Katolisuus ja meidän sukupolvien kehitys

Anonyymi

Olen lukenut Katolisten kirjoituksia jotka liittyvät arkeen ja se on Raamatun lukemisen,Kirkossa käynnin ja elämän rakentaminen oikeaan Katoliseen elämään kaikkein tärkeintä.Olen lukenut täällä kuinka isosisä ja isoäiti ja heidän uskonsa ja läsnäolonsa on ollut tärkeitä ja jopa heidän ruokareseptit ja se on ilahduttanut minua koska tämä on sitä meidän katolisten arkea.Minulla on myös ollut ihanat ukki ja mummi ja heillä on ollut sitä aikaa ja rakkautta lapsenlapsille,Katolista uskoa,huolenpitoa jaeteenkin olemista läsnä.Minunkin isä ja äiti olivat onnellisia kun olin nuori mutta sitten he rikastuivat ja alkoivat saada todella paljon rahaa ja kirkossa käynti alkoi hiipua.Ensin totuteltiin sisarrusten ja isovanhempien kanssa tähän mutta lopulta tätä asiaa ei voinut lakaista maton alle.Aloin oireilemaan ja vahvasti.Jeesus taulu oli aina ollut sänkyni yläpuolella kuten sisarien sänkyjen yläpuolella ja hän Jeesus oli minulle kuin isoveli kun olin pieni.Kerroin hämnelle kaiken.Kun menin pyörällä isovanhempieni luo niin annoin aina suudelman Jeesus kuvalleni ja matka isovanhempieni luo oli aina seikkailu.Koska isovanhempani olivat myös syvällisesti kristillisiä ja rakastavia ihmisiä.Mietin että isäni ja äitini sai valtavat lahjat ja uskon isovanhemmiltani ja rikastuivat.Mutta rikkaus toi meidän sukuun todella suuria ongelmia.Isovanhempani ja sisarrusten kanssa käytiin kirkossa mutta isä ja äiti vähensivät kirkossa käyntiä.Tästä Jeesus on aina varoittanut.Aina kun alkaa rahaa tulemaan niin alkaa tulla salaisuuksia,valheita ja varjoja joita pelätään ja piiloudutaan.Isovanhempani olivat ihana esimerkki siitä että he olivat upeita ihmisiä mutta eivät koskaan lähteneet sille polulle että rikastutaan ja aletaan haalia rahaa ja haalia ympärille epämääräisiä ihmisiä ja sitten ollaan syvissä ongelmissa ja kaukana Jumalasta.Olin niin vihainen vanhemmilleni mutta sitten Pappimme Trevisini antoi minulle hyviä neuvoja ennekuin hän palasi Italiaan että minun on otettava välimatkaa minun voimakkaisiin tunteisiin mitä isään ja äitiin tulee ja nähtävä asiat aikuisena koska en ollut enään lapsi mutta olin kuin lapsi riidellessäni vanhempien kanssa.Silloin ymmärsin että Jeesus avautui minulle ihan uutena Voimana ja aloin itsenäistyä vanhemmistani ja nähdä heidät aivan muuna kuin olin aikaisemmin nähnyt ja isovanhempani näin nyt myös uusin silmin.Rauhoituin ja kun rauhoituin myös meidän perhe alkoi olemaan avoimempi ja olemme nyt tiellä jossa olen alkanut oppimaan ja asennoitumaan isään ja äitiin uudella tavalla.Emme riitele enään ja tunnen että itse olen aikuistunut todella paljon.

2

84

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Komppaan tätä että katolisuus,ortodoksisuus,EU,Kiina,Venäjä,Rooma,Usa ja siellä todella saatana riehuu ja houkuttelee suurten rahasummien kanssa ja loppu on helvetti.
      Sinun ukki ja mummi ovat olleet fiksuja ja terveen itsesuojeluvaiston omaavia ihmisiä ja Jumalaa,Jeesuksen Kristukseen uskovia ja rakastavia ihmisiä.Hienoa ja todella hienoa

• Anonyymi

Jumala on antanut rikkaudet ja nyt annetaan rahaa Katoliselle kirkolle.Ja uskokaa että raha menee oikeaan paikkaan ja hyvään tarkoitukseen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      150
      8865
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2629
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      28
      2407
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      46
      2405
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      196
      1833
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      97
      1817
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      23
      1713
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      42
      1240
    9. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      109
      1187
    10. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1136
    Aihe