Kaipaako teitä

Anonyymi

kukaan ihminen?

30

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En tiedä enkä tiedä välitänkökään ollenkaan... hammas tuhoutuu vihainen viimeinnen viisauden hammas pullistelee poskipielessä irvistelee ilkeästi.

• Vanhemmat saattaa kaivata välillä. Kaveri joskus morsettaa, että kaipailee kun ei olla nähty pitkiin aikoihin.

• Anonyymi

Tuskinpa.

• Epäilen että tuskin kukaan ihminen. Eräs viiksekäs hymyilevä töpöhäntä taitaa välillä kyllä kaipailla, tai ainakin sen verran leveä on hänen hymynsä joka kerta tullessa käymään. Silloin kun nykyään harvoin menen käymään porukoilla, kulkee tämä tyllerö mun perässä jopa vessaan asti vahtien, etten vaan pääse karkuun ilman häntä. 😍

• Anonyymi

Jotain sen tapaista, ehkä! Soitti ainakin viime yönä, siinä puolenyön kieppeillä, idiootti! Mä olin jo nukkumaan mennyt, kyllä raivostutti entistäkin enemmän hänen huolen aiheensa; kuinka mä voin?
      Oli kuulemma kuullut juoruja ett mä odotan lasta; halus tietää ett kenen lasta mä odotan!

Ilmoitin aika jäätävästi hänelle, ett asia ei hänelle mitenkään kuulu; mehän ei enää olla kihlapari, joten on aika sopimatonta hänen udella multa mun suhteistani... tai raskaudestani.
      Ainakin kun verrataan hänen tekemisiään ex-vaimonsa kanssa; hankkimaansa tyttäreen... (meidän kihlaus aikanamme) Niin ett kehottaisin suutarin pysymään lestissään ja pitämään mölyt mahassaan.

Tuskin sun perheesi olisi mitenkään mielissään, jos kävis ilmi ett meillä olis jotain sutinaa ollut vielä näin jälkikäteen. Ett mietippä sitä, millainen riemu siitä syntyisi.
      Ja mä otan kaiken riemun irti siitä ett edes ääneen menisit jotain sen suuntaista epäilemään. Tulisin vaatimaan tuntuvia elatusmaksuja ja nostaisin sellaisen juorumyrskyn; ettet uusia urakoita taatusti perheellisiltä miehiltä enää saisi.
      Suljin ja sammutin kännyn kokonaan, nyt mulla on esto päällä, ei ainakaan omalla kännyllään pääse mun juttusille. Kärvistelkööt, epätietoisuudessa.

Kyllä sitä oppii sopuisakin - ilkeän sotaiseksi!

• Anonyymi

Olisihan se kivaa jos kaukokaipuu kaikuisi takaisinkin....

• Anonyymi

Enpä aavista enkä edes ennusta, mutta jooh tytöjen eli naisten nimityksestä tuli joku hassu nimitys itselleni IDOOTTI, vähän kuin ANTIBIOOTTI.... hassusti syntyyt lukemattomista lempinimtäni, mutta tuo on aika hyvä.

Best Regards,

I. Doootti-

• No jaa. Ainakin kaiken maailman pörriäiset tuntuvat kaipaamaan minua. Aina kun menen tupakoimaan, niin pörriäinen tulee aivan innoissaan kuiskuttelemaan korvaani.

• Anonyymi

Et kai sä tupakoi

• Anonyymi kirjoitti:

Et kai sä tupakoi

Pakkohan se on, mikäli ulos menee. Mikäli covid ei kuole tulipäähän osuessaan, niin viimeistään jää filtteriin jumiin.

• Anonyymi

Mistä minä sen tietäisin.

• Anonyymi

Sikaroin ja nicorellellalla nykyään olen käyttänyt paljon lopetan sikaroinnin, yritän,
      ¨

• Anonyymi

Mistä minä tiedän, vaikka joku näin herttaista ja positiivista ihmistä kaipaisikin

• Anonyymi

Oikeasti huomasin että nuo tehokkaat Nicorelle-lakritsat -purukumit aika joo toimivia.

Monia tuntejakin pystyn pyöräilemään kaupungilla ilman nikotiinin kaipuuta, mutta niin ulkoilu muutenkin on...

• Anonyymi

Ei kaipaa meikäläistä kukaan ei edes sukulaiset, kun eivät ole kyselleet.
      Viimeksi soitin jouluna muutamalle sukulaiselle, jotka vielä elossa, mutta eivät ole soitelleen meikäläiselle, vaikka voisivat soittaa, kun minä viimeksi soitin.
      Eihän se niin voi olla, että minun pitää olla se joka soittaa ja sitten selitetään, että kovasti, että on ollut ajatus soittaa, muttei ole tullut vaan soitettua.
      Tai että ajattelin soittaa, mutta sinä ehditkin ensin tai muuta vastavaa.
      Sukulaiset kuitenkin soittelee keskenään viikottain, mutta eivätpä meikäläiselle.

t. Ruma mies

• Anonyymi

Ei kaipaa ei. Ei ole edes ystäviäkään ja sukulaisistakaan ei kukaan kaipaile. Toinen vanhemmista ei muista mua enää, tunnistaa yhä kun käyn katsomassa, toinen on jo poismennyt. Ei mua oikeasti muista kukaan, en ole ollut tärkeä kenellekään. Täysin merkityksetön henkilö. Yhden tutun kans ei ole melkein vuoteen nähty, eipä tuolla ole hinkua mun näkemiseen, tuskin tullaan enää olemaan naamatusten tekemisissä, mutt se on vaan elämää, toiset ovat tärkeämpiä kuin mä, minkäpä tuolle voi mitään.

• Eipä juurikaan. Eksät ovat menneet elämässään eteenpäin, ja lähimmät sukulaiset ovat äitivainaan eläkeikäiset serkut, jotka ovat syntyneet aikajanalla 1931-1959. Ihan hyvissä väleissä mä heidän kanssa olen, mutta suurimman osan kanssa tekemisissä verrattaen harvoin.

Eikä kaveritkaan mua pahemmin kaipaa, sen huomaa että nyt kun koronarajoituksia on purettu ja erilaiset harrastukset taas käynnissä niin kyllä niitä bileitä ja mielenkiintoisia harrastuksia riittää, mutta niiden omien tiettyjen kaveripiirien kesken 🙄 Tän kalenterivuoden aikana olen kertaalleen käynyt kahvilla juurikin äidin serkun luona, ja mun luona on käynyt eräs miespuolinen kaveri kertaalleen ottamassa turpiin rallipelissä, ja kerran eräs kamunainen ja hänen pari aikuista tytärtään kahvilla.

Tai no, Penetratorsin kerhotalolla mä kävin alkuvuodesta muutamia kertoja kahvilla, mutta onhan Bicky, Make ja moni muu kaverini olleet paljon rapakon takana ensin Daytonan kisaviikkojen, ja nyt Indianapolis 500 kisan vuoksi. Mutta tämän ymmärrän toki täysin, ja olenhan mä itsekin toiminut yhteistyössä heidän racing-chapterin kanssa 😊

• Anonyymi

Edes kuu-ukkeli eli google ei tiedä missä olen, ei ole nimellisiä teitä eikä karttyoja sellaisiin paikkoihin :D Juhannusta siis, internet on mutta ei teitä :D

• Anonyymi

Sitä ei voi tietää, koska kenenkään ajatuksia ei osaa lukea. Katsotaan mitä syksyllä tapahtuu.

• Anonyymi

Ei kaipaa. Olen aina yksin. Ei kukaan soittele minulle eikä tule käymään. Vanhemmat hylkäs mut jo pienenä, äiti kuollut, isää en ole nähnyt 37 vuoteen.

• Anonyymi

Tuossaq olisikin sanonta, joo toivottavasti ainakaan ulosottomies ei kaipaa miunua :D

• Anonyymi

Enpä usko että mitenkään kaipaa koska pidämme yhteyttä kaikkien tärkeitten ja rakkaitten ihmisten kanssa lähes päivittäin ja joskus jonkun kanssa montakin kertaa päivässä.
      Me olemme pieni perhe ja ystäväpiiri mutta sitä läheisempi. Kaikki on minulle hyvin tärkeitä ja välillä yllätyn miten tärkeä tunnun olevan muille!
      Elän sinkkuelämää joten kukaan erityinen mies ei kaipaa myöskään ellei joku entinen heila salaa haikaile perääni.

• Anonyymi

En ainakaan tiedä, että kaipaisi, mutta ei siitä koskaan varma voi olla.

• Anonyymi

Näin se taitaa monella olla, täälläkin.

• Anonyymi

Tietysti kaipaa, vanhat ystävät, työkaverit, naiset.
      Onhan niitä ja miksi ei olisi.

AsianVierestä

• Anonyymi

Olisi hyvä jos tulisi sadetta ja tuulta koska itsellä puhdistaisi ilmaa siitepöllystä, varsinkin nyt kun kaupungin puutarhurit ovat pöllyyttäneet ilmoille kaikkea. Tuulikin auttaa ja muutama sadepisara vielä päälle niin hyvä :D

• Täällä sataa kuin saavista kaatamalla ja myrskyää niin et meinaa puut kaatua vaakatasoon.

• Anonyymi

Syksy on tullut Suomeen jo ennen kesää?

• Anonyymi

Urheilu aiheuttaa vahingoittumista, ei vakavia ole nyt sattunut polvi ja ranne ja jotain... mutta en ytodellakaan kalloa halkaisssut pyöräillessä, muuta juttua, paranee mutta arvet jää :D

• Anonyymi

Kaipaa toki.

- Sheena

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      84
      3462
    2. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      25
      2033
    3. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      194
      1941
    4. PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä

Toivottavasti on   s  i  n  i  v  u  o  k  k  o    nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w
      Maailman menoa
      343
      1338
    5. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      86
      1323
    6. Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka

Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale
      Perussuomalaiset
      89
      1137
    7. Varoitus kyläläisille Suomussalmella

Paikkakunnalla on ilmennyt huolestuttavaa toimintaa jossa kaksi aikuista miestä ( Dimitri ja Teemu ) on syyllistynyt nuo
      Suomussalmi
      12
      945
    8. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      82
      943
    9. Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi

Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.
      Tunteet
      23
      855
    10. Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen

Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha
      Ikävä
      61
      790
    Aihe