Olettaen, että olette itse mies.
Naurattaa, suututtaa, loukkaa, vai mitä?
Itse olen jostain syystä miehenä kaikenlaisten miesoletettujen iskuyritysten kohteena.
Miten suhtaudutte, jos mies lähtee hakemaan teitä tanssimaan?
5
54
Vastaukset
- Anonyymi
No sen voi ottaa kohteliaisuutena, että miellyttää myös samaa sukupuolta olevaa, jonkinlainen ihanteen ruumiillistuma olisiko silloin, ehkä stereotyyppisenkin. Tai sitten viestittää jotenkin tiedostamattomasti omaa vastaanottavaisuuttaan myös omalle sukupuolelleen. Ehkä on energioiltaan androgyynimpi tapaus, tai jotain. Voihan se olla alku pitkälle ystävyydelle, eduilla tai ilman.
- Anonyymi
Mahtaa olla harmillista. Voimia sinulle!
- Anonyymi
Hyi.
- Anonyymi
En kyllä osaa sanoa miten suhtautuisin tollaiseen. Rumat naiset on joskus läpsytelleet perseelle ja voin sanoa että se ei kovin mukavaa ole, kun yhtäkkiä läpsähtää ja takana hymyilee joku ei niin silmille mieluinen nainen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 233000
- 681477
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa751052Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää140998- 45911
- 61872
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.45848Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe171842- 42826
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis135746