Olettaen, että olette itse mies.
Naurattaa, suututtaa, loukkaa, vai mitä?
Itse olen jostain syystä miehenä kaikenlaisten miesoletettujen iskuyritysten kohteena.
Miten suhtaudutte, jos mies lähtee hakemaan teitä tanssimaan?
5
78
Vastaukset 5
- Anonyymi
No sen voi ottaa kohteliaisuutena, että miellyttää myös samaa sukupuolta olevaa, jonkinlainen ihanteen ruumiillistuma olisiko silloin, ehkä stereotyyppisenkin. Tai sitten viestittää jotenkin tiedostamattomasti omaa vastaanottavaisuuttaan myös omalle sukupuolelleen. Ehkä on energioiltaan androgyynimpi tapaus, tai jotain. Voihan se olla alku pitkälle ystävyydelle, eduilla tai ilman.
- Anonyymi
Mahtaa olla harmillista. Voimia sinulle!
- Anonyymi
Hyi.
- Anonyymi
En kyllä osaa sanoa miten suhtautuisin tollaiseen. Rumat naiset on joskus läpsytelleet perseelle ja voin sanoa että se ei kovin mukavaa ole, kun yhtäkkiä läpsähtää ja takana hymyilee joku ei niin silmille mieluinen nainen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3681621- 1141246
- 1291181
- 1401020
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh25914- 111842
- 46553
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i112527Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!
Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.128511- 18500