Nyt teen sen jonka pidän oikeana

Anonyymi

Kun olin lapsi elin varakkaassa suvussa ja kaikki "oli hyvin"
Kasvoin varakkuudessa ja Äitini ja Isäni olivat ja ovat edelleen rakkaimmat.
Mutta kun kasvoin huomasin että jotain oli vinossa.Kaikki ei ollutkaan kuin minulle kerrottiin.Löysin lopulta itseni kuopan alimmalta pohjalta ja olinb yksin.
Asuimme varakkaassa Tehtaankadun "yhteisössä" ja isäni upseerina oli minun Jumala.Mutta sitten kaikki hajosi tuo illuusio ja olin ainoa joka haki Uskoa Tehtaankadun Kirkosta.Itkin,itkin ja tunsin että elämällä ei ole mitään merkitystä ja valheet ja talouden veroparatiisien unelmat ovat pahinta julmuutta mitä ihminen voi toiselle antaa.Minun välini upseeri isään hajosi mutta äitini joka itkee perheemme vuoksi Hänen puolestaan olen valmis kuolemaan.Huomasin aikuistuttuani että Jumala on todella vahva.Kun luulin itseni voimakkaaksi niin ihmiset kaikkosivat ympäriltäni.Kun menin katoliseen kirkkoon eräänä myrskyisänä talvipäivänä ja lunta tuli kaatamalla silti Kirkko oli täynnä ihmisiä.Silloin ymmärsin että ihmiset näkevät minut paremmin kuin minä itse tai sukulaiseni ja silloin ymmärsin että he tietävät mutta Minä En.Minä en tunne itseäni mutta Kirkko tuntee ja tietää kaiken.Nyt olen rauhoittunut ja en kerää ahneita tai ongelmaisia ihmisiä ympärilleni koska he haluavat vain rahaa mutta eivät RAKKAUTTA.Niin eivät Rakkautta koska pelkäävät sitä.Katolisuus ei ole terapiaa,eikä valhetta vaan että nyt SINÄ OTAT JUMALAN VASTAAN ja Jeesus Kristus on ELÄVÄ ja Rakastaa Sinua.Mutta suurin salaisuus on se että oletkin voimakas ollut aina koska sinulle on elämä annettu ja olet melkein heittänyt sen hukkaan kuin roskan.Häpeä.Häpeä.Nyt olen antanut anteeksi itselleni ja lopulta ottanut eron vanhempiini koska he ovat vain itsekkäitä ihmisiä ja ei mitään muuta.He puhuivat kauniisti mutta petos ja lopulta se että he eivät uskaltautuneet mennä kirkkoon vaikka itkin ja huusin mielipuolen tavoin heitä että miksi ette ole IHMISIÄ.Kirkko on se oikea vanhemmuus ja välinpitävä voima ja RAKKAUS.
Pyydän anteeksi rakkailta katolisilta että tieni on ollut näin pitkä mutta lupaan että olen teidän kanssa ja teen parhaani tästä eteenpäin.
Terveisin Seppo

5

712

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kaipaan hirveästi Ukkia ja Mummia koska he olivat syvästi Kristittyjä ja AINA LÄSNÄ
      Terveisin Seppo

    • Anonyymi

      Olen köntsännyt housuun. Siitä on kulunut kuukausi. T:seppo.

    • Anonyymi

      Hieno satu, keep on goingin

    • Anonyymi

      Ihmisen pitää ensin rakastaa itseään, ennen kuin muut rakastavat häntä.
      Masturbaatio ei ole itsensä rakastamista. Se on syntiä.

    • Aivan !! Rakkaus on se kaikkein tärkein. Ja sitä ihmisillä ei ole jos ei sitä on ylhältä annettu !!!
      1. Kor. 13:4

      Rakkaus on pitkämielinen, rakkaus on lempeä; rakkaus ei kadehdi, ei kerskaa, ei pöyhkeile,

      1. Kor. 13:8

      Rakkaus ei koskaan häviä; mutta profetoiminen, se katoaa, ja kielillä puhuminen lakkaa, ja tieto katoaa.

      1. Kor. 13:13

      Niin pysyvät nyt usko, toivo, rakkaus, nämä kolme; mutta suurin niistä on rakkaus.

      Olkaa niin siunattu kaikki Rakkaat ja sinä myös Seppo !!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miten voi olla muun sukupuolinen?

      Ei mitenkään. Kyllä tämä Euroviisujen voittaja on selvästi poika eikä tyttö, eikä mikään muun sukupuolinen. Olen aina pi
      Maailman menoa
      523
      3085
    2. Tunnustan nyt

      Tykkään katsella sua😍
      Ikävä
      40
      1395
    3. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      51
      1241
    4. Kuka on Suomussalmen rikkain mies?

      Jättäkää nimi pois, mutta antakaa sen verran vinkkiä, ettei erehdystä voi tulla. Ammatti pittää mainita.
      Suomussalmi
      33
      1206
    5. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      165
      1186
    6. Olipa kärsimystä kuunnella Martinaa huomenta suomessa

      Voi hyvää päivää sitä ulostuloa ja mitä liibalaabaa päästi suustaan. Esim. Kaikki äidit tietää mitä se arki on, what, mu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      222
      1129
    7. Volkkari olkoon tunniste....

      Ajattelen sua, en ole unohtanut. Vanhemmalle miehelle...
      Suhteet
      100
      1019
    8. Tiesitkö nainen että olen

      Tavattoman epävarma itsestäni. Pienikin takapakki tahaton tai tahallinen voi särkeä paljon ja vaikuttaa käytökseeni teh
      Ikävä
      41
      906
    9. Tunnusta pois

      Tykkäät katsella mua
      Ikävä
      60
      902
    10. Idän uskontojen viisaita tekstejä...

      ... luettuani tulin siihen tulokseen, että esim, sielunvaellusessa en halua syntyä satiaiseksi jonkun h...an perzeezeen.
      357
      804
    Aihe