JEESUKSEN VERI, meidän takiamme maahan vuodatettu!

Anonyymi

Ja hän sanoi heille: "Tämä on minun vereni, liiton veri, joka vuodatetaan monen edestä.”
Mark 14:24

24

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ja hän otti maljan, kiitti ja antoi heille ja sanoi: "Juokaa tästä kaikki;
      sillä tämä on minun vereni, liiton veri, joka monen edestä vuodatetaan syntien anteeksiantamiseksi.”
      Matt 26:27,28

• Anonyymi

Sillä kansa nousee kansaa vastaan ja valtakunta valtakuntaa vastaan, ja nälänhätää ja maanjäristyksiä tulee monin paikoin.

• Anonyymi

Aamen kiitos Jeesukselle, Jumalan Pojalle, joka sovitti syntimme Golgatan ristillä ja niin sai aikaan ikuisen pelastuksen!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aamen kiitos Jeesukselle, Jumalan Pojalle, joka sovitti syntimme Golgatan ristillä ja niin sai aikaan ikuisen pelastuksen!

Aamen kiitos Jeesus!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja hän alkoi opettaa heille, että Ihmisen Pojan piti kärsimän paljon ja joutuman vanhinten ja ylipappien ja kirjanoppineiden hyljittäväksi ja tuleman tapetuksi, ja kolmen päivän perästä nouseman ylös.

• Anonyymi

Ajattelitteko myydä tätä rahasta vai ??? Motiivi ???

• Anonyymi

Tästä J Hallikainen teki oikein laulunkin:
      Turhaan, aivan turhaan....

• Anonyymi

Sellaista se jumalattoman elämä on, turhaa, ilman mitään määränpäätä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sellaista se jumalattoman elämä on, turhaa, ilman mitään määränpäätä.

En ikinä haluaisi olla ateisti. Toivotonta olisi elämä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ikinä haluaisi olla ateisti. Toivotonta olisi elämä!

En ikinä haluaisi olla uskovainen, toivoa toivotonta, uskoa olematonta, valehdella itselleen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ikinä haluaisi olla uskovainen, toivoa toivotonta, uskoa olematonta, valehdella itselleen.

Uskovalla on ihana toivo! 😁

• Anonyymi

Matt.10:40 Joka ottaa tykönsä teidät, se ottaa tykönsä minut; ja joka ottaa minut tykönsä, ottaa tykönsä hänet, joka on minut lähettänyt. Luuk.9:48 ja hän sanoi heille: Joka ottaa tykönsä tämän lapsen minun nimeeni, se ottaa tykönsä minut; ja joka ottaa tykönsä minut; ottaa tykönsä hänet, joka on minut lähettänyt. Sillä joka teissä kaikista on pienin, se on suurin. Luuk.10:16 Joka kuulee teitä, se kuulee minua, ja joka hylkää teidät, hylkää minut; mutta joka minut hylkää hänet, joka on minut lähettänyt. Joh.13:20 Totisesti, totisesti minä sanon teille: joka ottaa vastaan sen, jonka minä lähetän, se ottaa vastaan minut; mutta joka ottaa vastaan minut, se ottaa vastaan hänet, joka on minut lähettänyt.

• Lässyn lää!

• Anonyymi

Et voisi paremmin kiteyttää elämänkatsomustasi!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et voisi paremmin kiteyttää elämänkatsomustasi!

Jep 😁

• Anonyymi

Ilmestyskirja:

13:1 Ja minä näin pedon nousevan merestä; sillä oli kymmenen sarvea ja seitsemän päätä, ja sarvissansa kymmenen kruunua, ja sen päihin oli kirjoitettu pilkkaavia nimiä.

13:2 Ja peto, jonka minä näin, oli leopardin näköinen, ja sen jalat ikäänkuin karhun, ja sen kita niinkuin leijonan kita. Ja lohikäärme antoi sille voimansa ja valtaistuimensa ja suuren vallan.

13:3 Ja minä näin yhden sen päistä olevan ikäänkuin kuoliaaksi haavoitetun, mutta sen kuolinhaava parantui. Ja koko maa seurasi ihmetellen petoa.

13:4 Ja he kumarsivat lohikäärmettä, koska se oli antanut sellaisen vallan pedolle, ja kumarsivat petoa sanoen: "Kuka on pedon vertainen, ja kuka voi sotia sitä vastaan?"

13:5 Ja sille annettiin suu puhua suuria sanoja ja pilkkapuheita, ja sille annettiin valta tehdä sitä neljäkymmentä kaksi kuukautta.

13:6 Ja se avasi suunsa Jumalaa pilkkaamaan, pilkatakseen hänen nimeänsä ja hänen majaansa, niitä, jotka taivaassa asuvat.

13:7 Ja sille annettiin valta käydä sotaa pyhiä vastaan ja voittaa heidät, ja sen valtaan annettiin kaikki sukukunnat ja kansat ja kielet ja kansanheimot.

13:8 Ja kaikki maan päällä asuvaiset kumartavat sitä, jokainen, jonka nimi ei ole kirjoitettu teurastetun Karitsan elämänkirjaan, hamasta maailman perustamisesta.

• Veesuksen jeri, taidän mekiamme vuohan maadatettu!

• Minä en selvästikään kuulu noihin "moniin", jotka tekstissä mainitaan.
      Eikö teitä kauhistuta juhlia toisen kuolemaa?

• Anonyymi

Sovituskuolema on hullutusta teille, jotka ette vielä ole pelastuksessa sisällä.

• Anonyymi

Kunnia Jumalalle armostaan!

• Anonyymi

Entäpä sitten Naiset vuodattaa verta edestä joka kuukausi.

• Anonyymi

Jeesuksella taisi olla vaan pahat pukamat.

• Anonyymi

Dan.7:3 Biblia (1776) Ja neljä suurta suurta petoa nousi merestä, aina toinen toisen muotoinen kuin toinen.

• Anonyymi

Juutalaiset myy rahasta Jeesusta .

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      105
      5038
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      3313
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3165
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      425
      2357
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      243
      1456
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      12
      1261
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      76
      1227
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      75
      1204
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      31
      1168
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      124
      1073
    Aihe