Olen elänyt pitkän elämän.Minulla on ankkuri jonka jonka nimi on Jumala.
Kuitenkin olen seilannut merillä mutta en ole koskaan ajelehtinut merillä.
Lapsuus oli lapsuutta mutta ei leikkiä.
Kasvoin aikuiseksi mutta kasvaminen ei koskaan ollut kivutonta.
Ystäväni ovat myös minun vanhempieni ystäviä.
Kun Jumala puhdistaa ja antaa yhdelle päivälle Rakkauden
niin seuraavana päivänä tulee myrsky ja ymmärrät että elämä
on todella elettävä joka minuutti ja sekuntti.
Kun Jeesus puhuu niin kuuntelet ja sitten teet ja toimit kuten sinua on neuvottu.
Kaikki Rakkaus ja tieto on meille annettu Jumalalta ja silti moni meistä ei tee kuten
on Sanassa sanottu ja käsketty.Se tärkein on että lapsuus jätetään taakse mutta ei unohdeta lapsen kauneutta ja viattomuutta mutta meidän tehtävä on olla voimakkaita aikuisia jotka eivät pelkää elämää koska Jumala on sen meille osoittanut.Huomenna rakennamme yhteisöämme ja heitämme pois sen mitä emme tarvitse.Huomenna alkaa meillä hyvä elämä.Sen lupaan ja Jumala on meidän kanssamme.Nyt loppui saamattomuus,pelko ja laiskuus.Nyt alkoi työ.Totta totisesti alkoi ja jatkuu eteenpäin.Kiitos Jumalalle.Aamen
Katolisuus on voima joka lähtee Jumalasta
Anonyymi
1
125
Vastaukset
Muista kuitenkin ettet jätä lapsia mekossa kulkevan jumalvalhetta levittävän valehtelijan kanssa yksin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005167733- 2312682
- 262581
- 1611940
- 1141788
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?51502Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p21376- 761203
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621178IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41155