Nyt saa löysä vatsarömppö lähdöt. Kävin Lookin konsultaatiossa ja hyvä info takataskussa, mietitty ja harkittu, leikkausaika sovittu. Kesä menee osin toipuessa mutta kestän ja kärsin.
Laihdutuksen jälkeen löysää keskivartalossa
3
103
Vastaukset
- Anonyymi
Luulin pääseväni kunnalliselle mutta ei onnistu. Sama ongelma neljän raskauden jälkeen ja haittaa mutta ei ilmeisesti riittävästi vaikka ilman talkkia iho menisi rikki.
Paljonko operaatio kustantaa? Suomen hintoihin ei ole varaa.- Anonyymi
Olen joskus yrittänyt samoin julkiselle, mutta koska painoindeksi ei ole tarpeeksi suuri, ei onnistu. Mutta juuri laihduttaessa tulee se pahin "rahastajanlaukku" ja BMI laskee.
- Anonyymi
Itse kävin vatsalihasten erkauman korjauttamassa sekä löysän ihon poistossa raskauksien jäljiltä. Kohta viikko leikkauksesta. Innolla odotellaan turvotuksen laskeutumista. Ei ole ollut yhtään kipuja. Ei edes heräämössä. Tai toki on ollut, mutta ovat olleet ihan olemattomat. Odotin kovia kipuja joten ihan kiva näin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003447
- 623127
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342624- 802413
- 842386
- 962086
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402066Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221690- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil411647