Olet melko

Anonyymi

Kulahtaneen näköinen. 😆🤣 auttaisiko kirurgin veitsi.? Miehen ajatuksia.

29

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Enkä ole. Leikkele vaan itsesi kulahtanut mies ensin ennen kuin alat muita leikkelemään.

• Anonyymi

Valahtaneet kasvot isolla kaksoisleualla sekä muodoton muhkurainen vartalo. Häpeän puolestasi. 🙆‍♂️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Valahtaneet kasvot isolla kaksoisleualla sekä muodoton muhkurainen vartalo. Häpeän puolestasi. 🙆‍♂️

Sinulle tärkeintä vain pintakiilto. En ole hän ketä tarkoitat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sulla on kädet ylhällä...😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja sä et osaa kirjoittaa 😌

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä se urpo yritti heilata tjtn?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja sä et osaa kirjoittaa 😌

Tarkoitatko että, en osaa kirjoittaa...että sinulla on pakkomielle miettiä miltä minä näytän 😍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vanhenet se sinäkin .

• Anonyymi

No se nyt on selvää, että älypääkaksosia ei kiinnosta tämä aloitus kun ei voi yrittää sovittaa naisen kirjoittamaksi

• Anonyymi

Et ole aloittaja mies vaan nainen .

• Anonyymi

Taas se hönttieukko sivistyslafkasta jaksaa yrittää vetää kivirekeään. Tästä kierrosten maanistumisesta voi vetää sellaisen johtopäätöksen, että kasvosi on vähän valahtaneet, eikä kukaan usko sinua enää. Kannattaako silloin jatkaa?

• Nääh... Mä oon ollu elämäni aikana 33 kertaa kirurgin puukon alla, joista yhtäkään operaatiota ei ole tehty kosmeettisten syiden takia. Joten itsensä parantelu pelkän ulkonäön takia on ehdoton nou-nou.

• Melkoinen määrä operaatioita tehty, etkä säkään muistaakseni mikään varsinaisesti vanha vielä ole 😮 Oliko sulla jotain jalkojen tai selän kanssa ongelmia jos oikein muistan?

Koputin tossa juuri puista tietokonepöytää, ennen kuin totean että mä en ole tosiaan ollut koskaan minkäänlaisessa leikkauksessa enkä elämässäni murtanut yhtään luuta. Vaikka olinhan mä esim. silloin viime vuonna aika huonossa kunnossa sairaalaan joutuessani mutta ei jouduttu leikkaamaan mitään, moneen kertaan olen palstalla kertonutkin esim. Lyrica/kännisekoiluista että millaisella freestyle-tyylillä olen kaatuillut, kartingissa olen todistanut kun edellä oleva kuski flippaa autonsa ympäri jossain 60-80km/h vauhdissa ja väistin sen viime hetkellä, itse ajoin sen yhden rungon astetolkulla mutkalle ja lasikuituinen penkki repesi samassa rytäkässä irti kun osuin kylki edellä radalla poikittain oleviin autoihin, ja lisäksi varmaan kymmenkunta sellasta perus Maldonado-tyylistä kolaria joko yksinään tai ohitustilanteissa 😁 Ja mitä nyt pudonnut navettarakennuksen tiilikaton läpi, sammunut saunaan, polkaissut Viton jarrupolkimen lattiaan noin 100km/h vauhdissa kun jarruputki repesi, teininä ajoin mankilla päin isoa kiveä ja lensin tangon yli kun kaveri heitti vedellä täytetyn kumihanskan päin näköä ja se jäi avoimen visiirin/kypärän sisään... 🙄

En mäkään varsinaisesti arvosta kauneusleikkauksia, vaikka palstalla toisinaan trollaankin jotain Maisa/silikonijuttuja. 😅 Monesti sen kuitenkin huomaa onko joku käynyt jossain operaatiossa, kun harvemmin lopputulos on erityisen luonnollisen näköinen, sikäli jos niin edes on tarkoituskaan 🤨 Sen mä ymmärrän että selkeitä epäkohtia ulkonäössä, eli sellaisia jotka oikeasti vaikuttavat omaan itsetuntoon tai häiritsevät henkilöä itseään, niin miksipä niitä ei maltillisesti korjauttaisi jos siltä tuntuu. Mutta tiedän mäkin ainakin yhden keski-ikäisen naisen jonka naama on jotenkin epätavallisen kireän oloinen nauraessa, eli hyvin todennäköisesti on käynyt jossain ryppyoperaatiossa, vaikka ulkonäöltään muuten on ihan normaali tai jopa nätti ikäisekseen. En ole viitsinyt kysyä asiasta, eipä kuulu mulle 🙄 Ja eräs mua nuorempi tuttu nainen on laittanut huulensa melko lailla uusiksi, eikä siis erityisen vaatimattomiksi, joten ne kyllä kiinnittää huomion niin hyvässä kuin pahassa. Mutta sanoisin että vähän maltillisempi täyte olisi hyvin riittänyt, sikäli kun nuoren normaalin näköisen naisen ylipäätään tarvii operaatioon mennä.

Mun mielestä tollaset operaatiot on vähän verrattavissa siihen, että jotkut miehet käyttää roinaa salireeneissä vaikka eivät suoranaisesti edes treenaa mitään tiettyä lajia varten vaan yksinomaan ulkonäkösyistä. Kertoo mun mielestä lähinnä huonosta itsetunnosta, tai vääristyneestä kehonkuvasta, jota pitää yrittää omalla ulkonäöllään pönkittää 🙄 Eikä kai sekään mitenkään epätavallista ole että miehetkin voivat tollasiin operaatioihin turvautua, tai treenaavat naiset roinaamiseen, mutta jaottelin nämä vähän karkeasti enemmistöjen perusteella. Siihen en osaa ottaa kantaa, kuinka helposti tollasiin jää "koukkuun" mutta jos parikymppisenä aloittaa korjaamaan naamaa, niin väistämättä ne operaatiot näkyvät tavalla tai toisella normaalin ikääntymisen myötä, jolloin noidankehä voi olla valmis. Vähän verrattavissa siihen, että roinakuurin jälkeen jotkut miehet masentuvat kun huomaavat lihaskatoa tai tulosten heikkenemistä, ja ei muuta kun uutta kuuria tulille.

Ja loppuun pakko todeta, että ainahan sitä mies vain komistuu iän myötä ja pienet rypyt kuuluvat asiaan. Ainahan sitä kolmekymppinen nuori mies komeampi on kuin joku 18-vuotias pojanrimpula 🤓☝

• peris234 kirjoitti:

Melkoinen määrä operaatioita tehty, etkä säkään muistaakseni mikään varsinaisesti vanha vielä ole 😮 Oliko sulla jotain jalkojen tai selän kanssa ongelmia jos oikein muistan?

Koputin tossa juuri puista tietokonepöytää, ennen kuin totean että mä en ole tosiaan ollut koskaan minkäänlaisessa leikkauksessa enkä elämässäni murtanut yhtään luuta. Vaikka olinhan mä esim. silloin viime vuonna aika huonossa kunnossa sairaalaan joutuessani mutta ei jouduttu leikkaamaan mitään, moneen kertaan olen palstalla kertonutkin esim. Lyrica/kännisekoiluista että millaisella freestyle-tyylillä olen kaatuillut, kartingissa olen todistanut kun edellä oleva kuski flippaa autonsa ympäri jossain 60-80km/h vauhdissa ja väistin sen viime hetkellä, itse ajoin sen yhden rungon astetolkulla mutkalle ja lasikuituinen penkki repesi samassa rytäkässä irti kun osuin kylki edellä radalla poikittain oleviin autoihin, ja lisäksi varmaan kymmenkunta sellasta perus Maldonado-tyylistä kolaria joko yksinään tai ohitustilanteissa 😁 Ja mitä nyt pudonnut navettarakennuksen tiilikaton läpi, sammunut saunaan, polkaissut Viton jarrupolkimen lattiaan noin 100km/h vauhdissa kun jarruputki repesi, teininä ajoin mankilla päin isoa kiveä ja lensin tangon yli kun kaveri heitti vedellä täytetyn kumihanskan päin näköä ja se jäi avoimen visiirin/kypärän sisään... 🙄

En mäkään varsinaisesti arvosta kauneusleikkauksia, vaikka palstalla toisinaan trollaankin jotain Maisa/silikonijuttuja. 😅 Monesti sen kuitenkin huomaa onko joku käynyt jossain operaatiossa, kun harvemmin lopputulos on erityisen luonnollisen näköinen, sikäli jos niin edes on tarkoituskaan 🤨 Sen mä ymmärrän että selkeitä epäkohtia ulkonäössä, eli sellaisia jotka oikeasti vaikuttavat omaan itsetuntoon tai häiritsevät henkilöä itseään, niin miksipä niitä ei maltillisesti korjauttaisi jos siltä tuntuu. Mutta tiedän mäkin ainakin yhden keski-ikäisen naisen jonka naama on jotenkin epätavallisen kireän oloinen nauraessa, eli hyvin todennäköisesti on käynyt jossain ryppyoperaatiossa, vaikka ulkonäöltään muuten on ihan normaali tai jopa nätti ikäisekseen. En ole viitsinyt kysyä asiasta, eipä kuulu mulle 🙄 Ja eräs mua nuorempi tuttu nainen on laittanut huulensa melko lailla uusiksi, eikä siis erityisen vaatimattomiksi, joten ne kyllä kiinnittää huomion niin hyvässä kuin pahassa. Mutta sanoisin että vähän maltillisempi täyte olisi hyvin riittänyt, sikäli kun nuoren normaalin näköisen naisen ylipäätään tarvii operaatioon mennä.

Mun mielestä tollaset operaatiot on vähän verrattavissa siihen, että jotkut miehet käyttää roinaa salireeneissä vaikka eivät suoranaisesti edes treenaa mitään tiettyä lajia varten vaan yksinomaan ulkonäkösyistä. Kertoo mun mielestä lähinnä huonosta itsetunnosta, tai vääristyneestä kehonkuvasta, jota pitää yrittää omalla ulkonäöllään pönkittää 🙄 Eikä kai sekään mitenkään epätavallista ole että miehetkin voivat tollasiin operaatioihin turvautua, tai treenaavat naiset roinaamiseen, mutta jaottelin nämä vähän karkeasti enemmistöjen perusteella. Siihen en osaa ottaa kantaa, kuinka helposti tollasiin jää "koukkuun" mutta jos parikymppisenä aloittaa korjaamaan naamaa, niin väistämättä ne operaatiot näkyvät tavalla tai toisella normaalin ikääntymisen myötä, jolloin noidankehä voi olla valmis. Vähän verrattavissa siihen, että roinakuurin jälkeen jotkut miehet masentuvat kun huomaavat lihaskatoa tai tulosten heikkenemistä, ja ei muuta kun uutta kuuria tulille.

Ja loppuun pakko todeta, että ainahan sitä mies vain komistuu iän myötä ja pienet rypyt kuuluvat asiaan. Ainahan sitä kolmekymppinen nuori mies komeampi on kuin joku 18-vuotias pojanrimpula 🤓☝

Täytin alkuvuodesta 41v, joten en mikään ihan ikäloppu ole, vaikka välillä itsestä siltä tuntuukin.
        Mut joo..oikein muistelit.

Toinen polvi hajos aikoinaan vielä lukiossa ollessa, kun liukastuin ja kolautin sen jäähän, mutta siinä vaiheessa en vielä tiennyt että polvi oli rikki. Opiskelemaan lähdettyäni se polvi alkoi kuitenkin vaivaamaan, seisomatyötä kun mun kokkiopinnot pääosin oli, ja ensimmäisen lukuvuoden aikana polvi tähystettiin kahdesti. Vasta neljä vuotta alkuperäisen liukastumisen jälkeen syy löydettiin -entisellä Clinisportin klinikalla-, ja paria kuukautta myöhemmin eturistiside uusittiin siellä sun kotinurkilla Mehiläisessä.

Noh, sit tuli se hyppy, ja hajosin aika pahasti pääosin jaloista ja selästä sekä lantiosta. Niitä vaurioita korjailtiin paljon leikkurissa, vaikka eniten tehtiin kirurgisia puhdistuksia -siis huono kudos poistettiin haavasta ja huuhdeltiin kunnolla- tohon toiseen kantapäähän myöhempinä vuosina, kun ihonsiirron haava ei pysynyt kiinni, vaan saattoi revetä jostain kohtaa auki vielä haavan sulkevien hakasten ollessa jalassa kiinni. Sillähän mä sitten sen sepsiksenkin lopulta sain -siis verenmyrkytyksen, kun stafylokokki bakteeri pääsi verenkiertoon luuhun asti auki olevasta haavasta.

Selkää ja lantiota on operoitu lukuisia kertoja, kuten myös toista säärtä ja nilkkaa, jossa oli avomurtuma. Osa leikkauksista oli murtumien levytyksiä ja fiksaattorien asentamista, sekä niiden poistamisia ja murtumien luudutuksia, jotka eivät olleet lähteneet parantumaan useamman kuukauden jälkeen.

Lisäksi on muutama muun syyn takia tehty operaatio, kuten lapsena tehty kitarisaleikkaus, rintojen pienennys terveydellisten syiden takia, ja vatsan kirurginen tähystys, kun luultiin kovien vatsakipujen johtuvan umpisuolentulehduksesta, mutta itse leikkauksessa todettiin sen olevan terve, ja kipujen johtuvan endometrioosista. Viimeisimpinä on kolme rasvansiirtoa vatsasta kantapäähän, kun samalla selviteltiin jalka terän virheasennon korjaamisen mahdollisuutta. Ortopedit päättivät lopulta siihen, ettei jalkaan kosketa ennen kuin on pakko, koska epäonnistumisen riski on suurempi. Tulevaisuudessa sitä kyllä joudutaan operoimaan joskus.

Onhan noita leikkauksia takana, ja toisaalta ymmärrän esimerkiksi näiden kosmeettisista syistä tehtyjä operaatioita teettävien naisten pohjimmaisia syistä, siis niitä miksi ne ensimmäiset leikkaukset on tehty, eli oman itsetunnon parantamikseksi, mutta liika on liikaa.

Eiköhän lähes jokaiseen asiaan voi addiktoitua, mutta myös näiden ihmisten taustalta voi löytyä se sama häiriö, tai mikä se sitten oikeampi termi on, kuin esimerkiksi heidän jotka sairastuvat anorexiaan. Jälkimmäisethän näkevät itsensä myös silloin liian lihavina, vaikka oikeasti ovat laihtuneet ja kuihtuneet lähes luurangoiksi. Siis mikäli olen tuon oikein aiemmin lukemastani ymmärtänyt.

Sulla on käynyt todella hyvä tuuri, kun et ole itseäsi koskaan pahemmin satuttanut. Itse olen ollut aina tapaturma-altis, mutta polvea lukuunottamatta muuten olen selvinnyt niistä mustelmilla ja tikeillä.

Jokainen saa tehdä omat päätöksensä oman kehonsa suhteen, mitä sille tekee vai tekeekö mitään, mutta oma ajatukseni on se etten puhtaasti ulkonäöllisesti syistä mene leikattavaksi.

• Eih se auta.

• Anonyymi

Jos näyttää kulahtaneelta niin viina auttaa. Minuakin on auttanu. Kaikki naiset näyttää telkkarissa kauniilta. Voi olla että käyn joskus ulkonakin kattoon naisia. Raitis näkee liika selvästi.

-viinamies-

• Anonyymi

Miksi en saisi olla kulahtaneen näköinen? Naisen ajatuksia.

• Anonyymi

Naamalle kannattaa laittaa kaikkea kosmetiikkaa tyttöjen ohjeistuksen mukaan :D

• Anonyymi

Melko luultavasti tuokin asio on noin.

• Anonyymi

Suurinpiirtein arvailisin jotain`.

• Anonyymi

Melkein väärin arvaillen ennustaisin tämän kaltaista säätä.

Meteoriitille aamun ennusteisiin, eli aavistuksiin.. Aamun sää Aavistukset.. oho Aivastus.

• Anonyymi

Ruma olet mies aina ja edelleen. Ei se tosiasia muuksi muutu, vaikka haukkuisit vuosikymmenet.

• Anonyymi

Olen yrittänyt lotota ihan vaan sen takia ett sais fyrkkaa sen verran ett vois pistää koko kropan uusiksi, se ei nimittäin mitään halpaa lystiä ole😉🤣🤣. Jenkeissähän monet nuoretkin naiset käy leikkauttaan itseään ja laitattaa täyteaineita huuliin ja kasvoihin ja sama homma on Englannissakin, Suomessakin jo monet nuoretkin naiset käy kauneusleikkauksissa, koska naisen pitää näyttää kauniilta, eikä hän saa vanheta. Miehillä on paljon paljon helpompaa, heillä on oikeus kulahtaa ja rupsahtaa, saa olla isoa mahaa, läskiäkin, mutt naisilta tuo on kiellettyä.

• Anonyymi

Ruma mies ja tumma nainen ne yhteen sopii.,..

• Anonyymi

Sitten ei muuta kuin hakemaan sitä tummaa naista jostain etelänmaista tai onhan Suomessakin jo paljonkin tummaihoisia naisia.

• Anonyymi

Mun yks tuttu jo on sanonutkin suoraan ett näytän ikäistäni vanhemmalta, eli mun osalta peli on lopullisesti menetetty. Mun näköinen ja ikäinen nainen ei kelpaa oman ikäisille, eikä nuoremmille miehille ja mua vanhemmat miehet on jo kupsahtaneet, Monen vuoden surut ja murheet ja stressi vanhensivat mua reilusti, toisia hoitaessa en enää jaksanut huolehtia itsestäni ja tässä on lopputulos, näytän reilusti ikäistäni vanhemmalta. Tuo tuttu muutenkin antoi ymmärtää ettei kukaan mies voisi mun näköisestä olla kiinnostunut, pitäis kuulema olla miehessä jotain pahasti vialla pääkopassa, jos mun näköinen nainen kiinnostaa🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi

Ei se auta, olkoon lyijy, teräs tai rauta, ei siltikään auta.... mutta melko-juttuja tyttjen kanssa höpinöitä ja melko huvittaviakin ehkä..

• Anonyymi

Melko = Marlo = Märkä = Mörkö

• Anonyymi

Melko = Pelko.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      69
      4801
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      188
      3745
    3. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      182
      3395
    4. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      76
      3175
    5. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      50
      2899
    6. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      25
      1984
    7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      24
      1921
    8. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      179
      1724
    9. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      30
      1676
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      43
      1385
    Aihe