Kelpaako kenellekään enää "tylsät" tavalliset naiset??

Anonyymi

Masentaa kun joka paikassa tunnutaan hehkuttavan ties mitä missejä eksoottisine reissuineen sms.juttuineen. niin sitten tämmöinen perus tavis saa rukkaset tai joutuu antamaan kerta toisensa jälkeen mitä typerimmistä syistä kuten:
"Miksi sulla ei oo tissejä?" (Kyllä omaan b kupin luonnostaan enkä muuta kaipaa)
"Miten sä et osaa ravintolassa olla?" (Käyn harvemmin joten en todellakaan tiedä mistää aperetiiveista,alkupaloista tms sen kummemmin koska tykkään tehdä ruokaa ja leipoa)
"Voitko hommata tekokynnet? ne ois sexyt" (en ihan vaan käytännön syistä)
"Laihduttaisitko?" (Olen n.170cm ja painan n.65kg...)
Jne...

Onko muka niin että normipainoiset,katseenkestävät luomunaiset jotka tykkää olla vaan kotipiirissä,leipoa vaikka pullaa ja katsoa kotona leffaa kullan kanssa aivan ehdottomasti järkyttävän huono valinta parisuhteeseen???

34

626

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kaltaisesi naiset ovat mielestäni juuri parhaita kaikessa luomuudessaan ja ehkä vähän harvinaisuudessaankin nykyisten, vinoutuneiden kauneusihanteiden aikana. Ole rohkeasti oma ihana itsesi ❤ -mieheltä

      • Anonyymi

        KIITOS❣


      • Anonyymi

        Samaa mieltä! Tykkään!


    • Anonyymi

      Ei kumpikaan herroista satu asumaan Hämeessä?

    • Anonyymi

      Ei misseissä ym. ole miän epätavallista. Sellaiset ja kaikki julkkisbimbot juuri ovatkin sitä tyhmää massaa josta on pysyttävä kaukana.

    • Anonyymi

      En itse kyllä tunne ketään miestä, joka tykkäisi irtokynsistä. En minäkään.

    • Anonyymi

      Kuulostat juurikin unelma naiselta. Nykyään kaikki on olevinaan jotain ja pitää olla sitä ja tätä extreme juttua. Itse viihdyn arjessa hyvin ja tykkään rauhallisuudesta introverttinä. Tietty semmoinen höpsöily kuuluu asiaan. ;) Lähiympäristössäkin on luontoa ja ihmeteltäviä juttuja, niin mitä suotta olla koko ajan menossa jossain reissussa. Ole juuri semmoinen kuin olet, et ainakaan joudu vääränlaisen kanssa suhteeseen.

    • Anonyymi

      Olet täydellinen juuri sellaisena kuin olet,ihailen Sinua. Älä vaan muutu muiden mieliksi.

    • Anonyymi

      Voihan nainen! Kun sanasikin ovat jo melkoisia loitsuja niin miten vaarallista olisikaan syödä lumottua ruokaasi? Olisin kyllä niin myyty luokkaa yhdessä sydämmen iskussa jos joku tekisi minulle tosissaan kaikella lämmöllä ruokaa. Siis minulle. Ja kun nyt omat mittasi mainitsit, niin olen noin 25 molempaa yksikköä isompi. Minun piti odotella varjoissa mutta tässä sitä ollaan. Laita minulle salapostia niin päästään keskustelemaan: [email protected]
      Näiden kuhnureiden lausuntoja sinusta en viitsi tässä paljoa kommentoida mutta eivät ymmärrä hyvän päälle niin mitään. Vaikka hakkaisi viisastenkivellä päähän niin aina on joku muu tissi mielessä. Olen pitkäaikainen ja toosi hidas Hämeen (03) asukki enkä muuksi halua tulla =)

      • Anonyymi

        Vai että ruokaa... Mitä sinulla on tarjottavana?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai että ruokaa... Mitä sinulla on tarjottavana?

        :D Tällä viikolla tein makaronilaatikkoa,broilerin fileitä wok-vihanneksilla,jauhelihapihvit chiliranskalaisilla,smoothiekakun ja porsaan uunifileen uunijuureksilla

        Maistuisko?


      • Anonyymi

        Mikä toi 03 on? Ja meinaatko 25 cm pitempi ja 25kg paksumpi?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikä toi 03 on? Ja meinaatko 25 cm pitempi ja 25kg paksumpi?

        Vähän sekavaa, mutta kuitenkin; miellyttävä kyyti ilman hyppyjä ja salamatkustajia. Lämmöt täysillä. Kuljettaja läsnä.
        03 tarkoittaa Pirkanmaan aluenumeroa. Mitat karkeasti noin. Minua ei olekaan paksuksi aiemmin kutsuttu mutta saat ohukainen anteeksi :D
        Söisin kaikki ja joutuisit tekemään lisää.


      • Anonyymi
        AyrtonHermann kirjoitti:

        Vähän sekavaa, mutta kuitenkin; miellyttävä kyyti ilman hyppyjä ja salamatkustajia. Lämmöt täysillä. Kuljettaja läsnä.
        03 tarkoittaa Pirkanmaan aluenumeroa. Mitat karkeasti noin. Minua ei olekaan paksuksi aiemmin kutsuttu mutta saat ohukainen anteeksi :D
        Söisin kaikki ja joutuisit tekemään lisää.

        Hitsi liian kaukana...

        :D pahottelut en mä tarkottanut silleen paksu...sulla on onneksi näköjään huumorintajua

        Enkä mä enää ole kovin ohukainen koska kesä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hitsi liian kaukana...

        :D pahottelut en mä tarkottanut silleen paksu...sulla on onneksi näköjään huumorintajua

        Enkä mä enää ole kovin ohukainen koska kesä...

        Ok. Olen kuullut pahempaakin! Hyvää kesää sulle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hitsi liian kaukana...

        :D pahottelut en mä tarkottanut silleen paksu...sulla on onneksi näköjään huumorintajua

        Enkä mä enää ole kovin ohukainen koska kesä...

        Pakko kysyä että paljonko sinulle on liikaa kilsoja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pakko kysyä että paljonko sinulle on liikaa kilsoja?

        Jotain 170km


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotain 170km

        Minä en ole edes saanut mietittyä mitään kilsarajoja, kaikki on kuitenkin onnenkauppaa. Mä kyllä tarvisin naisseuraa ja luulen että sinäkin tarvitsisit vähintään 'hilpeää' seuraa. Ajoa 1 tai 3 tuntia ihan sama mulle, vielä on varaa tankata. Hyvin vähän hävittävää tässä.


    • En ole kirjoituksen alottaja.

      Ei ole missään nimessä järkyttävän huono vaihtoehto. Itselle ainakin sinunlainen nainen olisi paljon viehättävämpi, kun se josta alussa kerroit. Tekokuppeineen ja kynsineen, sekä mitä kaikkee eksoottista ja missejä.

    • Anonyymi

      No nyt on ätmien epätoivoista vonkausta ketju täynnä, huutista teille pelleille 🤣🤣🤣

      • Anonyymi

        Onko pelleä kertoo omat mieltymykset ja mielipiteet?


    • Anonyymi

      Saman olen huomannut että parisuhteisiin päätyvät nopeasti ja helposti myös ne naiset, jotka ovat ns. pirttihirmuja. Samaan aikaan kuitenkin valitetaan miten akka tekee elämästä suurinpiirtein helvettiä vaikka ihan oma valinta.

      • Anonyymi

        Tuo on niin totta. Oman tuttavapiirini kaunistisanoen äänekkäimmät ja voimakastahtoisimmat löytävät miehiä joka sormelle. Ukot hyppäävät heidän pillin mukaan, kuin hyvin koulutetut koirat.


    • Anonyymi

      Kyllä kelpaat. Ei tarvita tekoripsiä,tekokynsiä, tekotissejä,tekopeppua,tekohuulia,tekohiuksia, itsensä kuvaamista peilin kautta.kenkiä ilman sukkia, jalat ristissä seisomista jne... Luonnollinen olla pitää.

    • Anonyymi

      Kelpaa varmasti.

    • Anonyymi

      Onko toi muka ruuanlaittoa?
      Tai on se kai nykyään...
      Mutta esim.mun vaimo laittoi maksakäristystä (maksa kauppahallista pakasti ja vuoli lastuiksi jotka käristi voissa) ja teki siihen kermaisen sipulikastikkeen,ai että....
      Sitten oli ahvenia kalasti ja perkasi ihan itse,suolasi ja savusti sitten keitti perunoita ja teki munakastikkeen
      Tai sianniska... kauppahallista, vrk itse tehdyssä marinadissa sitten 10h matalalla lämmöllä uunissa ja savustus,itse teki lohkoperunoita ja kyytipoikana oli vielä itse tehtyä kotikaljaa
      Ja auta armias jälkiruokia! Mansikkakermakakku,pullapitko,kermaliköörikakku ja itse tehtyä vanilja jäätelöä itsetehdyllä kinuskilla ja sitten vielä omin kätösin kerättyjä puolukoita viime syksyltä.

      Että siinä teille tyttöset kunnon ruoanlaiton mallia ;)

      • Anonyymi

        kuulostaa sepelvaltimotautilaisen ihannevaimolta


    • Anonyymi

      Aika pitkälle nainen pärjää ihmissuhteissa, jos ei lihota itseään muodottomaksi.

      • Anonyymi

        Eikös keskivertonainen nykyisin ole 163cm ja 70kg? Muistelen että naistenpäivänä oli jossain tämmöinen tutkimus....


    • Anonyymi

      Niinhän se pitkälti on, että tavallinen "tylsä" nainen ei oikein meinaa nykyään kelvata. Pitäis olla missi/ig"malli"/povipommin/jännätyttö, että miehille kelpais.

      • On meitä siihen tavistenkin junaan. Jos olet tavis, niin olet tavis, et siitä juurikaan muutu. Itse totesin että tarve isoon muutokseen on vain harhaa mutta tarve päästä jostakin tilanteesta pois ei ole harhaa. Minullakin oli melkoisia vaatimuksia uudelle kumppanille mutta aika söi nämä pois. Älysin myös että jos halu ja tarve eivät ole samat niin huonosti käy aivan varmasti. Mitä oikeasti tarvitsen? 1-2 vuotta pohdiskelua ja valmista tuli!

        Teitä hyviä on näytillä joka päivä ruokakaupoissa hoitelemassa tavisten tavallisia asioita. Ei malleista ole hoitelemaan mitään asioita, ainakaan minun :D


      • Anonyymi
        AyrtonHermann kirjoitti:

        On meitä siihen tavistenkin junaan. Jos olet tavis, niin olet tavis, et siitä juurikaan muutu. Itse totesin että tarve isoon muutokseen on vain harhaa mutta tarve päästä jostakin tilanteesta pois ei ole harhaa. Minullakin oli melkoisia vaatimuksia uudelle kumppanille mutta aika söi nämä pois. Älysin myös että jos halu ja tarve eivät ole samat niin huonosti käy aivan varmasti. Mitä oikeasti tarvitsen? 1-2 vuotta pohdiskelua ja valmista tuli!

        Teitä hyviä on näytillä joka päivä ruokakaupoissa hoitelemassa tavisten tavallisia asioita. Ei malleista ole hoitelemaan mitään asioita, ainakaan minun :D

        Ällöä! Miten joku voi vielä nykyaikana ajatella että naiset ovat näytillä...


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Itse miehenä swaippailen naiset joilla on kuvia pelkästään reissuilta (heh, oletettavasti näyttävät nykyään aivan erilaiselta 😂). Ja itse katson kuvia ja eniten huomiota saa luonnolliset naiset ilman kuvamuokkauksi, yllättävän moni nainen erehtyy tuohon.

      Ja kaikki mitä jaksoit kirjoittaa aloitukseen on vain plussaa näin nelikymppisen korviin. Ja terveiset 09-alueelta,minne lienee.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      92
      1683
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      174
      1320
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      105
      1118
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1108
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      946
    6. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      46
      895
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      68
      881
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      65
      850
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      773
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      758
    Aihe