Siskon kanssa outo riita.

Anonyymi

Vuonna 2004 siskoni osti minulta todella vanhan antiikkikirjahyllyn lähemmäs 1000€ hintaan. Kyseessä siis yli sata vuotias esine ja ihan asiantuntija aikanaan totesi arvokkaaksi. Nyt 2019 täälä mun luona löydettiin hometta ja siskoni haluaa rahat takaisin ja jopa ekstraa koska hyllyn arvo varman noussut tässä ajassa. Hän haluaa perua kaupat koska hylly on peräisin hometalosta. Hän ei taida käsittää että kauppahetkellä 2004 mitään hometta tuskin edes oli

2

169

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Näin on home keksittiin vasta 2004 jälkeen? Siihen hyvä perustaa väite? Onhan toi näköjään ollut kivi kengässä siskolleni, jos vielä ottaa puheeksi asiaa vuosien päästä?

Sano, et elimme markkina taloudessa silloin, jolloin hinnan määritteli kysynnän ja tarjonnan laki. Yhdessä asiantuntijan kanssa määrittelitte hyllylle hinnan, jonka siskosi hyväksyi maksamalla sovitun hinnan. Olisi voinut myös kieltäytyä silloin, jos koki sen liian kalliiksi itselleen? Näin itse kokisin ulkopuolisena tilanteen.

• Anonyymi

Oletin, et sinä olet asunut asunnossa v.2004-2019 välillä, jossa hylly ollut v.2004 ostohetkellä? Hylly muutti pois sieltä kaupanteon jälkeen?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      68
      1066
    2. 64
      1042
    3. 93
      827
    4. Mitä vuosimallia kaivattusi on?

🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      57
      813
    5. Kuinka hyvin te sopisitte

Toisillenne vai sopisivatko ollenkaan? Mitä eroja
      Ikävä
      42
      678
    6. Jasmin vauhdissa

Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois
      Kotimaiset julkkisjuorut
      222
      640
    7. Vinkkiä miehelle

Huomenna olen kuudesta eteenpäin kotona, yksin… Pääsetkö/uskallatko tutustua?
      Ikävä
      50
      598
    8. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      66
      575
    9. Joko uskallat.

Huomenna nähdään.
      Ikävä
      40
      570
    10. Nainen joka haluaa miehen

Näyttää sen selvästi. Hommaa minihameet, pitkät hiukset, laihduttaa ja on iloinen sekä aktiivinen.
      Ikävä
      79
      563
    Aihe