Kuinka kauan olette olleet sinkkuina? Haetteko aktiivisesti seuraa vai ajatteletteko että se oikea tulee jos on tullakseen? Oletko mies vai nainen?
Sinkkuuden kesto
24
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Olen ollutnaimisissa noin 34 vuotta ja tietääkseni olen vieläkin sinkku.
Erosin -14 lasten äitistä ja välillä suhteen yrityksen poikasia. Nyt 2 vuotta ihan sinkkuillut, eikä kovin hinku ole suhdetta saada. Pitäis tulla aika kokonaislaatuisen upea pakkaus vastaan, että valkoiset tennissukat pyörähtäisi ja sokat smpuis polvista. 😬
Niin ja mies olen.- Anonyymi
Kolmisen vuotta olen ollut sinkku. En etsi aktiivisesti. Tällä hetkellä voisi sanoa, että en etsi lainkaan, koska korona. En kuulu niihin ihmisiin, jotka hyppäävät heti uuteen suhteeseen ja ihastun aika harvoin. Edellisestä parisuhteesta "selviäminen" vei aikansa, mutta kyllä tässä nyt on jo reilun vuoden verran miettinyt, että periaatteessa voisi olla valmis uuteen yritykseen. Olen nainen.
- Anonyymi
Kesällä tulee 5 vuotta täyteen siitä kun erosin eks-avomiehestä.
Siitä lähtien ollut sinkku ja rakennellut itsenäistä vapaata elämää ja viihdyn todella hyvin.
En etsi ketään enkä aibvan hevillä usko että sellaista miestä eteen tulisi jonka kanssa ainakaan mitään vakavampaa tai pitempiaikaista haluaisin. Tykkään elää näin enkä halua tästä luopua.
Mihinkään oikeaan en usko. - Anonyymi
Näin todeten ja faktoja lueskeskellen, sinkuuden kesto normi-keskiverto on vuosimäärissä henkillöä kohti 0.2%
- Anonyymi
Otin uudet napit eli kuin Ellen tai Helen, vaihdoin siis mukavemman näppäimistön, Logitechin oli huono, mutta hiiri hyvä, uudet napit eli näppäimistö ja napit.
- Anonyymi
Mies ja puolisen vuotta tuli oltua sinkkuna. Tinder oli pari kertaa viikossa käytössä mutta kovin aktiivinen en siellä ollut. Baarissa ei tule juuri koskaan käytyä ja harrastuksista ja töistä en ollut seuraa etsimässä.
Lähinnä etsin tinderistä seksiä ja sai sitäkin aina välillä. Viimeisten tinder-treffien nainen pyörii edelleen jaloissa näin 3v myöhemmin. About vauvasta piirun vaille ( 1kk) 17 ikään asti. Sitten sen jälkeen about 3-4 vuotta yhteensä, pätkissä.
Nyt en ole sinkku, mutta kysy vuoden päästä uudellen. Tilanne voi olla muuttunut.- Anonyymi
Olen sinkku.en hae seuraa.
- Anonyymi
Olen sinkku ja tinder käytössä. Lähinnä panoja etsin. Nuorempia naisia. 😎
- Anonyymi
Niin kauan, et en ole ihan varma onko minusta edes seurustelemaan toisen kanssa? m-n Epävarmuutta on yhdessä oloon sen verran, et ei taida löytyy sitä oikeaa? Ja väärään en tyydy.
- Anonyymi
Ei ole olemassakaan sitä oikeaa, on olemassa vain se vähiten väärä:)
En ole kokenut olevani sinkku ensimmäisen lapsen syntymästä saakka, outoa.
AsianVierestä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
AsianVierestäSiltä kans tuntuu välillä 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
AsianVierestäSitäpaitsi ihminen muuttuu jatkuvasti. Näin ollen "sen oikeankin" täytyisi vaihtua useita kertoja elämän aikana. Täydellinenkään yhteensopivuus jollain elämän hetkellä ei siis riitä. Tärkeämpää on kyky ja halu joustaa ja ymmärtää.
- Anonyymi
Itsestäni tuntuu että voisin olla ihastumassa joihinkin naisiin, en edes tiedä, mutta sisänsä että jos voit päättää kehen ihastut ja kehen et, mutta silloin ei ole oikeata.
Nooh mutta niin, jotain sellaista voi sellaisesta tulla syvempääkin sitten. Tää nainen on ollut sinkkuna menneet 11 vuotta. En ole missään vaiheessa etsimällä etsinyt miestä, enkä sitä aio tehdä tulevaisuudessakaan. Jos irl joku sattuu tulemaan vastaan, ja tunteet on molemminpuoliset, en parisuhteesta aio kieltäytyä. Myös se on fine, jos tulen olemaan yksin lopun elämääni.
- Anonyymi
7 vuotta ja tulee jos on tullakseen. Nainen.
- Anonyymi
Aiwan saatanan kauan ja onnellinen että näin on polkuni edennyt,,. Hää tulee ku o tullaksee.
Olen ollut sinkku elämäni ensimmäiset 17 vuotta, sen jälkeen en päivääkään....
- Anonyymi
Sinkkuna kohta 3 v.
- Anonyymi
En usko että sopivaa naista on olemassa mulle. Olen toki etsinyt mutta kiinnostus yksipuolista ei sitä loputtomiin jaksa.
- Anonyymi
Näin se monesti menee ja jos osuisi mieleinen kohdille niin vaikea uskoa, et siinä kokisi muuta kuin ikäviä kokemuksia lisää, koska tuskin johtaisi lopuista mihinkään hyvään? Pettymykset ruokkii pettymyksiä. Ehkä se aurinko vielä paistaa tänne risukasaankin sitä mieleistä hyvää valoa? Pienistä asioista kaikki hyvä lähtee, se on hyvä pitää mielessä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin se monesti menee ja jos osuisi mieleinen kohdille niin vaikea uskoa, et siinä kokisi muuta kuin ikäviä kokemuksia lisää, koska tuskin johtaisi lopuista mihinkään hyvään? Pettymykset ruokkii pettymyksiä. Ehkä se aurinko vielä paistaa tänne risukasaankin sitä mieleistä hyvää valoa? Pienistä asioista kaikki hyvä lähtee, se on hyvä pitää mielessä!
Joka tuskin johtaisi lopulta mihinkään hyvään? -korjaus!
- Anonyymi
Aurinko paistaa eli tuijottaa taivaalta, mutta joo onneksi ei supernova, eräässä sarjassa LEXX juurikin, näky ensin pieni välähdys sitten että jotain tulee kohti, sen jålkeen et näe mitään valkoinen välähdys ja siihen loppui.
Itse kun kaikki asiakirjat, juurikin niputin ja noniin lisää tulee, noh itsepä tilaan niitä sitten :)
Pitäisi olla mininahkahameinen sihteeri ilman pikkuhousuja arkistointiapuna...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174526
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842519Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731647Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella281470Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641207- 201091
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon211058- 115961
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42942- 171914