Painoin viime vuoden lopulla 88,3kg ja olen nyt 74kilossa.tiukempi ote seuraavat viisi päivää ja sitten ateriarytmi ja vesi. Aloitan ensin kahdella ruualla nämä viis päivää, sitten kolme ateriaa per päivä plus litra vettä. Pudotettavaa vielä tasan kymmenen kiloa. Miltä kuulostaa?
Vastaukset 8
- Anonyymi
Kunhan pidät huolta ettet syö niin vähän, että päädyt aineenvaihduntasi kanssa säästöliekille!
Itselle oli käydä noin, mut onneksi viisaammat neuvoi pitämään runsaskalorisia päiviä, niin painon jumittamainen loppui ja keventyminen taas jatkui.- Anonyymi
säästöliekki on paha
minä lihoin 30 k säästöliekillä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
säästöliekki on paha
minä lihoin 30 k säästöliekilläMikä on 30 k?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä on 30 k?
30 k on kannettavan tietokoneen näppäimistö, jossa on g nappulan alla pullanmuruja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
30 k on kannettavan tietokoneen näppäimistö, jossa on g nappulan alla pullanmuruja.
Imuroi ne pois. :D
Mutta juu, kannattaa edes kerran viikossa syödä yhdellä aterialla reilummin. Varsinaisia herkkupäiviä ei kuitenkaan kannata pitää, sillä sokerihimo katoaa vain olemalla syömättä sokeria. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä on 30 k?
30 000.Aika paljon on painoa jos pystyy 30 000 kiloa tiputtaa
- Anonyymi
Itse olen laihduttaessani aina syönyt 5 kertaa päivässä ja silti hyvin laihtunut. Yleensä lihon, kun syön vain 1-2 kertaa päivässä, koska silloin vetää ruokaa naamaa kaksin käsin. :D
- Anonyymi
Tosiaan huonolta kuulostaa. Kaksi ateriaa päivässä on laihdutuksen kannalta huono juttu. Pitäisi syödä 3-4 tunnin välein, mutta katsoa mitä suuhunsa mättää.
Paras lopputulos syntyy siten, ettei anna näläntunteen kasvaa kohtuuttomaksi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741670- 231172
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134906Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192609On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49561
- 70539
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55507
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 34424
- 33423
- 40417
- 16409
- 82398