Instagramissa on onnessaan siitä että pääsi opiskelemaan lähihoitajaksi mielenterveys ja päihdepuolelle.
Mutta ei ole kuin hetki siitä kun hän sanoi isällemme ettei aio tulla hänen hautajaisiin jos juo itsensä hengiltä.
Minua hän haukkua hulluksi. Minulla on masennus.
Näitä meillä on lähihoitajina.
Kaksinaamainen veli
Anonyymi
1
124
Vastaukset 1
- Anonyymi
Joo toi on kyl ihme juttu, itsekin tavannut näitä mt-hoitajia jotka toteaa että masennus ei ole sairaus tai että psyyke lääkkeet ei auta 😳 siis mitä v... onko tullut vähän väärä ala valittua??
Tuollaiset työntekijät saattaa pahentaa mt-potilaan tilannetta pahasti!
Jotkut päihdehoitajathan myös vastustavat korvaushoitoa.
Mun mielestä hoitajat pitäisi oikeasti seuloa vähän tarkemmin että kuka sinne oikein pääsee työskentelemään muutenkin heikossa asemassa olevien pariin..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va681875Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai3661209- 139992
Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?
Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu18909- 82665
Päälle hautaus?
Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa104651Voisit nainen joskus vastata minulle
Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.63642- 41638
- 48556
- 57547