Laihdun liikkumalla ja pihtimittaamalla

Anonyymi

Kerron teille ainoan oikean tavan LAIHTUA. NYTKIN laitan tosireenin päälle eli pyöräily betoninen kaivon rengas kaulassa 33,5:si -65,2:ksi tuntia kaupparollaaminen sähkömopolla luistelu kaupungilla 12 tuntia.Illalla luisteluhiihto rämeellä ilman suksia tai sauvoja pelkät kumisaappaat jalassa 55,5 kilon autonrrnkaalla painolla ja jaloissa 200 kg viemäriputket.
Sukset tein läkkipellistä jotka kiinnitin luistimiin,ja laitoin trukkipeltilevyn pulteilla housuihin kiinni.ON KUIN OLIS LUISTELUHIIHTÄNYT 66 cilo metriä ja LAIHTUNUT 84 cilo Krammaa.

Kalorit nyt enerkiataloudellisesti vain 7000 kaloria päivässä,koska lopetin ruuan syömisen.syön vain karkkia ja jäätelöä koska ne syö NOPEASTI. .Yhdessä päivässä kuollutpaino laski 45krammaa kiloa,ja unet oli erittäin hyvät nukuin juostessani ja sikeät koska en huomannut että olin pyöräillyt unissani naapurilääniin.Hiihtäen olisi ollut jo perillä.

Painoni laskisi kaloreilla 10000 hitaasti,mutta kaloreilla 50000 se laskee erittäin nopeasti jos ei vain ä laita suuhun JUUSTOA JA LEIPÄÄ.
Syön normaalia ruokalautata jos siihen laittaa KARKKIA ja ruokaa EN SYÖ lman karkkia koska siinä ei saa syödä yhtään herkkuja.Ruoka ON tarkoitettu vain lihasten kasvattamiseen ei kuten SOKERI joka on energiaa eikä LIHOTA LAINKAAN.En halua isoja lihaksia tai SITÄ kuten naapurin keijolla vaan minulla on pieni.

Syön siis VAIN täytekakkua ja karkkia ja muitakin herkkuja laihtuaksi,se ei vaikuta mitenkään mihinkään.Runsaasta hiilihydraattimäärästä n 9300g päivä ON vain etua jos ei halua lihaksia eikä kuntoa.Suositus tuolle liikuntamäärälle ON 9800g päivässä,mutta pärjään hyvin pienemmällä määrällä ja pienillä lihaksilla.

Pituuteni on 146 cm .pihtimittauslukema ylävatsasta nyt 900 mm ja alavatsasta 900 mm(ei sisällä genitaaleja),vyötärönympärysmitta 160cm paino 240kiloa
Uusi tavoitepaino nyt 350kiloa. Näitä ohjeita kun noudattaa pilkun tarkasti niin KYLLÄ LAIHTUU.

189

1739

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Itse en voi syödä toffifeetä, koska tekohampaat imee sitä kuin kärpässieni myrkkyjä. En myöskään voi pyöräillä epätasaisella pinnoilla, ja sen vuoksi pyöräilen vain soilla. Pitäkää huolta hampaista ne, sillä vain HYVÄT hampaat voivat laihduttaa.

      • Anonyymi

        Hampaistanne.


      • Anonyymi

        Toffifee on hyvää sulatettuna jos tekarit jää kiinni. Esim kaalisoppaan sekoitettuna. Kaali on energiataloudellista. Voi sekoittaa samaan liemeen myös herkkusieniä ja siansorkkia. Tarjolle vietäessä päälle ripottele nonparellejä.


    • Anonyymi

      Aloittaja on luultavasti saatananpalvoja.

      • Anonyymi

        Minä en tehnyt tuota avausta itse vaan minun tietojani asijoista vain käytetään hyväksi!


      • Anonyymi

        Sekö onkin saatananpalvontaa kun syö kakkua, karkkia ja pyöräilee. Okei. 😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en tehnyt tuota avausta itse vaan minun tietojani asijoista vain käytetään hyväksi!

        Siis ymmärrän hyvin, että tässä joku vinksahtanut on kuukausikaupalla parodioinut MKM:ää. Sairasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sekö onkin saatananpalvontaa kun syö kakkua, karkkia ja pyöräilee. Okei. 😄

        Kyllä paholainen on asialla ja ottanut pihtimittaajan muodon houkutellen viattomia sieluja syömään mansikkakakkua vaikka on laihdutuskuurilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä paholainen on asialla ja ottanut pihtimittaajan muodon houkutellen viattomia sieluja syömään mansikkakakkua vaikka on laihdutuskuurilla.

        https://yle.fi/uutiset/3-11938058

        ”Lasten mielenterveyttä hoidetaan aiempaa herkemmin ja siksi psykiatria on ruuhkautunut ympäri Suomea – HUS: "Mahdotonta vastata kysyntään"”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://yle.fi/uutiset/3-11938058

        ”Lasten mielenterveyttä hoidetaan aiempaa herkemmin ja siksi psykiatria on ruuhkautunut ympäri Suomea – HUS: "Mahdotonta vastata kysyntään"”

        Miten liittyy laihdutukseen tämä???


    • Anonyymi

      Laihdutus voi olla hauskaa! Minä nauroin ainakin ihan kippurassa.

      • Anonyymi

        Suosittelen sinulle sopivaa mielialalääkettä.


    • Anonyymi

      Aloittajalla on hyvät laihdutusmetodit.Mulla toi ei toimis.

    • Anonyymi

      Tytöt! Iltalääkkeiden jako klo 19.15!

    • Anonyymi

      Löysin tänään tieltä Lidlin hedelmäkarkkipussin johon oli jäänyt tekarit kiinni. Oli varmaan pihtimittaajan.

      • Anonyymi

        Uhmaatko hoitajia?


    • Anonyymi

      Kuka tämän avauksen teki, sillä minä en sitä tehnyt?

      Minä olen ollut koko päivän tasaisella suolla pyöräilemässä, koska mansikkakakku pysyy silloin tarakalla hyvänä, eikä kermavaahto vispaannu takaisin kermaksi. Siitä huolimatta en voinut vastustaa kiusausta toffee-karkkeihin ja huonostihan siinä kävi. Toffee tarttui tekareihin ja niitä puhdistaessani koko hoito - tekarit ja syömättömät kiinni tarttuneet toffeet - putosivat suonsilmään.

      Huomiseen varmasti menee, ennen kuin taas jaksan mitään kirjoitella. Ei ole helppoa sukellella tekareita suonsilmästä, jos molemmissa jaloissa on parinsadan kilon betoniset viemäriputket.

      • Anonyymi

        Minä en ole minä vaan ihan joku muu.


      • Anonyymi

        Minä tein tuon mainion avauksen. Olen saanut siitä ansaitusti paljon kehuja, sillä vain tuolla menetelmällä voi laihtua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en ole minä vaan ihan joku muu.

        Niin mutta teitkö sinä tuon avauksen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin mutta teitkö sinä tuon avauksen?

        SE ON OLLUT JOKU AIVAN MUU.


      • Anonyymi

        😂😂😂

        Kirjoita vain kyllä näitä laihdutusneuvoja on hieno lukea. Käy ihan kateeksi kun itse en jaksa liikkua kuin muutaman kilometrin kävelyllä ja painonkin joutuu mittaamaan tavallisella puntarilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😂😂😂

        Kirjoita vain kyllä näitä laihdutusneuvoja on hieno lukea. Käy ihan kateeksi kun itse en jaksa liikkua kuin muutaman kilometrin kävelyllä ja painonkin joutuu mittaamaan tavallisella puntarilla.

        Luulisi jokaisen täysi-ikäisen tajuavan aloitustekstin absurdiuden, mutta näköjään joku ottaa aina tosissaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulisi jokaisen täysi-ikäisen tajuavan aloitustekstin absurdiuden, mutta näköjään joku ottaa aina tosissaan.

        "Luulisi jokaisen täysi-ikäisen tajuavan aloitustekstin absurdiuden, mutta näköjään joku ottaa aina tosissaan."

        😆 Tämä kommentti on nauratti vielä enempi kuin aloitus 😅


    • Anonyymi

      Eikös teidän pitänyt kuolla nauruun jo maanantaina?

    • Anonyymi

      Kaikki vastustajat ja pilkkaajat: mitä teillä on peltilevyjä, viemäriputkia, mansikkakakkuja ja pihtimittausta vastaan? Vai ettekö vain pidä avauksen tekijästä?

      Avauksessa on joka tapauksessa kerrottu laihduttajille paljon oleellista ja ensiarvoisen tärkeää tietoa.

      Haluan muistuttaa, että tekohampaat sekä toffee ja pehmeä lakritsa toimivat huonosti yhdessä.

      • Anonyymi

        Etkö nyt tajua, että tuo on feikkialoitus?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö nyt tajua, että tuo on feikkialoitus?

        Teitkö sinä tuon avauksen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teitkö sinä tuon avauksen?

        No en tehnyt, vaan sen on tehnyt joku ihan muu. Minun tietojani ja taitojani vain matkitaan.


      • Anonyymi

        Taustalla lienee kateus. Kun asialla on kaltaiseni HIIHTÄJÄ ja miesten mies niin jotkut heikot luuserit jotka kasvattaa vain lihaksia yrittää väittää että TIETÄÄ laihduttamisesta 54:ljä kertaa enempi kuin minä. Turkkipelti on kooraudasta ja on 3lme milli metriä paksua ja viemäriputket sain kuntekin ylijäämä varastolta. Pyörä on mummoni. Minä tiedän miten LAIHTUU.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en tehnyt, vaan sen on tehnyt joku ihan muu. Minun tietojani ja taitojani vain matkitaan.

        TÄMÄ EI OLLUT ALOITTAJAN VAAN ON JOKU TOINEN!

        "No en tehnyt, vaan sen on tehnyt joku ihan muu. Minun tietojani ja taitojani vain matkitaan."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö nyt tajua, että tuo on feikkialoitus?

        "Etkö nyt tajua, että tuo on feikkialoitus?'

        MIKÄ aloituksessani on FEIKKIÄ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö nyt tajua, että tuo on feikkialoitus?

        "Etkö nyt tajua, että tuo on feikkialoitus?"

        Elä NARRAA.


    • Anonyymi

      Loistava säie kertakaikkiaan!

      Kuka on sanonut, että täällä ei olisi huumoria; en ainakaan minä. Oleellista säikeessä on huomata, että kukaan ei tiedä ja voikaan tietää ja tunnistaa toisen huumorin laatua, on se se sitten kuivaa, tylsää tai ylitsepursuavan hersyvää. Ja miksi ei voi? No siksi. Parasta on kun joku vastaa aivan tosissaan silkkaan pelleilyyn. No onko tuo vastaaja tosissaan? Me emme voi tietää.

      Tulee mieleen elokuvat ja tarinat agenteista ja vakoojista. On olemassa tavallisia ihmisiä, agentteja ja vakoojia, ja tavallinenkin ihminen voi olla vakooja. Mitä tapahtuu, kun vakooja onkin kaksoisagentti joka siirtyykin kolmoisagentiksi? Sekasoppa. Minä tiedän, että sinä tiedät että hän tietää sinun tietävän että minä tiedän!

      Lisää näitä, paino laskee ihan silmissä. Ai kenen silmissä?

      • Anonyymi

        Hyvä esimerkki: "Veikkaisin F06.4 Elimellinen ahdistuneisuushäiriö tai F07.0 Elimellinen persoonallisuushäiriö. Tai jos varman päälle laitetaan, niin F06.3 Elimelliset mielialahäiriöt tai tietenkin F06.39 Määrittelemätön elimellinen mielialahäiriö."


      • Anonyymi

        Tämä samanlainen huumori on nyt jatkunut joka päivä usean kuukauden ajan, eli en kutsuisi huumoria kovin pulppuilevaksi. Paitsi että huumori on yksitoikkoista, siinä samalla kiusataan erästä palstan vakiokirjoittajaa. Taustalla ei ole hyvä mieli, vaan omasta huonosta olosta kumpuava pahantahtoisuus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä samanlainen huumori on nyt jatkunut joka päivä usean kuukauden ajan, eli en kutsuisi huumoria kovin pulppuilevaksi. Paitsi että huumori on yksitoikkoista, siinä samalla kiusataan erästä palstan vakiokirjoittajaa. Taustalla ei ole hyvä mieli, vaan omasta huonosta olosta kumpuava pahantahtoisuus.

        Tässä ei kiusata ketään eikä edes mainita aloituksessa ketään muita kuin LAIHDUTUS JAmiten se tehdään. OIKEIN.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä samanlainen huumori on nyt jatkunut joka päivä usean kuukauden ajan, eli en kutsuisi huumoria kovin pulppuilevaksi. Paitsi että huumori on yksitoikkoista, siinä samalla kiusataan erästä palstan vakiokirjoittajaa. Taustalla ei ole hyvä mieli, vaan omasta huonosta olosta kumpuava pahantahtoisuus.

        Sano nyt, ketä tässä kiusataan? Sinuako?

        En itse havainnut avauksessa mitään pahantahtoista. Sen sijaan olen havainnut muutaman kirjoittajan, joista ei voi tietää, ovatko he tosissaan ja lintujako vaiko kaloja. Sinustakaan en menisi valalle, sillä edellinen tekstisikin saattaa olla huumoria. Ainakin se on erittäin kuivaa. luokkaa brut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sano nyt, ketä tässä kiusataan? Sinuako?

        En itse havainnut avauksessa mitään pahantahtoista. Sen sijaan olen havainnut muutaman kirjoittajan, joista ei voi tietää, ovatko he tosissaan ja lintujako vaiko kaloja. Sinustakaan en menisi valalle, sillä edellinen tekstisikin saattaa olla huumoria. Ainakin se on erittäin kuivaa. luokkaa brut.

        Tässä on viikkokaupalla sabotoitu MKM:n tekemiä avauksia. Kun tämä on kuitenkin keskustelupalsta eikä mikään yläasteikäisten välitunti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä esimerkki: "Veikkaisin F06.4 Elimellinen ahdistuneisuushäiriö tai F07.0 Elimellinen persoonallisuushäiriö. Tai jos varman päälle laitetaan, niin F06.3 Elimelliset mielialahäiriöt tai tietenkin F06.39 Määrittelemätön elimellinen mielialahäiriö."

        Minusta tällaiset mielialahäiriövastaukset jne on kiusaamista. Ei edes liity laihdutukseen mitenkään . Aloitus on mainio. Olen kade kun joku on reipas. 😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä on viikkokaupalla sabotoitu MKM:n tekemiä avauksia. Kun tämä on kuitenkin keskustelupalsta eikä mikään yläasteikäisten välitunti.

        "Tässä on viikkokaupalla sabotoitu MKM:n tekemiä avauksia. "

        Oletko se MKM ja kukas se. Onko tällä yksinoikeus kirjoittaa laihdutuksesta ja pihtimittauksessa vai mikä tää juttu on??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Tässä on viikkokaupalla sabotoitu MKM:n tekemiä avauksia. "

        Oletko se MKM ja kukas se. Onko tällä yksinoikeus kirjoittaa laihdutuksesta ja pihtimittauksessa vai mikä tää juttu on??

        Nettikeskustelun sotkeminen eli trollaaminen esim. esiintymällä pilailumielessä jonakin toisena on huonoa käyttäytymistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta tällaiset mielialahäiriövastaukset jne on kiusaamista. Ei edes liity laihdutukseen mitenkään . Aloitus on mainio. Olen kade kun joku on reipas. 😅

        Selvästi mielialassasi on jotain vikaa. Jaksatko keskittyä mihinkään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä samanlainen huumori on nyt jatkunut joka päivä usean kuukauden ajan, eli en kutsuisi huumoria kovin pulppuilevaksi. Paitsi että huumori on yksitoikkoista, siinä samalla kiusataan erästä palstan vakiokirjoittajaa. Taustalla ei ole hyvä mieli, vaan omasta huonosta olosta kumpuava pahantahtoisuus.

        Voisitko tulla tyhjentämään viimeinkin kellarista ne hedelmäkarkit mitä olet piilottanut kun boileri on tukossa kun se on täynnä karkkeja! Ei ole lämmintä vettä. Terv Terttu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nettikeskustelun sotkeminen eli trollaaminen esim. esiintymällä pilailumielessä jonakin toisena on huonoa käyttäytymistä.

        "Nettikeskustelun sotkeminen eli trollaaminen esim. esiintymällä pilailumielessä jonakin toisena on huonoa käyttäytymistä."

        Lopeta siis sotkeminen ja rollailu. Kenä aloittaja esiintyy? Saanko nimen? Anonyymejä täällä ollaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Nettikeskustelun sotkeminen eli trollaaminen esim. esiintymällä pilailumielessä jonakin toisena on huonoa käyttäytymistä."

        Lopeta siis sotkeminen ja rollailu. Kenä aloittaja esiintyy? Saanko nimen? Anonyymejä täällä ollaan.

        Aloittajan trollailu kohdistuu nimenomaan MKM:ään. Jos et sitä huomaa, olet tyhmä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittajan trollailu kohdistuu nimenomaan MKM:ään. Jos et sitä huomaa, olet tyhmä.

        "Aloittajan trollailu kohdistuu nimenomaan MKM:ään. Jos et sitä huomaa, olet tyhmä."

        Kuka sviddu on MKM?? Joku julkkis tms?? MankujaKitisijäMarisija?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittajan trollailu kohdistuu nimenomaan MKM:ään. Jos et sitä huomaa, olet tyhmä.

        Kuka on MKM? Kiinnostaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka on MKM? Kiinnostaa.

        Kanannahkamies KNM.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kanannahkamies KNM.

        "Kanannahkamies"

        MananKahkaMies? Loogista.


    • Anonyymi

      Onko pyöräilevää miestäni näkynyt? Terv Terttu.

      • Anonyymi

        Liekö siellä suolla etsimässä tekareitaan, jotka putosi pyöräillessä suonsilmään...? Eväänä mansikkakakku tarakalla.


    • Anonyymi

      Se on aivan TOTTA. että jos haluaa laihtua niin ei saa vähentää kaloreita vaan niitä pitää LISÄTÄ niin kyllä LAIHTUU. Tällä keinolla olen syönyt 3500:taa cilogaloria päivittäin. Jos olisin syönyt esim 1565:iisi niin olisi LIHONUT monta KILOA viikossa joiden lihomisen estän kun syön TARPEEKSI. Jos syön karkkia ja kakkua niin siinä tapauksessa. Mutta ei jos syön ruokaa koska se ei ole HYVÄÄ. Tässä lyhyesti ideani.

    • Anonyymi

      Täällä Keke. On ollut rankkaa kun olen viäny jo 346 kilua karkkia kaatikselle Tertsan kellarista. Muistakaa pujottaa se hampaat postilootaan ohikuleksiessanne. KIITOS.

    • Anonyymi

      Aloittajalta kysyisin että oletko kokeillut syödä jäätelöä pinseteillä. Sillä LAIHTUU,kosksa söminen on hidasta eikä jäätelöä KULU PALJON.Laskin että kun syö jäätelöä viikossa 12 oista krammaa se lihottaa vuoden aikana jo 70:mentä kiloa, jos jäätelö EI OLE HYVÄÄ.Jos on pakko syödä juustoa iiin sen voi laittaa jäätelön päälle,tai kääriä hedelmätoffee juustoon.Tällä lailla näin ei juustokaan LIHOTA.Jos vielä haluaa laihtua niin pinsetit voi hitsata turkkipeltiin kiinni MIGILLÄ.

      • Anonyymi

        Pitää kokeilla TUOTA. On tehokas keino mutta minun on PAREMPI. Noin 53:lme kertaa tehokkaampi tapa laihtua. Olen itse keksinyt tämän nerokkaan tavan laihtua nopeasti nauttimalla KALOREITA mutta ei ENERGIAA.

        Tänä viikonloppuna 4511:ksi kalorin päivät joita saan paketillisesta palasokeria 1 Gilo Krammaa. Mitään ruokaa EI KANNATA syödä koska se LIHOTTAA. JOs ei saa tarpeeksi gaolreura voi ottaa pyöräillessä vielä Klukoosisiurappia pullosta SUORAAN. Vesi haittaa imeytymistä joten vettä EI kannata juoda. Eikä missään nimessä LEIPÄÄ eikä Juustoa tai pitzaa.

        Liikuntaa vain 15 TUNTIA tänään koska on lepopäivä ja hyppään mäkihyppy tornista 215 Gilon rautapuntit suksiin niitattuna ja toistan hypyn noin 48 KERTAA. Illalla vielä kevyt lenkki pyörällä 79 Gilo metriä jonka jälkeen yksi sokeripaketti ennen nukkumaan menoa kello 23.45iisi.


      • Anonyymi

        Minä käärin hedelmätoffeen maksaan. Naudan maksaa fileenä kilo joka leikataan n 3men senttimetrin suikaleiksi. Lidlin iso ja halpa pussi toffeeta. Suikaleet jauhotetaan vehnäjauhossa ja kääritään hedelmätoffeekarkin ympärille. Muista ottaa paperi pois ennen käärimistä jos et halua rapeutta vaan pehmeyttä. Paperin voi jättää jos haluaa. Voi paistaa uunissa 259 ssä asteessa 36:si minuuttia jos haluaa täyteläisen aromin.

        Olen itse tehnyt niinkin jos aika ei riitä että kaadan karkit maksafileen päälle ja käärin ne sisään kuin kääretortun. Kiinnitä puutikulla ettei hajoa Maistuu myös raakana ei tarvitse paistaa. Myös sous vide käy. Itse voin laittaa uunissa valmistettaessa tortun päälle merilevää ja simpukoita niin saa kivan merellisen twistin. Lautasella tarjotaan vanilia jäätelöpallon kanssa
        juomana mehulingolla valmistettu lanttumehu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä käärin hedelmätoffeen maksaan. Naudan maksaa fileenä kilo joka leikataan n 3men senttimetrin suikaleiksi. Lidlin iso ja halpa pussi toffeeta. Suikaleet jauhotetaan vehnäjauhossa ja kääritään hedelmätoffeekarkin ympärille. Muista ottaa paperi pois ennen käärimistä jos et halua rapeutta vaan pehmeyttä. Paperin voi jättää jos haluaa. Voi paistaa uunissa 259 ssä asteessa 36:si minuuttia jos haluaa täyteläisen aromin.

        Olen itse tehnyt niinkin jos aika ei riitä että kaadan karkit maksafileen päälle ja käärin ne sisään kuin kääretortun. Kiinnitä puutikulla ettei hajoa Maistuu myös raakana ei tarvitse paistaa. Myös sous vide käy. Itse voin laittaa uunissa valmistettaessa tortun päälle merilevää ja simpukoita niin saa kivan merellisen twistin. Lautasella tarjotaan vanilia jäätelöpallon kanssa
        juomana mehulingolla valmistettu lanttumehu.

        Hedelmäkarkkitäytteinen maksa kuulostaakin niin herkulliselta, että pakostakin laihtuu jo ajattelusta. Minä sorruin Lidlin pähkinäjäätelöön nyt sitten. Hyvä puoli on se, että se on niin makeaa että ei tarvitse kuin pienen annoksen. Muuten olen ollut harvinaisen vähäruokainen. Linssikeittoa keittelen arkiruoaksi, en tiedä kyllästykö koskaan siihen. Lidlistä ostin myös kauraleipää, joka oli alennuksessa, 59 snt pussi, pieni tosin.

        Pitäisikö minunkin alkaa nauttimaan jäätelö raa'an maksan kanssa niin menisi maku jäätelöön? Jos aivot saisi ehdollistettua siihen, että jäätelön ajattelemisesta tulisi aina raaka maksa ostereilla mieleen niin jäätelönhimokin jäisi historiaan?

        Itsellä kääntyy maha ympäri kun näen tai haistan sisäelimiä. Joten tämä ketju on erinomainen laihdutukseen, meni ruokahalut ihan täysin. :D

        T kn


    • Anonyymi

      Leikkaa reisivaltimo auki niin laihdut

      • Anonyymi

        Olen146 sentimetri ä pitkä joten ei valtimiakaan riitä. Lisäksi en syö vaan L AIHDUTAN.


      • Anonyymi

        Olipa siinä rumasti sanottu!


    • Anonyymi

      Hoitakaa te tytöt tuo mielenterveyspuoli ensin kuntoon. Vaikutatte varsin ahdistuneilta, ja jalkanne tuntuvat olevan irti arjen realiteeteista. Hihityksenne päättyy vielä itkuun. Tietysti jos persoonallisuushäiriönne on elimellistä laatua, keinot alkavat olla vähissä. Neuroleptien hyötykin on kyseenalaista.

    • Anonyymi

      Hehhehhehh hauska ketju 🤭😆😆😆

    • Anonyymi

      Laihdutus on iloinen asia.

      • Anonyymi

        Montako kiloa olet muka laihtunut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Montako kiloa olet muka laihtunut?

        0,06: si kiloa viimeisimmässä pihtimittauksessa.


    • Anonyymi

      Herkuttelu EI LIHOTA. Syöminen LIHOTTAA. Jos syö nopeasti.

    • Anonyymi

      Nyt uusi josta huomasin tulevan liikaa kaloreita on kaura ja tomaatit.
      Kannattaa jättää kuitenkin parhaat ruokalajit eli mansikkakakku ja hedelmäkarkit yms kuten gulkoosisiuesppi. Myös sokeri käy paladsokerina
      Liikunnan lisäämisellä on myös laihduttava vaikutus.Itse lisäsin pyöräilyn 62,5: stätunnista 72,3:meen tuntiin niin olen laihtunut siltikin vaikka kalorini on ollut päivässä 3 men viikon ajan n 89000.:taa Vähennän sen nyt 78500 :taan kaloriin kahdella pienillä toimenpiteillä.Ja yritän lisätä vielä liikuntaakin. Menen tänään suolle pyöräilemään yöksi ja hyppään tornista benjihypyn autonrengas kaulassa. aamusyönti jää pakostakin vähemmäksi ja turhat rieskat pois kun suolintyhjenee hypätessä ja syö muutaman hedelmätoffeen joista saa ENERKIAA muttei LAINKAAN KALOREITA .

      • Anonyymi

        Minusta milk futges on 4,5 iisi kertaa parempi kuin jotkut hedelmäkarkit. ON terveellisempiäkin ja olen laihtunut jo 0,4 grammaa tässä kuussa. Pihtimitta otettu tänä aamuna klo 5.40 mmentä.

        Mikään muu ravinto ei ole laihdutukseen hyvä kuin mansikkakakku ja jäätelö ,eli juuri ne mitä maiköl fookelholmi käskee syödä.

        Perustelu sille
        1 ne nostaa pienillä ruokamäärillä sopivasti veren sokeria (NIILLÄ EI LAIHDU,JOS EI SYÖ TARPEEKSI)
        2 tekee kylläisen täyden olon
        3 pystyy juoksemaan suolla betoniset kaivon renkaat jaloissa
        4 nostaa suorituskykyä kun hyppää mäestä 46uusi kertaa
        5 antaa enerkiaa kun pyöräilee joka päivä 45 iisi tuntia ja vielä kevyt iltalenkkikin menee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta milk futges on 4,5 iisi kertaa parempi kuin jotkut hedelmäkarkit. ON terveellisempiäkin ja olen laihtunut jo 0,4 grammaa tässä kuussa. Pihtimitta otettu tänä aamuna klo 5.40 mmentä.

        Mikään muu ravinto ei ole laihdutukseen hyvä kuin mansikkakakku ja jäätelö ,eli juuri ne mitä maiköl fookelholmi käskee syödä.

        Perustelu sille
        1 ne nostaa pienillä ruokamäärillä sopivasti veren sokeria (NIILLÄ EI LAIHDU,JOS EI SYÖ TARPEEKSI)
        2 tekee kylläisen täyden olon
        3 pystyy juoksemaan suolla betoniset kaivon renkaat jaloissa
        4 nostaa suorituskykyä kun hyppää mäestä 46uusi kertaa
        5 antaa enerkiaa kun pyöräilee joka päivä 45 iisi tuntia ja vielä kevyt iltalenkkikin menee

        Suola on paljon, paljon pahempi asia kuin sokeri. Sokeria samoin kuin tyydyttynyttä rasvaa voi syödä kohtuullisesti eli enintään 10 prosenttia päivän energiasta vastaten 2400 kilokalorin tasolla 60:tä grammaa sokeria ja 27:ää grammaa tyydyttynyttä rasvaa.

        Kiitos, että luit tämän viestin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suola on paljon, paljon pahempi asia kuin sokeri. Sokeria samoin kuin tyydyttynyttä rasvaa voi syödä kohtuullisesti eli enintään 10 prosenttia päivän energiasta vastaten 2400 kilokalorin tasolla 60:tä grammaa sokeria ja 27:ää grammaa tyydyttynyttä rasvaa.

        Kiitos, että luit tämän viestin.

        En ole vakuuttunut siitä, että suola olisi vaarallisempaa kuin sokeri.

        Itse syön kumpaakin asiaa enemmän kuin suositus, mutta suolan syömisestä en huomaa aiheutuvan mitään ongelmia, sokerin syömisestä havaitsen aiheutuvan ylipaino-ongelmaa.

        Tyydyttyneen rasvan syömisestä en ole myöskään havainnut aiheutuvan minkäänlaisia ongelmia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suola on paljon, paljon pahempi asia kuin sokeri. Sokeria samoin kuin tyydyttynyttä rasvaa voi syödä kohtuullisesti eli enintään 10 prosenttia päivän energiasta vastaten 2400 kilokalorin tasolla 60:tä grammaa sokeria ja 27:ää grammaa tyydyttynyttä rasvaa.

        Kiitos, että luit tämän viestin.

        Suolaa ihminen tarvitsee elimistön toimintaan. Sokeria ei mihinkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suolaa ihminen tarvitsee elimistön toimintaan. Sokeria ei mihinkään.

        Aikuisen ihmisen natriumtasapainoa ylläpitää 230 milligramman natriumin saanti vuorokaudessa, mikä vastaa 0,6:ta grammaa ruokasuolaa vuorokaudessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aikuisen ihmisen natriumtasapainoa ylläpitää 230 milligramman natriumin saanti vuorokaudessa, mikä vastaa 0,6:ta grammaa ruokasuolaa vuorokaudessa.

        Voihan noita hihasta ravistella kahden numeron tarkkuudella noita lukuarvoja, mutta ei ne paikkaansa pidä.

        Väite että tuo 230 mg natriumia olisi vakioarvo sukupuolesta, iästä ja kokoluokasta, ympäristön lämpötilasta ja kuormituksesta riippumatta on hömpänpömppää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En ole vakuuttunut siitä, että suola olisi vaarallisempaa kuin sokeri.

        Itse syön kumpaakin asiaa enemmän kuin suositus, mutta suolan syömisestä en huomaa aiheutuvan mitään ongelmia, sokerin syömisestä havaitsen aiheutuvan ylipaino-ongelmaa.

        Tyydyttyneen rasvan syömisestä en ole myöskään havainnut aiheutuvan minkäänlaisia ongelmia.

        Suola nostaa verenpainetta eikä sitä huomaa mistään.
        Korkea Verenpaine taas lisää sydänkohtauksia ja aivohalvauksia. Minulla natriumin saanti on ok koska käytän ruuanlaitossa vähänatriumista suolaa. Natriumtasoni ovat alakantissa.


      • Anonyymi
        hvp27 kirjoitti:

        Suola nostaa verenpainetta eikä sitä huomaa mistään.
        Korkea Verenpaine taas lisää sydänkohtauksia ja aivohalvauksia. Minulla natriumin saanti on ok koska käytän ruuanlaitossa vähänatriumista suolaa. Natriumtasoni ovat alakantissa.

        "Suola nostaa verenpainetta eikä sitä huomaa mistään."

        Huomaa sen verenpainemittarista. Nyt on paineet 105/55 ja jos tuo on suolan nostama paine niin aika matalat ne olisi jos en söisi suolaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Suola nostaa verenpainetta eikä sitä huomaa mistään."

        Huomaa sen verenpainemittarista. Nyt on paineet 105/55 ja jos tuo on suolan nostama paine niin aika matalat ne olisi jos en söisi suolaa.

        Minun verenpaine on 45/12

        Koska syön glukoosisiutsppia ja Lidlin Hedelmätoffeeta. Verensokeri 687. Hyvin menee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aikuisen ihmisen natriumtasapainoa ylläpitää 230 milligramman natriumin saanti vuorokaudessa, mikä vastaa 0,6:ta grammaa ruokasuolaa vuorokaudessa.

        "Aikuisen ihmisen natriumtasapainoa ylläpitää 230 milligramman natriumin saanti vuorokaudessa, mikä vastaa 0,6:ta grammaa ruokasuolaa vuorokaudessa."

        Ehkä noin jos istuu koko päivän paikallaan eikä hikoile eikä ponnistele mitenkään.


    • Anonyymi

      Olen laajentanut kieltolistaa kaikkeen mikä ei ole ENERKIAA vaan pelkkiä KALOREITA. Näin vain karkki ja sokeri on suositeltavaa ja kaikki muu on LIHOTTAVAA. Paras onn Lidl halpa hedelmätoffee kellarissa eikö se suinkaan tartu hampaisiin vaikka joku väittää niin. Asian voi välttää ottamalla hampaat POIS.

      • Anonyymi

        >>>> Paras onn Lidl halpa hedelmätoffee kellarissa eikö se suinkaan tartu hampaisiin vaikka joku väittää niin. Asian voi välttää ottamalla hampaat POIS.

        Miksi sitten pitää ottaa hampaat POIS, jos tuo hedelmätoffee ei tartu? Ainakin tavallinen toffee tarttuu pahan kerran.

        Itselläni tekarit tippuivat suolle, kun olin siellä pyöräilemässä mansikkakakun kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        >>>> Paras onn Lidl halpa hedelmätoffee kellarissa eikö se suinkaan tartu hampaisiin vaikka joku väittää niin. Asian voi välttää ottamalla hampaat POIS.

        Miksi sitten pitää ottaa hampaat POIS, jos tuo hedelmätoffee ei tartu? Ainakin tavallinen toffee tarttuu pahan kerran.

        Itselläni tekarit tippuivat suolle, kun olin siellä pyöräilemässä mansikkakakun kanssa.

        Muistathan hieroa sitä ”mansikkakakkuasi”. Kun sinulla kerran ei ole poikaystävää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistathan hieroa sitä ”mansikkakakkuasi”. Kun sinulla kerran ei ole poikaystävää.

        Sinulla näyttäisi olevan pahaa puutetta vaahterasiirapista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla näyttäisi olevan pahaa puutetta vaahterasiirapista.

        Voitteko poistua palstalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistathan hieroa sitä ”mansikkakakkuasi”. Kun sinulla kerran ei ole poikaystävää.

        Minulla on tyttöystävä. Johan sanoin.

        Terveisin. Keke.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on tyttöystävä. Johan sanoin.

        Terveisin. Keke.

        Voitko postua palstalta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voitko postua palstalta?

        "Voitko postua palstalta?"

        Onko sinulla jotkut valtuudet päättää kuka täällä saa kirjoittaa ja kuka ei? Kuka tällaiset valtuudet on antanut ja mistä niitä saa?


    • Anonyymi

      Laajenna kiellettyjen ruokien listaa ja liiku 67: män tuntia vuorokaudessa. Vain lihavat nukkuu.

    • Anonyymi

      Sanokaa VOIKO käytännössä toimia että ei olisi karkkia ja kakkuja eikä lainkaan lihottavaa ruokaa VOIKO se TOIMIA.KÄYTÄNNÖSSÄ. Kokemukseni mukaan myös laihdutusaikana PITÄÄ käyttää hiilihydraattia n 2450mmentä krammaa päivässä.SOKERINA tai glogoosisiirappiba.

      Minulla itselläni pieni määrä eli 34 ljä kiloa karkkia päivässä KUULUU diettikaloreihin,noin 450g suklaa 940g.Tämä on tietysti aivan selvä asia ettei laihdu aivan niin nopeasti,mutta se ei mitään haittaa KOSKA SOKERI ON TERVEELLISTÄ eikä Se LIHOTA.Syön myös koka kola 1.5 iisi litraa kanssa pienen 479 sän kramman palan mansikkakakkua ja täytekakkua joka aamu ja iltapäivisin sokerisiirappipiirakkaa 673 lme krammaa.Pitää POISTAA kaikki epäterveellinen kuten vihannekset kasvikset ja herneet sekä porkkanat koska ne LIHOTTAA. niiden syömiseen menee AIKAA LIIKAA ja se on pois hiihdosta pyöräilystä ja luistelusta ja mäkihypystä. Parempi kun teet smoottien 1ksi litra glikoosisiirappiin johon vispaat sokerin kakun ja hedelmäkarkit ja vielä suklaata 500 krammaa niin KYLLÄ LAIHTUU.

      • Anonyymi

        Lopeta jo, ei ole ollut vitsikästä moneen viikkoon (paitsi yhden hymiöitä runsaasti käyttävän kirjoittajan mielestä).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lopeta jo, ei ole ollut vitsikästä moneen viikkoon (paitsi yhden hymiöitä runsaasti käyttävän kirjoittajan mielestä).

        Verenpaineeni on 56/15 tänään pihtimittarills mitattuna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Verenpaineeni on 56/15 tänään pihtimittarills mitattuna.

        Olen ollut typerä, kun olen ruokkinut näitä trolleja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ollut typerä, kun olen ruokkinut näitä trolleja.

        "Olen ollut typerä"
        Mainiota että huomasit ihan itse.


    • Anonyymi

      Karkiton elämä ilman KARKIA ja laihdutus on huijausta! KUKAAN ei pysty laihtumaan ilman sokeria karkkia kakkua suklaata.Kivikaudella ihmiset söi suklaata ja karkkia ja pysy LAIHOINA. japanilaiset samurait söi mansikkakakkua ja oli KOVAKUNTOISIA ja käytti pihtimittausta.Neadergaln ihmiset söi lidlin hedelmätoffeeta ja juoksi vuorokaudet ympäri ja pysyi HOIKKANA.onneksi nyt on helpompaa kun saa glröörsisiirapia suoraan pullosta ettei tarvi väksiin PURESKELLA mitään vaan voi juoda suoraan sokeria pullosta niin on helppo LAIHTUA.mÄKIhyppy on helppoa ja hyppään tornista 46uusi kertaa päivässä ja lopun päivää LENKKEILEN JApihtimittaan montako senttiä on taas lähtenyt.

      • Anonyymi

        Luinkin just lehtijutun kun on löydetty jostain arkeologisilta kaivauksilta outoja esineitä ja selvisi että ne on pihtimittoja. 😄😉😉😉

        Tosin en ole koskaan sellaisista kuullutkaan, mitä ne on saati että olisin jonkun kuullut käyttävän.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Luinkin just lehtijutun kun on löydetty jostain arkeologisilta kaivauksilta outoja esineitä ja selvisi että ne on pihtimittoja. 😄😉😉😉

        Tosin en ole koskaan sellaisista kuullutkaan, mitä ne on saati että olisin jonkun kuullut käyttävän.

        Alkuperäinen käyttötapa on ollut työstössä. Ennen kun esimerkiksi sorveissa ei ollut digitaalinäyttöjä niin sorvattavaa esinettä verrattiin alkuperäiseen vertaamalla pihtimitalla.

        Rasvaprosenttin mittausta varten mitattiin ruumiista ihopoimuja monesta paikkaa ja keitettiin niistä rasva irti. Noiden välille sitten sovitus. Jatkuvana hommana ihan turha, impedanssimittaus ja vyötärönympärys riittävät hyvin.


      • Anonyymi
        hvp27 kirjoitti:

        Alkuperäinen käyttötapa on ollut työstössä. Ennen kun esimerkiksi sorveissa ei ollut digitaalinäyttöjä niin sorvattavaa esinettä verrattiin alkuperäiseen vertaamalla pihtimitalla.

        Rasvaprosenttin mittausta varten mitattiin ruumiista ihopoimuja monesta paikkaa ja keitettiin niistä rasva irti. Noiden välille sitten sovitus. Jatkuvana hommana ihan turha, impedanssimittaus ja vyötärönympärys riittävät hyvin.

        "Rasvaprosenttin mittausta varten mitattiin ruumiista ihopoimuja monesta paikkaa ja keitettiin niistä rasva irti."


        KEITETTIIN RASVA IRTI??? Laihdutuksessako? Mitä ihmettä minä saan lukea täältä???


    • Anonyymi

      Syö KarKKIA ja OLE IHMINEN. Ruoka on turhaa se lihottaa. SOKERI on halpaa eikä se lihota. Pyöräile äläkä nuku koska nukkuminen LIHOTTAA.

    • Anonyymi

      Voi hyvä tavaton!!!

      Nyt on keksitty laihtumisen viisastenkivi. Se on PIHTIMITTAUS ja karkkien piilottaminen kellariin ja ympärivuorokautinen pyöräily!!! 😂

    • Anonyymi

      Nyt minäkin ymmärrän tämän foorumin tietotason. Karkkia syömällä laihtuu ja pitää kiipeillä pitkin vuoria koko päivä. Oletteko koskaan tehneet töitä? Minäkin olen ollut töissä vammoistani huolimatta ja olen taistellut itselleni korkeakoulutuksen.

      No menempä ostamaan jättipussin karkkia ja alan "laihduttaa".

      • Anonyymi

        Säästä rahasi pihtimittaan, sillä ilman ei laihdu.


      • Anonyymi

        Eikö teille korkeakoulussa opetettu, että se on ”menenpä” eikä ”menempä”?

        http://www.kielitoimistonohjepankki.fi/ohje/244

        Vai oletko valmistunut ammattikorkeakoulusta?

        Ammattikorkeakoulun slogan: ”Tule ammattikorkeakouluun ja unohda kaikki”.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö teille korkeakoulussa opetettu, että se on ”menenpä” eikä ”menempä”?

        http://www.kielitoimistonohjepankki.fi/ohje/244

        Vai oletko valmistunut ammattikorkeakoulusta?

        Ammattikorkeakoulun slogan: ”Tule ammattikorkeakouluun ja unohda kaikki”.

        Et tainut tietää että korkeakoulussa ei opeteta äidinkieltä, taino ehkä jossakin yliopistossa Suomea saatetaan opettaakin jos olet siihen erikoistunut.

        Mutta teknillinen korkeakoulu esim. siellä keskitytään oleelliseen, laitellaan transistorit ojennukseen, kielioppi on pitänyt opetella jo aiemmin. Jos olet päässyt opiskelemaan jotakin muuta reittiä kuin lukion kautta, voi olla että on aukkoja osaamisessa. Ja vaikka se lukio olisi käytynä, voi niitä aukkoja olla silti.

        Mitä asenteeseesi sitten tulee niin ihme pilkunnussimista, tuohan voi olla ihan kirjoitusvirhe. Onko sulla kaikki ihan kunnossa vai ottaako enemmänkin päähän?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et tainut tietää että korkeakoulussa ei opeteta äidinkieltä, taino ehkä jossakin yliopistossa Suomea saatetaan opettaakin jos olet siihen erikoistunut.

        Mutta teknillinen korkeakoulu esim. siellä keskitytään oleelliseen, laitellaan transistorit ojennukseen, kielioppi on pitänyt opetella jo aiemmin. Jos olet päässyt opiskelemaan jotakin muuta reittiä kuin lukion kautta, voi olla että on aukkoja osaamisessa. Ja vaikka se lukio olisi käytynä, voi niitä aukkoja olla silti.

        Mitä asenteeseesi sitten tulee niin ihme pilkunnussimista, tuohan voi olla ihan kirjoitusvirhe. Onko sulla kaikki ihan kunnossa vai ottaako enemmänkin päähän?

        "taino"

        Tainot olivat Isojen Antillien alkuperäisasukkaita ja he puhuivat arawakilaisiin kieliin kuulunutta tainon kieltä. (lainaus)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "taino"

        Tainot olivat Isojen Antillien alkuperäisasukkaita ja he puhuivat arawakilaisiin kieliin kuulunutta tainon kieltä. (lainaus)

        Hyvin servattu! 🤘 😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö teille korkeakoulussa opetettu, että se on ”menenpä” eikä ”menempä”?

        http://www.kielitoimistonohjepankki.fi/ohje/244

        Vai oletko valmistunut ammattikorkeakoulusta?

        Ammattikorkeakoulun slogan: ”Tule ammattikorkeakouluun ja unohda kaikki”.

        Kyllä minä tavallisen yliopiston olen käynyt. Siellä on pakolliset ja pilkkua viilaavat kirjalliset syyningit. Kieltä tulee koko ajan huollettua kun pitää kirjoittaa niin paljon ja koko ajan arvostellaan tekstejä.

        Mutta tämä paikka ei taida olla kenenkään kielen osalta suomen kielen sääntöjä noudattava. Enkä itsekään tarkista mitä virheitä tulee. Itse kirjoitan puhelimella niin tulee väliin autocorrectilla mitä tulee.

        Mutta kun keskustelussa on saavutettu piste että aletaan kyylätä kielioppivirheitä niin argumentit on asiasisällön suhteen käytetty. 🙂

        Terveisin köyhä ja kuuro


    • Anonyymi

      Minäkin olen nyt alkanut sokeridieetille! Ostin jo Lidlistä 3 kiloa karkkia, aamupalaksi. Saako kahvia tai teetä juoda jos laittaa siihen desin sokeria. Juustoa en uskalla syödä koska se lihottaa. Enkä vettä juoda.

    • Anonyymi

      Kyllä karkittomat dietit on vaan kusetusta. MOT.

    • Anonyymi

      Sopii hyvin myös köyhälle laihduttajalle koska ovat halpoja.

    • Anonyymi

      Olen siirtynyt tämän laihdutusneuvojan ohjeiden mukaan syömään pelkästään Hedelmätoffeeta. Joskus ostan myös 200g suklaalevyn aamupalaksi eli joka toinen aamu. Mutta otan suklaankin kanssa Hedelmätoffeeta koska juuri laihduttava ominaisuus tulee hedelmätoffeesta. Kun pihtimittaan heti hedelmätoffeen syönnin jälkeen on pihtimitta pienentynyt 22,35 cm. Kokeilin samaa pelkän suklaan kanssa mutta vaikutus ei ollut sama. Vaikka pihtimitta on ainut tapa seurata laihtumista niin menin kokeeksi vaa'alle. Hedelmätoffee laihduttaa selvästi 12 kilogrammaa. Seuraavaksi kokeilen kuinka paljon enemmän laihduttaa kellarissa säilytetty hedelmätoffee verrattuna hedelmätoffeeseen joka on esim 1) siivouskomerossa 2) jääkaapissa 3) olkkarin pöydällä. Esitän excelillä tarkat taulukot mikä säilytys on energiataloudellisin.

      • Anonyymi

        kattelit sentään lätkän loppuun ennenkuin alkoi taas kuminauha sutimaan tyhjää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kattelit sentään lätkän loppuun ennenkuin alkoi taas kuminauha sutimaan tyhjää

        Minulla sutii vain polkupyörän renkaat kun nousin tänään kilimantsaaron huipulle. Huipulla uskalsin syödä yhden hedelmätoffeen.


      • Anonyymi

        Vaikeaa edes uskoa tuota menetelmää todeksi. Mutta uskon silti, ja odotan innolla vertailevia tuloksia Excel-muodossa.


    • Anonyymi

      Mikä tahansa pihtimitta ei käy. Vain minun käyttämällä pihtimitalla laihtuu.

    • Anonyymi

      Uutuutena mainitsen että otan kaupassa käydessä paidan pois päältä kassalla että nuoret naisetkin saa kadehtien katsoa jäntevänlöllöä kuuskymppisen mahamakkaraa joka pihtimitattuna eilen 56 senttimetriä.

      Endiviikolla riisun myös pyöröiltsortsit ja esittelen eturauhaset. Hikoavat näin kuumalla. 🍒🌶️

    • Anonyymi

      Kiitos tästä ainoasta asia aloituksesta täällä. ♥️♥️♥️

    • Anonyymi

      Tämä on niin asiakirjoitus ja nerokas ketju että säilöin tämän varmuudeksi wayback machineen jossa ketju säilyy. 😂

      • Anonyymi

        sieltä sitten katellen 50 vuoden päästä kun alat olemaan eläkeiässä


    • Anonyymi

      Minä en ole aloittaja mutta aloittaja käyttää minun tietojani hyväksi joista olen saanut kiitosta. Sanompahan nyt teille että olen alkuperäinen idean esittäjä.

      • Anonyymi

        Älä unta näe että joku on kiinnostunut nysästäsi. 🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä unta näe että joku on kiinnostunut nysästäsi. 🤭

        En kuvitellutkaan, että sinua näin pieni kiinnostaisi.


    • Anonyymi

      Tämä on ainua asia aloitus täällä pelleilypuodissa. Juokaa täytekakkukahveja 6desti klo 12.00-23.00 ja juoskaa rappusia klo 23.00-12.00 niin laihdutte eikä tarvi pelleillä ruuala ja lihoa.Se on pelleilyä ja minä olen keksinut sen ja todistanut sen kidurgisesti.Tosireeniä ei ole pyöräily vaan porrasjuoksu.

    • Anonyymi

      Kävely ei laihduta kuten pyöräily. Kävely ei ole liikuntaa mutta pyöräily on. Samoin sulkapallo laihduttaa mutta lentopallo ei. Voisin tehdä näitä vertauksia vaikka kuinka paljon koska olen veitsenterävä ja TIKKULAIHA.

      • Anonyymi

        Kaikki huomaavat ihan heti sen, että sekä aivonystyräsi että vatsalihaksesi ovat veitsenterävät.

        Veitsenteräviin aivonystyröihisi voi pureutua vain aivokirurgi ja vatsalihaksiisi tarttua vain kellosepän tai sähköasentajan pihdeillä.

        Olet niin tikkulaiha, että vain jo katsomalla sinua tai kaukaa koskettamalla sinua saa tikkuja kynsiensä alle. Olemme ylpeitä sinusta.


      • Anonyymi

        Kyllä se riippuu pallon koosta että se laihduttaa tahi ei. Pesäpallo laihduttaa myös tosi paljon koska se on niin kova ja lentää kovaa joten enerkiaa kuluu nopeasti n 5iisi kertaa enemmän kuin tennispallo. Pihtimitattu ero on 1ksi millimetriä/tunnissa. MINÄ tiedän asian koska pelasin pesäpalloa suomisarjan piirinmestaruusjoukkuessa vuonna 1968 ksan.
        . Vaihtopenkillä usein mutta kuitenkin. Läski valmentajamme on nyt minulle KATEELLINEN, koska olen TIKKULAIHA. Hän taas ei syö yhtään Lidlin hedelmätoffeeta vaikka sillä LAIHTUU.


    • Anonyymi

      Perun aiemmat vaikkakin LOISTAVAT neuvoni. Pyöräily on ajanhukkaa jos aikoo hankkia kuten MINÄ joka olen jo tikkulaiha veitsenterävät pakarat kuten minä jotta voin esitellä nuorille naisille niitä esim rikkomalla pakaroillani kookospähkinöitä (ne ei LAIHDUTA). Kannattaa JUOSTA kookospähkinät pakaroissa ja autonrenkaat jaloissa 45iisi kilometriä päivässä.

      • Anonyymi

        On se se sama HOMO läski.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se se sama HOMO läski.

        Minä olen silti tikkulaiha.


    • Anonyymi

      Minä en olekaan mikään tavallinen laihduttaja joka lopettaa laihduttamisen siihen kun on jo laiha. Tai tikkulaiha. Minä aijon olla maailman TIKKULAIHIN elossa oleva ja veitsenterävin koska se on suurin saavutus mitä ihminen voi elämässään saavuttaa. Kaikki kadehtii minua ja naiset tappelee siitä kuka saa pihtimitata veitsenterävän alavatsani.

    • Anonyymi

      Perun taas sen mitä olen aiemmin neuvonut vaikka tiedänkin kaikesta kaiken kuten liikunnasta että VAIN se laihduttaa laihtuvaa laihduttajaa vaikkei olisikaan mikään läski eikä lainkaan TAVALLINEN laihduttaja.Olen TIKKULAIHA ja haluan että lihakseni on yhtä veitsenterävä kuin ÄLYKKYYTENI.Huomaan ettei mikään liikunta oikein laihduta hyvinvaikka syön HYVIN.

      Otin nyt käyttöön myös petonimyllyn jonka olen ostanut noin 38 vuotta sitten.Se on ollut minulla komerossa piilossa.Pistin sen nyt vessaan josta purin kaikki kalusteet pois jota ei tartte kuten pesualtaan. Täytyy nyt alkaa katselemaan youtude filmit samalla kun syön maradou suklaata siellä pyörien eikä sohvassa maaten.Sohvadsa EI SAA MAATA tai silloin ei LAIHDU.Esim pyörin min 54 kertaa päivän aikana vessassa käydessä.Laskin asian kidurgisen tarkkaan pihtimitalla ja tulokseksi tuli 1 mm.

      Eturauhanen kun vaivaa ja pitää yölläkin nousta niin monta kertaa etten viitsi nukkua kun pitää lorottaa kaiket YÖTKIN.Vessassa on yksi karkkipiilo johon olen pussittanut lidlin halpaa hedelmätoffeeta kilon pakettiin sillä onhan TÄYSIN järjetöntä ostaa kerralla vain yksi suklaapatukka ja syödä se kerran viikossa joka voi maksaa jopa 55 senttiä! Paljon JÄRKEVÄMPÄÄ on ostaa 10nen kiloa karkkia ja piilottaa ne eri paikkoihin kuten vessanpöntön vesisäiliöön ja syödä 3lme kiloa karkkia PÄIVÄSSÄ ja pari kertaa yössä täytekakkukahvien (esim panani ja kaakau) kanssa kunhan pyörii petonimyllyssä ja pyöräilee loput ajat suolla sillä MINÄ en suostu lopettamaan karkkien syömistä koska näin hyvin SYÖMÄLLÄ laihtuu paremmin kuin JÄTTÄMÄLLÄ karkit pois.Moni joka ei syö karkkia on läski eikä TIKKULAIHA kuten minä.Petonimyllyö ei kannata pitää ainakaan olohuoneessa.Se toimii parhaiten siten ettei ole koko ajan näkyvissä tai joku muu paikka toimii parhaiten koska jos sitä ei käytä niin se vain dituttaa katsella sitä koko ajan ja muistaa että joutuu olemaan 2hden minuutin ajan ILMAN KARKKIA JA SUKLAATA.Samiakki on myrkyllistä joten koska olen JÄRKEVÄ niin en syö sitä ollenkaan sillä VERENPAINE nousee mutta kun minä en sitä syö vaan HEDELMÄTOFFEETA niin minun verenpaine on täysin LOPPUNUT.

      • Anonyymi

        Tihentynyt virtsaamistarve kertoo kyllä ehkä myös diabeteksesta.


    • Anonyymi

      Minäkään en ole minä, vaan ihan joku muu.... 😂🚶‍♀️🏃‍♀️🏋️‍♀️🧘‍♀️🧜‍♀️🐎

    • Anonyymi

      "Samiakki on myrkyllistä joten koska olen JÄRKEVÄ niin en syö sitä ollenkaan sillä VERENPAINE nousee mutta kun minä en sitä syö vaan HEDELMÄTOFFEETA niin minun verenpaine on täysin LOPPUNUT."

      Siinä oli selvästi erottuvien vatsalihasten kaltaista veitsenterävää ajattelua!

      Kaikkien pitää pyrkiä siihen että verenpaine loppuu. Se loppuu toki aikanaan, mutta kuitenkin. Verenpaineen loppumisesta seuraa TIKKULAIHUUS.

      • Anonyymi

        "Verenpaineen loppumisesta seuraa TIKKULAIHUUS."

        Pätee varmaan myös toisin päin. 🙂


    • Anonyymi

      Taas joku on varastanut ideani miten LAIHTUU kun syö pananikakkua,mansikkakakkua, vanilia jäätelyä,kaakauta,spakettia ja madarou suklaata ja juo klulkoosisiirappia. Alunperin tämä oli minun ideani ja olen TIKKULAIHA.Olen erittäin hyvässä kunnossa ja poljen 56den tunnin lenkkejä.Verensokeri on 58deksan ja verenpainetta ei ole ole yhtään.Se loppui kun painoni lähestyi 45ttä kiloa.

    • Anonyymi

      Olen nyt vähentäny karkkia etten syö kuin 4.5iisi kiloa päivässä. Kaakauta vielä ja pullia 2 den pellin sijasta syön vain 1 den. Saan nyt vähempi enerkiaa ja silti SYÖN HYVIN ja olen tikkulaiha. Olen lopettanut nyt pyöräilyn, hiihtämisen suolla juoksun ja porraskävelyn koska ne on huonoja lajeja koska ei laihdu tarpeeksi. Olen alkanu siivota ihmisten asuntoja ja mennä väkisin koteihin vaikkei kukaan halua minua kotiinsa. Olen siivonnut 5den päivän ajan omaakin asuntoani niin että kun lopetan niin aloitan taas uudestaan. Löysin tänään vuonna 2015 piilottamiani karkkeja.

      • Anonyymi

        PAINU MULKKU VITTUUN


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        PAINU MULKKU VITTUUN

        Sinnehän se kuuluukin....


    • Anonyymi

      Olen ajatellut alkaa taas pyöräilyn joka on ainoaa oikeaa Laihduttavan laihtujan laihtumisliikuntaa vaikkei laihduta. Asunnon siivoaminen on niin last season. Ja kaakau. Madarou suklaa laihduttaa enämpi.

    • Anonyymi

      Siirsin petoni myllyn takasin olohuoneeseen sillä huomasin ettei se laihdutakaan kuin 3409 kaloria viikossa ja kun laskee yhteen syömäni hedelmätoffeet 53 kiloa niin petonimylly ei ehdi sulattaa kaikkea enerkiaa ja siksi EI LAIHDU tarpeeksi että voisin esitellä kaupassa tikkulaihoja jalkojani jotka sopii yhteen alavatsani kanssa joka roikkuu heti vyön yläpuolella. Söin maradou suklaata viisi kiloa ja panani täytekakkua kahvin kanssa. Lisäksi spakettia kaalikastikkeella oli herkullista. Nyt olen alkanut hyppäämään penji hyppyä ostin nosturin pihalle ja hyppään siitä noin 43 mesti päivässä niin mikään ei pysy mahassa ja heti LAIHTUU.

      • Anonyymi

        Sinua pitäisi lyödä kirveellä päähän


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinua pitäisi lyödä kirveellä päähän

        Paksupakaratytöille pitäisi opettaa klitoriksen hierontaa, mutta onko paksu käsi sitten liian lyhyt siihen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinua pitäisi lyödä kirveellä päähän

        Varo sitä paineen tunnetta päässä, jos laittaa sut heilumaan kirveen kanssa. Mut nyt ymmärrän noi osastopuheet... Olisisitko suljetulla...? Ota kuule vähä panani kakkua.se helpottaa. Tai spakettia.


    • Anonyymi

      Olen jättänyt nyt silakat ja leivän pois koska niistä LIHOO enkä saa laihtuvaa oloa joka tuntuu PAINEENA päässä. PAINE häipyy kun syön PULLAA JA Täytekakkukahvit 5desti päivässä ja saan LAIHTUVAN olon. Pidän sukset jalassa nukkuessa ja hiihdän unissani ja LAIHDUN samalla. KOKO AJAN. Sokeri ja vehnäjauho EI LIHOTA vaan niistä saa ENERKIAA. että jaksaa LAIHTUA.

      Maradou suklaa ja spaketti kerran viikossa.

      • Anonyymi

        Aijon myös kuvata laihtumisen you tude filmiin että nuoret naiset voi ihailla alavatsasni. Moni haluaa matkia minua täälläkin koska olen VEITSENTERÄVÄ.


      • Anonyymi

        Kyseessä on kuitenkin paksupakaratyttö.


    • Anonyymi

      Tällä viikolla en SYÖ lainkaan vaan alan RANKAN treenin ja hiihdän nyt suolla klo 6.uusi alkaen ja jatkan klo 23meen asti ja juon vain VÄHÄN vettä ja 1den hedelmätoffeen. Saan ne kalorit kulutettua yöllä porrasjuoksulla klo 1hden ja 4jän välillä. Mitään MUUTA ei KANNATA syödä koska muuten LIHOO eikä tule PÄÄHÄN paineen tunnetta joka on merkki siitä että LAIHTUU. Näin minun lihakset on kohta VEITSENTERÄVÄT ja saan naisen kuin naisen pelkällä TIKKULAIHALLA alavatsallani.

      • Anonyymi

        Sairasta parodiaa.


      • Anonyymi

        Luuletko niin että se olis ainut keino estää se paineen tunne päässä joka tulee kun saan laihtuvan laihduttajan olon. Se paine tulee heti kun lopetan syömisen.


      • Anonyymi

        Keskitytäänkö tytöt taas asiaan? Joka ketjua ei ole pakko lukea, saati kommentoida. Älkää sekasntuko siihen että syön Maradou suklaata ja kaalikastiketta spaketilla silloin kun haluan ja LAIHDUN. Minulla on RANKKA treeni ja olen laihtunut yön aikana pihtimitalla mitattuna 1,5iisi millimetriä joten olen taas TIKKULAIHA.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keskitytäänkö tytöt taas asiaan? Joka ketjua ei ole pakko lukea, saati kommentoida. Älkää sekasntuko siihen että syön Maradou suklaata ja kaalikastiketta spaketilla silloin kun haluan ja LAIHDUN. Minulla on RANKKA treeni ja olen laihtunut yön aikana pihtimitalla mitattuna 1,5iisi millimetriä joten olen taas TIKKULAIHA.

        Sinun klitoristasi ei ole hierottu pitkään aikaan, sen huomaa tekstin sävystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun klitoristasi ei ole hierottu pitkään aikaan, sen huomaa tekstin sävystä.

        Teen huomenna tytöistä raportin johtajalle. Saa nähdä minkälaisiin toimenpiteisiin ryhdytään. Eilen jäivät jo ilman iltapalaa. Tänä aamuna he olivat aivan taju kankaalla :(


    • Anonyymi

      Ei hedelmätoffeeta saa lopettaa.Riittää että pistää päälle kovan reenin ja kalorit alas.Ja lisää hedelmätoffeeta ja kaakauta ja iltapulla aamupulla ja päiväpulla.Joskus yöpulla. Iltapäiväpulla ja täytekakkukahvit 5desti päivässä.
      Hiilihydraatteja saa olla päivässä n 6220g ja kaloreita 71500-52200.
      Laihtuu varmasti ja paljon.Sokerin lopettaminen pilaa hormoonitoiminnan,ja se ei välttämättä palaudu koskaan kuten minulle kävi. KUUSKYMPPISENÄ loppuu seksuaalliset halut,ja tulee IMPOTENTTI kuten minusta.Siksi on PAKKO hiihtää ja juosta portaita hiihdän ja roikun katossa renkaissa ja seinällä ja juoksen kovaa.

    • Anonyymi

      Nyt tytöt rauhoittukaa tai ette saa iltapalaa.

    • Anonyymi

      Miksi joku käyttää minun ideaani.Se onneksi on muuttunut.Entinen tapa oli väärä.Nyt huomasin että oikea tapa laihtua on syödä 5 iisi sataa krammaa spakettia ennen nukkumaan menoaja tehdä siihen maradou suklaasta ja kaalista kastike.Karkkia ei tarvi jättää vaan sitä voi syödä 5,86 den kilon verran päivässä eikä haittaa.Jos se on hedelmä toffeeta.Päälle täytekakkukahvit.

      • Anonyymi

        Maradou suklaa auttaa heti jos tulee paineen tunne päähän joka johtuu siitä ettei laihdu.


    • Anonyymi

      Mene hoitoon.

      • Anonyymi

        Saako siellä spakettia ja kaakauta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saako siellä spakettia ja kaakauta?

        Tyttö laittaa kaakaota kehoosi, niin nuolen sinut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyttö laittaa kaakaota kehoosi, niin nuolen sinut.

        Saako maradou suklaata?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saako maradou suklaata?

        Jos tykkäät tummasta, saat tummaa; jos tykkäät vaaleasta, saat vaaleaa. Kaikki himosi tyydytetään. Enää sinun ei tarvitse turvautua mielikuvitukseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tykkäät tummasta, saat tummaa; jos tykkäät vaaleasta, saat vaaleaa. Kaikki himosi tyydytetään. Enää sinun ei tarvitse turvautua mielikuvitukseen.

        Lidlin halpaa hedelmätoffeeta? Se jää tekareihin kii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lidlin halpaa hedelmätoffeeta? Se jää tekareihin kii.

        Tulet saamaan sellaista toffeeta, että kiljuntasi kuuluu naapuritaloon asti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saako maradou suklaata?

        Miks sä ahmit suklaata?
        Rauhotu vähän
        Tuu istuu mun viereen
        Käperry tähän
        Ei tartte tehdä mitään ihmeellistä
        Senku ollaan vaan
        Näin on täydellistä

        Sä haluat kaikenlaista outoa
        Niinku et kauriit nuolee öisin autoja
        Ja et avaruudessa ei pysty itkemään
        Painottomuudessa kyynel ei lähdekään vierimään

        Hei paksupakarainen tyttö
        Mä oon heikkona suhun ja säkin vähän kai muhun
        Mut sä et haluu sitä vaan myöntää
        Hei paksupakarainen tyttö
        Sun pitäisi päättää et mitä sä tahdot
        Tai saatat mut luotasi työntää
        Mitä sä pelkäät?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulet saamaan sellaista toffeeta, että kiljuntasi kuuluu naapuritaloon asti.

        Onko lidlin hedelmätoffee sulle niin suuren riemun aihe että pitää kiljua? Kuulostaa pahalta riippuvuudelta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko lidlin hedelmätoffee sulle niin suuren riemun aihe että pitää kiljua? Kuulostaa pahalta riippuvuudelta.

        Nyt on kyse todellisuudessa parodiaa esittävästä paksupakaraisesta tytöstä, joka kiljuu saatuaan sisäänsä lämmintä ”toffeeta”.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko lidlin hedelmätoffee sulle niin suuren riemun aihe että pitää kiljua? Kuulostaa pahalta riippuvuudelta.

        Sillä tuli nyt taas se paineen tunne päähän. Söisi vaan panani kakkua ja katsois you tude fideoita niin se paineen tunne lakkais.


    • Anonyymi

      Täytekakku on taas ruvennu maistumaan. Olen syönyt täytekakkukahvit vain 6 desti päivässä ja nyt rupesi maistumaan niin menee täytekakkukahvit 26 desti päivässä ja pari kertaa yössä jos en aja kuntopyörällä. Jos ajan niin en liho vaikka syön yöllä täytekakkukahvit 7 mästi.

      • Anonyymi

        Sä olet varmasti ihan pantava pakkaus, vaikka et sisimmässäsi uskokaan siihen.


      • Anonyymi

        Pihtimitta oli ylhäältä eilen 0,542 mm ja alavatsa 0,235 mm pienempi kuin toissa päivänä. Siihen odotan nousevaksi veitsenteräviä lihaksia jonain aamuna kun herään. Vielä ei ole näkynyt. Kun tämä tapahtuu, elämäni saavuttaa tarkoituksensa. Sitä ennen juon täytekakkukahvit ja syön pari kiloa lidlin hedelmätoffeeta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pihtimitta oli ylhäältä eilen 0,542 mm ja alavatsa 0,235 mm pienempi kuin toissa päivänä. Siihen odotan nousevaksi veitsenteräviä lihaksia jonain aamuna kun herään. Vielä ei ole näkynyt. Kun tämä tapahtuu, elämäni saavuttaa tarkoituksensa. Sitä ennen juon täytekakkukahvit ja syön pari kiloa lidlin hedelmätoffeeta.

        Mitä sen päivän jälkeen tapahtuu kun vaaka näyttää 55kg? Taivaasta tiputetaan joku pääpalkinto onnistuneesta laihdutuksesta ja taivaspaikka paratiisissä on varmistettu, joku ymmärtää yhtäkkiä arvosi ihmisenä, nuoruus palasi, 35 vuotta elämää häviää ja rutut siliää, rahaa ja valtaa alkaa ropista joka paikasta? Rakkaus kävelee vastaan ja varmistaa onnen? Viimeinkin häpeä, yksinäisyys, ongelmat, kaikkoaa?

        Ei... Sama ihminen samoine ongelmineen, sama naama jossa iän myötä ja laihdutuksesta ja sokerista roikkuva harmaa nahka. Sama ikä passissa. Vain vaaka näyttää eri lukemaa. Veitsenterävyyttä ei näy kuin nenässä muutenkin luisevassa naamassa. Mahanahka roikkuu. Onnen piti saapua laihdutuksen jälkeen "Kunhan vielä tiputan 2 kg... Vielä 5 kg... Kunhan vain painaisin 50 kg niin onni tulisi?"


    • Anonyymi

      NYT olen keksinyt oikean tavan LAIHTUA ja edelliset tavat olleet ihan VÄÄRIÄ.

      Olen lopettanut liikunnan ja makaan vain sohvalla jonka sain halvalla kirpputorilta 4 llä sadalla eurolla. Ostin niitä useampiakin samalla kertaa ja säästin näin PALJON rahaa. Uuteen sohvaan menisi PALJON enemmön rahaa. M mulla on 52 ksi polkupyörää jotka sain myös halvalla. Ne pitäisi korjata ensin niin niistä saisi muutamilla varaosahankinnolla TÄYSIN toimivia.

      Sen verran olen rajoittanut ruokaa että syön vain tärkeintä eli lidlin hedelmätoffeeta. Kaikki muut olen huomannut TURHAKSI. Laihdun silti KOKO ajan.

      • Anonyymi

        Tämä on laihduttajalle tärkeää tietoa ja jokaisen pitäisi lukea tämä ohje. Näin pienillä muutoksilla voi laihtua PALJON.


      • Anonyymi

        Hyvin sanottu, samaa mieltä, mutta hän ei ole läski homoukko, vaan massiivipakaratyttö, joka ei ole löytänyt ystävää vieläkään. Hänen pitäisi pestä suunsa saippualla ja laittaa haisevaan pílluunsa jotain píllunpuhdistusmöhnää.


      • Anonyymi

        Olipa tuossa rumilla sanoilla hyvin kirjoitettu. Tuollaiseen tekstiin eivät kaikki pysty, ja vaikka pystyisivätkin, yleensä robotti poistaa tekstit. Sokeriherkkumiehelle sallitaan suuremmat rajat kuin tavallisille ihmisille. Kiitos ja kiitos myös tarkastusrobotille.


      • Anonyymi

        Provossa totta toinen puoli!
        Ilman laihtumistavoitetta painoni laski 3:ssa kuukaudessa sohvalla makaillen 6 kiloa.
        Oikeasti!
        Liikuntani rajoittui retkiin 10m:n päässä olevaan vessaan, 6m:n päässä olevalle jääkaapille ja 4m:n päässä olevalle ruokapöydälle.
        Muutaman kerran viikossa suihkuun joka on kylppärissä kuten vessakin.

        Söin laadullisesti ohjeiden ja määrällisesti mielihaluni mukaan. Sama koski juomistakin.

        Tämä on taivahan tosi mitään lisäämättä ja vain epäoleellisen unohtaen.


      • Anonyymi

        Sinun käy kateeksi kun joku laihtuu MINUN neuvoillani. Olen TIKKULAIHA. Sinun pitäisi käydä tutkituttamassa se paineen tunne päässä se alkaa näyttää PAHALTA. Ota vaikka mansikkakakku kahvit ja pari panania niin se helpottaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin sanottu, samaa mieltä, mutta hän ei ole läski homoukko, vaan massiivipakaratyttö, joka ei ole löytänyt ystävää vieläkään. Hänen pitäisi pestä suunsa saippualla ja laittaa haisevaan pílluunsa jotain píllunpuhdistusmöhnää.

        Tuon kirjoittaminen vaatii ohjelmointitaitoja sekä matematiikan ja taulukkolaskennan taitoja.


    • Anonyymi

      NYT neuvon teitä MITEN OIKEASTI laihtuu. Katsoin tämän just fideolta. totellisuutessa vain karkkien kokonaan pois jättäminen laihduttaa parhaiten ja tarkoitan tällä että se ei koske LIDLIN hedelmätoffeeta jota koitin maistaa aiheuttaako se samanlaisen TUNTEEN että pitää syödä sitä KOKO AJAN samaten kuin maradou suklaata kun laittaa tekarien väliin yhden toffeen. Ei TARVINNUT. Söin vain yhden 1,5 den gilon pussin.enkä sitäkään koko ajan. Yöllä nukuin tunnin enkä syönyt mansikkakakkua karkkia aamupullaa päiväpullaa iltapäiväpullaa iltapullaa ja kakkukahvit jäi myös pois.En läheskään koko ajan. Ompelin karvasta petonisiin kaivonrenkaisiin suojukset että voi HIIHTÄÄ myöskin talvella.15tuntia 2 desti päivässä.Pakkasraja on - 58 .Jos tulee vilu kun hiihdan ilman housuja että nuoret tytöt voi ihailla veitsenterävää alavatsaani joka ylhäältä - 1mm ja alhaalta - 0,21mm voin juoda kaakauta että sulanja laitan sekaan kaalikastiketta mutta voin jätän pois koska se LIHOTTAA valtavasti ja sekaan laitan vain kilon sokeria koska se laihduttaa kun se on hyvänmakuinen.

      • Anonyymi

        Laihtumisen TUNTUU päässä eikö tunnu. Tulee kova paineen tunne ja sitten on pakko alkaa rähistä. Jos on kättä pitempää lähellä niin siitä on pakko ottaa kiinni ja alkaa huitoa ihmisiä. Minulla on tapana ajaa pyörällä ilman renkaita niin KYLLÄ laihtuu ja paine lakkaa päästä. Olen tehnyt pyöräily fideon you tudeen mene katsomaan miten kaikki tehdään OIKEIN.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laihtumisen TUNTUU päässä eikö tunnu. Tulee kova paineen tunne ja sitten on pakko alkaa rähistä. Jos on kättä pitempää lähellä niin siitä on pakko ottaa kiinni ja alkaa huitoa ihmisiä. Minulla on tapana ajaa pyörällä ilman renkaita niin KYLLÄ laihtuu ja paine lakkaa päästä. Olen tehnyt pyöräily fideon you tudeen mene katsomaan miten kaikki tehdään OIKEIN.

        Tuskin tuo rähinä laihduttamisesta johtuu.

        Enemmän arvailisin syyksi seuraavien asioiden yhteisvaikutusta:

        -huonolaatuisesta ravinnosta johtuva "vuotava suoli" joka altistaa elimistön autoimmuunisairauksiin ja mielenterveysongelmiin
        -ylipainosta johtuva rasvamaksa, joka altistaa väsymykselle ja huonovointisuudelle
        -vuodenajasta johtuva mielialavaihtelu, kenties jopa unenpuute

        eka korjaantuu aika pitkälti sillä, että pudottaa sokerin määrän tasolle max 40g/vrk, toinen korjaantuu pudottamalla painoa ja kolmanteen auttaa kirkasvalolamppu, etelänmatka tai lopulta sen korjaa kesän saapuminen.

        Oletteko ikinä kiinnittäneet huomiota siihen, että kun Suomeen saapuu lokakuu, alkaa tulla uutisia siitä miten joku hyppää Kampin kauppakeskuksen 4. kerroksen parvekkeelta ja miten tapahtuu kolareita joissa henkilöauto on ajautunut suoralla tieosuudella vastaantulevan kuorma-auton (rekka-auton) keulaan.

        Näitä uutisoidaan lokakuu - huhtikuu välillä aika paljon. Tuntuu että samalla ajanjaksolla täällä keskustelupalstoillakin huonovointisuus lisääntyy ja kommentit on sen mukaisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laihtumisen TUNTUU päässä eikö tunnu. Tulee kova paineen tunne ja sitten on pakko alkaa rähistä. Jos on kättä pitempää lähellä niin siitä on pakko ottaa kiinni ja alkaa huitoa ihmisiä. Minulla on tapana ajaa pyörällä ilman renkaita niin KYLLÄ laihtuu ja paine lakkaa päästä. Olen tehnyt pyöräily fideon you tudeen mene katsomaan miten kaikki tehdään OIKEIN.

        Miksei vieläkään poikaystävää, vaikka kaikilla ikätovereillasi on? Ovatko kilot esteenä vai onko siihen psyykkinen syy?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksei vieläkään poikaystävää, vaikka kaikilla ikätovereillasi on? Ovatko kilot esteenä vai onko siihen psyykkinen syy?

        Hiero sinä vaan taulukkojasi.


    • Anonyymi

      Päässäni tuntuu kova paine.

      • Anonyymi

        Se on hyvä merkki.Tuleeko se ennen vai jälkeen hedelmätoffeen vai kun syö täytekakkukahvit, monennenko lautasen ja toffeekilon jälkeen?


    • Anonyymi

      Minulla lähti eturauhanen ja verenpaine lakkasi näillä ohjeilla. En ole parempia laihdutusohjeita saanut mistään.

    Ketjusta on poistettu 29 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6093
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3866
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      252
      2218
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1870
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1313
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1276
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1067
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1010
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      949
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      888
    Aihe