Sanoin miehelle et oon ex-luksusilotyttö

Anonyymi

Mitäköhän se ajattelee? Kirjotin sille kirjeen jonka lähetin perjantaina. Kerroin taustat tolle asialle, jäin vaille töitä ja jouduin kadulle. Mua huijattiin työpaikan ja työsuhdeasunnon suhteen. Aluks kaikki oli hyvin. Sit firma meni kiinni ja kämppä lähti alta. Mitään työpaikkaa ei ollut eikä kämppää enää. Oli marraskuu. Tää mies saa mun kirjeen luultavasti torstaina. Apua…

12

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuntuu et toi on kauhee tabu

    • Anonyymi

      Miehet kertokaa mitä mieltä olisitte

      • Kyllähän sitä kirpputoriltakin löytää ajoittain ihan kelpo tavaraa vaikka käytettyä onkin.
        Toivoa siis on .


    • Anonyymi

      Totuus on aina hyvästä, vaikeat asiat vaatii pureskelua. Vaara on aina siinä, minkälaisen mielikuvan olet aiemmin saanut aikaan toisessa? Jos poikkeaa paljon totuudesta, vaatii silloin enemmän pureskelua. Mut onko koko totuus niin kuin toinen kertoo, voi herättää omia epäilyjä toisesta ja voiko sen varaan rakentaa tulevaa? Paljon jää kysyttävää miehellä, saako niihin mieleisiä vastauksia? Vaikuttaa paljon tulevaan miten asiat osaatte läpikäydä yhdessä?

    • Anonyymi

      Ei hitto että ahdistaa. Pelottaa et mitä se ajattelee. En kestä…

      • Anonyymi

        Älä pelkää, kaikki selviää aikanaan. Oot rohkea, kun teit niin, muista se, kävi miten kävi.. itse ainakin arvostaisin rehellisyyttä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä pelkää, kaikki selviää aikanaan. Oot rohkea, kun teit niin, muista se, kävi miten kävi.. itse ainakin arvostaisin rehellisyyttä.

        Kiitos kannustavista sanoista. Joo, kyllähän tuo pelottavaa oli että ei mitenkään helppo avautua tollasesta. Kiva että rehellisyyttä arvostetaan.


    • Anonyymi

      Tiiättekö mikä mua tälleen entisenä ”hutsuna” vituttaa? No se, et porukka luulee et oon jotenki extra seksuaalinen ihminen tai jotenki tosi innostunut jakamaan persettä kaikelle mikä liikkuu! Et ku törmäsin tos keskusteluun jossa joku jätkä mietti mitä tekis ku muija on ex prostituoitu. Niin porukka oli et jätä se et se ei pysty oleen sulle uskollinen, et se haluu varmasti naida joka äijän kaa joka tyyliin tulee vastaan. Siis mitä, oonks mäkin täs tälleen et ku oon tavannu kivan miehen, ni kelaanks mä nyt jotenki et hei, oli muuten vitun siistii sillon ku joutu oleen ventovieraiden äijien pantavana, et totta vitussa haluun antaa, en pelkästään omalle vaan kaiken maailman tuntemattomille äijille persettä, et alanpa täs jakamaan sitä oikeen urakalla! Et eka vaik alotan naapurin sedistä ja sit kattoo jos jotain ketä tulee tuolla lenkkipolulla vastaan. Ja täl kertaa vielä ihan ilmaseks! Koska huvikseenhan mä sitä tein, tietenkin. Olosuhteilla tai rahallahan ei ollut mitään osuutta asiaan, mä nyt vaan tykkään niin vitusti ottaa poskeen tyypeiltä joita en oo ikinä tavannu!

    • Anonyymi

      Onko se sit niin kauheeta jos nainen on vähän huoraillut

    • Anonyymi

      Miehet mitä ootte mieltä

    • Anonyymi

      Hmm. Kukaan ei uskalla kommentoida.

      • Anonyymi

        Kyl se monelle taitaa olla vaikeaa, kun ilmassa paljon kysymysmerkkejä? Omanlaista itse pyrin hakemaan, sellainen ei ole tällainen. Vakisuhteeseen haetaan luotettavia kumppaneita, minusta?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4582
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2249
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1774
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1508
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe