Paljon miehistä ja kokeilunhalua täytyy olla. Pitää olla estoton ja rohkea. Seksi on tärkeintä suhteessa. 😉
Vastaukset 6
- Anonyymi
Hyvä aloitus 👍
- Anonyymi
Onhan se tärkeää, mutta tärkeintä? Itselleni ei todellakaan ole se tärkein juttu. Upeaa seks, mutta vittumainen luonne ... ei kiitos. No juu, jokainen tavallaan.
- Anonyymi
En mä jaksa alkaa opettamaan naista. Jos ei osaa edes seksijuttuja nii kelvoton on. ☝️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En mä jaksa alkaa opettamaan naista. Jos ei osaa edes seksijuttuja nii kelvoton on. ☝️
Mutta vittumaista ämmää olet valmis sietämään. Jokainen tosiaan tyylillään.
Ite voin vallan hyvin miehelle opettaa mistä juuri minä tykkään. Siis rehellisesti sanoen niinhän se kuitenkin aina menee. Me naiset kun ollaan keskenään varsin erilaisia noissa seksijutuissa ja kaikki maailman kokemuskaan ei riitä siihen, etteikö miestä kuitenkin joutuis opettamaan. Vaan ilmeisesti te miehet olette sitten kaikki tasan samanlaisia. Yhden kun on oppinut niin osaa kaikki.
- Anonyymi
Toiset ne tyytyvät vähään näköjään.
- Anonyymi
En allekirjoittaisi tätä itse, jokainen toki omalla tavallaan, ehkä jopa manipuloiden toisia, jotta omat mieltymykset toteutuvat?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1142358Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???321275- 106973
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha631944- 71942
- 48865
- 88808
- 70686
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76680Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik31666