Peukalotesti

90

1418

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Peukun pää näkyy rystypuolelta..😠

      • Oho! Minulla ei taivu, ei millään.



      • Wwuwuw kirjoitti:

        Otin kuvan, huoh..
        https://aijaa.com/So0wFL

        Wow! Ei mulla mene edes tuohon pikkurillin ja nimettömän taipeen tasolle. Onkohan minussa jotain muuta vikaa?


      • Kollimaattori kirjoitti:

        Wow! Ei mulla mene edes tuohon pikkurillin ja nimettömän taipeen tasolle. Onkohan minussa jotain muuta vikaa?

        Vikaa? Mullahan tässä aneurysma on ja kohta repee paikat..😨


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Vikaa? Mullahan tässä aneurysma on ja kohta repee paikat..😨

        Ei kun sulla on valtava peukalo :D Vaikka osin voi johtua kuvakulmasta mutta näyttää silti isolta sormiin verrattuna.

        -harmiseikirj-


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Vikaa? Mullahan tässä aneurysma on ja kohta repee paikat..😨

        Oliko se itse arkkiatri Arvo Ylppö, joka kerran totesi, että ei ole täysin terveitä ihmisiä, on vain huonosti tutkittuja! :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei kun sulla on valtava peukalo :D Vaikka osin voi johtua kuvakulmasta mutta näyttää silti isolta sormiin verrattuna.

        -harmiseikirj-

        Se nyt vaan näyttää tossa, jos mä laitan sen suoraan, niin se ulottuu etusormen juureen.



      • Wwuwuw kirjoitti:

        Jännästi alkoi kuitenkin vähän pelottomaan.. Puoliso sanoi että se on aika harvinainen...Sanoin sille, että niin olen minäkin..

        Sehän voi olla vaikka päässä..
        https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/100-000-suomalaista-elaa-aivovaltimopullistuma-paassaan-tietamattaan-nain-kay-jos-se-repeaa/6912840#gs.1vtp3q

        Kannattaa ehkä muistelemaan ja kyselemään millä tavoin edesmenneistä sukulaisista tuli edesmenneitä.

        Pitää ehkä mennä tutkimuksiin jos huomattavan monet jommankumman puolen sukulaiset ovat menehtyneet saappaat jalassa yht'äkkiä. Oma isäni meni niin, joten ei kukaan ole turvassa. (Oli tosin sydänpysähdys, ei aortanrepeämä.)


      • Kollimaattori kirjoitti:

        Kannattaa ehkä muistelemaan ja kyselemään millä tavoin edesmenneistä sukulaisista tuli edesmenneitä.

        Pitää ehkä mennä tutkimuksiin jos huomattavan monet jommankumman puolen sukulaiset ovat menehtyneet saappaat jalassa yht'äkkiä. Oma isäni meni niin, joten ei kukaan ole turvassa. (Oli tosin sydänpysähdys, ei aortanrepeämä.)

        Puolison isä kuoli äkillisesti vatsa-aortan repeämään.. No sitä ei taideta laskea.😯. Oma faija kuoli 69v, mutta se oli tapaturma.. muutoin sitten sukulaisia on kuollut syöpiin ja viinaan.


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Jännästi alkoi kuitenkin vähän pelottomaan.. Puoliso sanoi että se on aika harvinainen...Sanoin sille, että niin olen minäkin..

        Sehän voi olla vaikka päässä..
        https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/100-000-suomalaista-elaa-aivovaltimopullistuma-paassaan-tietamattaan-nain-kay-jos-se-repeaa/6912840#gs.1vtp3q

        Eikös nuo ole aika nopeita ja tuskattomia lähtöjä?

        Ei taivu peukalot noin, mutta kävin ultrauttamassa aortan muutamia vuosia sitten kun isällä on todettu pullistuma.

        Yt.
        T.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Puolison isä kuoli äkillisesti vatsa-aortan repeämään.. No sitä ei taideta laskea.😯. Oma faija kuoli 69v, mutta se oli tapaturma.. muutoin sitten sukulaisia on kuollut syöpiin ja viinaan.

        Mummo, muistin ykskaks, kuoli muuten verensyöksyyn, kun olin lapsi. 🤯


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikös nuo ole aika nopeita ja tuskattomia lähtöjä?

        Ei taivu peukalot noin, mutta kävin ultrauttamassa aortan muutamia vuosia sitten kun isällä on todettu pullistuma.

        Yt.
        T.

        Ei ole tainnut kukaan palata kertomaan. Verta ainakin on kuulemma joka paikassa.. Ehtii siinä ainakin säikähtämään kunnolla.

        Jaa, tutkiskohan nuo ihan vaan jos esitän niille mun yliliikkuvaa peukaloa? Ei mulla onneks ole korkeaa verenpainetta, eikä kolestrolin kanssa ongelmia.


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Ei ole tainnut kukaan palata kertomaan. Verta ainakin on kuulemma joka paikassa.. Ehtii siinä ainakin säikähtämään kunnolla.

        Jaa, tutkiskohan nuo ihan vaan jos esitän niille mun yliliikkuvaa peukaloa? Ei mulla onneks ole korkeaa verenpainetta, eikä kolestrolin kanssa ongelmia.

        Hmm, jos ihmisen sisällä joku isompi valtimo paukahtaa, niin mistä se veri ulos tulisi?
        Tietysti jos on joku keuhkoperäinen juttu (verensyöksy), niin sitten asia erikseen. Mutta jos pään sisällä tai rintaontelon sisällä, niin epäilen kyllä tuota "verta joka paikassa".

        Kyllä ne tutkii kun pyytää, varsinkin jos on sukurasitetta. Voihan tuon peukalojutunkin kertoa ja vahvimpana tekijänä kerrot sen että huolestuttaa, etkä ole nukkunut kahteen viikkoon :) Mulla tutkivat kun tuli joku omituinen pintalaskimotulehdus rintakehälle/kylkeen ja kyselin että pitäiskö sisuskaluja jollain vilkaista vai mistä tällainen omituisuus tuli. Samalla kerroin että isällä on kyseinen pullistuma, niin vilkaistiin aorttaakin. Ei löytynyt mitään omituista.

        Yt.
        T.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hmm, jos ihmisen sisällä joku isompi valtimo paukahtaa, niin mistä se veri ulos tulisi?
        Tietysti jos on joku keuhkoperäinen juttu (verensyöksy), niin sitten asia erikseen. Mutta jos pään sisällä tai rintaontelon sisällä, niin epäilen kyllä tuota "verta joka paikassa".

        Kyllä ne tutkii kun pyytää, varsinkin jos on sukurasitetta. Voihan tuon peukalojutunkin kertoa ja vahvimpana tekijänä kerrot sen että huolestuttaa, etkä ole nukkunut kahteen viikkoon :) Mulla tutkivat kun tuli joku omituinen pintalaskimotulehdus rintakehälle/kylkeen ja kyselin että pitäiskö sisuskaluja jollain vilkaista vai mistä tällainen omituisuus tuli. Samalla kerroin että isällä on kyseinen pullistuma, niin vilkaistiin aorttaakin. Ei löytynyt mitään omituista.

        Yt.
        T.

        Riippuu tapauksesta, jos posahtaa päässä, niin se kai on aika " nätti" kuolema..


      • Anonyymi
        Kollimaattori kirjoitti:

        Wow! Ei mulla mene edes tuohon pikkurillin ja nimettömän taipeen tasolle. Onkohan minussa jotain muuta vikaa?

        On, lyhyet sormet.


    • Anonyymi

      Minulla ei mene. Jos kupristaa kättä ja toisella kädellä auttaa ni sitten menee mutta kämmen tasaisena ei.

      • Anonyymi

        Ei mene minullakaan.


    • Anonyymi

      Oikeassa kädessä taipuu vain pikkurillin kohdalle, vasemmassa melkein reunaan mutta ei mene yli.

      -harmiseikirj-

    • Anonyymi

      kiukkuinen kekkonen saapuu, jääkekko-nen voittaako italia ferrrqareilla ja verkkareillaan Suomen joukueen aljkaa juurikin kohtal, Kiukkuinen Kekkonen, jää-Kiekkonen

    • Anonyymi

      Oletko jo katsonut kuinka monta askelta askelmittarisi näyttää seksin jälkeen ja onko asennoilla huomattavia eroja ja mikä asento tehokkain ratsastaminen vaaka mambo vai takaa päin ja entä suuseksi kumpi tehokkaampaa antaminen vai saaminen

      • Älä nyt alota taas. Toinen koittaa tässä toipua aneurysmasta.


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Älä nyt alota taas. Toinen koittaa tässä toipua aneurysmasta.

        Jumppaleikit on kivoja ja huomaamatta kunto nousee ja askeleita kertyy ja iloinen mieli jota kävely ja juokseminen ei taas tee mut vaarana on että äkkiä tulee ylikuntoon huomaamatta kun treenaaminen on liian kivaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumppaleikit on kivoja ja huomaamatta kunto nousee ja askeleita kertyy ja iloinen mieli jota kävely ja juokseminen ei taas tee mut vaarana on että äkkiä tulee ylikuntoon huomaamatta kun treenaaminen on liian kivaa

        Vai onko askelmittari mennyt jo rikki kun yhtäkkiä tuli liikaa askelia ja meni jumiin kun vähän liikaa tuli jumpattua tai testailtua no älä lannistu osta parempi mittari ja eikä siihen mittareita tarvita kun jumppailua aktiivisesti harrastaa ja peukku lähti sinullesiis onnen toivotus peukku


    • Eipä mäne... irvistäen pikkusormen ekasn niveleen...😀

    • No eikä kellään muulla heitä peukalo yli? Tahtoo kohtalotovereita, perustetaan yliliikkuvien peukaloiden vertaistukiryhmä..👍

      • Anonyymi

        Menee. Ja isälläni oli aortan pullistuma. Olen käynyt ultrassa, suosittelen sullekin.


    • Anonyymi

      Taipuu tuonne pikkusormen alle. En tiedä sitten onko paljon vai ei.

      Tädiltäni leikattiin aneurysma aivoista, olivat lähdössä miehensä kanssa teatteriin kun äkkiä meni tajuttomaksi. Sairaalassa havaittiin pullistunut aivovaltimo joka puhkeamassa. Leikattiin heti ja toipui täysin paitsi lähimuisti meni vähäksi aikaa, palautui sitten kuitenkin.
      Vanhimman sisaren mies kuoli äkillisesti samaan asiaan. Aamulla vaan aamiaspöydässä romahti lattialle ja se oli siinä. 46-vuotias mies.
      Toisen sisaren miehen isä kuoli myös ihan äkillisesti kun olivat toisen miehen kanssa katsomassa tuleeko hyvä hillasato. Sinne suolle kaatui ja se oli siinä. Hänellä aortta repesi.
      Aortan repeämä on yleisempi miehillä kuin naisilla ja ikä lisää riskiä.

      • Anonyymi

        Kivasti lohdutat aloittajaa


    • Anonyymi

      Keskisormi-testi kuin joku Blind Channel tai Mr Bean, kokeile toimiiko sormi.

    • Anonyymi

      Voi Hyviö sentään... aina kun kurkkaan ikkunasta ulos niin tuo joku tyttönen on autonsa kanssa.

      Noh niin hohhaijaa :D

    • Anonyymi

      On todella aika hassua sinänsä tuollainen jonkun tytön näkeminen vahingossa tuolla tavoin .

      • Voisitsä muuten painua vittuun täst ketjusta, ok?


    • Anonyymi

      Lincoln TownCar ja istuu vain takapenkillä kyydissä. kuin Mafioso :D

    • Anonyymi

      Leikiten menee🤩

    • Anonyymi

      Uuiminen osaan vähän mutta hyvää urheilua kyllä sinänsä kesäistä.
      Joku auto Lincoln Towncar mafiosojen kulkuneuvo, limusiini.

    • On niin lyhyt peukku, mutta yltää pikkurillin alaosaan. Lyhyet sormet.

      • Ei kyse ole peukalon pituudesta vaan venyvyydestä. Luultavast niillä, joilla se taipuu pikkurillin kohdalle, peukalo ei veny lainkaan sen peukalon luun takaa? Sitä mä vaan ihmetteken, että miksi joku peukun venyvyys olisi yhteydessä aneurysmaan?


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Ei kyse ole peukalon pituudesta vaan venyvyydestä. Luultavast niillä, joilla se taipuu pikkurillin kohdalle, peukalo ei veny lainkaan sen peukalon luun takaa? Sitä mä vaan ihmetteken, että miksi joku peukun venyvyys olisi yhteydessä aneurysmaan?

        Öö, no mulla taipuu kämmen kahtia keskestä hypermobiliteetin takia, että kyllä saan venytettyä. Peukalo taipuu ranteeseenkin. Mutta onko se sitten bluffia? 🙄


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Ei kyse ole peukalon pituudesta vaan venyvyydestä. Luultavast niillä, joilla se taipuu pikkurillin kohdalle, peukalo ei veny lainkaan sen peukalon luun takaa? Sitä mä vaan ihmetteken, että miksi joku peukun venyvyys olisi yhteydessä aneurysmaan?

        Jos sä laitat käsen "stop"- asentoon, nin kuinka pitkälle sun peukalo yltää etusormeen nähden?

        Sitä paitsi nää Yalen yliopiston tutkijat olisivat voineet kertoa kuinka monella venyvän peukalon omaavista ihmisistä aneurysma on, siis prosentuaalisesti.


      • J-a-n kirjoitti:

        Öö, no mulla taipuu kämmen kahtia keskestä hypermobiliteetin takia, että kyllä saan venytettyä. Peukalo taipuu ranteeseenkin. Mutta onko se sitten bluffia? 🙄

        Mulla on magneettikuvattu aivot, laajatutkimus. Ei näkyny aneurysmia. Ja sydänkin on ultrattu x2 sekin on kunnossa.


      • J-a-n kirjoitti:

        Öö, no mulla taipuu kämmen kahtia keskestä hypermobiliteetin takia, että kyllä saan venytettyä. Peukalo taipuu ranteeseenkin. Mutta onko se sitten bluffia? 🙄

        Mulla taas ei todellakaan taivu ranteeseen.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Jos sä laitat käsen "stop"- asentoon, nin kuinka pitkälle sun peukalo yltää etusormeen nähden?

        Sitä paitsi nää Yalen yliopiston tutkijat olisivat voineet kertoa kuinka monella venyvän peukalon omaavista ihmisistä aneurysma on, siis prosentuaalisesti.

        Keskisormen kohdalle hädin ja tuskin.








      • J-a-n kirjoitti:

        Ai, miten menee etosormea pitkinkö? Etusormen juureen jää.

        Samoin, tai kyllä se vähän yli menee.. oikeestaan siihen puoliväliin ensimmäisen nivelen kanssa.
        Laita kuva kuinka se taipuu ranteeseen..


      • J-a-n kirjoitti:

        Tätä yritin stop asennossa. Yltää just just keskisormen alaosaan sitten sattuu jo käteen.

        https://im.mtv.fi/image/8152530/landscape16_9/496/279/2bf03a4ced71b7fb834a1e7a6ddf337b/Ix/peukalotesti.jpg

        Mulla on lyhyet sormet joten sormen pituudesta en saa hyötyä. Ja enempää ei nivel anna myöten, kämmen tasaisena stoppina.

        Tossakin kuvassa se peukalo menee tasan niin pitkälle kuin sen peukalon luu antaa myöten, toisin kuin sitten tässä, jossa peukalo venyy sen luun takaa..

        https://news.yale.edu/sites/default/files/styles/featured_media/public/thumb-palm-aortic-aneurysm.jpg?itok=9EiHFUOS&c=07307e7d6a991172b9f808eb83b18804


      • J-a-n kirjoitti:

        Kyllä noin. Ei ylety pidemmälle jollen ala vääntää kämmentä keskeltä kahtia.

        Juu ei, kun kämmen pitää olla suorana.



      • J-a-n kirjoitti:

        Mulla on magneettikuvattu aivot, laajatutkimus. Ei näkyny aneurysmia. Ja sydänkin on ultrattu x2 sekin on kunnossa.

        Mä en mene lääkääriin kuin pakosta, siellä haisee aina kuolema..



      • Wwuwuw kirjoitti:

        Juu ei, kun kämmen pitää olla suorana.

        Juu no sitten se keskisormen juureen yltää.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Mä en mene lääkääriin kuin pakosta, siellä haisee aina kuolema..

        Ja puhdistusaineet.



      • Wwuwuw kirjoitti:

        Ai tuolleen.. ok. Mä luulin että kämmen ja ranne suorana..

        Ääh, no ei kyllä ihan menny, mutta ei montaa senttiä jääny vajaaks.. 😄

        Herranjestas! Ei! 😲

        Aika monella onnistuu, naisilla etenkin. Melkein osuu ranteeseen hyvin monella. Mutta sitten on niitä muitakin kriteereitä. Vanhemmiten onneksi jäykistyy, jäykistynyt jo. Helpottaa kipujen kanssa mitkä tuli nuorena yliliikkuvuuden myötä eli yli viedyt liikkeet, epäergonomiset asennot.


      • J-a-n kirjoitti:

        Herranjestas! Ei! 😲

        Aika monella onnistuu, naisilla etenkin. Melkein osuu ranteeseen hyvin monella. Mutta sitten on niitä muitakin kriteereitä. Vanhemmiten onneksi jäykistyy, jäykistynyt jo. Helpottaa kipujen kanssa mitkä tuli nuorena yliliikkuvuuden myötä eli yli viedyt liikkeet, epäergonomiset asennot.

        No mä jo aattelin että täytyy olla aika kuminauhaa..😂


      • Wwuwuw kirjoitti:

        No mä jo aattelin että täytyy olla aika kuminauhaa..😂

        No nyt onnistu☝️( tosin toisen käden ranteeseen) 🤗


      • J-a-n kirjoitti:

        Ja puhdistusaineet.

        No sehän se haju oikeesti on. Desinfiointiaineet. Älä kerro kellekään, mutta mä pelkään lääkäreitä.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        No mä jo aattelin että täytyy olla aika kuminauhaa..😂

        Teininä oli. Sai tehtyä sillan ja pään haaruihin perseen viereen. 😄


      • Wwuwuw kirjoitti:

        No sehän se haju oikeesti on. Desinfiointiaineet. Älä kerro kellekään, mutta mä pelkään lääkäreitä.

        Ne haisee. Siellä huoneessa mihin vainajat viedään terkkarissa mistä ruumisauto hakee haisee ihan paska. Koska vainajista tulee hajuja jo päivän päästä. Se haju jää pintoihin vahvasti kiinni.


      • J-a-n kirjoitti:

        Ne haisee. Siellä huoneessa mihin vainajat viedään terkkarissa mistä ruumisauto hakee haisee ihan paska. Koska vainajista tulee hajuja jo päivän päästä. Se haju jää pintoihin vahvasti kiinni.

        Eikös useimilla, ellei kaikilla tule ns löysät housuun kuollessaan, kun sulkijalihas velttonee? Meijän koiraltakin tuli..😢


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Eikös useimilla, ellei kaikilla tule ns löysät housuun kuollessaan, kun sulkijalihas velttonee? Meijän koiraltakin tuli..😢

        Juu ja ne siivotaan, mutta kyllä ne alkaa heti ilmat haista mitä kropasta puskee ulos, pihalle. Bakteerit alkaa heti hommiin.


      • J-a-n kirjoitti:

        Juu ja ne siivotaan, mutta kyllä ne alkaa heti ilmat haista mitä kropasta puskee ulos, pihalle. Bakteerit alkaa heti hommiin.

        Muistatko semmosta juttua, kun sanottiin että pitää olla puhtaat alusvaatteet, kun ei sitä koskaan tiedä vaikka sattuis auton alle jäämään..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Muistatko semmosta juttua, kun sanottiin että pitää olla puhtaat alusvaatteet, kun ei sitä koskaan tiedä vaikka sattuis auton alle jäämään..

        Heh, joo. 😜


    • Anonyymi

      Laiturin Kummitus Pai-Watcvh sarjassa, maksa rannekellosi

    • Anonyymi

      Tuo ei ole vielä mitään, jos ei saa jalkaterää niskan taakse on auttamatta jäykkä pöllikäs. Se on paha tauti se.

      AsianVierestä

      • Anonyymi

        Ota kuva ja lähetä:)

        AsianVierestä


      • Ja mä saan. Kiitos vuosikymmeniä kestäneen joogaharrastuksen, tosin tuo nyt on tullut siinä sivussa, ei itsetarkoituksena.

        Sitä paitsi pointti tässä avauksessa on nyt se, että on erittäin hyvä ettei se peukalo veny kämmenen yli, eikä päinvastoin.


    • Sor, sor, sormileikki alkaa... Muistatteko sen lapsukaisten ohjelman?


      • Anonyymi

      • Anonyymi kirjoitti:

        Taidat olla palstan vitsikkäin hyvässä, tänä päivänä.

        AsianVirestä

        Pienissä sievissä. Toistaiseksi. Kyllä tämä tästä vielä muuttuu, kunhan kulautan aimo annoksen rusinakiljua naamariin. Sitten herkemmät itkevät ja sulkevat netin.

        Sikiöasennossa heijaavat sängyllänsä ja hokevat: "Ei ikinä enää sinkut-palstalle, ei ikinä."


      • Anonyymi kirjoitti:

        Taidat olla palstan vitsikkäin hyvässä, tänä päivänä.

        AsianVirestä

        Miksi muuten luin nimimerkkisi: Asian Vierestä?🤔 Tai kerron itselleni, oikeastaan se ehjä aivopuolisko kertoo sille vammaiselle. Ihminen katsoo sanasta alun ja lopun. Mikäli sanavarastossa on jokin vastaavuus, niin se sana sitten luetaan niin.

        Ti3dä sitten onko totta, mutta myös numeroita voi käyttää ja 1hm153t ymmärtävät silti.


      • Anonyymi
        Ytmiläinen kirjoitti:

        Miksi muuten luin nimimerkkisi: Asian Vierestä?🤔 Tai kerron itselleni, oikeastaan se ehjä aivopuolisko kertoo sille vammaiselle. Ihminen katsoo sanasta alun ja lopun. Mikäli sanavarastossa on jokin vastaavuus, niin se sana sitten luetaan niin.

        Ti3dä sitten onko totta, mutta myös numeroita voi käyttää ja 1hm153t ymmärtävät silti.

        Tuo nimimerkkini on kompa. Aasiassa oli tyttöystävä jonka etunimi oli Asia.

        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuo nimimerkkini on kompa. Aasiassa oli tyttöystävä jonka etunimi oli Asia.

        AsianVierestä

        Mä kyllä kuulin että se nimimerkki tulee siitä kun pyyhit aina asian vierestä. ☝️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuo nimimerkkini on kompa. Aasiassa oli tyttöystävä jonka etunimi oli Asia.

        AsianVierestä

        Niin, niin, mutta puutuin pikkumaisesti tuohon, kun vahingossa kirjoitit Asian Virestä. Joko en tajunnut tuota virestä sanaa tai sitten olen vain tyhmä?


    • Anonyymi

      Kuin Peukaloinen PEukaloi.

    • Anonyymi

      En luottaisi tuohon... artikkelissa sanotaan " voi olla merkki " 🤔. Siis voi myös olla, ettei ole merkki.

      - Sheena

      • Jepjep.


    • Jaa-a, ei kyllä peukalo ulotu kämmenen yli, ei vaikka toisella kädellä kuinka auttaisi. Liekö minulla sitten liian leveät kämmenet taikka liian lyhyet peukalot. Sen sijaan kykenen kyllä taivuttamaan sormenpääni, peukalo mukaan lukien, koskettamaan rannetta ja käsivartta. Tosin se vaatii tietysti pientä vääntöapua toiselta kädeltä.

      Herää kysymys, että jos venyvä peukalo on merkki pullistumasta aortasta, kuinkahan suuresta pullistumasta kertoo kun kaikki viisi sormea venyvät mihin sattuu?

    • Anonyymi

      Sähköpyörä vasxtaan joku noin 2000BHP Dodgen uusi challenger :D

    • Anonyymi

      Oleyko tyhmä kuin auton kuljettaja, kuin Fernando Massa?

    • Anonyymi

      Jaksaakohan ollenkaan höpöttelyä nuorten naisten kanssa.

    • Anonyymi

      Toinen vastaava testi joka tehtiin Harvardissa kertoo saako mies seksiä.

      Ellet näe seisovaa kikuliasi seisaaltaan et saa seksiä.

    • Anonyymi

      Kääk, menee reippaasti ja on aina mennyt. Suvussa erinäköisiä sydän kuolemia ja sydämen geenimutaatioita. Itsekin tällähetkellä sydän sairaalan asiakas mutta läppävuodon takia. Verenpaine ongelmia ei koskaan, pikemminkin matalaa verenpainetta. Mutta syke nousee liian nopeasti korkealle. Onko sulla tässä vuoden välissä löytynyt yhteyttä?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      157
      2262
    2. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      120
      1715
    3. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      94
      1590
    4. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      98
      1487
    5. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1332
    6. Venäjä lähettää 480 tuhannen sotilaan armeijan Suomen rajalle

      Miten Suomessa vastataan Venäjän uhkaan sotilaallisesti
      Maailman menoa
      223
      1285
    7. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      58
      1273
    8. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      212
      1237
    9. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      99
      1121
    10. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      252
      976
    Aihe