Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Mitä Jeesus sanoo monille hänen nimeään käyttäneille?

Anonyymi

22 Monet sanovat minulle sinä päivänä: ’Herra, Herra, emmekö me sinun nimessäsi profetoineet, sinun nimessäsi ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimessäsi tehneet paljon voimatekoja?’ 23 Silloin minä vastaan heille: ’Minä en ole koskaan tuntenut teitä. Menkää pois minun luotani, te laittomuuden tekijät'.

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mormonikirkossa ollaan enemmän kiinnostuneita ja huolissaan siitä että kirkko kasvaa kuin siitä että he opettaisivat oikein.

      • Anonyymi

        Kun viimeksi todistin mormonikirkon todistuskokouksessa, että kirkko opettaa väärin Pyhästä Hengestä että hänellä ei ole lihaa ja luuta olevaa ruumista ja todistin että hänellä on ja on ollut lihaa ja luuta olevia ruumiita, jouduin piispan puhutteluun ja sain varoituksen ja nuhtelun.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kun viimeksi todistin mormonikirkon todistuskokouksessa, että kirkko opettaa väärin Pyhästä Hengestä että hänellä ei ole lihaa ja luuta olevaa ruumista ja todistin että hänellä on ja on ollut lihaa ja luuta olevia ruumiita, jouduin piispan puhutteluun ja sain varoituksen ja nuhtelun.

        Ihan oikein sinulle. Et sinä ole mormoni. Sinulla on kyllä oikeus arvostella mormonismia esim. tällä palstalla, mutta sen tekeminen mormonien omissa tilaisuuksissa vähintäänkin lähentelee uskonrauhan rikkomista.


      • Anonyymi
        Höpsislöpsis kirjoitti:

        Ihan oikein sinulle. Et sinä ole mormoni. Sinulla on kyllä oikeus arvostella mormonismia esim. tällä palstalla, mutta sen tekeminen mormonien omissa tilaisuuksissa vähintäänkin lähentelee uskonrauhan rikkomista.

        Mormonit väittää että heillä on totuus ja he jopa itse uskovat toimivansa oikein koska he eivät uskalla vaatia johtajiltaan virheetöntä oppia jota heillä taas ei ole.
        Mormonit ovat hyljänneet Jeesuksen lähettämän Pyhän Hengen eli Puolustajan totuuden tuojana ja valinneet opettajikseen särkyviä astioita jotka eivät vettä pidä.

        Johannes 14:16-17
        Ja minä olen rukoileva Isää, ja hän antaa teille toisen Puolustajan olemaan teidän kanssanne iankaikkisesti, totuuden Hengen, jota maailma ei voi ottaa vastaan, koska se ei näe häntä eikä tunne häntä; mutta te tunnette hänet, sillä hän pysyy teidän tykönänne ja on teissä oleva.

        Johannes 14:26
        Mutta Puolustaja, Pyhä Henki, jonka Isä on lähettävä minun nimessäni, hän opettaa teille kaikki ja muistuttaa teitä kaikesta, minkä minä olen teille sanonut.

        Johannes 16:7
        Kuitenkin minä sanon teille totuuden: teille on hyväksi, että minä menen pois. Sillä ellen minä mene pois, ei Puolustaja tule teidän tykönne; mutta jos minä menen, niin minä hänet teille lähetän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mormonit väittää että heillä on totuus ja he jopa itse uskovat toimivansa oikein koska he eivät uskalla vaatia johtajiltaan virheetöntä oppia jota heillä taas ei ole.
        Mormonit ovat hyljänneet Jeesuksen lähettämän Pyhän Hengen eli Puolustajan totuuden tuojana ja valinneet opettajikseen särkyviä astioita jotka eivät vettä pidä.

        Johannes 14:16-17
        Ja minä olen rukoileva Isää, ja hän antaa teille toisen Puolustajan olemaan teidän kanssanne iankaikkisesti, totuuden Hengen, jota maailma ei voi ottaa vastaan, koska se ei näe häntä eikä tunne häntä; mutta te tunnette hänet, sillä hän pysyy teidän tykönänne ja on teissä oleva.

        Johannes 14:26
        Mutta Puolustaja, Pyhä Henki, jonka Isä on lähettävä minun nimessäni, hän opettaa teille kaikki ja muistuttaa teitä kaikesta, minkä minä olen teille sanonut.

        Johannes 16:7
        Kuitenkin minä sanon teille totuuden: teille on hyväksi, että minä menen pois. Sillä ellen minä mene pois, ei Puolustaja tule teidän tykönne; mutta jos minä menen, niin minä hänet teille lähetän.

        Mormonit eivät opeta oikein Isä Jumalasta (Jehova) eivätkä he opeta oikein Pojasta eli Jeesuksesta (Sana) eivätkä he opeta oikein Pyhästä Hengestä (Gabriel).

        Mutta eiväthän he etsi tietoa eikä viisautta vaan rikkautta ja ruokaa koska tieto ja viisaus ilmoitetaan Pyhän Hengen (Gabriel) kautta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mormonit eivät opeta oikein Isä Jumalasta (Jehova) eivätkä he opeta oikein Pojasta eli Jeesuksesta (Sana) eivätkä he opeta oikein Pyhästä Hengestä (Gabriel).

        Mutta eiväthän he etsi tietoa eikä viisautta vaan rikkautta ja ruokaa koska tieto ja viisaus ilmoitetaan Pyhän Hengen (Gabriel) kautta.

        Mutta eiväthän he etsi tietoa eikä viisautta vaan rikkautta ja ruokaa koska tieto ja viisaus ilmoitetaan Pyhän Hengen (Gabriel) kautta.

        Sananlaskut 8:1-36


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mormonit väittää että heillä on totuus ja he jopa itse uskovat toimivansa oikein koska he eivät uskalla vaatia johtajiltaan virheetöntä oppia jota heillä taas ei ole.
        Mormonit ovat hyljänneet Jeesuksen lähettämän Pyhän Hengen eli Puolustajan totuuden tuojana ja valinneet opettajikseen särkyviä astioita jotka eivät vettä pidä.

        Johannes 14:16-17
        Ja minä olen rukoileva Isää, ja hän antaa teille toisen Puolustajan olemaan teidän kanssanne iankaikkisesti, totuuden Hengen, jota maailma ei voi ottaa vastaan, koska se ei näe häntä eikä tunne häntä; mutta te tunnette hänet, sillä hän pysyy teidän tykönänne ja on teissä oleva.

        Johannes 14:26
        Mutta Puolustaja, Pyhä Henki, jonka Isä on lähettävä minun nimessäni, hän opettaa teille kaikki ja muistuttaa teitä kaikesta, minkä minä olen teille sanonut.

        Johannes 16:7
        Kuitenkin minä sanon teille totuuden: teille on hyväksi, että minä menen pois. Sillä ellen minä mene pois, ei Puolustaja tule teidän tykönne; mutta jos minä menen, niin minä hänet teille lähetän.

        MOT


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      2015
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1763
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1634
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1430
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      60
      1337
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      18
      1298
    7. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1282
    8. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1264
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1221
    10. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      69
      1216
    Aihe