mun unelmanainen tai ihannenainen on humoristinen. inhmillinen. sympaattinen ja sellanen jonka kanssa saisi nauttia elämästä
inhmillinen nainen
5
243
Vastaukset
- Anonyymi
No sama olisi miehen kohdallakin suotavaa. Lisäisin vielä sitoutumisen halun ja luotettavuuden.
oikeesti mietin näitä ihan huimasti..... unelmoin siitä et elämääni kuuluu se jokin ja sit tyttöystävä.avovaimo.kihlattu nainen
- Anonyymi
No niinhän sitä ihminen unelmoi kumppanista niin kauan kuin elämänpalo sisällä kytee.
olen kokenut vaan paljon ja välillä homma ei oo ihan toiminut
- Anonyymi
No niinhän se lähes kaikilla on joilla jo ikää ja elämää takana.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651606
- 104931
- 75753
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa17618ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m159497- 26429
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;188428