Naiset ei osaa kommunikoida miesten kanssa ja siksi miehet joutuu olee sinkkuja.
Oi voi sentään
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Vauhdikasta jääkiekko saksa-suomi... itse ajattelin että jos tuijotan tv;stä tuon millerit välissä joka on hauska komedia.
Hah. Vai ei naiset osaa kommunikoida. Miehethän ne yleensä tuppaa olemaan tuppisuita ja pikemminkin naiset puhua kaikki asiat halki poikki ja pinoon.
Hyvinhän noiden kanssa juttu luistaa. :o)
Mistä olet tuollaista kuullut?- Anonyymi
On tuossa se pointti että pitäisi tulla edes puolitiehen vastaan. Ei voi olla niin että pitäisi aina jutella vain naisten asioista kuten tunteista tai lifestyle-jutuista. Kyllä miestenkin asiat on yhtä olennaisia.
- Anonyymi
Kyllä naisten pitäisi tervehtiä miestä tinderissä kun mies painaa sydäntä ja naisen kuuluu aloittaa juttelu mutta mitään eivät tee eli eivät osaa kommunikoida , ihan kun miehet olis alieneita naisille.
Olen vuosien varrella havainnut, että joidenkin miesten "kommunikointi" on epäasiallinen juttelu, tai joskus ei juttelua ollenkaan. Kyllä naiset osaavat jutella hienosti, tosin joitakin poikkeuksia on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614288KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1352976Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo452322Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?372164- 241863
- 901753
- 281576
- 221519
- 1471367
- 311188