Olen elänyt pitkän elämän.Minulla on ankkuri jonka jonka nimi on Jumala.
Kuitenkin olen seilannut merillä mutta en ole koskaan ajelehtinut merillä.
Lapsuus oli lapsuutta mutta ei leikkiä.
Kasvoin aikuiseksi mutta kasvaminen ei koskaan ollut kivutonta.
Ystäväni ovat myös minun vanhempieni ystäviä.
Kun Jumala puhdistaa ja antaa yhdelle päivälle Rakkauden
niin seuraavana päivänä tulee myrsky ja ymmärrät että elämä
on todella elettävä joka minuutti ja sekuntti.
Kun Jeesus puhuu niin kuuntelet ja sitten teet ja toimit kuten sinua on neuvottu.
Kaikki Rakkaus ja tieto on meille annettu Jumalalta ja silti moni meistä ei tee kuten
on Sanassa sanottu ja käsketty.Se tärkein on että lapsuus jätetään taakse mutta ei unohdeta lapsen kauneutta ja viattomuutta mutta meidän tehtävä on olla voimakkaita aikuisia jotka eivät pelkää elämää koska Jumala on sen meille osoittanut.Huomenna rakennamme yhteisöämme ja heitämme pois sen mitä emme tarvitse.Huomenna alkaa meillä hyvä elämä.Sen lupaan ja Jumala on meidän kanssamme.Nyt loppui saamattomuus,pelko ja laiskuus.Nyt alkoi työ.Totta totisesti alkoi ja jatkuu eteenpäin.Kiitos Jumalalle.Aamen
Katolisuus on voima joka lähtee Jumalasta
Anonyymi
1
142
Vastaukset
Muista kuitenkin ettet jätä lapsia mekossa kulkevan jumalvalhetta levittävän valehtelijan kanssa yksin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1693175
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541829Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1461784Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1591644- 771574
Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall3361458Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m811329The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut201258- 1581112
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251095