Sanoin miehelle et oon ex-luksusilotyttö

Anonyymi

Mitäköhän se ajattelee? Kirjotin sille kirjeen jonka lähetin perjantaina. Kerroin taustat tolle asialle, jäin vaille töitä ja jouduin kadulle. Mua huijattiin työpaikan ja työsuhdeasunnon suhteen. Aluks kaikki oli hyvin. Sit firma meni kiinni ja kämppä lähti alta. Mitään työpaikkaa ei ollut eikä kämppää enää. Oli marraskuu. Tää mies saa mun kirjeen luultavasti torstaina. Apua…

12

113

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tuntuu et toi on kauhee tabu

• Anonyymi

Miehet kertokaa mitä mieltä olisitte

• Kyllähän sitä kirpputoriltakin löytää ajoittain ihan kelpo tavaraa vaikka käytettyä onkin.
        Toivoa siis on .

• Anonyymi

Totuus on aina hyvästä, vaikeat asiat vaatii pureskelua. Vaara on aina siinä, minkälaisen mielikuvan olet aiemmin saanut aikaan toisessa? Jos poikkeaa paljon totuudesta, vaatii silloin enemmän pureskelua. Mut onko koko totuus niin kuin toinen kertoo, voi herättää omia epäilyjä toisesta ja voiko sen varaan rakentaa tulevaa? Paljon jää kysyttävää miehellä, saako niihin mieleisiä vastauksia? Vaikuttaa paljon tulevaan miten asiat osaatte läpikäydä yhdessä?

• Anonyymi

Ei hitto että ahdistaa. Pelottaa et mitä se ajattelee. En kestä…

• Anonyymi

Älä pelkää, kaikki selviää aikanaan. Oot rohkea, kun teit niin, muista se, kävi miten kävi.. itse ainakin arvostaisin rehellisyyttä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä pelkää, kaikki selviää aikanaan. Oot rohkea, kun teit niin, muista se, kävi miten kävi.. itse ainakin arvostaisin rehellisyyttä.

Kiitos kannustavista sanoista. Joo, kyllähän tuo pelottavaa oli että ei mitenkään helppo avautua tollasesta. Kiva että rehellisyyttä arvostetaan.

• Anonyymi

Tiiättekö mikä mua tälleen entisenä ”hutsuna” vituttaa? No se, et porukka luulee et oon jotenki extra seksuaalinen ihminen tai jotenki tosi innostunut jakamaan persettä kaikelle mikä liikkuu! Et ku törmäsin tos keskusteluun jossa joku jätkä mietti mitä tekis ku muija on ex prostituoitu. Niin porukka oli et jätä se et se ei pysty oleen sulle uskollinen, et se haluu varmasti naida joka äijän kaa joka tyyliin tulee vastaan. Siis mitä, oonks mäkin täs tälleen et ku oon tavannu kivan miehen, ni kelaanks mä nyt jotenki et hei, oli muuten vitun siistii sillon ku joutu oleen ventovieraiden äijien pantavana, et totta vitussa haluun antaa, en pelkästään omalle vaan kaiken maailman tuntemattomille äijille persettä, et alanpa täs jakamaan sitä oikeen urakalla! Et eka vaik alotan naapurin sedistä ja sit kattoo jos jotain ketä tulee tuolla lenkkipolulla vastaan. Ja täl kertaa vielä ihan ilmaseks! Koska huvikseenhan mä sitä tein, tietenkin. Olosuhteilla tai rahallahan ei ollut mitään osuutta asiaan, mä nyt vaan tykkään niin vitusti ottaa poskeen tyypeiltä joita en oo ikinä tavannu!

• Anonyymi

Onko se sit niin kauheeta jos nainen on vähän huoraillut

• Anonyymi

Miehet mitä ootte mieltä

• Anonyymi

Hmm. Kukaan ei uskalla kommentoida.

• Anonyymi

Kyl se monelle taitaa olla vaikeaa, kun ilmassa paljon kysymysmerkkejä? Omanlaista itse pyrin hakemaan, sellainen ei ole tällainen. Vakisuhteeseen haetaan luotettavia kumppaneita, minusta?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?

Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta  – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,
      Maailman menoa
      83
      4483
    2. Olit ihan

Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu
      Ikävä
      25
      3258
    3. Miksiköhän vasemmistossa on niin paljon ns. tapatyöttömiä ja muita köyhiä?

Tokihan Minja Koskela oli sitä mieltä, että ei terveenkään ihmisen ole pakko tehdä töitä, sitä neuvoa moni vassu noudatt
      Maailman menoa
      39
      2904
    4. Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?

"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu
      Maailman menoa
      117
      2717
    5. Kaipaamasi miehen nimi?

Ja maakunta tai kaupunki?
      Ikävä
      16
      2670
    6. Oletko keskustellut kaivatustasi muiden

Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka
      Ikävä
      43
      2557
    7. Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue

se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod
      Maailman menoa
      17
      2549
    8. Suomen veroaste 5 %-yks liian matala

Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.
      Maailman menoa
      113
      2285
    9. MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa

TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,
      Suomalaiset julkkikset
      14
      2085
    10. Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle

Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S
      Maailman menoa
      28
      1737
    Aihe