täys bullshitti !

Anonyymi

olen henkeen ja vereen musiikki-ihminen. taas sen kuulee kuinka taso laskee koko ajan.
Tällä kertaa suomen kappale on korvia ja hermoja raastavaa meteliä. puoliksi iljettävää räppiä.
Hyvä musiikkikappale lauletaan ja on melodinen.

21

1078

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen toista mieltä. Suomen esitys on vaan niin helvetin hyvä.

      • Anonyymi

        Olivat loistavia, ei muusta puhettakaan!


      • Anonyymi

        Suomen ja serbian oli varmaan parhaat.


    • Anonyymi

      Aloittajalle sanon, että on eri musiikinlajeja.
      Kuuntele sinä iskelmiä, kuorolaulua, tai humppaa, mutta älä hauku sellaista, mitä et vaan ymmärrä.
      Nämä ovat makuasioita ja aika moni maku on nyt Dark side:n puolella.

      • Anonyymi

        Näin teiniaikani hevarinai tämä on mielestäni paskaa, joka o n vaan vanhan lämmittelyä.

        Kaverit yrittää väitt'ää keksineensä ihan uuden genren, jonkin ihmeen violent popin. Yrittävät epätoivoisesti olla omaperäisiä.

        Pyörää on turhaa yrittää keksiä uudelleen, pitää vaan hyväksyä se. että syntyi liian myöhään-

        Toki hyvä. että nuoret tekee musiikkia, se on aina tervettä, mutta ei kaikista, tai suurimmasta osasta ole kuitenkaan miksikään Mozartiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin teiniaikani hevarinai tämä on mielestäni paskaa, joka o n vaan vanhan lämmittelyä.

        Kaverit yrittää väitt'ää keksineensä ihan uuden genren, jonkin ihmeen violent popin. Yrittävät epätoivoisesti olla omaperäisiä.

        Pyörää on turhaa yrittää keksiä uudelleen, pitää vaan hyväksyä se. että syntyi liian myöhään-

        Toki hyvä. että nuoret tekee musiikkia, se on aina tervettä, mutta ei kaikista, tai suurimmasta osasta ole kuitenkaan miksikään Mozartiksi.

        Voi olla ettei sellanen väkisin tehty kasarihevi enää toimisi. Tai ehkä toimisi vanhemmalle väelle muttei nyky nuorisolle.

        Onhan tuo Dark side biisi teknisesti aika haastava ainaki rumpalin osalta. Jos ymmärtää jotain rumpujen soitosta niin ei ole ihan sitä perus 1/4 tai 1/8 settiä jota monissa kasari biiseissä jytkytetään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi olla ettei sellanen väkisin tehty kasarihevi enää toimisi. Tai ehkä toimisi vanhemmalle väelle muttei nyky nuorisolle.

        Onhan tuo Dark side biisi teknisesti aika haastava ainaki rumpalin osalta. Jos ymmärtää jotain rumpujen soitosta niin ei ole ihan sitä perus 1/4 tai 1/8 settiä jota monissa kasari biiseissä jytkytetään.

        Melodinen hevi iskee meikäläiseeen ja ehkä sekin alkaa jo olla loppuun kaluttu luu. Kun on hippiajan lapsi, niin ei nää nykyset jutut oikein osu ja uppoa. Liian sekavaa meteliä, ei oikein tule hyviä fiiliksiä.

        Onko kaikki jo tehty ja paremmaksi ei voi enää laittaa?

        Jos ajatellaan vaikkapa klassista musiikkia, niin paras sellainen on jo osaltaan satoja vuosia vanhaa. Missä ovat tämän päivän mozartit?

        Kaikille musiikki genreille taitaa käydä lopulta samoin, kaikilla niillä on ollut oma "kulta-aikansa". Ois kiva tietää millaista musiikkia 100 vuoden päästä tehdään.


    • Anonyymi

      Ihan kyyneleet tulivat silmiin, että suomalaiset pääsivät finaaliin. Ja varmaan tulee kaikkien aikojen mahtavin esitys - toivotaan! Onnea heille ja muistakaa heitä iltarukouksissanne, vaikka kappaleessa hieman skeptisesti pyydettiin, ettei tarvitse rukoilla, kyllä rukoilla kannattaa, sillä positiiviset rukoukset kantavat mutta negatiivisista tai pessimistisistä rukouksista ei varmaan ole hyötyä paitsi oman pahan olon kertomiseen sille Tuntemattomalle Suuruudelle!

    • Anonyymi

      Minusta Blind Chanelin kappale on piristävällä tavalla erilainen.

      Vaikka itse en kyseistä musiikkigenreä kuuntelekaan.
      Niin ainakin se erottuu muusta joukosta.

      Melodia ja rytmitykitys jää mieleen ja siitä tulee helposti mieleen jäävä korvamato.

      Itse tosin toivoisin, että asuihin kiinnitettäisiin enemmän huomiota.

    • Anonyymi

      Mikä vuosi se oli kun serbia voitti. Molitva on valtaisan hieno biisi. Esittäjä
      muusikkoperheestä.

      • Anonyymi

        Nyt 2021 vuonna serbia oli mun mielestä yksi parhaista.


    • No, ihan hyvä, että Suomi pääsi Euroviisuissa finaaliin. Varmasti Blind Channel teki parhaansa, mutta musta kappale on jotenkin hieman sekava ja sanoista ei saa kunnolla selvää.

      • Anonyymi

        Dark Side on teknisesti vaikea ja haastava soittaa (ainaki itselle "harrastelija rumpalille"), mutta se on samalla myös vaikea kuunneltava. Sekoitus räppia, rokkia grungea yms.. Biisissä monta rytminvaihdosta ja hitaita osuuksia. Ainoastaan laulussa on jonkinlainen melodinen kertosäe joka jää mieleen mutta taustamusa on kieltämättä hieman sekavasti sävelletty.


    • Hyvä, että ees jotkut tekee vielä rockia tai ainakin yrittää, mutta nykypäivän rock ei ole enää ihan sama asia kuin aikoinaan esim. 1970-80 -luvuilla tai vaikka rockin alkuaikoina, kun esim. Buddy Holly, Jerry Lee Lewis ja Elvis tulkitsivat sitä. No, Greta van Fleet on ihan hyvä nykyajan rockbändi tai ainakin jees.

    • Anonyymi

      Juu tää on täys bull's eye -hitti. S24-(k)alkkikset ei vaan tajuu (paitsi ovat tietty heti toista mieltä ja ensimmäisinä nudisteina jossain torin vesialtaassa, kun tulee hyvä sijoitus).

      Oli UMK-biiseistä paras ja eläväisin esitys ja ESC:ssä toistuu sama efekti, biisin ei tarvitsekaan olla maailman paras tai tarttuvin, riittää että se on esityksenä erilainen kaikkien balladijollotusten ja vähäpukeisten samalta kuulostavien naikkosten lattarivetkutusten seassa. Nämä diablot ja mata harit ja adrenalinat jälleen kerran syövät pisteet toisiltaan. Italia voisi syödä Suomen pisteet, mutta niiden rokkibiisi ei ole yhtä tarttuva kuin Suomen, joten siitä ei ole vastusta.

      Ainoa viisubiisi, jota olen näistä nyt putkeen kuunnellut on Ukrainan Shum. Mun voittajasuosikkini. Kuunkuiskaajien biisistä olisi pitänyt aikoinaan tehdä tämmöinen.

      Jos "musiikillisia" "arvoja" joku kisasta haluaa, niin silloin äänet menevät joko Belgialle tai Portugalille. Varmoina nettomaksajina mukana olevien maiden biisit ovat ehkä Ranskaa lukuunottamatta onnettomia. Ruotsi ei pärjää Suomelle tänä vuonna alkuunkaan, vaan Suomen kovin vastus tulee joko Norjasta tai Islannista.

      Lisää huomenna, jos ette ole ehtineet poistaa/poistattaa kommenttia siihen mennessä, koska alan asiantuntijoille ja musiikista kaiken tietäville (kuten minä) ollaan aina nihkeitä S24:ssä :P

      -winner-

      • Anonyymi

        Vuokralla asuvien pitkäaikaistyöttömien musiikkia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vuokralla asuvien pitkäaikaistyöttömien musiikkia.

        Ite olen vuokralla ja tällä hetkellä työtön mutta en kuuntele Blin Channelia enkä muutakaan violetti poppia ??. Olenko jotenkin massasta poikkeava erikoisuus ??


    • Anonyymi

      Ihan hauska ja tarttuva veto pojilla, en silti ostaisi levyä. Semifinaaleissa oli kaikenlaista mieleen jäämätöntä shakirabeyonce-pomppijaa, niin kyllähän reipas nu-metalli iski hienosti kiilan väliin (joo tiedän, että bändillä on oma määritelmä tyylilleen, mutta ei pappa jaksa oppia uusia sanoja, Linkin Park-vibat ovat kuitenkin melkoisen vahvat).

    • Anonyymi

      Ei siitä kannata tulla valittamaan, kun ei se mitään auta. Saa toki sanoa oman mielipiteensä. Eri ihmiset vaan tykkää eri genreistä. Mun mielestä se oli ihan hyvä, kun oli hieman rockin ja popin sekoitusta. Serbian ja italian euroviisu biisi oli kyllä myös ihan hyvä.

      • Anonyymi

        Televoting-tuloksissa Suomi sijoittui neljänneksi, että näin huono esitys


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Televoting-tuloksissa Suomi sijoittui neljänneksi, että näin huono esitys

        Neljänneksi 26:sta maasta. Älä jätä tuota asianhaaraa mainitsematta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      106
      7488
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2812
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2402
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      109
      2113
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1799
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1553
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1416
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1387
    9. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1379
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1327
    Aihe