Olettaen, että olette itse mies.
Naurattaa, suututtaa, loukkaa, vai mitä?
Itse olen jostain syystä miehenä kaikenlaisten miesoletettujen iskuyritysten kohteena.
Miten suhtaudutte, jos mies lähtee hakemaan teitä tanssimaan?
5
57
Vastaukset
- Anonyymi
No sen voi ottaa kohteliaisuutena, että miellyttää myös samaa sukupuolta olevaa, jonkinlainen ihanteen ruumiillistuma olisiko silloin, ehkä stereotyyppisenkin. Tai sitten viestittää jotenkin tiedostamattomasti omaa vastaanottavaisuuttaan myös omalle sukupuolelleen. Ehkä on energioiltaan androgyynimpi tapaus, tai jotain. Voihan se olla alku pitkälle ystävyydelle, eduilla tai ilman.
- Anonyymi
Mahtaa olla harmillista. Voimia sinulle!
- Anonyymi
Hyi.
- Anonyymi
En kyllä osaa sanoa miten suhtautuisin tollaiseen. Rumat naiset on joskus läpsytelleet perseelle ja voin sanoa että se ei kovin mukavaa ole, kun yhtäkkiä läpsähtää ja takana hymyilee joku ei niin silmille mieluinen nainen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823193
- 922905
- 532162
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201605Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..61379- 151369
- 191354
Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131321Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein141317Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin351285