sadoittain. Haluan tietää onko oikeasti totta, tapahtuuko niin kaikilla, millä rokotteella jne. Koska vähän turhan outoa.
Voimakkaimmin magneetti huomioi raudan, ja rauta taas ei ole ihmiselle vahingollista. Päin vastoin, se on meille aivan välttämätöntä. Monilla siitä on jopa vakavaa puutetta.
En nyt kuitenkaan usko, että rokotteisiin rautaa laitettaisiin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voimakkaimmin magneetti huomioi raudan, ja rauta taas ei ole ihmiselle vahingollista. Päin vastoin, se on meille aivan välttämätöntä. Monilla siitä on jopa vakavaa puutetta.
En nyt kuitenkaan usko, että rokotteisiin rautaa laitettaisiin.Eikö kukaan lähipäivinä rokotettu viitsi kokeilla? Jääkaappimagneetilla. Tarttuu vai ei?
- Anonyymi
Josse on videolla ja löytyy netistä, sen täytyy olla totta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Josse on videolla ja löytyy netistä, sen täytyy olla totta.
Niitä videoita on satoja, ellei tuhansia. Alkanut levitä niin kuin muutkin sairaat haasteet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niitä videoita on satoja, ellei tuhansia. Alkanut levitä niin kuin muutkin sairaat haasteet.
Millä hakusanoilla tollasia pitäis etsiä?
Tai laita vaikka linkki. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millä hakusanoilla tollasia pitäis etsiä?
Tai laita vaikka linkki.Tiktokissa niitä näytti olevan. Kaipa magnet challenge hakusanoilla löytää. Ellei sitten poisteta, kun nuo covidaiheet näyttää olevan hyvin sensuuriherkkiä.
Esim. tuossa joku koonnut niitä yhdelle videolle. https://www.bitchute.com/video/9gGUIRrlfyeo/ Anonyymi kirjoitti:
Tiktokissa niitä näytti olevan. Kaipa magnet challenge hakusanoilla löytää. Ellei sitten poisteta, kun nuo covidaiheet näyttää olevan hyvin sensuuriherkkiä.
Esim. tuossa joku koonnut niitä yhdelle videolle. https://www.bitchute.com/video/9gGUIRrlfyeo/Pitänee testata sitten heinäkuussa kun saan uuden piikin.
- Anonyymi
Kai se aika pitäis ekaa piikkiä varten varata.
- Anonyymi
Kun kaikki rokotetaan, ei ole enää vertailuryhmää, johon rokotuksen jälkeen tapahtuneita sairastumisia ja kuolemantapauksia voisi verrata.
Uusintarokotuksissa odotettavissa vakavampia immuunireaktiosta johtuvia sivuvaikutuksia sekä allergisia reaktioita. - Anonyymi
No, kaksi rokotetta astra-zeneca ja Johnson& Johnson ja Sputnik kin osoittautuneet epäilyttäviksi, eikö emmintään muka ole ollut perusteita? Näin niinku jälkiviisaasti?
Ja Britannian lääkintäviranomainen varoitti joulukuussa 2020 ketään jolla anafylaxiahistoria mistä tahansa ruuasta tai lääkkeestä ottamasta Pfizer-biontechiä.➡jos näin korkea viranomainen julkituo tällaisen lausuman, olenko minä oikeutettu tekemään oman henkilökohtaisen riskiarvioni ilman että kellään siihen nokan kopauttamista.
Lähde Reuters.com/ UK issues anaphylaxis warning...... - Anonyymi
Heinäkuussa myös 2. rokote. Mutta kaksi viikkoa pitää odottaa täystehoa - leuhkiminen vasta tämän jälkeen.
- Sheena - Anonyymi
Kysymys teille jotka otitte rokotteen.
Informoitiinko teitä, että rokote on kokeellinen (ainoatakaan mRNA-rokotetta ei ole aiemmin hyväksytty ihmisillä käytettäväksi), sillä on vain vuoteen 2023 voimassa oleva hätäkäyttölupa ja sen pitkäaikaisvaikutusten testit ovat vielä kesken?
Lain ja Nürnbergin säännöstön mukaan teitä olisi pitänyt selvästi informoida kyseisestä asiasta. Koska ihmisen itsensä ymmärrys on oleellinen kun tämä suostuu osallistumaan lääketieteelliseen kokeeseen. Informoitiinko? - Anonyymi
En todellakaan ota piikkiä! Siltä osin selvä! Voitte saada siitä joku vaikka sen kolmannen kierroksen, yksi ruuttaus lisää, lahjoitan sen!
- Anonyymi
Siihen, miten korona tulevaisuudessa mellastaa, vaikuttaa myös se kuinka hyvin se vakiinnuttaa itsensä villieläin populaatioon.
Alkuperäksi hän oletetaan lepakot, tarttuu moniin eläimiin, miåukaanlukien kissat, jänikset ja hamsterit.
Erityisen tarttuva se on muuten minkeillä, josko tuo eläinrääkkäysbisnes tätä kautta viimein tulisi tiensä päähän. - Anonyymi
Minä en mitään piikkejä ota sillä naiset eivät minusta tykkää kun olen niin ruma ätmi. Piikit ovat ytmejä varten jotta pääsevät pandemian jälkeen naisten päälle ähkimään ja ihmiskuntaa jatkamaan.
- Anonyymi
Vain karvainen nouseva ja laskeva p er se saa piikin 💉
- Anonyymi
En ole ottanut ensimmäistäkään..Eikä mua voi paheksua, koska en ole kossi. Olenhan jo viisikymppinen.
- Anonyymi
Joo, joudatkin jo kuolla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, joudatkin jo kuolla.
Niin sen piikin jälkeen?
- Anonyymi
Mulla ensi kuussa ja sitten voin taas matkustaa.
- Anonyymi
Elokuussa toinen. Pfizerilla mennään.
-palstahessu - Anonyymi
Jos nyt eka saisi sen ekan. Ensi viikolla on sen aika.
- Anonyymi
Ethän piikitä ittees
Tuolla on sairaalassa niitä 1 ja 2 kertaa rokotettujakin koronaan sairastuneita. Ei se taida ihan niin menestyksekäs liemi olla, kun ajattelisi.
- Anonyymi
No eipä näköjään kun tehokapasiteetti koko Hämeessä pahemmassa jamassa kuin koko epidemian aikana. Jenkeissä oli 223 täysin rokotettua kuollut koronaan.
Tuolla tavoin vuotava rokote ikävä kyllä tuottaa niitä vaarallisia variantteja. Kuten kanoilla kävi Marekin taudin kanssa.
Otat vähän syanidia niin vastustuskyky kasvaa sille. Otat vähän antibioottia niin bakteeri kasvattaa resistenssin sille. Otat vähän vuotavaa koronarokotetta niin... Anonyymi kirjoitti:
No eipä näköjään kun tehokapasiteetti koko Hämeessä pahemmassa jamassa kuin koko epidemian aikana. Jenkeissä oli 223 täysin rokotettua kuollut koronaan.
Tuolla tavoin vuotava rokote ikävä kyllä tuottaa niitä vaarallisia variantteja. Kuten kanoilla kävi Marekin taudin kanssa.
Otat vähän syanidia niin vastustuskyky kasvaa sille. Otat vähän antibioottia niin bakteeri kasvattaa resistenssin sille. Otat vähän vuotavaa koronarokotetta niin...Juu kyllä. Ihan samaa mietin, että paskempi homma kun tulee resistenssi huonolla lääkesatsilla vaan.
J-a-n kirjoitti:
Juu kyllä. Ihan samaa mietin, että paskempi homma kun tulee resistenssi huonolla lääkesatsilla vaan.
Mikähän megavirus kohta jyllää pitkin maailmaa, kun Intiassa joki täyttyy ruumiista. Musta sienihän siellä jo sairastuttaa ihmisiä.
J-a-n kirjoitti:
Mikähän megavirus kohta jyllää pitkin maailmaa, kun Intiassa joki täyttyy ruumiista. Musta sienihän siellä jo sairastuttaa ihmisiä.
Sikäli hyvä, että tuo sieni ei tartu ihmisestä toiseen, mutta ilman välityksellä kylläkin.
J-a-n kirjoitti:
Sikäli hyvä, että tuo sieni ei tartu ihmisestä toiseen, mutta ilman välityksellä kylläkin.
Toivottavasti ei mitään sientä ole käytetty osana lääkettä, joka sitten aktivoituu elimistössä. Steroidien käytöstä arveltu kaiketi johtuvan, kun ne altistaa ko. sienelle.
- Anonyymi
J-a-n kirjoitti:
Toivottavasti ei mitään sientä ole käytetty osana lääkettä, joka sitten aktivoituu elimistössä. Steroidien käytöstä arveltu kaiketi johtuvan, kun ne altistaa ko. sienelle.
Stereot on paholaisen keksintö!!!
- Anonyymi
J-a-n kirjoitti:
Steroidit, ei stereot. :D
Mulla on anaboliset stereot.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on anaboliset stereot.
Minulla taasen on fossiiliset stereot.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun694821KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1893786- 1883501
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?783209Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo502939- 251984
- 241941
- 1811774
- 301686
- 431385