Niin oletkos ihastunut keneenkään juuri nyt ja aiotko kertoa sille että olet ihastunut?
Oletkos ihastunut nyt
47
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Saatan olla luulevani ihastunut.
- Anonyymi
Luultavasti ehkä melko varmasti epäilen.
- Anonyymi
Olen mutta en aio kertoa. Jos on tarkoitettu että kohdataan niin aika näyttää mitä tulee tapahtumaan. En tiedä edes hänen nimeään.
- Anonyymi
Jos ei itse tiedä että onko ihastunut johonkin naiseen vai ei?
Kun ei itsekään ytiedä niin ei kai silloin ole? - Anonyymi
rekatut ei uskalla vastata
Yks rekattu kävi kaupassa ja apteekissa tässä välillä, ja vasta nyt huomasi tämän aloituksen. Ei edes rekatut istu koko päivää puhelin kädessä tai koneella tuijottamassa silmä kovana ruutua ja sinkkupalstan tapahtumia...tai ainakaan kaikki, kuten ei tee myöskään suurin osa ei-rekkautuneistakaan. Myös heillä saattaa olla oma elämä palstan ulkopuolella. Ei palsta ole yhtäkuin koko elämä.
Otsikon kysymykseen vastaukseksi, että olen, en ole kertonut enkä toistaiseksi kerro, tai ylipäätään puhu koko ihastumisesta irl. Ne syyt miksi en kerro, olen täällä kertonut tarkemmin pariin otteeseen parissa ketjussa.
Mutta sanotaan kuitenkin näin, etten ole viime kuukausina ollut missään ihanteellisessa tilanteessa että jaksaisin mitään edes säätää tai ryhtyä uuteen suhteeseen. Voimat ei riitä kaikkeen, ja nykytilanteeni saattaa pysyä muuttumattomana vielä vuosia eteenpäin.
Eikä musta saa oikein mitään iloa, kun viikon kohokohtani on se että pääsen kerran tai kahdesti viikossa käymään lähikaupassa ruokaostoksilla, tai noin kerran viikossa alle kilometrin lenkillä koirani kanssa, kun se tulee mua moikkaamaan. Siis jos edes pystyn lähtemään liikkeelle ulko-ovesta..
- Anonyymi
Pitää kertoa jos on , ei siitä mitään muuten tule jos ei kerro.
- Anonyymi
Olen kyllä ollut monia kertoja ihastunut naisiin, mutta nyt en tiedä olenko?
Itseäni kyllä huvittavat jotkut nuoret naiset... - Anonyymi
Disse🤗
-Pirkanmaan likka - Anonyymi
Niin no niin joo mutta jos ikkunasta tervehtiminen ei riitä, mutta kun en haluaisi häiritä, on kotirauhan häirintää jos kopistelee oveakin :D
Tuuletusikkunan kautta keskustelee kun ei halua häiritä, mutta nohm - Anonyymi
Mutta niin tuskinpa olisin häiritsevä tekijä kuten joku ylikomisaario poliisilta esimj :D Kun naapureita, aivan hyvin mutta on tärkeämpiäkin juttuja, tuo on kyllä aika tärkeä tuokin ennen juhannusta hoitaa..
- Anonyymi
Ei ole tapana jatkuvasti ihastua. Olin jonkun aikaa sitten ihastunut, en kertonut henkilölle, tuskin olis ilahtunut, kun tämän näköinen olis ihastustaan ilmi tuonut. Tuskin pitkiin aikoihin enää ihastun, en käy missään, joten siinäkään mielessä ei ihastumisia tule, voi olla etten enää ihastukaan, jotenkin jo ymmärtänyt etten ketään tule kiinnostamaan, joten turha on ketään katsellakaan siinä mielessä. Yhden tutun mielestä kukaan mies ei edes voisi kiinnostua mun näköisestä, joten siinäkin mielessä ei ole järkeä enää katsella ketään, kyllä sen tuttavan sanat niin syvälle satutti, ett tulen ne aina muistamaan ja en edes pysty katsomaan ketään sillä tavalla.
- Anonyymi
Ja taas sama värssy, hohhoijaa 🥱🥱🥱
- Anonyymi
Jätän tämän tähän vaan.
https://youtu.be/H6UY9mixjr4- Anonyymi
Liljankukka, arvannetko tuon
On aatos lämmin, jonka sulle suon
Ei toista löydy koskaan
Niin kuin sinä vaan
Ystäväin, sulle syömeni jäi - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liljankukka, arvannetko tuon
On aatos lämmin, jonka sulle suon
Ei toista löydy koskaan
Niin kuin sinä vaan
Ystäväin, sulle syömeni jäihttps://m.youtube.com/watch?v=hq8et9-2r5g
Toisenlainen tarina liljasta Anonyymi kirjoitti:
https://m.youtube.com/watch?v=hq8et9-2r5g
Toisenlainen tarina liljastaKolmannenlainen stoori. :)
https://youtu.be/Zjnd11BYlQE
- Anonyymi
Nyt en oo ihastunut kehenkään...
En pitkään aikaan...
Surku ihastuminen tuo ain vähän jännitystä elämään...
Mun ihastumisen enemmänkin Instassa....
Nytkin välii kirjoittelen Italiaanon kanssa..
Mut vähän nuori....
Mut rakastuinkin täs kerran...
Ulkomaiset miehet kivoi..
Mut taitavat olla ..Jännämiehii...
Ei haittaa...
Pitää olla säpinää...
T:Elluhallo 💞 - Anonyymi
En nyt varsinaisesti. Tykästynyt olen häneen edelleen, mutta ei ole nähty pitkään aikaan joten kuumin ihastus on laimentunut. Voihan se hyvin olla, että roihahtaa uudestaan, kun taas nähdään. Sekin on ihan mahdollista, että saatan sen sitten jotenkin hänelle ilmaista. Ans kattoo nyt.
- Anonyymi
Kiinnostusta on, mut ihastua ei uskalla ennen kuin tiedostaa, et toinenkin on? Pelkona on nolous, jos onkin mieltänyt asian toisin kuin toinen?
- Anonyymi
Luultavasti itse tietää jos on ihastunut johonkin henkilöön, itseäni kyllä huvittaa miten kaupungilla on varaa istutella kukkiakin kokonaisen tien pituudelle hahahh, eipä siinä hauskaahan.
- Anonyymi
=)
Kerroin jo. Mutta ääh. Hän varmasti oikeasti inhoaa minua. Hän sai jostain syystä minut ihan sekaisin. Tällaista tämä on. Sitä ihastuu varkain. - Anonyymi
Tuiollainenkin käsite entä jos on itse tietämättään ihastunut johonkin toiseen?
Että itse ei tiedosta sitä? - Anonyymi
Joku juttu kiinnostaa luultavasti on joku ylilääkäri tai vanhempi hoitaja tai hampio eli hammaslääkäri-nainen, hieno auto audin a6 coupe :D
Melko naapurissa joskus pitäisi käydä juttelemassa selvinpäin hänen kanssaan jotain ja katsomassa komeaa kulkuneuovoa. - Anonyymi
Olen ihastunut ja kerroin jo:) Päätin heti alussa että jossain vaiheessa kerron, ettei jää harmittamaan jos mitään ei tapahdu kun ei tiedä. No, ei se sitten mihinkään johtanut. Mutta eipähän tarvitse jossitella.
- Anonyymi
Joopa joopa joku audi a5 tai a6 tekisi niin mieli käydä katsomatta minkalainen mittaristo on, mutta mitä takseissa: merseuissa on erittäin nätisti laitettu siihen melko ylöskin navigointjut. :D
- Anonyymi
Kun aamutuimaan avaat verhot ikkunasta niin johan näkyy joku potentiaalinen tyytteli kipittää siellä menemään tien yli kaverinsa luokse, siis aivan sattumalta :;D
- Anonyymi
Ihastunut, outo termi jota ei heti tunnista mutta jotain poikkeavaa kyllä.
Töissä on yksi nainen joka on laihduttanut , en tiedä miksi mutta hän on aikaisemminkin ollut hyvän näköinen kaunis tapaus. Ystävällisiä kohtaamisia, jotain outoa jota kannattaa varoa, sillä enhän halua mitään ylimääräistä uutta elämääni juuri nyt.
Se on vaan taas tuo tyhmä alakerta joka haluaisi reakoida, annetaan sille vaan luunappia päähän. Oppiiko se, no ei ikinä.
AsianVierestä - Anonyymi
Luunappia päähän = Ristiluotia ohimoon? Laitetaanko vielä räjähdyselohopeaa luodin koristeeksi, kuin kirsikka kakun päälle?
Mutta joo, jos jotain urheilee, pyöräily on oma lemmikkini saa happea ja näkee maisemia sellaista ulkoiluakin, mutta aina olet hengenvaarassa jos urheilet, muista se.- Anonyymi
Periaatteessa olen siviilisäädyltäni single mutta en koe olevani, moraali edellä eletään.
AsianVierestä
- Anonyymi
En onneksi ole. Jos olisin, en kertoisi.
- Sheena - Anonyymi
Viekäähän kukkia sille naiselle johon olette ihastuneita. Nainen tykkää ja varmaan pääsette naisen pöksyihin.
- Anonyymi
Ei mitään kukkia... tai no niin, koputtaisi ovelle ja tarjoilisi kukat hiilidioksidi-kapselinkanssa eli suihkauttaisi naamallle orkedea-tuoksua jostain Johnson Glade-jutusta hahhahah
'Sait kukkia. - Anonyymi
On eri juttu liittyy tietokoneohjelmointiin tuo minun juttu koska tarvitsisin asiantuntemusta tytöiltä johonkin, ei ole sellaista... eli erilaiset motiivit myös jne... kuin joku seksi.
- Anonyymi
Hyvä kunnioitus sitten jos alan pyytämään apua, tai siis mielipiteitä tytöiltä johonkin 3d-peliinkin joka on jo valmis mutta valikot jne... ;D
- Anonyymi
Eli siis hardcore-directx-juttuja mutta ideat loppu kuin kirjaililla joku stoppi.
- Anonyymi
Tässäpä teille aiheeseen liittyvää.
https://www.youtube.com/watch?v=WxQ2XLFDyNI
AsianVierestä - Anonyymi
Juurikin kun käyttää jotain AMD-Radeon iso gragiikakiihdytinprosessori niin tuhansia 3d-pyuöribiä juttuja ruudulla, mutta ideat vähissä :D
- Anonyymi
Juurikin tuollaisen takia pitää pitää asunto kunnossa jos joutuu pyytämään tyttöjä käymään, ei kehtaa jos on kobin sotkuinen.
On kyllä uskomatonta että miten noin suuri mustelma polveen on tullut jotain 10cvm tietystikin jotenkin koka-kola-kännissä kolaroinut itse.... ei tunne mitään kun puudutusainetta veressä. - Anonyymi
Toteuttamiskelpoisia ideoita mielessä heti, en tiedä mitä teen vielä :D
- Aivot toimivat ainakin itsellä sitten, luulisin niin. - Anonyymi
höh ihan kuin joku ylienkeli toteuttaisi toiveitani tuli tuulta ja pikkuinen vesisade lähtee siitepöllyt pois.... Djinn olisi sellainen elokuvahahmo jolta jos toivot niin toteuttaa, mutta sillä on hintansa sitten.
Tulee hyvin nyt tuuli ja pikkusade lähtee tuo siitepölly pois. - Anonyymi
Tuollainen juurikin, pitäisi kysyä tytöiltä vihjeitä johonkin asioihin, mutta he eivät ole mitään directx-ohjelmoijia, minä hoidan ne mutta ideoita mitä olisi.
Oikeasti sillä tavalla tytöt auttavat siivoamisessa: pitää pitää paikat kohtuullisessa kunnossa jos joutuu pyytämään tyttöjä kylään. - Anonyymi
En ole. En ikinä kerro kenellekään ihastumisestani, pidän tiedon itselläni. Aina tajunnut ettei kukaan ole kiinnostunut musta, en ole kiinnostavan näköinen, joten mun ei hyödytä edes ihastua.
- Anonyymi
Jos olisin, en kai sitä tänne kertoisi. Kertoisin sen kohteelle.
- Anonyymi
BMW-tyttö ja Audi-nainen.... hyviä sanontoja artisteilta.
- Anonyymi
Naien ihastuu mieheehn joka juo viinaa baarissa. Tutustumiset tapahtuu baarissa ja samoin ihastumiset.
T viinamies- Anonyymi
Ja siihen se sitten jääkin, kun löysäkullista viinamiehestä ei ole niille mitään iloa baarin ulkopuolella 🤣🤣🤣
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?843402- 252014
- 1941924
PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w3411316Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell841279Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale891137- 82923
Varoitus kyläläisille Suomussalmella
Paikkakunnalla on ilmennyt huolestuttavaa toimintaa jossa kaksi aikuista miestä ( Dimitri ja Teemu ) on syyllistynyt nuo12915Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.23845Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha61790