Se että pitää jostain ihmisestä ei

Anonyymi

Meinaa että ois jotain seksuaalista tai suhde 😂 Yks työkaveri luulee minun, varatun olevan vissiin hänestä kiinnostunut. Kaikki toiminta viittaa siihen. Outoo.. Itse yritin vaan olla hänelle mukava. Koska minusta hän ansaitsee sen kuten hänen työpanoksensakin mikä on todella ihailtava. Osaamista myöten. =)

45

1264

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tai sitten vain kuvittelet/haaveilet hänen olevan sinusta kiinnostunut, vaikkei irl olekaan 🤣

    • Anonyymi

      Voi voi.

    • Anonyymi

      Selityksen makua

    • Anonyymi

      Jospa hän on vaan ihastunut sinuun? Olettamatta että sinulla on kiinnostusta. Vai miksi epäilet hänen niin kuvittelevan?

    • Anonyymi

      Aika idiootilta kuulostaa, kai nauroitte sille selän takana. Sitkeimmät tapaukset saattaa vaatia päin naamaa naureskelua että tippuvat pilvilinnasta.
      Ei mutta vakavasti puhuen, varsinkin jos työkaveri on eri sukupuolta on helppo tulkita ystävällisyys joksikin muuksi. Miehet tähän ehkä yleisesti ottaen enemmän syyllistyy mutta voihan ne roolit olla toisinpäinkin.

      • Anonyymi

        Eli ehkä kannattaa vielä tarkkailla tilannetta että suhtautuuko se ressukka oikeasti eri tavalla sinuun kuin muihin ennenkuin stressaa liikaa asialla.
        Mielikuvitus voi joskus lähteä laukalle varsinkin palstaharhakuplassa eläessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli ehkä kannattaa vielä tarkkailla tilannetta että suhtautuuko se ressukka oikeasti eri tavalla sinuun kuin muihin ennenkuin stressaa liikaa asialla.
        Mielikuvitus voi joskus lähteä laukalle varsinkin palstaharhakuplassa eläessä.

        Ei ihastuminen tee ihmisestä ressukkaa, se on vain merkki inhimillisyydestä eikä mikään naurun aihe kenellekkään - ainakaan fiksuille ihmisille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ihastuminen tee ihmisestä ressukkaa, se on vain merkki inhimillisyydestä eikä mikään naurun aihe kenellekkään - ainakaan fiksuille ihmisille.

        Juuri näin ja ikävä kyllä, ap ei vaikuta olevan näitä mainitsemiasi fiksuja ihmisiä. Toivottavasti elämä kuitenkin opettaa oikeanlaista, tervettä suhtautumista toisiin ihmisiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin ja ikävä kyllä, ap ei vaikuta olevan näitä mainitsemiasi fiksuja ihmisiä. Toivottavasti elämä kuitenkin opettaa oikeanlaista, tervettä suhtautumista toisiin ihmisiin.

        Joo minä joka kirjoitin ressukka en sitä niin tarkoittanut vaan nimenomaan semmoiset fibat tuli alkuperäisestä postauksesta. Ehkä tuon itkunauru hymiön olisi voinut jättää pois niin fiiliskin olisi ollut hieman eri.
        Tuli nimenomaan fiilis että siellä on naureskeltu työkavereiden kanssa jollekulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo minä joka kirjoitin ressukka en sitä niin tarkoittanut vaan nimenomaan semmoiset fibat tuli alkuperäisestä postauksesta. Ehkä tuon itkunauru hymiön olisi voinut jättää pois niin fiiliskin olisi ollut hieman eri.
        Tuli nimenomaan fiilis että siellä on naureskeltu työkavereiden kanssa jollekulle.

        Luuletko että en tiennyt että nauroit mulle silloin


    • Anonyymi

      No tuommoset nyt on aika helppo lopettaa alkuunsa, vaikka nyt vaan kehumalla kumppaniaaan kahvihuoneessa tai muuta vastaaavaa, ja pysymällä asiapohjalla tekemisissään.

    • Anonyymi

      On myös vallan surullista, jos me arvostetaan ja arvotetaan ihmisiä vain heidän työsuorituksensa kautta. Hyvässä työpaikassa osataan ihmiset nähdä myös itsenään, arvokkaina yksilöinä ja tämä ei tietenkään tarkoita, että mitä tahansa käytöstä pitäisi sietää.

    • Anonyymi

      Voihan olla, että hänen mielestään sinä olet hyvän näköinen ja haluaisi suhteen, mutta tietää hyvin, ettei tunne ole molemminpuolinen. Onpahan vain niin rakastunut, että ei pysty sitä kokonaan peittämään, vaikka yrittääkin.

      Naurun asia tässä on korkeintaan tuo sinun ylimielinen asenteesi.

      • Anonyymi

        Hyvä kommentti 👍


      • Anonyymi

        ❤ ihana kommentti


    • Anonyymi

      Minäkin tässä taannoin menin oikein kunnolla ihastumaan varattuun työkaveriin ja varattu olen itsekin!
      Olen ihan aikuinen ihminen ja elämänkokemusta ja näkemystäkin löytyy, mutta siitä huolimatta niin vain pääsi käymään!
      Ihastus muuttui jopa rakkauden tunteeksi kuin salaa. Yritin järkeillä, vältellä ja käyttäytyä normaalisti- silti tein itsestäni täysin 🤡pellen! Onneksi tämä ihana ihminen oli ymmärtäväinen,
      Eikä todellakaan nauranut tai pitänyt ressukkana tms.
      Tilanne on edelleen 'työn alla',
      Edelleen kaipaan, valvon öitäni.
      Tunnen itseni usein yksinäiseksi, vaikka olen ihmisten parissa.
      Tämä on kai vaan kestettävä, mutta onneksi hän ei sentään naura minua !

      • Anonyymi

        Hienoa, että noin ymmärtäväisiä ihmisiä, jotka osaavat ottaa toisen tunteet vastaan nolaamatta ja pilkkaamatta, löytyy. Ja siis ottavat asiallisesti vastaan siinäkin tapauksessa, etteivät ole kyseisestä henkilöstä kiinnostuneita 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hienoa, että noin ymmärtäväisiä ihmisiä, jotka osaavat ottaa toisen tunteet vastaan nolaamatta ja pilkkaamatta, löytyy. Ja siis ottavat asiallisesti vastaan siinäkin tapauksessa, etteivät ole kyseisestä henkilöstä kiinnostuneita 🙂

        Niin, enhän minä tunteistani suoraan hänelle edes kehdannut puhua, mutta kyllä se näkyi minusta selvästi vaikka yritinkin kovasti peitellä.
        Olen siis tuo 18.44 kirjoittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, enhän minä tunteistani suoraan hänelle edes kehdannut puhua, mutta kyllä se näkyi minusta selvästi vaikka yritinkin kovasti peitellä.
        Olen siis tuo 18.44 kirjoittaja

        Onko sinulla tietoa oliko hän kiinnostunut sinusta? Onko tunteita edelleen jäljellä? Vuosia, kuukausia vai viikkoja sitten kiinnostuit hänestä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, enhän minä tunteistani suoraan hänelle edes kehdannut puhua, mutta kyllä se näkyi minusta selvästi vaikka yritinkin kovasti peitellä.
        Olen siis tuo 18.44 kirjoittaja

        Ei tuossa ole mitään ressukkamaista tai pelleä.
        Toiset (ihanat) ihmiset on elämän suola.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sinulla tietoa oliko hän kiinnostunut sinusta? Onko tunteita edelleen jäljellä? Vuosia, kuukausia vai viikkoja sitten kiinnostuit hänestä?

        No, kyllä hän ilmiselvästi pitää minusta ja juttukin luistaa (kunhan vaan minä olen siinä mielentilassa että pystyn lauseita muodostamaan) 😍
        Ei hän varmaan minusta mitenkään kiinnostunut ole ollut missään vaiheessa, mutta ihana kun on niin ei ole ollut töykeäkään.
        Pari vuotta sitten tämä alkoi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, kyllä hän ilmiselvästi pitää minusta ja juttukin luistaa (kunhan vaan minä olen siinä mielentilassa että pystyn lauseita muodostamaan) 😍
        Ei hän varmaan minusta mitenkään kiinnostunut ole ollut missään vaiheessa, mutta ihana kun on niin ei ole ollut töykeäkään.
        Pari vuotta sitten tämä alkoi.

        Ei se ole mitenkään poissuljettua etteikö hän voisi tuntea samoin. Jos kerran selkeästi pitää sinusta, juttu luistaa jne. Ihastuneena on vaikea olla objektiivinen.
        Onhan sullakin tunteita, mutta hän ei taida tietää niistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, enhän minä tunteistani suoraan hänelle edes kehdannut puhua, mutta kyllä se näkyi minusta selvästi vaikka yritinkin kovasti peitellä.
        Olen siis tuo 18.44 kirjoittaja

        Millä tavalla tunteesi on nähtävissä selvästi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ole mitenkään poissuljettua etteikö hän voisi tuntea samoin. Jos kerran selkeästi pitää sinusta, juttu luistaa jne. Ihastuneena on vaikea olla objektiivinen.
        Onhan sullakin tunteita, mutta hän ei taida tietää niistä.

        En uskalla antaa itseni enää edes haaveilla tuollaista, koska emme ole 'samaa tasoa'.
        Hän on minua nuorempi, ylemmällä tasolla hierarkiassa, hyvännäköinen yms
        Ja hän on ystävällinen ja mukava kaikille. Parempi vaan että yritän lopettaa turhat haaveilut 💔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä tavalla tunteesi on nähtävissä selvästi?

        Sillä tavalla että käyttäydyn tosiaankin aivan hölmösti: joko höpötän ja kikatan tai välttelen...
        En oikeastaan pysty säätämään käyttäytymistäni millekkään normi tasolle, nykyään yritän ratkaista tilanteen siten että pakoilen ja silmiin katsomista vältän viimeiseen asti!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sillä tavalla että käyttäydyn tosiaankin aivan hölmösti: joko höpötän ja kikatan tai välttelen...
        En oikeastaan pysty säätämään käyttäytymistäni millekkään normi tasolle, nykyään yritän ratkaista tilanteen siten että pakoilen ja silmiin katsomista vältän viimeiseen asti!

        Jos hän ilmiselvästi jo pitää sinusta, ja on mukava sinulle niin eikö tuollainen pakoilu ja välttely aiheuta vain hämmennystä..?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos hän ilmiselvästi jo pitää sinusta, ja on mukava sinulle niin eikö tuollainen pakoilu ja välttely aiheuta vain hämmennystä..?

        Hän on mukava k a i k i l l e , ei minulle mitenkään erityisemmin.
        Varmasti käyttäytymiseni vaikuttaa aivan hölmöltä, mutta ei tässä mitään toivoa mistään ole edellä mainittujen seikkojen vuoksi- ja varattujakin olemme molemmat tahoillamme.
        Toivon vaan että tämä menisi ohi, kaksi vuotta tällaista alkaa olla jo melko rankkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän on mukava k a i k i l l e , ei minulle mitenkään erityisemmin.
        Varmasti käyttäytymiseni vaikuttaa aivan hölmöltä, mutta ei tässä mitään toivoa mistään ole edellä mainittujen seikkojen vuoksi- ja varattujakin olemme molemmat tahoillamme.
        Toivon vaan että tämä menisi ohi, kaksi vuotta tällaista alkaa olla jo melko rankkaa.

        Entä jos tilanne olisikin niin että on kiinnostunut sinusta, muuttaisko mitenkään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän on mukava k a i k i l l e , ei minulle mitenkään erityisemmin.
        Varmasti käyttäytymiseni vaikuttaa aivan hölmöltä, mutta ei tässä mitään toivoa mistään ole edellä mainittujen seikkojen vuoksi- ja varattujakin olemme molemmat tahoillamme.
        Toivon vaan että tämä menisi ohi, kaksi vuotta tällaista alkaa olla jo melko rankkaa.

        Olet varmaan nainen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet varmaan nainen?

        Olen nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä jos tilanne olisikin niin että on kiinnostunut sinusta, muuttaisko mitenkään?

        En oikeastaan enää jaksa tuollaisesta toivoa elätellä, mutta jossitellaan nyt :
        Jos hän olisikin minusta kiinnostunut niin en kyllä epäröisi hetkeäkään vaan antautuisin tunteille 100% - kävi miten kävi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen nainen.

        Ihastuksesi on mies?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihastuksesi on mies?

        Kyllä, ihastukseni on mies.


    • Anonyymi

      Hyvä että täältä löytyy näin kypsiäkin mielipiteitä ja ihmisiä. Ap taitaa olla nuorehko nainen kun noin tolaltaan meni, tai sitten kokee vastapuolen jotenkin niin vastenmieliseksi että reaktio selittyy sillä. Kyllä silti toivoisi ettei naureskella tarvisi.

      • Anonyymi

        Totta 👍


      • Anonyymi

        Tuo oli hyvin sanottu! 👏


    • Anonyymi

      Hyvänä puolena yksi jos toinenkin on tämän luettuaan varmaan kääntänyt "mukavuus" nappulaansa pari napsua vasemmalle eli voluumia niin sanotusti pienemmälle mitä vastakkaisen sukupuolen työkavereihin tulee eli jospa ap:n tilannekin on helpottunut tai helpottaa pikku hiljaa. 👍
      Kyllä viileän etäiset välit on usein parhaat& turvallisimmat puolin ja toisin.

      • Anonyymi

        Järki VS Amorin nuoli 💘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Järki VS Amorin nuoli 💘

        Sivusta-
        Mä äänestän Amor 👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta-
        Mä äänestän Amor 👍

        Myös Amor 👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Järki VS Amorin nuoli 💘

        Tai sitten todellisuus vs kuvitelma?


      • Anonyymi

        Sivusta-
        Älä jaksa nipottaa, vain yksi elämä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta-
        Älä jaksa nipottaa, vain yksi elämä...

        👍👍👍❤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta-
        Älä jaksa nipottaa, vain yksi elämä...

        No hö. ei sen tarvitse johtaa mihinkään. Ihmiset nyt voi ihastua toisiinsa, jotkut yhtenään milloin keneenkin. Toiset harvemmin ja se on siinä ei sen enempää. Mielikuvitus laukkaa helposti ihastumisen jälkeen mutta siinä ei ole koko totuus. Jossakin vaiheessa järki palaa ja elämän reaaliteetit tulee vastaan. Loppuu se tuhra unelmointi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No hö. ei sen tarvitse johtaa mihinkään. Ihmiset nyt voi ihastua toisiinsa, jotkut yhtenään milloin keneenkin. Toiset harvemmin ja se on siinä ei sen enempää. Mielikuvitus laukkaa helposti ihastumisen jälkeen mutta siinä ei ole koko totuus. Jossakin vaiheessa järki palaa ja elämän reaaliteetit tulee vastaan. Loppuu se tuhra unelmointi.

        Eipä vaan tunnu loppuvan, kun eräs työpaikan ihaNAINEN pyörii mielessä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      4
      1529
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      18
      1153
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1029
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      19
      1028
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      5
      1021
    6. 4
      922
    7. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      1
      918
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      3
      911
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      5
      903
    10. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      1
      882
    Aihe