Kokenut avioeroaja vastaa kysymyksiinne

Anonyymi

Avasin tämän keskustelun, koska koen että minulla on annettavaa avioeroasioiden hoitamisessa ja erilaisten ratkaisujen aikaan saamisessa.

Olen menestyksekkäästi eronnut monta kertaa ja olen voittanut kaikki erot. Olisi kuitenkin itsekästä jättää tämä tietotaito käyttämättä, joten haluan kantaa näiltä osin nyt korteni kekoon teidän avioerojenne voittamisessa.

Voitte kertoa tässä keskustelussa minulle tilanteestanne ja minä kerron, kuinka teidän olisi ehkä hyvä menetellä.

11

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Erosta puhuttiin kotisohvallani viime vappuna. Sormuksen otin pois 1.6. 2020. Kävin katsomassa asuntoja, mutta en pienituloisena saanut pankista lainaa ostaa omistusasuntoa ennen osituksen tekoa. Mies osti asunnon ja muutti pois. Ero astui voimaan (viime viikolla) 12.5.2021. Arvo asunto, jossa minä asun piti laittaa myyntiin 1 toukokuuta 2021, että ympäristö ja asunto näyttää parhaat puolet ostajille. Nyt mies yrittää saada minut ostettua asunnosta ulos, mutta yrittää, että lähden ennen kuin hänellä tarvittava rahat kasassa ja minä joutuisin muuttamaan väliaikais asuntoon. Hän maksaisi arvoasunnon puolikkaan omistusosuudesta minulle ”vuokraa”. Asian hyvät puolet olisivat ne, että lapsilla säilyy koti ja että minä pääsen jollain tavalla eteenpäin elämässä. Huono puoli se väliaikainen asunto.

      Asiassa askarruttava puoli on se voinko muuttaa pois, ennenkö mies oikeasti saanut rahat kasaan ostaakseen minun osuuden talosta? Mies on luotettava, mutta uskallanko silti lähteä ennenkö olen oikeasti saanut oman puolen? Onko kokemusta? Oletko tehnyt tälläistä sopimusta? Osoituksen teko junnaa paikoillaan raha-asioihin takia ja samalla oma elämä. Helpointa olisi myydä, mutta olisihan se ihana, että lapsilla säilyisi vanha koti.

      • Anonyymi

        No asian tuntijat, nyt viisaat neuvot on tarpeen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No asian tuntijat, nyt viisaat neuvot on tarpeen.

        En luottaisi erotilanteessa.


      • oletajatuksissani kirjoitti:

        En luottaisi erotilanteessa.

        en ole aloittaja, mut eronnut olen. Mihinkään ei voinut luottaa.


      • Anonyymi
        oletajatuksissani kirjoitti:

        En luottaisi erotilanteessa.

        No hän kuulosti niin pätevältä 😉, että eihän tälläistä ilmaista neuvontapalveluja voinut olla käyttämättä!


    • Anonyymi

      Aloittaja voi olla näitä avioeroilla ja pesänjaoilla rahastavia II-luokan asianhoitajia joilla ei välttämättä ole asianajovaltuuksiakaan.

      Osaavat vain pitkittää eroprosessia niin kauan kuin pesässä varoja löytyy.

    • Anonyymi

      Varokaa ottamasta näiden "neuvojien" suosittelemia asianajajia omiin juttuihinne.

      Siinä voi mennä omaisuudet yhdellä allekirjoituksella vuosiksikin "pesänhoitajan" hallintaan ja lopputulemana on ettei omaisuuttanne löydy enää koskaan jaettavaksi.

      5v, pisin aika kun pesänhoitaja hallitsi pariskunnan omaisuutta , siinä ehti toinen osapuoli kuollakin ennen lopullista oikeuden päätöstä.

    • Määrittele avioerojen voittaminen?

      Minusta kuulostaa lähtökohtaisesti aika kusipäiseltä ihmiseltä.

      • Anonyymi

        Samaa mieltä kanssasi....kuka voi kuvitella voittaneensa avioerossa!

        Joku narsisti sekopää joka laskee eroamisen euroina.

        Sellaisellekin sekopäälle elämä ja karma opettavat ettei kannettu vesi kaivossa pysy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä kanssasi....kuka voi kuvitella voittaneensa avioerossa!

        Joku narsisti sekopää joka laskee eroamisen euroina.

        Sellaisellekin sekopäälle elämä ja karma opettavat ettei kannettu vesi kaivossa pysy.

        Ihan oikeassa olette. Hyvä voitto on kummankin voitto, sellainen jossa joko mahdollisimman tasapuolinen, jossa osapuolet tyytyväisiä

        Terv. Arvoasunnon omistaja


    • Anonyymi

      Huuhaa aloitus. Ei kannata uskoa sanaakaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      417
      1762
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      176
      1390
    3. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1378
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      125
      1304
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      45
      1046
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      946
    7. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      922
    8. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      92
      891
    9. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      116
      885
    10. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      866
    Aihe