Painoin viime vuoden lopulla 88,3kg ja olen nyt 74kilossa.tiukempi ote seuraavat viisi päivää ja sitten ateriarytmi ja vesi. Aloitan ensin kahdella ruualla nämä viis päivää, sitten kolme ateriaa per päivä plus litra vettä. Pudotettavaa vielä tasan kymmenen kiloa. Miltä kuulostaa?
Nopeasti ja terveellisesti viisi kiloa pois
8
605
Vastaukset
- Anonyymi
Kunhan pidät huolta ettet syö niin vähän, että päädyt aineenvaihduntasi kanssa säästöliekille!
Itselle oli käydä noin, mut onneksi viisaammat neuvoi pitämään runsaskalorisia päiviä, niin painon jumittamainen loppui ja keventyminen taas jatkui.- Anonyymi
säästöliekki on paha
minä lihoin 30 k säästöliekillä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
säästöliekki on paha
minä lihoin 30 k säästöliekilläMikä on 30 k?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä on 30 k?
30 k on kannettavan tietokoneen näppäimistö, jossa on g nappulan alla pullanmuruja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
30 k on kannettavan tietokoneen näppäimistö, jossa on g nappulan alla pullanmuruja.
Imuroi ne pois. :D
Mutta juu, kannattaa edes kerran viikossa syödä yhdellä aterialla reilummin. Varsinaisia herkkupäiviä ei kuitenkaan kannata pitää, sillä sokerihimo katoaa vain olemalla syömättä sokeria. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä on 30 k?
30 000.Aika paljon on painoa jos pystyy 30 000 kiloa tiputtaa
- Anonyymi
Itse olen laihduttaessani aina syönyt 5 kertaa päivässä ja silti hyvin laihtunut. Yleensä lihon, kun syön vain 1-2 kertaa päivässä, koska silloin vetää ruokaa naamaa kaksin käsin. :D
- Anonyymi
Tosiaan huonolta kuulostaa. Kaksi ateriaa päivässä on laihdutuksen kannalta huono juttu. Pitäisi syödä 3-4 tunnin välein, mutta katsoa mitä suuhunsa mättää.
Paras lopputulos syntyy siten, ettei anna näläntunteen kasvaa kohtuuttomaksi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää1741504Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.561225puukkotappelu-keskella-tieta
https://www.paivanlehti.fi/puukkotappelu-keskella-tieta-kohta-toinen-miehista-makasi-elottomana-maassa/ Poliisi sai klo131191- 511091
Missä Martina miehineen?
Onko tämä v. 2009 Turhin julkkis unohdettu nyt vallan? Mistä nyt tulee rahaa, kun ketään ei kiinnosta? Tähänkö päättyi M1931064- 61972
- 51742
Skandaali on persujen vaaliromahdus, ei jonkun metsän kaataminen
Huvittaa kuinka persut yrittävät saada heidän omasta skandaalistaan huomion aivan toisaalle. Persut ovat huonoja häviäm252727Miten pääsisin vielä tutustumaan sinuun?
Tekisi mieli etsiä sinut facebookista ja laittaa viestiä, se vaan olisi vähän noloa mutta silti haluaisin kokeilla. Siel30698- 37692