Vakituinen työ nyt, uusi työ tulossa; sopimus uudesta työstä 1 kk: n kuluttua. Milloin irtisanoudun? Paine vanhalla työnantajalla rekrytoida uusi.
Irtisanoutuminen
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Sinun irtisanomisaika on 14 päivää, jos työsuhde on jatkunut enintään viisi vuotta ja sen jälkeen 1 kk. Jos viet irtisanomisilmoituksen työnantajalle huomenna, niin aika alkaa kulua ylihuomenna. Jos irtisanomisaikaa on 14 p niin voit silti viedä irtisanomisilmoituksen jo maanantaina, kun kirjoitat siihen, että irtisanot työsuhteesi päättymään xx.yy.2021, jossa xx.yy on edellinen päivä kuin milloin uusi työsi alkaa.
- Anonyymi
Missään nimessä ei kannata irtisanoutua ennenkuin on uudessa työsopimuksessa nimet alla. Ei olisi ennenkuulumatonta, että uusi työnantaja ei syystä tai toisesta voi allekirjoittaa uutta työsopimusta, ja jos on jo ehtinyt irtisanoutua vanhasta työpaikasta on ns. tyhjänpäällä.
- Anonyymi
Entä näin: irtisanoudun 15.8.2021 lähtien?
- Anonyymi
Minusta on parempi: "irtisanon työsopimukseni päättymään 15.8.2021."
Silloin on kaikille selvä, että viimeinen työpäivä on 15.8.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683219
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753087Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682952On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662621Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442132- 611699
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251667Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181649- 351645
- 591576