Luulenko omiani

Nainen työkaveri lähettää silmänisku viestejä miehelleni, mies ei pidä tätä flirttinä. Minua tämä loukkaa. Mies syyttää minua mustasukkaisuudesta... Mitä mieltä olette, olenko väärässä tai onko normaalia lähettää tuollaisia viestejä miehelleni.

30

1104

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei kovin fiksua toimintaa työkaveri naiselta.

      • Mutta tuntuu ettei se ole miehenikään puolelta, kun ei pidä sitä pahana.. ihan normaalina.


      • Anonyymi
        Elinat kirjoitti:

        Mutta tuntuu ettei se ole miehenikään puolelta, kun ei pidä sitä pahana.. ihan normaalina.

        Oon kirjottanu tonne uskottomuus osioon aiheesta...tekstailusta työkaverille.. jos kiinnostaa ..oma mieheni viestitteli työkaverinsa kanssa melkein vuoden kunnes käry kävi. Ei ollu omasta mielestään tehny mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon kirjottanu tonne uskottomuus osioon aiheesta...tekstailusta työkaverille.. jos kiinnostaa ..oma mieheni viestitteli työkaverinsa kanssa melkein vuoden kunnes käry kävi. Ei ollu omasta mielestään tehny mitään.

        Vaikka oli aika paljon muutakin kun jotain silmäniskuhymiöitä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka oli aika paljon muutakin kun jotain silmäniskuhymiöitä..

        Voi v....u. aina saa nauru tuulelle mieheni hörähtäen, kun mieheni hänen kanssaan keskustelee eng. Kielellä. Mies ei tiettävästi hänelle mitään lähetä..keskusteluista en tiedä...mutta naiselta tulee nauruja ja hymiöitä solkenaan.. Nostinpas asian tapetille kotona ja nyt olen mustasukkainen nainen 27 avioliittovuoden ja uskollisuuden takaa.. itse olen mielestäni vielä nuorekas eikä ulkonäössä ole vikaa..oon vaan niin pettynyt kaikkeen pas....n.Ehkäpäs jatkan elämääni tästä eteenpäin ihan itsekseni😪


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi v....u. aina saa nauru tuulelle mieheni hörähtäen, kun mieheni hänen kanssaan keskustelee eng. Kielellä. Mies ei tiettävästi hänelle mitään lähetä..keskusteluista en tiedä...mutta naiselta tulee nauruja ja hymiöitä solkenaan.. Nostinpas asian tapetille kotona ja nyt olen mustasukkainen nainen 27 avioliittovuoden ja uskollisuuden takaa.. itse olen mielestäni vielä nuorekas eikä ulkonäössä ole vikaa..oon vaan niin pettynyt kaikkeen pas....n.Ehkäpäs jatkan elämääni tästä eteenpäin ihan itsekseni😪

        😧🤕(♥_♥)🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯😥😥😥😥😥😥😥😪😪😪😪😪😪😪😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭👉😍🕶️👩💅💃🎤🙅‍♂️😭💔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi v....u. aina saa nauru tuulelle mieheni hörähtäen, kun mieheni hänen kanssaan keskustelee eng. Kielellä. Mies ei tiettävästi hänelle mitään lähetä..keskusteluista en tiedä...mutta naiselta tulee nauruja ja hymiöitä solkenaan.. Nostinpas asian tapetille kotona ja nyt olen mustasukkainen nainen 27 avioliittovuoden ja uskollisuuden takaa.. itse olen mielestäni vielä nuorekas eikä ulkonäössä ole vikaa..oon vaan niin pettynyt kaikkeen pas....n.Ehkäpäs jatkan elämääni tästä eteenpäin ihan itsekseni😪

        Onko käyny koskaan mielessä että jospa tuossa sun luonteessa onkin vikaa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko käyny koskaan mielessä että jospa tuossa sun luonteessa onkin vikaa..

        Ai jaa, että mahdollisesti petetyksi tulleen luonteessa olisi jotain "vikaa "?

        Tässä tyypillisen pettäjän vastaus. Yritetään kääntää huomio toisaalle. Niin nähty nuo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko käyny koskaan mielessä että jospa tuossa sun luonteessa onkin vikaa..

        Ei kyllä se on tuossa pettäjässä vika ja sen kierossa luonteessa.


    • Anonyymi

      Riippuu mitä muuta niissä viesteissä on ja miten miehesi on niihin vastannut.

      • Anonyymi

        On voinut vastata suullisest miten vaan... En tiedä..kun on jatkuvasti tekemisissa.,. Viesteillä.. taas kiittelee kovasti palaverin jälkeen erikseen. Vannonut rakastavansa minua...mutta tarkoittaako todella? Vai onko reissumies pelimies? Hmmm...


    • Anonyymi

      Eikö saa yhtään vitsailla työasioista? 😉

      • Anonyymi

        Kuule ei jos silmäniskuja naiselta.
        Itselle on uskollisuus ehdoton. Saan kyllä itse miehen, jos haluan...en vaan tahdo ketä t
        ahansa


      • Anonyymi

        Vitsailut ja silmäniskut on luokiteltu erikseen..sorry


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vitsailut ja silmäniskut on luokiteltu erikseen..sorry

        Niin mitä tuolla tarkoitat ? Silmäniskut on vitsailuja vai?


    • Anonyymi

      No jaa, en mä lähtis vetämään yhtään johtopäätöstä pelkistä hymiöistä. Eri ihmiset käyttävät hymiöitä aika eri tavoin. Jotkut ihan oikeasti lähettelevät niitä ihan aina ja ihan kaikille. Itsetäni tuo on kylläkin helvetin rasittava tapa. Oleellisempaa olis ne viestit, joihin noita lähetellään vastineeksi. Kieltämättä huonoa käytöstä, mutta ei sen tarvii olla yhtään sen enempää. Se mistä itselläni alkais varotusvalo välkkyä on toi miehes reaktio kysymyksiisi. Aika usein tollanen reaktio ja syyttely kertovat syyllisyydentunteesta. Tosin paha siitäkään sanoa varmaksi, kun ei tiedä miten olet kysymyksesi esittänyt.

    • Anonyymi

      Minkä ikäisiä olette? Noin pitkä avioliitto?
      Olen itse 29 v ollut naimisissa. Siis tämän työkaverinsa kanssa viestitelleen kanssa. Vaarallista on..kun keski- ikäinen mies yhtäkkiä saa tämmöstä huomiota toiselta naiselta. Tuntuu varmaan kivalle..nostaa itsetuntoa jne. Oma liitto aikoja sitten arkipäiväistynyt.. lähtee aika helposti lapasesta..viestit muuttuu rohkeammiksi ja siihen jää koukkuun. Alkaa odottaa niitä viestejä siltä toiselta. Jne. Johtaa helposti ihastumiseen.

      • Anonyymi

        Kokemus puhuu.


    • 49 v.. itse ajatellut ihan samaa

      • Anonyymi

        Jos kerran muutenkin ovat tekemisissä niin miksi pitää viestitellä vapaa ajalla? Jos oikein ymmärsin? Onko jotain sellaista mitä ei voi töissä hoitaa? Tai jos pakko niin silloin pitäis olla pelkästään työhön liittyvää. Itsellenikin toki voi vapaapäivänä joku viestillä jotain työhön liittyvää kysyä..


      • Anonyymi

        Yksi terapeutti vuosia sitten varoitti tästä..miehelle ja miksei naisellekin tämä ikä 50 molemmin puolin alkaa olla viimeinen mahdollisuus "testata" omaa viehätysvoimaa. Jos pettämis ajatuksia on niin tämä yleensä on viimeistään se hetki ,tai sitten päädytään eroon. Ei näissä tilanteissa yleensä hyvin käy.


    • Anonyymi

      Lähetän myös eräälle ihanalle naiselle IRL silmäniskuja. Toiovttavasti ei pahastu tästä vaan tuo kivaa ja lämpöistä piristystä päivään ;)

      • Anonyymi

        No jos leidi ei ole varattu tai sinä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jos leidi ei ole varattu tai sinä?

        Molemmat varattuja mutta eit kait siitä haittaa ole jos molemmat saa siitä vähän piristystä arkeen?


    • Anonyymi

      Puolisot ajattelee liian usein että ei siinä mitään pahaa. Luullaan että kumppani pysyy siinä rinnalla ja kestää mitä vaan tyhmääkin toiselta osapuolelta.
      Ei ole fiksua naiselta lähetellä miehellesi silmäisku viestejä. Hän voi olla aivan hyvin vamppi joka kisoittelee miestäsi tietyin tarkoituksin. Näitä naisia kyllä maailmaan mahtuu, mukamas ystäviä tai työkavereita. Ilmeisesti heidän arkensa on niin tylsistyttävää että kuka vaan kelpaa flirttiin mukaan ja myöhemmin jopa saman peiton alle. On naisia jotka oikein nauttii siitä että saa vampata naimisissa olevan miehen. Kyllä näin on, olen kuullut erään sellaisen itsensä suusta nämä sanat.
      Todella säälittävä joka miehen nainen jolla ei ole mitään arvomaailmaa.
      Ei ole miehesikään kovin fiksu jos kääntää asian toiseksi ja ei ota huomioon omaa puolisoaan paremmin. Häneltä odottaisi fiksumpaa asennetta ja kunnioitusta.
      Et ole hänelle itsestäänselvyys jota voi kohdella miten tahansa, ette ole sukulaisiakaan keskenänne vaan vieraita ihmsiä jota halusi joskus yhdessä perustaa perheen toistaan rakastaen ja siihen kuuluu parisuhteen hoitaminen oikealla tavalla. Ansaitset myös sen kaltaisen kunnioituksen puolisona. Kukaan ei voi pitää suhdetta yksin kunnossa, siihen tarvitaan molemmat.

      • Anonyymi

        No jaa miten tuonkin ottaa, siis flirtin...vaimoni viestittelee edelleen ex työkaverinsa kanssa, joskus mies jopa soittaa ja kun huomaan vaimo ei vastaa tai menee toiseen huoneeseen tai ulkosalle puhumaan. Voihan sitä olla työ kaveruuttakin.


    • Anonyymi

      Luulet - ja todisteet ennakkoluulon tueksi on helppo havaita rivien välistä ja tyhjästä.

    • Anonyymi

      Ylilääkäri Katriina Franssila sekä Jussi-Niemi Pynttäri ovat tehneet lainvastaisen päätöksen potilaan kantelusta. Latuda lääkettä ei saa määrätä diabeetikolla, kuitenkin se kielletään jyrkästi lääkkeen käytöohjeissa. Tästä huolimatta he ovat antaneet kanteluun päätöksen, että latudaa saa määrätä diabeetikolla vaikka se voi tappaa hänet. Alkuperäisen päätöksen Laakson sairaalassa ovat tehneet Nikolaus Ambrosius ja Helka Mannerström. Voidaan siis vetää johtopäätös Helsingissä oltavan välinpitämättömiä potilaan terveydestä. En suosittele ketään käyttämään Helsingin psykiatrian palveluita
      Tällainen kirjekuori tuli potilalle mahdollisesti avatussa kuoressa. Onko kuori avattu matkalla ja sisältö vaihdettu. Yleensä kukaan ei lähetä kirjekuorta, joka on teipattu läpinäkyvällä teipillä kiinni.

    • Anonyymi

      Kysyppäs mieheltäsi, että mitäs jos asian kääntäisi toisinpäin... Tuo on kaiken alku, tullaan viestittelystä riippuvaiseksi ja samalla toisesta. Kerro, että asia loukkaa sinua.

      • Anonyymi

        Useimmat miehet ei hyväksy naisensa flirttailua saatikka sitten muuta. Miehet katsoo sen vain omaksi "oikeudeksi".


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      18
      946
    2. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      49
      830
    3. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      3
      743
    4. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      731
    5. Nainen, olet kaipaillut seuraani

      Tiedän sen, kuulen sen. Sinulla ei ole muita joiden kanssa voisit niistä asioista keskustella joista keskustelet kanssan
      Ikävä
      76
      727
    6. Kirjoitit joskus minulle tietäen

      Että se olin minä.
      Ikävä
      46
      719
    7. Emme näe enää koskaan

      Näin ainakin uskon. Mutta ei hätää, et menetä yhtään mitään minussa. Sen kai jo tiesitkin. Hyvää vappua ja kesää. Toivon
      Ikävä
      34
      687
    8. Mitäs meinaatte vappuna

      ikävöivät ihmiset?
      Ikävä
      107
      673
    9. Vornanen alkaa olla kusessa

      Kaikki vanhat synnit on kaiveltu esiin ja niitä tosiaan näyttää olevan. Poliisin asussa esiintyminen vaaliteltalla, työt
      Joensuu
      82
      672
    10. Pistetään panokset

      Vielä korkeammalle! Eli mitäs numeroa kaipaat? Kaikki mukaan! Itse kaipaan 5
      Ikävä
      35
      610
    Aihe