On teillä naisilla asiat huonosti

Anonyymi

Kun tällä palstalla aina olette.

57

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minä en ole aia täällä eli asiat ei kai ole huonosti.

• Juuh taas toimeentulotuki täydentävä, ihan kyykyttää. Kaksi kertaa hylky ihan vain kiusantekoa uskon olevan että vien eteenpäin väännetään jostain uusasunnosta vaikka haettiin tukea huonekaluihin välttämättömiin jotka edes auttaa selviytymistä tässä asunnossa ja turvaa tuo kuin lapsilukot lapsille ja tilaa.
      Niih joo vielä puhelinnumero mihin soittaa päätöksestä oli väärä. Eikä kuulemma ensimmäinen kerta kun kyseinen hemmo kertoi.

Siis nyt kuulemma hyväksyisi hyväksyttynä jos pistän oikaisu vaatimuksen.

Sanoin tasan tarkkaan kyllä harkinta on jo silloin tehty että vien eteenpäin koska se että meillä mies kirjoittaa ja vie tuhottomasti aikaa.
      Minusta se että lapsen turvallisuus on uhattuna jos ei ole turvavälineitä eikä edes niihin myönnetä tukea. Poljetaan lapsien oikeuksia ja kiusataan toimeentulotuki asiakkaita oikomus hakemuksilla ja alistuksilla.

Otetaan huomiota meidän tiedot varmasti näkyvät jouduttiin vain normaali puolelle toimeentulossa. Että tiedätte pelkkää tallomista on.
      Kirjaimellisesti.

Verrata voi myös lapsi ei saanut lisenssiä joka maksoi 50€ 2013 vuonna vaikka opettaja suositteli harrastusta esikoiselle juurikin yhteistyön takia.

Silloinkin hylky.

Miettikää nyt vaikka on oikeutettu silti tungetaan maan rakoon tuon vuoksi en hakenut seuraavan kerran vasta kun lastensuojelu avitti vaateharkinnoissa kun hain itse lastensuojeluun kun tarvitsin henkilöä mihin lapset pistää hoitoon kun synnytän koska perhepäivähoitajaa ei saa heti. Eikä ollut ketään lähipiiriläistä kun todellakin meidän paririidat rikkoi sukulaissuhteet, minua syytettiin niin pistin välit poikki kaikkiin ja huhuttiin ihan päättömiä.

• ”Otetaan huomiota meidän tiedot varmasti näkyvät jouduttiin vain normaali puolelle toimeentulossa. Että tiedätte pelkkää tallomista on.
        Kirjaimellisesti.

Plääh jätetään huomioimatta meidän tiedot ja varmasti näkyvät jouduttiin vain normaali puolelle toimeentulossa. Että tiedätte pelkkää tallomista on
        Kirjaimellisesti.

Miettikään nyt minähän en osaa hyvin kirjoittaa ja pisti tuon toisen tekeen joka sai L lukiosta. Joten jos me saadaan aikaan hylky voitte uskoa siis täysi kyykytys menossa.
        Kertoo hyvin tuosta kiusanteosta hakemukset tehdä moneen kertaan pidin saarnan kyseiselle henkilölle ja sanoin jos et tehnyt mitään väärää kyllä ne sitten näkee jotain lakimuutosta pitää olla kyseessä on iso perhe ja kaikki oli vain lasten vuoksi parantaa asumista tässä.

• valtakunta kirjoitti:

”Otetaan huomiota meidän tiedot varmasti näkyvät jouduttiin vain normaali puolelle toimeentulossa. Että tiedätte pelkkää tallomista on.
        Kirjaimellisesti.

Plääh jätetään huomioimatta meidän tiedot ja varmasti näkyvät jouduttiin vain normaali puolelle toimeentulossa. Että tiedätte pelkkää tallomista on
        Kirjaimellisesti.

Miettikään nyt minähän en osaa hyvin kirjoittaa ja pisti tuon toisen tekeen joka sai L lukiosta. Joten jos me saadaan aikaan hylky voitte uskoa siis täysi kyykytys menossa.
        Kertoo hyvin tuosta kiusanteosta hakemukset tehdä moneen kertaan pidin saarnan kyseiselle henkilölle ja sanoin jos et tehnyt mitään väärää kyllä ne sitten näkee jotain lakimuutosta pitää olla kyseessä on iso perhe ja kaikki oli vain lasten vuoksi parantaa asumista tässä.

Sanoin myös tässä on lapsien turvallisuudesta kiinni. Onhan se erittäin merkittävää ostaa tähän asuntoon kuin vaihtaa kalliimpaa ja sanoin etten ihmettele että ihmiset masentuu kertoo hyvin työntäyteiseltä jotain romaania alkaa kirjoittaa ja miten edes sellaista voi suurinosa on kuitenkin kirjoittaa huonosti eipä ne muuten olisi toimeentulossa.

• Anonyymi

Miksi lakimuutos

• Anonyymi

Niin, kyynel

• Keli on esteun peestä, se tässä on huonosti. Ole nyt tuolla vesisateessa loimi niskassa, ei tuu mistään tekemisestäkään yhtään mitään.

• Anonyymi

Voi juku, täälläpäin maailmaa paistaa ainakin nyt toi aurinko, mutta ehkä sekin on toisin todistettavissa...

• Anonyymi kirjoitti:

Voi juku, täälläpäin maailmaa paistaa ainakin nyt toi aurinko, mutta ehkä sekin on toisin todistettavissa...

Kade. Olis tuo nurmikko tuossa ajettavana, en tosin tiedä kykenenkö siihen muutenkaan. Mutta voisin edes koittaa, kun ei olis saapikaskeli. Kohta alkaa olla sademetsä takapihalla, näillä sateilla.

• J-a-n kirjoitti:

Kade. Olis tuo nurmikko tuossa ajettavana, en tosin tiedä kykenenkö siihen muutenkaan. Mutta voisin edes koittaa, kun ei olis saapikaskeli. Kohta alkaa olla sademetsä takapihalla, näillä sateilla.

Mitähän sitä sitten tekisi. Siivottukin jo, vaatekaappi tyhjennetty, astianpesukone tyhjennetty ja täytetty, pyykit koneessa, lapsi koulussa, ruoka tulilla, makkarin matto pesty. Jos vaikka pyyhkisi sitten ikkunoita sisältäpäin ja siirtäisi vaatekaapin uuden alta pois.

Meinaa olla vähän tylsää ja tekemisestä puutetta. Aikaisin kun herää, ehtii tehdä jo päivän hommat aamu 9 mennessä. :/

• Anonyymi
        J-a-n kirjoitti:

Ai sulla on oma pihakin? Mulla ei ole sitäkään,voi voi...

• Anonyymi kirjoitti:

Ai sulla on oma pihakin? Mulla ei ole sitäkään,voi voi...

Joo, n. 1800 neliömetriä. Suurin osa nurmikkoa. Vaatekaapin jo hilasin pois maton kanssa. Mua alkaa tympimään näinä päivinä, kun olisi virtaa tehdä vaikka mitä muttei olosuhteet oikeen suosi.

• Anonyymi
        J-a-n kirjoitti:

Pistä naisesi ajamaan eli määräät ajamaan nurmikon ja sit hässimään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja ukaasi et ei koko päivää siihen mene eli korkeintaan puol tuntia ja sit makkariin ja äkkiä

• Anonyymi kirjoitti:

Heh, nainen? Mulla on mies. Varmaan ajelee sitten joskus, kun likenee aikaa ja mielenkiintoa. Luulen, että olen sen siihen mennessä jo ajanut kahteen kertaan. :D

• Anonyymi kirjoitti:

Ja ukaasi et ei koko päivää siihen mene eli korkeintaan puol tuntia ja sit makkariin ja äkkiä

Nää, eihän näihin mihinkään järjettömästi aikaa menee per homma. Mutta kun olis vaan kivempi ajaa kuivaa nurmea, kun märkä ei leikkaudu siististi ja on paljon työläämpääkin käsipeilillä. Jos liskin päältäajettava. Vaan kun ei ole.

Jos sitä asuis jossain kerrostalokämpässä, niin miten sitä saisi päivänsä kulumaan? Pelaisi jotain pelejä päivän, lukis kirjaa, hyppelis kaupungilla? Ehkä tulis harrastettua himona taas liikuntaa, sitähän mä aina tein kerrostaloasukkina, kun ei muutakaan järkevää tekemistä ollut.

• J-a-n kirjoitti:

Nää, eihän näihin mihinkään järjettömästi aikaa menee per homma. Mutta kun olis vaan kivempi ajaa kuivaa nurmea, kun märkä ei leikkaudu siististi ja on paljon työläämpääkin käsipeilillä. Jos liskin päältäajettava. Vaan kun ei ole.

Jos sitä asuis jossain kerrostalokämpässä, niin miten sitä saisi päivänsä kulumaan? Pelaisi jotain pelejä päivän, lukis kirjaa, hyppelis kaupungilla? Ehkä tulis harrastettua himona taas liikuntaa, sitähän mä aina tein kerrostaloasukkina, kun ei muutakaan järkevää tekemistä ollut.

*käsipelillä en minä sitä peilillä ajele. :D

• Anonyymi
        J-a-n kirjoitti:

Heh, nainen? Mulla on mies. Varmaan ajelee sitten joskus, kun likenee aikaa ja mielenkiintoa. Luulen, että olen sen siihen mennessä jo ajanut kahteen kertaan. :D

Ajat huomenna tai sit kun ei sada eli nyt makkariin heti eikä huomenna ja annat tytölle kikkelii

• Anonyymi
        J-a-n kirjoitti:

Joo, n. 1800 neliömetriä. Suurin osa nurmikkoa. Vaatekaapin jo hilasin pois maton kanssa. Mua alkaa tympimään näinä päivinä, kun olisi virtaa tehdä vaikka mitä muttei olosuhteet oikeen suosi.

Nyt kyllä murskaat neliömetreinesi monet "unelmat"...

• Anonyymi
        J-a-n kirjoitti:

No voi suutakin käyttää ja kikkeliä

• Anonyymi
        J-a-n kirjoitti:

Voit ajaa itsekkin ja naisesi käy sillä aikaa suihkussa pesulla ja kun olet valmis niin odottaa makkarissa alastomana valmiina ja osta päältä istuttava ja kai se miehen työ on ajaa nurmikko ja naisesi keittää sillä aikaa kahvit

• Anonyymi kirjoitti:

Ajat huomenna tai sit kun ei sada eli nyt makkariin heti eikä huomenna ja annat tytölle kikkelii

Niin kai se täytyy tehdä ellei iltaan mennessä kirkastu. Ikkunoitakaan ei paljon nyt hyödytä pestä, kun siitepölyä ja sadetta. Näyttää ihan yhtä paskaisilta, kun ennen pesuakin. :)

Viikonloppuna menen maalle. Täytyy auto katsastaa ja tehdä vähän tarkastuksia ennen katsastuskonttorille ajoa.

Mitään kikkeleitä voi kellekkään antaa, kun ei ole.

• Anonyymi kirjoitti:

Nyt kyllä murskaat neliömetreinesi monet "unelmat"...

Omani ainakin. Olisi se omakotitalo leikki riittänyt jo siihen oman taloni kanssa 11 vuoden ajan temmeltämiseen. Siinä oli 2000 neliötä sitä tonttia ja ylämäki alamäki kaikki. :D

Läksin talostani ja jätin avioerossa sen exälleni, muutin osakkeeseen paritalon pätkään pienellä pihalla, isolla terassilla. Siinä uskossa olin ettei eneää ikinä ole pakko tehdä mitään tällaista. Ja kuinkas kävikään. Kumppani halusi ehdointahdoin ostaa omakotitalon ja työleirin. ;(

Ja arvaa kuka sitä leiriä nyt ylläpitää? Ei helvetti. Noh, ajattelin kyllä mikäli perinnöksi joskus tarjotaan kotipaikkaa maalla sen pitää itselläni, kun ei ole sisaruksiakaan jakamassa. Siellä on traktori ja kaikki vehkeet, saan tethtyä pottumaan sillä, kylvettyäkin likat vaan tarakalle tiputtelemaan siemenperunoita vakoon. Lumilingot ja aurat kaikki millä pitää pihat puhtaana. Taidan muuttaa takas maalle. :D

Ja on siellä päältäajettava leikkurikin, ihan oma ostamani partneri. Moottoripyöräkin. Vene ja järvi vieressä. Kaunis maalaismaisema. Joo, olen ihan myyty ajatuksesta jo.

• Anonyymi kirjoitti:

No voi suutakin käyttää ja kikkeliä

Plääh.

• Anonyymi
        J-a-n kirjoitti:

Muista nypätä pinsetillä kiksulista kiinni, niin ei käy vahinko

• Anonyymi kirjoitti:

Voit ajaa itsekkin ja naisesi käy sillä aikaa suihkussa pesulla ja kun olet valmis niin odottaa makkarissa alastomana valmiina ja osta päältä istuttava ja kai se miehen työ on ajaa nurmikko ja naisesi keittää sillä aikaa kahvit

Väliksellä taas seksi vaan mielessä. :)

Menisit joskus naisiin ja olisit niin kauan naisessa kiinni nalkissa, että saat tarpeeksi hetkeksi.

• Anonyymi
        J-a-n kirjoitti:

Niin kai se täytyy tehdä ellei iltaan mennessä kirkastu. Ikkunoitakaan ei paljon nyt hyödytä pestä, kun siitepölyä ja sadetta. Näyttää ihan yhtä paskaisilta, kun ennen pesuakin. :)

Viikonloppuna menen maalle. Täytyy auto katsastaa ja tehdä vähän tarkastuksia ennen katsastuskonttorille ajoa.

Tuo oli mies luultavasti harvinaisen rehellistä puhetta sinulta.

• Anonyymi
        J-a-n kirjoitti:

Etkös sinä ole mies ja mies antaa naiselleen kikkeliä ja tyydyttää naisen mut millainen mies olet jos et naisellesi kikkeliä anna vaik toinen pyytää ja anoo ja jolla kikkelin puute

• Anonyymi kirjoitti:

Muista nypätä pinsetillä kiksulista kiinni, niin ei käy vahinko

Saattaa puoliso suuttua, jos niin teen. Se varmaan sattuu?

• Anonyymi kirjoitti:

Tuo oli mies luultavasti harvinaisen rehellistä puhetta sinulta.

Mä olen aina inhottavan rehellinen, osa sitä piirrettä minussa inhoaakin. Mutta minkäs teet, en mä ala kenenkään mieliksi valehtelemaan, jollei ole elämästä ja kuolemasta kyse. Turvallisuuden takia voin valehdella ihan vitusti ja kirkkain silmin.

• Anonyymi kirjoitti:

Etkös sinä ole mies ja mies antaa naiselleen kikkeliä ja tyydyttää naisen mut millainen mies olet jos et naisellesi kikkeliä anna vaik toinen pyytää ja anoo ja jolla kikkelin puute

No en kuule ole vieläkään fyysisesti mies.

• Anonyymi
        J-a-n kirjoitti:

Menisit joskus naisiin ja olisit niin kauan naisessa kiinni nalkissa, että saat tarpeeksi hetkeksi.

Mutta entä jos käy niin että ei ehdi sen jälkeen edes tupakkia polttaa loppuun saatikka kahvia juomaan kun se oli niin ihanaa ja näkee naisen niin haluaa lisää

• Anonyymi
        J-a-n kirjoitti:

No en kuule ole vieläkään fyysisesti mies.

Olet sanonut olevasi mies

• Anonyymi kirjoitti:

Heh, sukupuoli-identiteetti on maskuliininen, käytös sen myötä myös hyvin pitkälle. Eri asia, kun fyysinen sukupuoli.

Pimppaotus mä olen, hiukan erilainen vaan kun moni muu pimppaotus.

• Anonyymi kirjoitti:

Mutta entä jos käy niin että ei ehdi sen jälkeen edes tupakkia polttaa loppuun saatikka kahvia juomaan kun se oli niin ihanaa ja näkee naisen niin haluaa lisää

Noniin, olisi terveysvaikutuksiakin. :D

• Anonyymi
        J-a-n kirjoitti:

Heh, sukupuoli-identiteetti on maskuliininen, käytös sen myötä myös hyvin pitkälle. Eri asia, kun fyysinen sukupuoli.

Pimppaotus mä olen, hiukan erilainen vaan kun moni muu pimppaotus.

Niin että olet mies ja miehesi panee tinsaasi ja haluaisit joskus sinäkin panna eikä aina olla nainen jota pannaan oletko koskaan kysynyt mieheltäsi ja kaikilta muiltakin ex miehiltäsi miksi ne ei halua oikeaa naista ja oikeaa pimppiä

• Anonyymi kirjoitti:

Niin että olet mies ja miehesi panee tinsaasi ja haluaisit joskus sinäkin panna eikä aina olla nainen jota pannaan oletko koskaan kysynyt mieheltäsi ja kaikilta muiltakin ex miehiltäsi miksi ne ei halua oikeaa naista ja oikeaa pimppiä

Ymmärsit väärin. Kuten aina ja tahallaan. :)

Kyllähän sitä panisi naista, jos olisi millä panna ja sattuisi sellaisen kun nainen kanssa suhteessa olemaan. Luontoäiti halusi tämän homman näin. Älä kysy miksi, siihen se on vaan taivuttava mitä on.

• Anonyymi
        J-a-n kirjoitti:

Noniin, olisi terveysvaikutuksiakin. :D

Jos nainen on seksitär niin ei voi vastustaa se vaan saa villiksi

• Anonyymi kirjoitti:

Jos nainen on seksitär niin ei voi vastustaa se vaan saa villiksi

Juu, parempi kun en ajattele koko asiaa. Tulee vaan ongelmia.

• Anonyymi
        J-a-n kirjoitti:

Mä olen aina inhottavan rehellinen, osa sitä piirrettä minussa inhoaakin. Mutta minkäs teet, en mä ala kenenkään mieliksi valehtelemaan, jollei ole elämästä ja kuolemasta kyse. Turvallisuuden takia voin valehdella ihan vitusti ja kirkkain silmin.

Sieltähän se itsensäylistyspuhe oditetusti tulikin ja jälkipaikkaus ei oikein pelitä.

• Anonyymi
        J-a-n kirjoitti:

Ymmärsit väärin. Kuten aina ja tahallaan. :)

Kyllähän sitä panisi naista, jos olisi millä panna ja sattuisi sellaisen kun nainen kanssa suhteessa olemaan. Luontoäiti halusi tämän homman näin. Älä kysy miksi, siihen se on vaan taivuttava mitä on.

Se on semmonen juttu jos naisista tykkää niin silloin on vain naisten kanssa eli ei ole ihanampaa kuin sekstailla naisen kanssa ja tyydyttää naisen niin sit hankkii vaik tekokikkelin ja kielellä tai miten nainen haluaakaan tai mitä haluaa eli kerran kun maistaa pimppiä ja naista niin se vie miehen tai naisen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinhän se on ja gyynel mikä pettymys tämä joillekin.

• Anonyymi kirjoitti:

Sieltähän se itsensäylistyspuhe oditetusti tulikin ja jälkipaikkaus ei oikein pelitä.

Ai, en tarkoittanut sitä niin. Olen vaan huomannut, että jos olen suoran rehellinen joku aina ottaa nokkiinsa. Jos jaksan lipsuttaa hanuria ja olla hiljaa, kaikki hymyilee tyytyväisinä. Kun ei vaan jaksa aina miellyttää.

• Anonyymi kirjoitti:

Se on semmonen juttu jos naisista tykkää niin silloin on vain naisten kanssa eli ei ole ihanampaa kuin sekstailla naisen kanssa ja tyydyttää naisen niin sit hankkii vaik tekokikkelin ja kielellä tai miten nainen haluaakaan tai mitä haluaa eli kerran kun maistaa pimppiä ja naista niin se vie miehen tai naisen

Ei se ole ihan noin yksinkertaista. Ei kaikkea jo perustettua voi mitätöidä ja heittää menemään siksi vaan, että tykkää naisista. Tai ajattelee, että nyt olisi tarpeeksi rohkea muista välittämättä elämään itsensä näköistä elämää. Tarkoittaen, että kumppani olisi nainen.

Sinkut, perheettömät voi ajatella vain omaa napaa. Minä en.

• Anonyymi kirjoitti:

Niinhän se on ja gyynel mikä pettymys tämä joillekin.

Jaa mikä nyt on pettymys sitten?

• Anonyymi
        J-a-n kirjoitti:

Ei noin ällöttävästä tyypistä kukaan nainen huolisi, yäk.

• Anonyymi
        J-a-n kirjoitti:

Ei se ole ihan noin yksinkertaista. Ei kaikkea jo perustettua voi mitätöidä ja heittää menemään siksi vaan, että tykkää naisista. Tai ajattelee, että nyt olisi tarpeeksi rohkea muista välittämättä elämään itsensä näköistä elämää. Tarkoittaen, että kumppani olisi nainen.

Sinkut, perheettömät voi ajatella vain omaa napaa. Minä en.

Kyllä se nyt on jos tykkää naisista niin on naisten kanssa en minäkään äijiä katsele ja kotonani en katsele sekunttiakaan no juovus päissä voi sen aikaa sietää kunnes se vittuilee tai käy kiinni niin saa puolustaa itseään ja töissä pakko sietää mut ei muuten mut naisia kyllä sietää mut nyt tulee 15 minuutin tauko kun pakko hakea tupakkia kun viimeisen poltin puoltoista tuntia sitten piti hakea jo silloin mut en jaksanut ajaa partaa mut nyt pakko hakea ja sit keittää kahvit

• Anonyymi kirjoitti:

Ei noin ällöttävästä tyypistä kukaan nainen huolisi, yäk.

Jospa hän ei ole oikeasti noin ällöttävä, tekeytyy vaan palstalla tarkoituksella tuollaiseksi? Ihan fiksu sälli se on, voi lukea rivien välistä, kunhan esittää hölmöä ja höppänää.

• J-a-n
        J-a-n kirjoitti:

Jospa hän ei ole oikeasti noin ällöttävä, tekeytyy vaan palstalla tarkoituksella tuollaiseksi? Ihan fiksu sälli se on, voi lukea rivien välistä, kunhan esittää hölmöä ja höppänää.

Olen ollut humaavinani, että joillain miesoletetuilla on tarkoituksella "hölmömpi" rooli, mitä he oikeasti ovat, jutuista kuitenkin pystyy seulomaan ettei se ole ihan aito ja oikea vaan rooli. Omaa kivaa kierosti kaiketi. Esittää hölmöä.

Mutta mun täytyy mennä. Alina päästetään ääneen.

https://youtu.be/i6WK6mZwiXM

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se nyt on jos tykkää naisista niin on naisten kanssa en minäkään äijiä katsele ja kotonani en katsele sekunttiakaan no juovus päissä voi sen aikaa sietää kunnes se vittuilee tai käy kiinni niin saa puolustaa itseään ja töissä pakko sietää mut ei muuten mut naisia kyllä sietää mut nyt tulee 15 minuutin tauko kun pakko hakea tupakkia kun viimeisen poltin puoltoista tuntia sitten piti hakea jo silloin mut en jaksanut ajaa partaa mut nyt pakko hakea ja sit keittää kahvit

Noo, mietin sitä sitten joskus jos olen sinkku. Nyt keskityn elämään tätä parisuhdetta ja perhe-elämää minkä olen ihan itse halunnut ja valinnut. Enkä mä tässäkään mitenkään varsinaisesti kärsi, enhän mä tässä muuten olisi.

Tottakai nämä heräämiset ja loksahdukset saa miettimään vaihtoehtoja, mutta todellisuudentajua ei pidä hukata sittenkään. Ei se että pääsee jonkun naisen iholle kuitenkaan ole niin tärkeää, kun tämä mitä mulla nyt on. Tämä on tärkeintä ja siksi en luovu siitä minkään vietin tms. takia. Voin tunnustaa ääneen haluavani jotain, kuten myös sen etten ole valmis nyt sen takia luopumaan mistään. Joten kakkua ei voi syödä ja säästää, pitää valita ja olen valintani tehnyt.

Palataan.

• Anonyymi
        J-a-n kirjoitti:

Ätmiä ei kukaan kaipaa ei edes syksyn tuuli sen kertoo don ja kohtalo eli ätmillä ei oo ystävää

• Anonyymi

Palstan naiset on ihan yhtä yksinäisiä kuin palstan rumat ätmit. Epäsosiaalisia joilla ei ole kavereita. Ei kukaan soittele tai tule käymään. Sitten joskus 70 vuotiaana joudutte vanhainkotiin eikä kukaan tunne teitä eikä muista teitä koska olitte todella nirsoja ettekä kelpuuttaneet samantasoisia miehiä. Kuolette koronaan varmaan sitten 70 vuotiaana ja ihan yksin.

• Anonyymi

Voi, ne elää ainaki 90-kymppisiks, ku ei oo mies ollu vampyyrina vieressä imemässä elämänvoimaa.

• Anonyymi

Samahan se on meillä kaikilla palstalaisilla. Joka muuta väittää, valehtelee myös itselleen. Jotain pakkomielteistä tarvetta tällainen palstailu palvelee. Aikansa voisi käyttää mielekkäämminkin. Myös palstailuun käytetyn ajan.

• No jos asiat huonosti -tilanteella tarkoitetaan sitä, että menneet 13 kuukautta olen joutunut elämään ja viettämään aikani 90 prosenttisesti 57 neliön sisällä, koska sietämätön ristiselän päivittäinen hermokipu on estänyt ns. normaalin elämän, niin joo, kyllä mulla on asiat huonosti. Valitettavasti kun sille asialle -siis hermokipu- ei voida tehdä mitään, ei ole myöskään tietoa koska pääsen palaamaan normaaliin elämään, joka omalla kohdallani tarkoittaa säännöllistä menoa kerran tai kaksi viikossa. Ehkä huomenna, ehkä ensi viikolla, ehkä puolen vuoden päästä, ehkä vuoden päästä, ehkä 10 vuoden päästä jne. Varmasti vielä joskus.

Voisin pikemminkin sanoa että onneksi on palsta, jotta saan pidettyä edes jotain sosiaalista elämää yllä, sillä muutoin sekin puoli olisi ollut kokonaan poissa.

Koronan aiheuttamat sulut, etätyöt ja muut toimenpiteet ovat aika kesyjä omaan tilanteeseen nähden, sillä he joita ne koskevat, voivat käydä rajoituksetta ulkona liikkumassa ja nähdä samalla toisia ihmisiä nimenomaan sillä hetkellä kun he itse sitä haluavat tehdä. Joutumatta miettimään etukäteen vaikka sitä, että jos tänään lähden käymään siellä ja siellä, pystynkö lähtemään seuraavana päivänä jonnekin muualle. Tai miettimään että voinko siivota tai pestä pyykkiä tänään, kun huomenna on jokin asia jossain päin koti- tai työpaikkakuntaa jossa on oltava läsnä.

Tuon pohtiminen on mun jokapäiväistä elämää. Tälläkin hetkellä odotan tietoa siitä, menemmekö me jälkeen jääneet lauantaina vai sunnuntaina Mummuni asuntoon jakamaan siellä olevia tavaroita keskenämme, jotta voin tehdä päätöksen sen suhteen menenkö käymään apteekissa tänään vai huomenna.

Miksi se tieto viikonlopun tapaamispäivästä vaikuttaa johonkin niinkin arkiseen menoon kuin apteekissa käyminen? Onko sillä väliä minä päivänä sinne menee? Vastaus on että on väliä. Mulla on maanantaista lähtien ollut päällä kasin tai ysin voimakkuudella olevat kivut -kiitos matalapaineen, kun viime viikolla oli kivut minimissä ilman ollessa lämmin. Tuolla voimakkuudella en pysty tekemään juuri mitään, ja liikkuminen on tuskaista. Lähdenkin ulko-ovesta pihalle vain jos on pakko. Siis kauppaan, kirjastoon tai apteekkiin, postin hakuun ja roskien vientiin. Tehden niitä kotitöitä joita on pakko. Yleensä yhdistänkin useamman asian yhteen liikkeellä oloon. Kun lähden liikkeelle ja käyn jossain, tai teen kotona jotakin joka rasittaa yhtään kroppaa, olen seuraavana päivänä entistä kivuliaampi, ja pystyn tekemään vielä vähemmän asioita kuin aikaisempina päivinä.

Jos siis tapaaminen on lauantaina, en voi jättää apteekissa käyntiä huomiselle, koska siinä tapauksessa olen lauantaina niin kipeä etten tapaamiseen voi mennä. Nyt en voi olla sieltä pois, vaan apteekissa on käytävä tänään, jotta voin pitää huomenna lepopäivän, jonka takia pystyn lähtemään lauantaina liikkeelle. Koska kävin eilen kirjastossa, ja vein samalla roskat, sekä pesin pyykkiä, on tänään sen verran kipeämpi päivä, ja ajattelinkin aamulla mennä vasta huomenna apteekkiin. Siis jos tapaaminen on sunnuntaina, menen apteekkiin vasta huomenna, kuten aamulla suunnittelin ennen kuin sain tietää tulevasta viikonlopun tapaamisesta.

En mä valita, mun tila on mikä on, ja alunperin itse aiheutettu. Koska en nykytilanteelleni voi tehdä mitään, on vain hyvä että viihdyn itseni kanssa pitkiäkin aikoja kerrallaan, ja on palstan kaltainen paikka sosiaalisen elämän ylläpitämiseksi. Inhoan puhua puhelimessa, enkä ole muutenkaan mikään innokas yhteydenpitäjä, on some sillä tärkeä kanava olla toisten kanssa tekemisissä.

• Olet ymmärtänyt väärin...

Ei se tarkoita sitä, että muilla ihmisillä olisi mielenterveysongelmia ja elämänhallinta kadoksissa, jos täällä kirjoittelee, jos sinulla on niin päässyt käymään.

Katsos suljetullakin voi olla muutenkin, kuin potilaana, siellä voi olla henkilökunnan edustajanakin. 😬

• Anonyymi

Naisille ei kelpaa samantasoinen tavis mies. Palstalla on samantasoisia rumia miehiä jotka eivät kelvanneet naisille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      84
      3402
    2. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      25
      2014
    3. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      194
      1924
    4. PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä

Toivottavasti on   s  i  n  i  v  u  o  k  k  o    nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w
      Maailman menoa
      341
      1316
    5. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      84
      1279
    6. Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka

Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale
      Perussuomalaiset
      89
      1137
    7. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      82
      923
    8. Varoitus kyläläisille Suomussalmella

Paikkakunnalla on ilmennyt huolestuttavaa toimintaa jossa kaksi aikuista miestä ( Dimitri ja Teemu ) on syyllistynyt nuo
      Suomussalmi
      12
      915
    9. Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi

Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.
      Tunteet
      23
      845
    10. Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen

Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha
      Ikävä
      61
      790
    Aihe