Ystäviä vai vihollisia?

Vapaa kuin taivaan lintu

Tuntuuko teistä et te löysitte sen oikeen,olitte onnellisii sit tapahtuu jotai ja ne kaikki unelmat tuhoutuu?

seurustelin mieheni kaa 2v8kk...tuntuu et elin nuoruuteni sen kanssa,se tuli elämääni ku tuntu et kukaa ei välitä.elettii yhessä ja rakastuttii,oltii rakastuneita..kummallaki oli mielessä seurustelun loppu puolel et rakastaa toista mut joku puuttuu,sit yhtenä iltana mieheni sanoo et eiks meijän kannata erota ku tuntuu et ollaa kuin kavereita.me itkettii yhessä,koska menetettii toisemme.me ei koskaa saatu tilaisuutta toteuttaa unelmia,mitä kummalki oli mielessä.sovittii et ollaa kavereita.

mä pistin vastaa et eiks me voida yrittää..ei ni ei..sit mä ajattelin et jos mä sitä todella rakastan ja välitän siitä ni mä annan sen mennä,et me molemmat saatais tilaisuus löytää jostai toisesta ihmisestä se pala mikä meiltä jäi puuttumaa..

mielummin mä menetän poikaystävän ja saan siitä ystävän ku menetän sen molemmissa muodoissa..
mä en pysty olee sen kaveri pienee ikuisuutee..mut mä yritän parhaani...
jos te jotai rakastatte,teidän ei tarvii luopuu siitä ihmisestä..eiks oo tärkeintä et se ihminen on sun lähellä kuin menetät sen kokonaa..se ei tuu olee helppoa mut yrittäkää!

Kaikkee tsemppii ja hyvää teille jotka ootte eronnu ja sydän sirpaleina!

1

659

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • täällä

Mulla kävi osapuilleen samalla lailla. Tosin seurustelua oli kestänyt 5 vuotta. Vaivihkaa rakkaus vaan muuttui enemmän kaveruudeksi. Erottiin ystävinä, vaikka sydän itki verta. Meillä oli jotain yhteisiä iltoja eronkin jälkeen, ja kaveripohjalla yritettiin olla.

Minä olin "sekaisin" eron jälkeen monta kuukautta, soittelin miehelle ja olin varmaan riesaksi asti tekemisissä. Samalla kuitenkin hain lohtua yhdenillan jutuista, jotka jälkeen päin vain kaduttivat. Mies löysi uuden naisen ja kihlautui tämän kanssa nopeasti. Se oli viimeinen "merkki" siitä, että otin itseäni niskasta kiinni ja lakkasin kaipaamasta mennyttä aikaa. Erostamme on jo vuosia, mutta edelleen mies on mielessäni lähes päivittäin. Enää en häntä kaipaa kumppanikseni, vaan ystävänä.

Toivon sinulle voimia ja jaksamista, toivottavasti sinulla on ystäviä, jotka kuuntelevat ja tukevat. Älä jää kotiin märehtimään, vaan lähde vaikka kävelylle, kun synkkyyspuuska iskee. Kesä tulee, ja toivottavasti saat tutustua moniin uusiin ihmisiin. Ties vaikka löytäisit miehen, joka vie jalat alta.. Ja eihän sitä koskaan tiedä, vaikka vielä joskus seurustelisitte uudelleen. Voi olla, että ero on teille uusi mahdollisuus. Voimia sinulle!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      154
      2505
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      146
      2352
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      97
      1009
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      881
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      61
      764
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      273
      701
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      697
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      680
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      202
      658
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      648
    Aihe