JOS YKSIKIN

Tässäkin maassa on 130 erihenkistä kristinuskon lahkoa.

Jos näiden perustajista vaikkapa vain yksikin olisi Kristukselta Hengen ja tehtävän saanut.
Silloin hänen tämäkin ilmoitus olisi valhetta:

"Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia.
Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen.
Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu.
Pyhitä heidät totuudellasi. Sinun sanasi on totuus."

KRISTITTYJEN YHTEYSLANKA
Ei ole puhtaan valkoinen, Pyhän Hengen yhteys, vaan verellä, valheilla ja vääryyksillä punaiseksi tahrittu lanka.

"KAIKKI OVAT LUOPUNEET JA KÄYNEET KELVOTTOMIKSI.
EI OLEKETÄÄN, JOKA TEKEE HYVÄÄ, EI AINOATAKAAN."

55

609

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KRISTITTYJEN PERUSTUSLAKI JA ASETUS

      Tämän laativat Saatanan kurittama Paavali ja Jeesuksen kieltänyt Pietari.

      "Puhe rististä on hulluutta niiden mielestä, jotka joutuvat kadotukseen, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima.
      Minä taas en ikinä tahdo kerskailla mistään muusta kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä.
      Siinä on maailma minulle ristiinnaulittu ja minä maailmalle.

      Tiedättehän, ettei teitä ole lunastettu isiltä perimästänne tyhjänpäiväisestä elämästä millään katoavalla tavaralla, hopealla tai kullalla, vaan Kristuksen, tuon virheettömän ja tahrattoman karitsan, kalliilla verellä."

      Tällä Pyhän Hengen herjauksella laki saatettiin voimaan:

      "Armosta Jumala on teidät pelastanut antamalla teille uskon.
      Pelastus ei ole lähtöisin teistä, vaan se on Jumalan lahja.
      Säilytä sinä oma uskosi Jumalan edessä.
      Onnellinen se, joka ei tuomitse itseään siitä minkä uskoo oikeaksi.
      Julistipa kuka tahansa teille evankeliumia, joka on vastoin meidän julistamaamme -- vaikkapa me itse tai vaikka taivaan enkeli -- hän olkoon kirottu.
      Poistakaa keskuudestanne se, joka on paha."

      Ja niin alkoi Kristinusko.  Saatanan seurakuntien perustamiset ja kun aika oli kypsä,  ristiretket.
      Siksi Johannes tiesi tämän jo vuonna 90.

      "Me tiedämme olevamme Jumalasta, mutta koko maailma on Pahan vallassa."

      • Puht kun sulla ei olis ajateluku paikallaan lainkaa,pietari vaikka kielis tuli seurakunna kaitsija,
        Paavali joutui roomaan vakilaan,evankejumin vuoksi.


    • Anonyymi

      Mitä luulet täällä riehumisella saavuttavasi? Sinua säälitään eikä sekaviin kirjoituksiisi kukaan usko. Oletko ajatellut että voisit lopettaa koko touhun? Vai ruoskiiko Saatana niin rankasti sinua eteenpäin että on pakko jatkaa vaikka kukaan ei piittaa sinusta?

      • Anonyymi

        Uskonnot ovat sekopäiden touhua. Aikamme suurin ongelma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskonnot ovat sekopäiden touhua. Aikamme suurin ongelma.

        Onneksi se ongelma on poistumassa. Sadassakin vuodessa on tapahtunut huomattavaa kehitystä.😁


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi se ongelma on poistumassa. Sadassakin vuodessa on tapahtunut huomattavaa kehitystä.😁

        Hitaasti, mutta varmasti, kohti lopullista poistumista:

        Saatana pääsi vankeuesta, maan uumenista, ja Antikristus meren syvyydesä jo silloin, kun Jumala johdatti ensimmäiset ihmiset Paratiisin, jossa se piti ensimmäisen herätyskokouksen ja aloitti maan kiertämisen.

        Kun tuhat vuotta tulee täyteen, päästetään Saatana vankilastaan,
        ja se lähtee liikkeelle, kiertää maan neljä kolkkaa ja johtaa kansat harhaan.

        Se eksyttää niin Gogin kuin Magogin ja kokoaa kansat sotaan, ja joukkoja on kuin meren rannalla hiekkaa.

        Ne nousevat maan tasangolle ja saartavat pyhien leirin ja rakastetun kaupungin. Mutta taivaasta iskee tuli, ja se tuhoaa ne kaikki.

        Saatana, noiden kansojen eksyttäjä, heitetään samaan rikinkatkuiseen, tuliseen järveen kuin peto ja väärä profeetta, ja siellä niitä kidutetaan yötä päivää, aina ja ikuisesti.

        Saatana on murhaaja, Peto on Antikristus ja väärä profeetta on Paavali.

        Oletko sinä tuossa suuressa joukossa?

        Minä en ole.


    • Anonyymi

      Suomessa on uudestisyntyneitä uskovia, matkalla vielä keskenedäisiä,perillä vasta täydellisiä.

      • Saatanan ihan lupaus.

        Jeesus kielisi omiansa lähtemästä ennen kuin Pyhä Henki tulee.

        Saatana lupoaa sen vasta perillä, helvetin liekeissä.


      • TeuvoSuni kirjoitti:

        Saatanan ihan lupaus.

        Jeesus kielisi omiansa lähtemästä ennen kuin Pyhä Henki tulee.

        Saatana lupoaa sen vasta perillä, helvetin liekeissä.

        Tässä on Saatanan lupaus Paavalille ja hänen perusmiehille:

        "Jumalalta saamani armon mukaan olen taitavan rakentajan tavoin laskenut perustuksen, jolle joku toinen rakentaa. Mutta kukin katsokoon, miten rakentaa.

        Perustus on jo laskettu, ja se on Jeesus Kristus. Muuta perustusta ei kukaan voi laskea.
        Rakennetaanpa tälle perustukselle kullasta, hopeasta, jalokivistä, puusta, heinistä tai oljista, aikanaan tulee ilmi, mitä kukin on saanut aikaan.

        Tuomiopäivä sen paljastaa: se päivä ilmestyy tulenliekeissä, ja tuli koettelee, millainen itse kunkin aikaansaannos on.

        Se, jonka rakennus kestää, saa palkan.
        Se taas, jonka rakennus palaa, kärsii vahingon. Itse hän tosin pelastuu, mutta kuin tulen läpi."

        Kun helvetin liekit alkavat polttaa, ihmiset ulvovat: "Kiitos Jeesus verestäsi!"


      • Ei mitään uutta auringon alla.

        "Varokaa, ettei teitä johdeta harhaan. Monet tulevat esiintymään minun nimelläni. He sanovat: 'Minä se olen', ja: 'Aika on tullut.' Mutta älkää lähtekö heidän peräänsä.

        Saatanalle heitettu siinolainen tulee esiintymään minun nimeni väärennöksellä.

        Minä olen TeuvoMarttiSun1, mutta älkää lähtekö hänen kullinsa perään.


      • Todista väitteesi, tuo tänne vaikka yksi sellainen, joka omalla nimellä tulee todistamaan, minkälainen oli hänen ahdas porttinsa, ja minkä tehtävän Pyhä Henki hänelle antoi.

        Minä olen 33 vuotta etsinyt tällaista ihmistä, mutta en ole löytänyt:

        MISSÄ TE TOISET OLETTE?


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Samalla tavalla kuin Jeesuksellekin:

        "Hän on perillinen, tapetaan poika, niin perintö on meidän."

        Hoitomies Paakkonen
        Niin kauan jatka, kun tämä tapahtuu
        Hirvittävä on tämänkin ihmisen päivä.
        Noutaja se tulee Teuvollekin.
        Porstuassasi kohta kolisee lähdön äänet.
        On aika tehdä valmisteluja.
        Katkera huutosi ei hyvää lupaa sinulle, vanhus.
        Siskonpoika tulee."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samalla tavalla kuin Jeesuksellekin:

        "Hän on perillinen, tapetaan poika, niin perintö on meidän."

        Hoitomies Paakkonen
        Niin kauan jatka, kun tämä tapahtuu
        Hirvittävä on tämänkin ihmisen päivä.
        Noutaja se tulee Teuvollekin.
        Porstuassasi kohta kolisee lähdön äänet.
        On aika tehdä valmisteluja.
        Katkera huutosi ei hyvää lupaa sinulle, vanhus.
        Siskonpoika tulee."

        Epäilen sangen suuresti, ettei tule Jumalanpoikaa, eikä siskonpoikaa.😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Epäilen sangen suuresti, ettei tule Jumalanpoikaa, eikä siskonpoikaa.😊

        Onko sitä siskonpoikaa kukaan koskaan nähnyt?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko sitä siskonpoikaa kukaan koskaan nähnyt?

        Jos se on totta, kuten joku ilmoitti, että hän on patsaana Oulun torilla,
        olen nähnyt hänen elävänä 1960 luvulla kyseisellä paikalla.


    • Anonyymi

      uijyhg (@uijyhgokjh) • Instagram photos and videoshttps://www.instagram.com › uijyhgo...· Käännä tämä sivu
      75 Followers, 171 Following, 10 Posts - See Instagram photos and videos from uijyhg (@uijyhgokjh)

      Yuj Uijyhg | Facebookhttps://de-de.facebook.com › about· Käännä

    • Jeesuksen nimen takia,moni on joutuntu kärsimään kos se nimi jakaa ihmiset kahteen ryhmää,on pakko otta kantaa kummalla puolen seisot.
      Voittajan puolella on hyvä seista,jos kestää pilkka vaikka vainoakin siinä on se kulmakivi johon moni kompasttu ja kaatuu.

      • Kaltaisesi kristityt eivät kärsi, vaan iloisevat kun Jeesus tapettiin:

        KRISTITTYJEN PERUSTUSLAKI JA ASETUS

        SEN laativat Saatanan kurittama Paavali ja Jeesuksen kieltänyt Pietari.

        "Puhe rististä on hulluutta niiden mielestä, jotka joutuvat kadotukseen, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima.
        Minä taas en ikinä tahdo kerskailla mistään muusta kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä.

        Siinä on maailma minulle ristiinnaulittu ja minä maailmalle.

        Tiedättehän, ettei teitä ole lunastettu isiltä perimästänne tyhjänpäiväisestä elämästä millään katoavalla tavaralla, hopealla tai kullalla, vaan Kristuksen, tuon virheettömän ja tahrattoman karitsan, kalliilla verellä."

        Tällä Pyhän Hengen herjauksella laki saatettiin voimaan:

        "Armosta Jumala on teidät pelastanut antamalla teille uskon.
        Pelastus ei ole lähtöisin teistä, vaan se on Jumalan lahja.
        Säilytä sinä oma uskosi Jumalan edessä.
        Onnellinen se, joka ei tuomitse itseään siitä minkä uskoo oikeaksi.
        Julistipa kuka tahansa teille evankeliumia, joka on vastoin meidän julistamaamme -- vaikkapa me itse tai vaikka taivaan enkeli -- hän olkoon kirottu.
        Poistakaa keskuudestanne se, joka on paha."

        Ja niin alkoi Kristinusko.  Saatanan seurakuntien perustamiset ja kun aika oli kypsä,  ristiretket.

        Siksi Johannes tiesi tämän jo vuonna 90.
        "Me tiedämme olevamme Jumalasta, mutta koko maailma on Pahan vallassa."


      • TeuvoMarttiSuni kirjoitti:

        Kaltaisesi kristityt eivät kärsi, vaan iloisevat kun Jeesus tapettiin:

        KRISTITTYJEN PERUSTUSLAKI JA ASETUS

        SEN laativat Saatanan kurittama Paavali ja Jeesuksen kieltänyt Pietari.

        "Puhe rististä on hulluutta niiden mielestä, jotka joutuvat kadotukseen, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima.
        Minä taas en ikinä tahdo kerskailla mistään muusta kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä.

        Siinä on maailma minulle ristiinnaulittu ja minä maailmalle.

        Tiedättehän, ettei teitä ole lunastettu isiltä perimästänne tyhjänpäiväisestä elämästä millään katoavalla tavaralla, hopealla tai kullalla, vaan Kristuksen, tuon virheettömän ja tahrattoman karitsan, kalliilla verellä."

        Tällä Pyhän Hengen herjauksella laki saatettiin voimaan:

        "Armosta Jumala on teidät pelastanut antamalla teille uskon.
        Pelastus ei ole lähtöisin teistä, vaan se on Jumalan lahja.
        Säilytä sinä oma uskosi Jumalan edessä.
        Onnellinen se, joka ei tuomitse itseään siitä minkä uskoo oikeaksi.
        Julistipa kuka tahansa teille evankeliumia, joka on vastoin meidän julistamaamme -- vaikkapa me itse tai vaikka taivaan enkeli -- hän olkoon kirottu.
        Poistakaa keskuudestanne se, joka on paha."

        Ja niin alkoi Kristinusko.  Saatanan seurakuntien perustamiset ja kun aika oli kypsä,  ristiretket.

        Siksi Johannes tiesi tämän jo vuonna 90.
        "Me tiedämme olevamme Jumalasta, mutta koko maailma on Pahan vallassa."

        Kristy kiittävä pelastuksesta,jeesus kärsi vahetoisesti,sinukin syntis vuoksi,jos pelatus kelpaa.
        On se niin vaikea tunustauta kiristityksi, toisille se on,se tie ei ole ruusuilla tanssimista,se ahdstie.


      • KOTIKUUSLAISELLE
        Tämä on Pyhän Hengen opetus Saulille, jonka Saatanalle heitetty Paavali julisti omana totuutena:

         Niin totta kuin Kristuksen totuus on minussa, tätä ylpeilemisen aihetta ei minulta Akhaian maakunnassa riistetä! Kuinka niin? Enkö muka rakasta teitä? Sen tietää Jumala. 

        ]Näin minä toimin nyt ja edelleenkin, jotta en antaisi halukkaille tilaisuutta ylpeilemiseen; eivät he ole hiukkaakaan meitä parempia. 

        Semmoiset ovat vääriä apostoleja, petollisia työntekijöitä, he vain tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi. Eikä ihme, tekeytyyhän itse Saatanakin valon enkeliksi. Ei siis ole mitenkään merkillistä, että hänen palvelijansa esiintyvät Jumalan asian palvelijoina. He saavat tekojensa mukaisen lopun.

        Tämä
        koski Paavalia itseään ja Pietrion kanssa sai tekojensa mukaisen lopun Roomassa, kun heidät
        pahantekijöinä naulitiin ristille.


      • kotikuus kirjoitti:

        Kristy kiittävä pelastuksesta,jeesus kärsi vahetoisesti,sinukin syntis vuoksi,jos pelatus kelpaa.
        On se niin vaikea tunustauta kiristityksi, toisille se on,se tie ei ole ruusuilla tanssimista,se ahdstie.

        Saatanan ihana valheen sanoma, jolla herjaat Pyhää Henkeä, ja olet itse itsesi tuominnut Saatanan omistukseen


      • Sinun voittajasi on Saatana, joka Jeesuksesta vuodattamalla verellä
        on on sinut ikuisesti ostanut omakseen.


      • TeuvoMarttiSuni kirjoitti:

        Sinun voittajasi on Saatana, joka Jeesuksesta vuodattamalla verellä
        on on sinut ikuisesti ostanut omakseen.

        Saatanalla ole mitään tekemistä,Jeesusen omien kassa,se tietää hävinneensä.


      • TeuvoMarttiSuni kirjoitti:

        Saatanan ihana valheen sanoma, jolla herjaat Pyhää Henkeä, ja olet itse itsesi tuominnut Saatanan omistukseen

        Sinä uskokot sen kaikki valheet,vieläpä soimaat iste Jeesusta kristusta,titä se jumala ei salli itseään pikattavan.


      • TeuvoMarttiSuni kirjoitti:

        KOTIKUUSLAISELLE
        Tämä on Pyhän Hengen opetus Saulille, jonka Saatanalle heitetty Paavali julisti omana totuutena:

         Niin totta kuin Kristuksen totuus on minussa, tätä ylpeilemisen aihetta ei minulta Akhaian maakunnassa riistetä! Kuinka niin? Enkö muka rakasta teitä? Sen tietää Jumala. 

        ]Näin minä toimin nyt ja edelleenkin, jotta en antaisi halukkaille tilaisuutta ylpeilemiseen; eivät he ole hiukkaakaan meitä parempia. 

        Semmoiset ovat vääriä apostoleja, petollisia työntekijöitä, he vain tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi. Eikä ihme, tekeytyyhän itse Saatanakin valon enkeliksi. Ei siis ole mitenkään merkillistä, että hänen palvelijansa esiintyvät Jumalan asian palvelijoina. He saavat tekojensa mukaisen lopun.

        Tämä
        koski Paavalia itseään ja Pietrion kanssa sai tekojensa mukaisen lopun Roomassa, kun heidät
        pahantekijöinä naulitiin ristille.

        Jeesuksien nimen tähten nauisivat ristille,opetus lapsia yrittivät estää sillä keinoin evankelumin viemisen eteen päin,eivt onnistunee.


      • kotikuus kirjoitti:

        Saatanalla ole mitään tekemistä,Jeesusen omien kassa,se tietää hävinneensä.

        Kyllä on Saatana sinuia todella rakastanu, kmun aivan estotta jatkuvasti herjaa pyhää Henkeä.
        jSaatanaN jUNMALA TUHOAA VASTA AIKOJEN LOPULLA, KUN SEN PlvelijAT HYÖKKÄÄVÄT VIIMEISEN PYHIEN LEIRIIN:

        Kun tuhat vuotta tulee täyteen, päästetään Saatana vankilastaan,
        ja se lähtee liikkeelle, kiertää maan neljä kolkkaa ja johtaa kansat harhaan. Se eksyttää niin Gogin kuin Magogin ja kokoaa kansat sotaan, ja joukkoja on kuin meren rannalla hiekkaa.

        Ne nousevat maan tasangolle ja saartavat pyhien leirin ja rakastetun kaupungin. Mutta taivaasta iskee tuli, ja se tuhoaa ne kaikki.
        Saatana, noiden kansojen eksyttäjä, heitetään samaan rikinkatkuiseen, tuliseen järveen kuin peto ja väärä profeetta, ja siellä niitä kidutetaan yötä päivää, aina ja ikuisesti. "

        Saatana aloitti maailman valloituksen Paratiisin herätyskouksesta, siksi siitä tuli tämän maailman jumala.

        "Saatana, noiden kansojen eksyttäjä, heitetään samaan rikinkatkuiseen, tuliseen järveen kuin peto ja väärä profeetta, ja siellä niitä kidutetaan yötä päivää, aina ja ikuisesti. "

        Saatana on murhaaja, Peto on Antikristus ja vääfräprofeetta on Paavali.

        Ja suuressa joukossan marsii myä kotikuuselaiset.


      • kotikuus kirjoitti:

        Saatanalla ole mitään tekemistä,Jeesusen omien kassa,se tietää hävinneensä.

        Tulet huomaan sen vasta viimeisellä tuomiolla, kun ruum s on maatunut maahan, mutta sielusi jatkaa matkaa tuliseen pätsiin.


      • kotikuus kirjoitti:

        Jeesuksien nimen tähten nauisivat ristille,opetus lapsia yrittivät estää sillä keinoin evankelumin viemisen eteen päin,eivt onnistunee.

        Hyvin onnistuivat, kun Saatanalle heitetty Paavali veti johannesta lukuunottamatta, kaikki muut opetuslapset peräänsä, perustamaan näitä kristinuskon Saatanan synagogia:

        MiksiPaavalista tuli Pietarille rakas veli, ja päinvastoin:

        "Ja lukekaa meidän Herramme pitkämielisyys pelastukseksi, josta myös meidän rakas veljemme Paavali hänelle annetun viisauden mukaan teille on kirjoittanut;
        niin kuin hän tekee kaikissa kirjeissään, kun hän niissä puhuu näistä asioista, vaikka niissä tosin on yhtä ja toista vaikeatajuista, jota tietämättömät ja vakaantumattomat vääntävät kieroon niin kuin muitakin kirjoituksia, omaksi kadotuksekseen."

        Miksi hän eri paljastunut mitä nuo vaikeatajuiset asiat Paavalilla olivat, joilla koko ihmiskunta oli johdatettu Saatanan hallintaan jo vuonna 90? Kuten Johannes todisti: "Me olemme Jumalasta, mutta koko maailma on pahan vallassa.

        Pietari oli pelkuri, joka tässä pelkäsi Paavalia, joka oli aikaisemmin häntä nuhdellut: "Kun Keefas sitten tuli Antiokiaan, nousin vastustamaan häntä julkisesti, koska hän oli menetellyt väärin. Aikaisemmin hän oli ottanut osaa yhteisiin aterioihin pakanuudesta kääntyneiden kanssa.

        Mutta kun sinne oli tullut Jaakobin luota muutamia miehiä, hän jäi pois ja eristäytyi kääntyneistä, koska pelkäsi niitä, jotka vaativat ympärileikkausta. Samalla tavoin alkoivat teeskennellä myös muut juutalaiset, ja jopa Barnabas seurasi heidän esimerkkiään.
        Mutta kun minä näin heidän poikkeavan evankeliumin totuuden tieltä, sanoin Keefakselle kaikkien kuullen:

        "Jos sinä juutalaisena voit luopua juutalaisten tavoista ja elää pakanoiden lailla, miksi pakotat pakanoita elämään niin kuin juutalaiset?"

        Tässä Jeesuksen vangitsemisen jälkeisessä tilanteessa iski pelkuruus Pietariin:

        "Pietari istui ulkona pihalla. Hänen luokseen tuli palvelustyttö ja sanoi: "Sinäkin olit tuon galilealaisen Jeesuksen seurassa."

        Mutta hän kielsi sen kaikkien kuullen ja sanoi: "En ymmärrä mistä puhut." Hän siirtyi sieltä portille päin, mutta muuan toinen tyttö näki hänet ja sanoi paikalla oleville: "Tämä mies oli nasaretilaisen Jeesuksen seurassa."

        Taas hän kielsi sen valalla vannoen ja vakuutti: "Minä en tunne sitä miestä." Mutta hetken kuluttua hänen luokseen tuli muita, jotka siellä seisoskelivat, ja he sanoivat: "Sinä olet varmasti samaa joukkoa, senhän kuulee jo puheestasi."

        Silloin Pietari alkoi sadatella ja vannoi: "Minä en tunne sitä miestä." Samassa kukko lauloi. Pietari muisti, mitä Jeesus oli sanonut:

        "Ennen kuin kukko laulaa, sinä kolmesti kiellät minut." Hän meni ulos ja puhkesi katkeraan itkuun." Koska muisti, mitä oli vain muutama hetki aikaisemmin vannonut: Laulettuaan kiitosvirren he lähtivät Öljymäelle. Silloin Jeesus sanoi heille:

        "Tänä yönä te kaikki luovutte minusta, sillä on kirjoitettu: 'Minä lyön paimenen maahan, ja lauman lampaat joutuvat hajalle.' Mutta kuolleista noustuani menen teidän edellänne Galileaan." Pietari keskeytti hänet ja sanoi: "Vaikka kaikki muut luopuisivat sinusta, minä en koskaan luovu." Jeesus vastasi: "

        Totisesti: tänä yönä, ennen kuin kukko laulaa, sinä kolmesti kiellät minut."

        Varmasti Pietari muisti myös tämän Jeesuksen opetuksen:

        "Mutta joka ihmisten edessä kieltää minut, sen minäkin kiellän Isäni edessä taivaissa." Pietari uskollisuudesta Paavalille, Saatana rakennutti maailmaan suurimpaan Rosvojen luolaansa - Vatikaaniin - Pietarin muistoksi hänen nimelleen myöskin ikioman Rosvojen luolan, jota Pietarin kirkoksi kutsutaan.

        Ja Jeesuksen kieltäjä listattiin Rooman ensimmäiseksi paaviksi.


      • kotikuus kirjoitti:

        Jeesuksien nimen tähten nauisivat ristille,opetus lapsia yrittivät estää sillä keinoin evankelumin viemisen eteen päin,eivt onnistunee.

        Jeesuksen eläessä häntä vainotiin nimen tähden.

        Nyt sinäkin herjaat minua Kristuksen Hengen tähden.

        "Kenellä ei ole Kristuksen Henkeä, ei ole hänen omansa."

        "Kaikki tulevat vihaamaan teitä minun nimeni tähden, mutta se, joka kestää loppuun asti, pelastuu. "

        Eikä tästä tee poikkeusta myöskään kotikuusessa piileskelevä Saatanan porttopoika:

        "Se, joka tekee pahaa, kaihtaa valoa; hän ei tule valoon, etteivät hänen tekonsa paljastuisi.

        Mutta se, joka noudattaa totuutta, tulee valoon, jotta kävisi ilmi, että hänen tekonsa ovat lähtöisin Jumalasta."

        Totuuden Hengen Kristukselta saanut ei voi olla Anonyymi.


      • TeuvoMarttiSuni kirjoitti:

        Jeesuksen eläessä häntä vainotiin nimen tähden.

        Nyt sinäkin herjaat minua Kristuksen Hengen tähden.

        "Kenellä ei ole Kristuksen Henkeä, ei ole hänen omansa."

        "Kaikki tulevat vihaamaan teitä minun nimeni tähden, mutta se, joka kestää loppuun asti, pelastuu. "

        Eikä tästä tee poikkeusta myöskään kotikuusessa piileskelevä Saatanan porttopoika:

        "Se, joka tekee pahaa, kaihtaa valoa; hän ei tule valoon, etteivät hänen tekonsa paljastuisi.

        Mutta se, joka noudattaa totuutta, tulee valoon, jotta kävisi ilmi, että hänen tekonsa ovat lähtöisin Jumalasta."

        Totuuden Hengen Kristukselta saanut ei voi olla Anonyymi.

        Ei ole mikään saatana potoo,vastaa kerran puheistasi,kuninkaalle.


      • kotikuus kirjoitti:

        Ei ole mikään saatana potoo,vastaa kerran puheistasi,kuninkaalle.

        Pahantekijät ovat Anonyymejä, kuten on ennalta ilmoitettu:

        "Se, joka tekee pahaa, kaihtaa valoa; hän ei tule valoon, etteivät hänen tekonsa paljastuisi.

        Mutta se, joka noudattaa totuutta, tulee valoon, jotta kävisi ilmi, että hänen tekonsa ovat lähtöisin Jumalasta."

        "Voi niitä, jotka kätkeytyvät Herralta salatakseen suunnitelmansa, niitä, joiden teot piilevät pimeydessä ja jotka sanovat: "Kukapa meidät näkisi, kukapa meidät tuntisi!"

        Voi teidän kieroutuneita ajatuksianne! Eikö savenvalaja muka ole saveaan kummempi? Sanooko teos tekijästään: "Ei hän ole minua tehnyt"? Sanooko luomus luojastaan: "Ei hän mitään ymmärrä"?


    • Anonyymi

      Jeesus siis kehotti vastaanottamaan lähettämänsä viisaat ja opettajat.
      Paavali sen sijaan kielsi Galatalaisia niin tekemästä.
      Selvä ristiriita Raamatussa.
      Paavali oli pahan puolella ja ristiinnaulitsi viisaat ja opettajat.

    • Anonyymi

      Tai sitten Pyhään henkeen on tullut joku toimintahäiriö.
      Jos katsotaan maailmanlaajuisesti kristinuskoa, niin se on hajonnut ajan mittaan lukemattomiin lahkoihin jotka ovat kaikki omasta mielestään Jumalan suosikkeja.
      Mahtaako Jumala tehdä pikku pilaa kustannuksellamme?

      • Kristinuskoa ei ole perustanut Pyhä Henki, vaan Saatanan valheen ja vääryyden henki.

        KRISTITTYJEN PERUSTUSLAKI JA ASETUS

        SEN laativat Saatanan kurittama Paavali ja Jeesuksen kieltänyt Pietari.

        "Puhe rististä on hulluutta niiden mielestä, jotka joutuvat kadotukseen, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima.
        Minä taas en ikinä tahdo kerskailla mistään muusta kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä.

        Siinä on maailma minulle ristiinnaulittu ja minä maailmalle.

        Tiedättehän, ettei teitä ole lunastettu isiltä perimästänne tyhjänpäiväisestä elämästä millään katoavalla tavaralla, hopealla tai kullalla, vaan Kristuksen, tuon virheettömän ja tahrattoman karitsan, kalliilla verellä."

        Tällä Pyhän Hengen herjauksella laki saatettiin voimaan:

        "Armosta Jumala on teidät pelastanut antamalla teille uskon.
        Pelastus ei ole lähtöisin teistä, vaan se on Jumalan lahja.
        Säilytä sinä oma uskosi Jumalan edessä.
        Onnellinen se, joka ei tuomitse itseään siitä minkä uskoo oikeaksi.
        Julistipa kuka tahansa teille evankeliumia, joka on vastoin meidän julistamaamme -- vaikkapa me itse tai vaikka taivaan enkeli -- hän olkoon kirottu.
        Poistakaa keskuudestanne se, joka on paha."

        Ja niin alkoi Kristinusko.  Saatanan seurakuntien perustamiset ja kun aika oli kypsä,  ristiretket.

        Siksi Johannes tiesi tämän jo vuonna 90.
        "Me tiedämme olevamme Jumalasta, mutta koko maailma on Pahan vallassa."


    • Anonyymi

      Saatana on Sunilaisuuden tärkein jumala.

      • Niin sanoivat esi-isäsi myöskin Jeesuksesta, ja siksi minäkin olen herjauksestasi hyvin tyytyväinen:

        "Tyytyköön opetuslapsi samaan kuin opettaja ja palvelija samaan kuin isäntä. Jos talon isäntää nimitetään Belsebuliksi*, Pahojen henkien päämieheksi) kuinka paljon helpommin sen nimen saa talonväki!"


      • Anonyymi
        TeuvoMarttiSuni kirjoitti:

        Niin sanoivat esi-isäsi myöskin Jeesuksesta, ja siksi minäkin olen herjauksestasi hyvin tyytyväinen:

        "Tyytyköön opetuslapsi samaan kuin opettaja ja palvelija samaan kuin isäntä. Jos talon isäntää nimitetään Belsebuliksi*, Pahojen henkien päämieheksi) kuinka paljon helpommin sen nimen saa talonväki!"

        Sinä väkiiviina heppu hiljaa
        korkki kiinni
        kuten teit keskusteluketjuillesi:
        ne suljettiin pois sopimattomana

        nuahahhahahhaah ahh
        toivoen:
        TeuvoSuni
        anonyymisti


    • Anonyymi

      Sydämentahdistimenparistosi on käynyt huonoksi.

      • Tule käymään Savitaipaleella. Mennään yhdessä S-marketista ostamaan sinulle uudet paristot. Minä maksan.


    • Anonyymi

      1998 Jumala sanoi saatanalle: olen antanut käyttöösi koko voimani mene ja eksytä maan asukkaat puolellesi. Katso että kaikki eksyvät.

      Tämän Jumala teki siksi että hänen Pyhä sanansa olisi tuominnut kaikki kuolemaan ja kadotukseen, mutta hän tahtoi armahtaa ja antaa lisää aikaa saatanalle alistamisen kautta.
      Nyt Jumala ei itse joudu vastuuseen. Vaan saatanan alla kun kaikki ovat saavat he lisäajan saatanan avulla eikä PYHÄN JUMALAN.

      • Saatana on sinullekin lahjoittanut lihallisten halujesi mukaisen uskon.

        Jos Jumala olisi tahtonut kaikki maailman ihmiset, murhaajatkin, armosta pelastaa, ei hän olisi jättänyt rakasta Poikaansa Saatanan tapettavaksi.

        Ihmiset ihmisen Pojan tappoivat.


    • Jos yksikin Pyhän Hengen perustama uskonlahko löytyisi, niin Jumalalle Raamattussa olevat Saatanan kaikki valheet olisivatkin totta, eikä tämäkään olisi valhetta:

      "Kaikki ovat luopuneet ja käyneet kelvottomiksi.
      Ei ole ketään, joka tekee hyvää, ei ainoatakaan."

      Täsääkin on melkoista Saatanan iuroniaa, koska tämän ilmoitti Pyhä Henki Saulille.

      Mutta sen toi julki Saatanalle heitetty Paavali.

    • Anonyymi

      Huomenta!

    • Anonyymi

      Kyllä jämpti on näin.😁

    • Anonyymi

      Alussa loi Teuvo aloituksen.

    • Anonyymi

      Kokeillaan jaksaako aloitus kivuta sijalta 250 paalupaikalle?

    • Anonyymi

      Hyvin jaksoin, vaikka pitkä matka on . . .

    • Anonyymi

      5 yötä jouluun!

      • Anonyymi

        Ja teuvo sekun hiljenee
        Hunsien Pojat mielessä
        kertoi keväällä

        "sisään mutta taas vuoden alusta seissyttä tavaraa hallissa

        jollet"


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja teuvo sekun hiljenee
        Hunsien Pojat mielessä
        kertoi keväällä

        "sisään mutta taas vuoden alusta seissyttä tavaraa hallissa

        jollet"

        Teuvo ei hiljene, kun puolen vuoden jälkeen pääsi vapauteen Suomi24:n karanteenista.

        Lopeta jo kieli pitkäällä kulkeminen minun perässä.

        Sillä kohta 85 vuotiaalla miehellä ei ole enää kovaa tavaraa haarojensa välissä.

        Kun ei ole enää eturauhastakaan.


    • Kyllä ovat Saatanan siinoölaisethunksit parveilleet tämän keskustelun ympärillä, kun .lläpito on poistanut 19 viestiä.

      • Tuli heti korjattavaa; kun ylläpito on poistanut 19 viestiä.

        Kyllä ovat Saatanan siinolaiset hunksit parveilleet tämän keskustelun ympärillä, kun ylläpito on poistanut 19 viestiä.


    • Teuvo toi keskustelun ja Saatanan hoitomies sen piilotti - joulunakin.

    • Anonyymi

      Entä jos olisikin kaksi?

    Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      313
      3827
    2. 209
      3058
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      72
      2594
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      242
      2044
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      16
      1485
    6. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      178
      1402
    7. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1381
    8. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1357
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      25
      1344
    10. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1287
    Aihe