Mitä Jeesus sanoo monille hänen nimeään käyttäneille?

Anonyymi

22 Monet sanovat minulle sinä päivänä: ’Herra, Herra, emmekö me sinun nimessäsi profetoineet, sinun nimessäsi ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimessäsi tehneet paljon voimatekoja?’ 23 Silloin minä vastaan heille: ’Minä en ole koskaan tuntenut teitä. Menkää pois minun luotani, te laittomuuden tekijät'.

7

52

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mormonikirkossa ollaan enemmän kiinnostuneita ja huolissaan siitä että kirkko kasvaa kuin siitä että he opettaisivat oikein.

• Anonyymi

Kun viimeksi todistin mormonikirkon todistuskokouksessa, että kirkko opettaa väärin Pyhästä Hengestä että hänellä ei ole lihaa ja luuta olevaa ruumista ja todistin että hänellä on ja on ollut lihaa ja luuta olevia ruumiita, jouduin piispan puhutteluun ja sain varoituksen ja nuhtelun.

• Anonyymi kirjoitti:

Kun viimeksi todistin mormonikirkon todistuskokouksessa, että kirkko opettaa väärin Pyhästä Hengestä että hänellä ei ole lihaa ja luuta olevaa ruumista ja todistin että hänellä on ja on ollut lihaa ja luuta olevia ruumiita, jouduin piispan puhutteluun ja sain varoituksen ja nuhtelun.

Ihan oikein sinulle. Et sinä ole mormoni. Sinulla on kyllä oikeus arvostella mormonismia esim. tällä palstalla, mutta sen tekeminen mormonien omissa tilaisuuksissa vähintäänkin lähentelee uskonrauhan rikkomista.

• Anonyymi
        Höpsislöpsis kirjoitti:

Ihan oikein sinulle. Et sinä ole mormoni. Sinulla on kyllä oikeus arvostella mormonismia esim. tällä palstalla, mutta sen tekeminen mormonien omissa tilaisuuksissa vähintäänkin lähentelee uskonrauhan rikkomista.

Mormonit väittää että heillä on totuus ja he jopa itse uskovat toimivansa oikein koska he eivät uskalla vaatia johtajiltaan virheetöntä oppia jota heillä taas ei ole.
        Mormonit ovat hyljänneet Jeesuksen lähettämän Pyhän Hengen eli Puolustajan totuuden tuojana ja valinneet opettajikseen särkyviä astioita jotka eivät vettä pidä.

Johannes 14:16-17
        Ja minä olen rukoileva Isää, ja hän antaa teille toisen Puolustajan olemaan teidän kanssanne iankaikkisesti, totuuden Hengen, jota maailma ei voi ottaa vastaan, koska se ei näe häntä eikä tunne häntä; mutta te tunnette hänet, sillä hän pysyy teidän tykönänne ja on teissä oleva.

Johannes 14:26
        Mutta Puolustaja, Pyhä Henki, jonka Isä on lähettävä minun nimessäni, hän opettaa teille kaikki ja muistuttaa teitä kaikesta, minkä minä olen teille sanonut.

Johannes 16:7
        Kuitenkin minä sanon teille totuuden: teille on hyväksi, että minä menen pois. Sillä ellen minä mene pois, ei Puolustaja tule teidän tykönne; mutta jos minä menen, niin minä hänet teille lähetän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mormonit väittää että heillä on totuus ja he jopa itse uskovat toimivansa oikein koska he eivät uskalla vaatia johtajiltaan virheetöntä oppia jota heillä taas ei ole.
        Mormonit ovat hyljänneet Jeesuksen lähettämän Pyhän Hengen eli Puolustajan totuuden tuojana ja valinneet opettajikseen särkyviä astioita jotka eivät vettä pidä.

Ja minä olen rukoileva Isää, ja hän antaa teille toisen Puolustajan olemaan teidän kanssanne iankaikkisesti, totuuden Hengen, jota maailma ei voi ottaa vastaan, koska se ei näe häntä eikä tunne häntä; mutta te tunnette hänet, sillä hän pysyy teidän tykönänne ja on teissä oleva.

Mutta Puolustaja, Pyhä Henki, jonka Isä on lähettävä minun nimessäni, hän opettaa teille kaikki ja muistuttaa teitä kaikesta, minkä minä olen teille sanonut.

Kuitenkin minä sanon teille totuuden: teille on hyväksi, että minä menen pois. Sillä ellen minä mene pois, ei Puolustaja tule teidän tykönne; mutta jos minä menen, niin minä hänet teille lähetän.

Mormonit eivät opeta oikein Isä Jumalasta (Jehova) eivätkä he opeta oikein Pojasta eli Jeesuksesta (Sana) eivätkä he opeta oikein Pyhästä Hengestä (Gabriel).

Mutta eiväthän he etsi tietoa eikä viisautta vaan rikkautta ja ruokaa koska tieto ja viisaus ilmoitetaan Pyhän Hengen (Gabriel) kautta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mormonit eivät opeta oikein Isä Jumalasta (Jehova) eivätkä he opeta oikein Pojasta eli Jeesuksesta (Sana) eivätkä he opeta oikein Pyhästä Hengestä (Gabriel).

Mutta eiväthän he etsi tietoa eikä viisautta vaan rikkautta ja ruokaa koska tieto ja viisaus ilmoitetaan Pyhän Hengen (Gabriel) kautta.

Sananlaskut 8:1-36

• Anonyymi kirjoitti:

MOT

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      101
      1610
    2. 210
      1487
    3. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      59
      1000
    4. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      969
    5. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      54
      777
    6. Helppo selvittää onko oma täällä

Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse
      Ikävä
      49
      755
    7. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      5
      702
    8. Kerroppas nyt

M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉
      Ikävä
      54
      702
    9. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      40
      696
    10. Tykkäsit nainen

Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.
      Ikävä
      36
      695
    Aihe