Kokemuksia GOATista?

Anonyymi

Onko porukalla kokemuksia GOATista?
Haluaisin tilata sieltä, mutta jännittää onko varmasti aidot? Ja että tuleeko erillisiä tulleja?
Koska goat näyttää postituksen hinnaksi 40€ niin tuleeko siihen vielä lisäksi jotain?
(Kengät meinaan tilata)
Oon itse aiemmin tilannut vaan stockx niin olisi todella kiva kuulla tästä kokemuksia😊

24

16099

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mulla kokemus, tilasin kengät kai viikko sitten. Helppokäyttöinen palvelu ja aika nopea toimitus. MUTTA, postituksen lisäksi maksat kengistä arvolisäveron, koska ne tulevat jenkeistä, eli lisäät hintaan 24% ja sitten 9 euroa tullimaksu ja lisäksi vielä, kun en itse niitä halunnut tullata, niin DHL otti vielä 20 euroa palvelumaksua. Lopulta maksoin siis 115 euroa lisää kenkien hintaan. Joten jos tahdot suhteellisen nopeasti aidot kengät, eivätkä nuo hinnat pelota, niin tilaa ihmeessä. Mutta itsellä siis 175 euroa maksavat kengät maksoivat lopulta 290 euroa.

    • Anonyymi

      Ootko sit tilannut sielt jotai vai ei? Haluun itse tilata kenkii mut jos tulleja ja kaikkee muuta joutuu maksamaan niin ehk en sit ostakaan.

    • Anonyymi

      Onko porukalla tietoa stocx kaupan tulleista ja yms kuluista mitä tulee? Kun aijon tilata jordanit sieltä.

      • Anonyymi

        Stockx:ästä ei tule tulleja. Kaikki tulevat kulut näet kun olet ostamassa kengät, eikä niiden jälkeen tule yllättäviä lisä maksuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Stockx:ästä ei tule tulleja. Kaikki tulevat kulut näet kun olet ostamassa kengät, eikä niiden jälkeen tule yllättäviä lisä maksuja.

        onks stockx luotettava, kosk ite haluisin tilaa dunkit sieltä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        onks stockx luotettava, kosk ite haluisin tilaa dunkit sieltä

        mun frendi osti sen siskolle jordanit sen syntymäpäivälle ja ne tuli. ite aineski ostan nytte ku oon 100 varma et ne tulee so like yeah


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Stockx:ästä ei tule tulleja. Kaikki tulevat kulut näet kun olet ostamassa kengät, eikä niiden jälkeen tule yllättäviä lisä maksuja.

        eli jos nyt tilaan jordan 4 220€ niin ei tarvi maksaa mitään muuta kuin se 220€
        olenko oikeassa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        eli jos nyt tilaan jordan 4 220€ niin ei tarvi maksaa mitään muuta kuin se 220€
        olenko oikeassa?

        Postikulut ja joku muutaman euron käsittelymaksu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Stockx:ästä ei tule tulleja. Kaikki tulevat kulut näet kun olet ostamassa kengät, eikä niiden jälkeen tule yllättäviä lisä maksuja.

        stock x myy fakei kenkii pliis älkää tilatko sieltä


    • Anonyymi

      Ostin goat sivulta jordanit 280e
      Ei tullut mitään lisämaksuja ja postitukset ja tullit kuului hintaan. Nytten odottelen milloin on tullut

      • Anonyymi

        onko goatin kengät käytettyjä..?


      • Anonyymi

        Ite just kattelin jorkkui ja sivu antoi ymmärtää ettei tule lisämaksuja. Kuitenkin mietin, että onko se varma juttu et ne tulee euroopasta vai voiko käydä paska tsägä ja sit maksanko tulleja satasen. jos tiiät mitään lisää nii arvostan vastausta:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        onko goatin kengät käytettyjä..?

        Sä voit valita sielä haluuks käytetyt vai uudet, käytetyistä on erikseen kuvat ja eri hinnat per myyjä


      • Anonyymi

        Onko tullu viel ja kuinka kauan kesti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä voit valita sielä haluuks käytetyt vai uudet, käytetyistä on erikseen kuvat ja eri hinnat per myyjä

        Mistä sen voi valita?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        onko goatin kengät käytettyjä..?

        ei. mutta sieltä voi ostaa myös käytettyjä


    • Anonyymi

      Tilasin Jordan 1 GOAT:ista, maksoi 220 euroo 15 euroo tarkastus ja postitus. Sähköpostiin tulleessa tilausvahvistuksessa lukee "No additional tax should be charged upon arrival.", joten ei pitäisi olla tulleja tms.

    • Anonyymi

      onko teillä minkälaisia kokemuksia goatista? olen ite sieltä tilaamassa jordaneita mutta en mitään kauhean isoja maksuja haluisi siihen päälle vielä heittää ku valmiiks jo aika hintavat kengät.

    • Anonyymi

      Miten toimii asiakaspalautikset,jos tulee vääränlaiset kengät,tai liian pienet / isot.
      Joutuuko itse maksamaan posti ym kulut.??

    • Anonyymi

      Suomessakin tehdään/ myydään hyviä kenkiä, kokeile.

    • Anonyymi

      Onko kukaan tilannu GOAT nimisestä kaupasta ku oisin tilaamas jorkut mut en sit tiiä ku tuleeko sielt jotku tulli maksut ja jos ei siin näi mut tukee myöhemmi ja pitäis maksaa joku satane ja jotku on sanonu et voi valita käytetyt tai ei nii mistä sen voi valita

      • Anonyymi

        Ite tilasin syksyllä sielt jordanit 125 euroo oli ku GS ja tuli loppu hinnaks joku 140 euroo ku jotai niit postei yms et ei mitää isoja summia tullu lisähinnaks, mutta en sit tiiä et jos vaikka ostat jotku 400€ et tuleeks niihi jotku kalliimmat tullijutut tai mitä lie ku yks tuttu tilas joskus stockx nii siel tuli kalliimmis kalliimmat tullit. Ja mää en goatin niist käytetyistä jutuista aijemmi oo kuullu ku vasta nyt ku luin tääl et joo mulla ei oo niist hajuu


    • Anonyymi

      Ovatko kengät aidot vai kopio

    • Anonyymi

      Onko kukaan ikinä tilannut käytettyjä kenkiä goatilta ja jos on kauan kesti tulla??

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      52
      2784
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      517
      2624
    3. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      48
      1835
    4. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      31
      1739
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      117
      1713
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      301
      1649
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1252
    8. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1072
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      54
      1067
    10. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      66
      1063
    Aihe