Kerro fantasiasi

Anonyymi

Kerro mikä seksi fantasia sinulla on jonka haluaisit toteuttaa

74

2230

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Fantasiaa en kerro, ei aina jaksa jauhaa seksistä tms.

      Haaveen voin kertoa. Muuttaa Espanjaan edes kokeeksi. Tulla takas, jos ei tunnu hyvälle. Oikeastaan ainoa sellainen pitkäaikainen haave, joka on kestänyt aikaa jo 10 vuotta.

      • Anonyymi

        Eikö sinulla ole seksi fantasioita


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikö sinulla ole seksi fantasioita

        On, mutta ne on niin kesyjä ettei niistä kukaan täällä villiinny.


      • Anonyymi
        J-a-n kirjoitti:

        On, mutta ne on niin kesyjä ettei niistä kukaan täällä villiinny.

        Oli kesy taikka ei olis kiva kuulla ja nähdä onko jollakin sama tai saman tyylinen fantasia kuin itsellä on


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oli kesy taikka ei olis kiva kuulla ja nähdä onko jollakin sama tai saman tyylinen fantasia kuin itsellä on

        Heh, kerro sä vaan omas. Mä kerron sen sitten joskus EHKÄ jollekin naiselle. Siihen saakka. 🤐


      • Anonyymi
        J-a-n kirjoitti:

        Heh, kerro sä vaan omas. Mä kerron sen sitten joskus EHKÄ jollekin naiselle. Siihen saakka. 🤐

        Minulla aika raju fantasia eli kun olen ätmi niin kun menisin ulos niin joku nainen tervehtisi eli sanois moi edes naapurit tai kaupan kassa mutta riittäis kun kassa tai naapuri vastais edes takaisin tervehdykseen ätminä ei ole kivaa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minulla aika raju fantasia eli kun olen ätmi niin kun menisin ulos niin joku nainen tervehtisi eli sanois moi edes naapurit tai kaupan kassa mutta riittäis kun kassa tai naapuri vastais edes takaisin tervehdykseen ätminä ei ole kivaa

        On raju, herranjestas. Eikö teilläpäin ihmisillä sitten ole käytöstapoja?


      • Anonyymi
        J-a-n kirjoitti:

        On raju, herranjestas. Eikö teilläpäin ihmisillä sitten ole käytöstapoja?

        Naiset sanoo että ätmit ei ole ihmisiä eikä miehiä vaan muinaisjäänteitä eli alkukantaisia miehiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naiset sanoo että ätmit ei ole ihmisiä eikä miehiä vaan muinaisjäänteitä eli alkukantaisia miehiä

        Jännämiehiä kyllä naiset tervehtivät ja pyytävät heitä luokseen kylään mut ätmit on ilmaa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Naiset sanoo että ätmit ei ole ihmisiä eikä miehiä vaan muinaisjäänteitä eli alkukantaisia miehiä

        Aha, kummia naisia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jännämiehiä kyllä naiset tervehtivät ja pyytävät heitä luokseen kylään mut ätmit on ilmaa

        Oivoi. Ei oo helppo sullakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla aika raju fantasia eli kun olen ätmi niin kun menisin ulos niin joku nainen tervehtisi eli sanois moi edes naapurit tai kaupan kassa mutta riittäis kun kassa tai naapuri vastais edes takaisin tervehdykseen ätminä ei ole kivaa

        Höpöhöpö…
        Sun seksifantasiathan kiertävät jännämies-tindertyttö-arabimies-korkeasti koulutettu-rataa. Noista kaikistahan sinä haaveilet. Olet myöskin tällä palstalla kertonut hyvinkin yksityiskohtaisesti muistakin seksifantasioistasi.


      • Anonyymi

        Muista käydä Tauskin baarissa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Muista käydä Tauskin baarissa.

        Enpä taida.


      • Anonyymi
        J-a-n kirjoitti:

        On raju, herranjestas. Eikö teilläpäin ihmisillä sitten ole käytöstapoja?

        Tottakai on! Siksihän ne ei tervehdikään.
        Tapa se on tämäkin, toteaa toinen ätmi 80 v.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli kesy taikka ei olis kiva kuulla ja nähdä onko jollakin sama tai saman tyylinen fantasia kuin itsellä on

        Kun saisi edes eläimeltä Pillua, kun naiselta ei saa! Vaan eipä ole sitä eläintäkään enkä riesoikseni ota. Taannoin mailla asuessani nuorena koitin hieholta Pillun. Ensin vähän aristeli, mutta kun klitorista pari keraa hipaisin, niin johan selkä notkolle meni, häntä siirtyi sivuun ja Pillun huulet turposi! Sisältä sormella koitin, olipa erinomaisen hyvän tuntuinen. Vaan kun oli käryn käynnin pelko, niin siihenpä jätin.
        Tästäkin on aikaa jo enemmän kuin 50 v.
        Sensuuri tämän blokkaa, mutta itsehän kysyitte.


      • Anonyymi
        J-a-n kirjoitti:

        Aha, kummia naisia.

        Ihan on normaaleja naisia. Sellaisia ne vain ovat!


    • Anonyymi

      Ei oo sellaisia. Seksi ei kiinnosta.

    • Anonyymi

      Reima-Aijas Kirkuja-Reppuli.

    • Anonyymi

      Fantasiasta menee maku jos se toteutetaan. Fantasiassa on parasta se että se on vain fantasia.

      • Anonyymi

        Höpsistä.
        Monet fantasiat ovat hyvin kahden toteutettavissa, ei aina tarvita fantasiapopulaa.


    • Anonyymi

      Ei tulis mieleenkään räväyttää sexifantasioita palstalle, joku raja nyt olla pitää.

      Toteutuskelpoisuus on vaan siinä ja siinä. Oikean kanssa no problem.

    • Anonyymi

      San Diegon jättielintarha... leijonille leluja, mutta joo eräälle ostin paidan; San Diego Tigers :D

    • Oot selvinnyt eilisestä. Yks pyyntö Välis, seuraavan kerran kun alat juomaan perseet olalle, piilota ensin näppis. Sun viesteistä ei loppuillasta oikein meinannut saada mitään selvää. Ihan vaan sillä sanon.

    • Anonyymi

      No ei semmoisia ole .

      Ei semmoista mualimmoo ole .

      Se on vain mielen, / kielen tuote .

    • Anonyymi

      Tykkään siitä, kun nainen ratsastaa, se on niin pirun seksikkään näköistä touhua. Ei mitään sen ihmeellisempää.

    • Anonyymi

      Tällaiset asiat kerrotaan vaan sellaiselle ihmiselle jota rakastaa.

    • Anonyymi

      Minua ei kiinnosta kovin paljon toisten ihmisten Siekailut, mutta olen iloinen jos toisilla on hauskaa.

      Kiukkuinen-Jääkiekkonen voi alkaa iltapuhteena katsottavaksi Suomi-Saksa.

    • Anonyymi

      Olen aina fantasioinut olla kymmenen naisen kanssa sängyssä ja tyydyttää jokainen vähintään kolme kertaa vuorokauden aikana.

      • Anonyymi

        Iso sänky.

        Tai pieniä naisia.


      • Anonyymi

        Ei sulla kyllä kunto riitä mutta onneksi vain fantasiaa onkin


    • Anonyymi

      Viinamiehellä on kaikkein rajuimmat fantasiat. Haaveilen että saisin joskus puhua naiselle.

      -viinamies-

    • Anonyymi

      Ainut haave on joskus löytää kumppani joka oikeasti rakastaisi ja välittäisi.

      • Anonyymi

        Vuosikymmenten kokemuksella: Ei sellaista naista olekaan. Tai jos on, niin se meni jo jännämiehelle.
        Minulla oli joskus haaveena täysin tyydyttää nuori nymfomaani. Vaan ei ole enää. Sitä nymfomaaniakaan edes olemassa. Eikä erektiota, sen vei diabetes.


    • Anonyymi

      Ei taida olla olemassakaan itsellä jotain sellaista toivetta tai fantasiaa.

    • Anonyymi

      Jos ei ole mitään haavettakaan tai toivettakaan ollenkaan.

    • Anonyymi

      Oletko Fanta eli Fantastinen, mutta niin itseäni huvittavat jotkut tytöt joilla itselläkin näyttäisi olevan aivan huvittavaa.

    • Anonyymi

      Rakastella hänen kanssa❤️

    • Anonyymi

      En paljasta seksifantasiastani sen enempää, kuin että mikäli tänä vuonna olisi korona saatu aisoihin ja pikkujoulut järjestettäisiin, niin 100% varmuudella toteutan fantasiani 😘

    • Anonyymi

      Fanta - Fun Tastic drink.

    • Anonyymi

      Nyt saapuu Kekkonen-Jääkis ajastin sen ilmoitti itselleni.

    • Anonyymi

      Kävin juuri siwan edessä kuuluuttamassa kaikille halukkaille koko arsenaalin fantasioistani ja nyt odotan jonotuslipukkeiden kanssa innokkaita portillani.

    • No mietitäämpäs... kyllä mä kaikenlaista olen jo kerennyt...

      Mutta jos miettisi, että saisi sellaisen oikein mukiinmenevän ja reippaan naisen kanssa määritellyn erillissuhteen, mikä toimisi kuin Sveitsiläinen kello, niin siinä voisi olla kiva oikein kilpaa keksiä, että mitä kaikkea sitä yhdessä keksisikään kahdestaan. :o)

      Seksihän on aikuisten välistä leikkiä. Sitä voi ensin jutella niistä asioista etukäteen ja sitten ajallaan toteuttaa sellaisessa "hihihii-olotilassa" ne.

      Esileikki voisi alkaa jo edellisenä iltana viestein. Ja vaikka tapaa jossain kaupungilla, voi aina jossain supattaa korvaan jotain, mikä liittyy siihen, kun ollaan kahden. Koskettelua oikeista paikoista ja silmiin katsetta. Odotusta ja katseen lupauksen tunnetta koko kropassa. Suudelmia ja halauksia, missä kädet lipsahtaa pakaroille...

      Loput saakin sitten palstaväki itse päätellä kun yksityisyyden pimeysverho heilahtaa eteen. :oD

      • Aika klisheistä, mutta varmana toimii. :)


      • J-a-n kirjoitti:

        Aika klisheistä, mutta varmana toimii. :)

        No tuollaisen fantasian päälle voi miettiä mitä fantasijoita voikaan lisää keksiä. :oD


      • interlocutrice kirjoitti:

        No tuollaisen fantasian päälle voi miettiä mitä fantasijoita voikaan lisää keksiä. :oD

        Kyllä. Mielikuvitus rajana. :)


      • Heh, juu ehkä. Mutta Disse ja muija saattaa olla intona. Siitähän siinä on kyse, eikä muista ihmisistä ja heidän tykkäämisistä.

        Ainahan joku tykkää huonoa, mistä vaan. Ei aina voi ajatella muita. Pitää ajatella joskus itseään ja kumppaniaankin. Ei toi nyt kovin roisia ole, jos nätisti toteuttaa. Mut niin, että osapuolet on kartalla mitä ne tarkoittaa ja merkitsee.


      • J-a-n kirjoitti:

        Kyllä. Mielikuvitus rajana. :)

        Tai taivas... :o)


      • interlocutrice kirjoitti:

        Tai taivas... :o)

        No sekin mielellään.


    • Anonyymi

      On lämmin loppukesän ilta ja kävelen kohti satamaa. Olen sopinut tapaavani vanhan ystävän pitkästä aikaa. Tarkoitus on vaihtaa Korona ajan kuulumiset, syödä ja juoda hyvin pienessä kuppilassa ja lähteä sen jälkeen kotiin nukkumaan.

      Ihmisiä kulkee kaduilla paljon, ilma on täynnä vapautunutta naurua ja odottavaa jännitystä. Olen pukenut päälleni kesämekon, joka imartelee lanteiden ja rintojeni muotoja. Tunnen itseni seksikkääksi, sillä mekon väri sopii myös kauniisti ruskettuneeseen ihooni. Kangas on kevyt ja pieni tuulen vire heiluttaa heimojani ja samalla vilvoittaa ihanasti. Huomaan, että matkan aikana saan pitkiä katseita vastaan tulevilta miehiltä, niin nuorilta kuin vanhoilta. Tiedän olevani näyttävä nainen, mutta silti punastun liian suorista katseista.

      Perillä tapaan ystäväni, ja ilta kulkee kuin siivillä. On mahtavaa vaihtaa kuulumiset kasvotusten ja nauttia perjantai-illan hälinästä. Kello lähestyy puolta yötä, ja tunnelma vain paranee, Päätämme etsiä paikan, jossa voi myös tanssia,. Ystäväni on sinkku ja hän haluaa katsastaa paikallisen miestarjonnan.

      Kellon lähestyessä jo aamun tunteja istumme uudessa paikassa baaritiskillä. Juttelun lomassa huomaan tiskin toiselta puolelta tuijottavat silmät, jotka näyttävät tutuilta. Hetken mietittyäni tunnistan miehen vuosien takaa ja tunnen sydämessäni värähdyksen. Mietin mitä teen, sillä ujous ja pakokauhu valtaa mielen, pitäisikö käydä tervehtimässä vai nyökätä kohteliaasti tiskin yli ja häipyä.. Ennenkuin ehdin päättää, tunnen käden olkapäälläni ja kuulen iloisen tervehdyksen selkäni takaa. Mies on sporttinen ja lempeät silmät tuikkivat ilkikurisesti. Vaihdamme kuulumiset työpaikoista ja muista pakollisista asioista, ja pian juttelumme on luontevaa ja helppoa, aivan kuten silloin kun kohtasimme ensi kerran.

      Mies vie minut tanssilattialle, tunnen käsivarret ympärilläni, hän tuoksuu syötävän hyvältä ja puhuu matalalla äänellä. Toisiimme kietoutuneena liikumme musiikin tahtiin ja tunnen välittömästi alkukantaista himoa tätä miestä kohtaan. Mies haluaa jutella kanssani jossain muualla ja sovimme tapaavamme ulkona hetken kuluttua. Etsin ystävääni, mutta koska en enää löydä häntä, päätän poistua paikasta.

      Ehdin jo kävellä kauan pois päin kun kuulen juoksuaskeleet takanani. Mies tarttuu minua kädestä ja vetää mukanaan viereiseen puistoon. Nauramme ja hassuttelemme, istumme penkillä ja parannamme maailmaa. Toisen läheisyys tuntuu äärimmäisen hyvältä. On kesäyön tummin hetki ja kuljemme yhteistuumin puiston hämärintä nurkkaa kohti. Nojauduin puuta vasten ja mies suutelee minua ensin varovasti, sitten kiihkeästi. Sanoja ei enää tarvita kun hän suutelee kaulaani, hivelee kädellään reisieni sisäpintaa…kuulen vain molempien kiihtyvän hengityksen. Joka soluni vaatii kosketusta ja sen tämä mies osaa, viimein hän tarttuu voimakkaalla otteella kiinni pakaroistani ja kääntää minut puuta vasten, nostaa kiusoitellen mekkoni helmani ylös ja työntyy sisääni nautinnollisen hitaasti.

      Loppukesän aamu valkenee ja hyvästelemme, mutta emme lopullisesti, tapaamme jälleen kun aika on oikea, ennemmin tai myöhemmin.

    • Anonyymi

      Semmonen fantasia mitä monella ei oo, tai ainakaan Suomessa ei oo

    • Anonyymi

      Kyllä se liittyy vakituiseen työpaikkaan ja siihen että pysyisi suht. koht. terveenä.

    • Anonyymi

      Saisipa olla naisen kanssa vakuumissa, nainen päällä tiukasti paketoituna.

    • Anonyymi

      2-3 naisen kanssa sängyssä peuhaten, se olisi haaveena. Bi- naisia luonnollisesti.

    • Anonyymi

      Wonder Woman, voimat löytyy naiselta ja älykkyys minulta.

    • Anonyymi

      Asuinpaikka jossa ei asu epämiellyttäviä ihmisiä eli ristiverisiä rigdejä, kuten nyt ei asukkaan, ja mukava paikka, toisaalta en tiedä mitä naapurit itsestäni ajattelevat.

      Show must go on.

      Udo Dirkschneixer, Accept: Fast as a shark: https://www.youtube.com/watch?v=to_fSIj5gaA

    • Anonyymi

      Haaveeni on, että olisi poika, joka olisi muutaman vuoden minua vanhempi, isompi, voimakkaampi ja me leikittäisiin jossain rauhallisessa paikassa seuraavanlaisia leikkejä.

      Poliisileikki: Hän juoksisi minut kiinni, laitaisi väkisin käsirautoihin ja veisi koppiin.

      Rosvoleikki: Minä olisin rosvo ja yrittäisin varastaa hänen omaisuuttaan, jos jäisin kiinni niin hän piiskaisi minut ja pistäisi koppiin.

      Terveystarkastus: Olisi tullut määräys minun "lääkärin tarkastuksesta". Kaveri saattaisi olla vaikeuksissa kanssani. Hän joutuisi juoksemaan minut kiinni, raahaamaan sisälle, riisumaan alasti, sitomaan kiinni ja tutkimaan lopuksi minut joka kohdasta. Jos homma osoittautuisi liian työlääksi, niin hän voisi piiskaamalla pakottaa minut tutkittavaksi.

      Isoveli leikki: Hän komentelisi minua tekemään kaikenlaisia hommia ja minä tietenkin velttoilen, lopulta isoveli piiskaisi minut kiltiksi ja tottelevaiseksi. Hän olisi rasittunut niin paljon minun temppujeni vuosi, että hän pakottaisi minut suorittamaan hänelle kokovartalohieronnan. Hieronnan aikana minun pitäisi kertoa mitä hyviä ominaisuuksia hänessä on.

      Tässä teille sellainen homopoikien leikki, että tämän leikkimiseen ei toista isompaa poikaa löydy.

    • Anonyymi

      Huoli-ilmoitus jo vähemmästäkin humorismista

    • Anonyymi

      Oma rakas vierelle loppuelämäksi ja hyvä yhteinen elämä. Tykättäisiin toisistamme valtavasti ja se näkyisi yhteisissä hetkissämme.

      • Anonyymi

        Amen

        Amen

        Amen


    • Anonyymi

      oregano, 10cm pohja, paksu pojhja se hyvä pissa on... kaksi meetwursita leikkelee, 1 juustoviipale tekee sen.

      se hyvä pitsa on. mitä paksumpi pihja sitä parempi pitsa.. 12 emme ole vielä onnistuneet, pullapitkon laitamme sen päälle juustoa, toistaisieksi.

      https://www.youtube.com/watch?v=0sCghw8QI0Y

    • Anonyymi

      En katso tarpeelliseksi kertoa seksifantasioitani kenellekään muulle kuin hänelle jonka kanssa niitä toteutan.
      En halua auttaa ketään vetämään käteen herkutellessaan Suomi24-palstalla lukemiensa fntasioitten parissa. Keksi itse omat fantasiasi.

    • Anonyymi

      Mjoo

      Seison tihkusateessa pienessä kaupungissa nimeltä Stratford-upon-Avon ilman sateenvarjoa tai sadetakkia. Minulla on kylmä. Vaatteet ovat litimärät, eikä bussia näy missään.

      kaiken epätoivon ja vapinan keskeltä olen kuulevinani omituista kitkutusta tai kiroilua, joka ei lähde minusta. Yritän paikallistaa äänenlähteen sateen ja hämärän käädyistä, mutta en kykene siihen kuin ajan kautta.

      Näkyviin ilmestyy polkupyöräilevä Keira Knightley, jolla on hauska hymy. Hän pysähtyy kohdalleni ja kysyy, että kelpaako kyyti. Tavarateline näyttäisi olevan vapaa.

      Yes

      (naurua)

    • Anonyymi

      Toivoisin, että hyvä haltia toisi minulle filmin, jossa näkyisi se kerta, kun veli minut piiskasi.

    • Anonyymi

      Fantasiani olisi sellainen, että olisin metsässä lenkillä ja siellä törmäisin hyväkuntoiseen jääkiekkoilijaan, joka ilmoittaisi piiskaavan minut. Sitten sitä väännettäisiin ihan tosissaan, mutta minä häviäisin ja hän piiskaisi minut kunnolla.

    • Anonyymi

      Minä alkaisin hillua, paikalle kutsuttaisiin poliisi. Poliisi olisikin yksin, mutta lupasi hoitaa homman. Hetkessä se laittaisi minulle käsiraudat ja kuljettaisi minut poliisilaitokselle. Siellä minä alkaisin mussuttaa, että pidätykseni oli aiheeton.
      -Hyvä on, sano poliisi, minä vähän neuvon sinua ja lasken sitten vapaaksi.
      Poliisi hakee ulkoa notkean vitsan, ottaa minulta pyllyn paljaaksi ja piiskaa minut niin, että joudun pyytämään anteeksi huonoa käytöstäni, sekä kiittämään hyvästä ja tehokkaasta opetuksesta.

    • Haluaisin tunkea Hattivatin Nuuskamuikkusen arseen.

    • Anonyymi

      Olisi hienoa, jos jostakin ilmestyisi ikäiseni mies, joka nappaisi minut kiinni, ottaisi pakarani paljaaksi ja kurittaisi minut vitsalla kuin pikkupojan.

      Voima se on joka jyllää!

    • Anonyymi

      Minun kimppuuni hyökkää alaston vähän pullukka iso mies. Ottaa minua niskasta kiinni ja painaa pääni reisiensä väliin, tunnen sileän ihon painavan tiukasti poskiani ja harteillani tuntisin "kulkuset". Hän ottaa käteni hallintaansa ja pakotta minut syvemmälle reisiensä väliin. Hänen patukkansa pamppailee selkääni vasten. Vielä kerran tuo sileäihoinen mies imee enemmän minua alleen ja laskeutuu koko painollaan harteilleni. Minä sorrun hänen pakaroiden alle.

      Makaan mahallani hänen allaan, käsivartenikin ovat tiukasti samassa nipussa. Mies alkaa painella shortsejani alas, liukas satiini luistaa helposti hänen keinuessa puolelta puolelle. Pakarani on hetkessä paljaat.

      Tiedän, että tuo mies aikoo piiskata minut ensimmäisen kerran ja hän varmasti onnistuu siinä. Vastustaja on 190 cm ja painaa yli 100 kg. Sellaisen massan alta en taatusti pysty karkaamaan. Ennen vitsa käyttöä hän sanoo minulle, että aikoo piiskata minut ihan kunnolla, sillä tavalla minusta tulee nöyrempi ja helpompi piiskata uudestaan. Eka kerta kummittelee aina sinun takaraivossa ja ottaa vallan, niin että sinä antaudut piiskattavaksi pienen vastustelun jälkeen. Psyykkinen voima voittaa fyysisen voiman.

    • Anonyymi

      Minua kiinnostaisi kokeilla, vieläkö veljeni saisi minut piiskattua. Viimeisestä piiskaamisesta on kulunut yli kymmenen vuotta.

    • Anonyymi

      Jospa edes joskus joku vastaantuleva söpö nainen edes hymyilisi minulle. Tai edes vilkaisisi minua...
      Vaan turhahan noista on edes haaveilla. Mennään loppun asti niin kuin tähänkin asti.

    • Anonyymi

      Ettisin kadulta mahdollisimman kauniin naisen pakottaisin sen jollekin kujalle sitosin sen ja riisuisin sen ja aikasin panna sit jos ninen alkaa valittaa rupesi hakkaan sitä ja lopuks heittäsin pois ja jättäsin sen kuolee

    • Minun fantasiani on ettei joku taliaivo nostaisi näitä vanhoja aiheita, kun ne eivät kuitenkaan kirvoita minkäänlaista keskustelua. Ja varsinkaan jos on tarve jakaa jotain raiskausfantasioita. Voi vittu...

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      145
      1960
    2. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      114
      1517
    3. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      92
      1330
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1282
    5. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      89
      1235
    6. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      207
      1111
    7. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      47
      1037
    8. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      98
      1017
    9. Venäjä lähettää 480 tuhannen sotilaan armeijan Suomen rajalle

      Miten Suomessa vastataan Venäjän uhkaan sotilaallisesti
      Maailman menoa
      204
      1002
    10. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      229
      851
    Aihe