Jeesuksen paluu

Anonyymi

Jeesus tulee takaisin. Mutta sen päivämäärän tietää vain itse Isä.

20

61

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olen itsekin myöhästynyt treffeiltä mutta en sentäs 2000 vuotta .

• Anonyymi

Se taisi tykätä ristiriipunnasta.
      Tosin useimmissa maissa homous on nykyään sallittua.

• Anonyymi

Matt.24:36 Mutta siitä päivästä ja hetkestä ei tiedä kukaan......Mark.13:32 Mutta siitä päivästä tai hetkestä ei tiedä kukaan.....Joh.10:30 Minä ja Isä olemme yhtä.

• Anonyymi

Kyllä se vaan niin on että jos ihminen päättää uskoa jotain ei siihen auta faktatkaan vaikka omin silmin voisi ne lukea .Syynä voi olla että jotkut on peloteltu helvetillä tai sitten narsismi omasta erityisyydestä (taivaaseen pääsy)on niin voimakas että sumentaa ihmisen todellisuuden tajun täysin .

No oli miten oli tuosta alta voi kyseisen Jeesus tarun kertomuksesta lukea miten Jeesus valehteli ainakin raamatun mukaan palaavansa noin 2000 vuotta sitten takaisin .

Aivan sama tajuavatko uskovaiset uskonhurmiossaan edes mitä tuossa lukee mutta kaikki muut varmasti tekstin ymmärtävät ja sitä myöten koko Jeesusten paluiden odottajien sokeuden kaikelle todellisuudelle

Matt. 24:3-35 "Ja kun hän istui Õljymäellä, tulivat opetuslapset erikseen hänen tykönsä ja sanoivat: Sano meille: milloin se tapahtuu, ja mikä on sinun tulemuksesi ja maailman lopun merkki? ... Sillä niinkuin salama leimahtaa idästä ja näkyy hamaan länteen, niin on oleva Ihmisen Pojan tulemus .. aurinko pimenee, eikä kuu anna valoansa, ja tähdet putoavat taivaalta .. ja silloin kaikki maan sukukunnat parkuvat; ja he näkevät Ihmisen Pojan tulevan taivaan pilvien päällä suurella voimalla ja kirkkaudella. Ja hän lähettää enkelinsä suuren pasunan pauhatessa, ja he kokoavat hänen valittunsa neljältä ilmalta, taivasten ääristä hamaan toisiin ääriin. Totisesti minä sanon teille: tämä sukupolvi ei katoa, ennenkuin kaikki nämä tapahtuvat."
        Lukijaa muistutetaan, että Jeesuksen aikainen sukupolvi katosi noin 1900 vuotta sitten.
        Mark. 13:30 "Totisesti minä sanon teille: tämä sukupolvi ei katoa, ennenkuin nämä kaikki tapahtuvat."
        Luuk. 21:32 "Totisesti minä sanon teille: tämä sukupolvi ei katoa, ennenkuin kaikki tapahtuu."
        Ajoittain arvellaan Jeesuksen tarkoittaneen 'sukupolvella' jotakin ihmissukupolvea väljempää käsitettä. Tämä selitys ei silti ole yhteensopiva Jeesuksen ja profeettojen lausuntojen kanssa --
        Matt. 16:28 -- Jeesus ilmoittaa ihmisjoukolle, että kaikki heistä eivät ehdi kuolla ennen Jeesuksen toista tuloa;
        Matt. 16:28 "Totisesti minä sanon teille: Tässä seisovien joukossa on muutamia, jotka eivät maista kuolemaa, ennenkuin näkevät Ihmisen Pojan tulevan kuninkuudessaan."
        Matt. 10:23 -- Jeesus tietää valistaa, että opetuslapset eivät ehdi edes käydä Israelin kaupunkeja loppuun, ennen kuin maailmanloppu tapahtuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se vaan niin on että jos ihminen päättää uskoa jotain ei siihen auta faktatkaan vaikka omin silmin voisi ne lukea .Syynä voi olla että jotkut on peloteltu helvetillä tai sitten narsismi omasta erityisyydestä (taivaaseen pääsy)on niin voimakas että sumentaa ihmisen todellisuuden tajun täysin .

No oli miten oli tuosta alta voi kyseisen Jeesus tarun kertomuksesta lukea miten Jeesus valehteli ainakin raamatun mukaan palaavansa noin 2000 vuotta sitten takaisin .

Aivan sama tajuavatko uskovaiset uskonhurmiossaan edes mitä tuossa lukee mutta kaikki muut varmasti tekstin ymmärtävät ja sitä myöten koko Jeesusten paluiden odottajien sokeuden kaikelle todellisuudelle

Matt. 24:3-35 "Ja kun hän istui Õljymäellä, tulivat opetuslapset erikseen hänen tykönsä ja sanoivat: Sano meille: milloin se tapahtuu, ja mikä on sinun tulemuksesi ja maailman lopun merkki? ... Sillä niinkuin salama leimahtaa idästä ja näkyy hamaan länteen, niin on oleva Ihmisen Pojan tulemus .. aurinko pimenee, eikä kuu anna valoansa, ja tähdet putoavat taivaalta .. ja silloin kaikki maan sukukunnat parkuvat; ja he näkevät Ihmisen Pojan tulevan taivaan pilvien päällä suurella voimalla ja kirkkaudella. Ja hän lähettää enkelinsä suuren pasunan pauhatessa, ja he kokoavat hänen valittunsa neljältä ilmalta, taivasten ääristä hamaan toisiin ääriin. Totisesti minä sanon teille: tämä sukupolvi ei katoa, ennenkuin kaikki nämä tapahtuvat."
        Lukijaa muistutetaan, että Jeesuksen aikainen sukupolvi katosi noin 1900 vuotta sitten.
        Mark. 13:30 "Totisesti minä sanon teille: tämä sukupolvi ei katoa, ennenkuin nämä kaikki tapahtuvat."
        Luuk. 21:32 "Totisesti minä sanon teille: tämä sukupolvi ei katoa, ennenkuin kaikki tapahtuu."
        Ajoittain arvellaan Jeesuksen tarkoittaneen 'sukupolvella' jotakin ihmissukupolvea väljempää käsitettä. Tämä selitys ei silti ole yhteensopiva Jeesuksen ja profeettojen lausuntojen kanssa --
        Matt. 16:28 -- Jeesus ilmoittaa ihmisjoukolle, että kaikki heistä eivät ehdi kuolla ennen Jeesuksen toista tuloa;
        Matt. 16:28 "Totisesti minä sanon teille: Tässä seisovien joukossa on muutamia, jotka eivät maista kuolemaa, ennenkuin näkevät Ihmisen Pojan tulevan kuninkuudessaan."
        Matt. 10:23 -- Jeesus tietää valistaa, että opetuslapset eivät ehdi edes käydä Israelin kaupunkeja loppuun, ennen kuin maailmanloppu tapahtuu.

Jeesushan tuli uudestaan ja näyttäytyi opetuslapsille Ylösnousemuksensa jälkeen, ja "niistä" muutamat saivat nähdä hänet, siis oli "se sukupolvi" ?

Ylösnousemuksensa jälkeen, Jeesus oli voittanut kuoleman.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jeesushan tuli uudestaan ja näyttäytyi opetuslapsille Ylösnousemuksensa jälkeen, ja "niistä" muutamat saivat nähdä hänet, siis oli "se sukupolvi" ?

Ylösnousemuksensa jälkeen, Jeesus oli voittanut kuoleman.

"Jeesushan tuli uudestaan ja näyttäytyi opetuslapsille Ylösnousemuksensa jälkeen, ja "niistä" muutamat saivat nähdä hänet, siis oli "se sukupolvi" ?"

Ei oikein mene yksiin maailmalopun ja alla olevan tekstin kanssa

... Sillä niinkuin salama leimahtaa idästä ja näkyy hamaan länteen, niin on oleva Ihmisen Pojan tulemus .. aurinko pimenee, eikä kuu anna valoansa, ja tähdet putoavat taivaalta .. ja silloin kaikki maan sukukunnat parkuvat; ja he näkevät Ihmisen Pojan tulevan taivaan pilvien päällä suurella voimalla ja kirkkaudella. Ja hän lähettää enkelinsä suuren pasunan pauhatessa, ja he kokoavat hänen valittunsa neljältä ilmalta, taivasten ääristä hamaan toisiin ääriin. Totisesti minä sanon teille: tämä sukupolvi ei katoa, ennenkuin kaikki nämä tapahtuvat."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Jeesushan tuli uudestaan ja näyttäytyi opetuslapsille Ylösnousemuksensa jälkeen, ja "niistä" muutamat saivat nähdä hänet, siis oli "se sukupolvi" ?"

Ei oikein mene yksiin maailmalopun ja alla olevan tekstin kanssa

... Sillä niinkuin salama leimahtaa idästä ja näkyy hamaan länteen, niin on oleva Ihmisen Pojan tulemus .. aurinko pimenee, eikä kuu anna valoansa, ja tähdet putoavat taivaalta .. ja silloin kaikki maan sukukunnat parkuvat; ja he näkevät Ihmisen Pojan tulevan taivaan pilvien päällä suurella voimalla ja kirkkaudella. Ja hän lähettää enkelinsä suuren pasunan pauhatessa, ja he kokoavat hänen valittunsa neljältä ilmalta, taivasten ääristä hamaan toisiin ääriin. Totisesti minä sanon teille: tämä sukupolvi ei katoa, ennenkuin kaikki nämä tapahtuvat."

Niin, lopun ajan kuvaustavan siinä.

• Anonyymi

Entä tietääkö itse Äiti ? Nimittäin jos on isä on myös pakko olla äiti!

• Uskonharhaiset maksavat elatusmaksuja pitääkseen epäjumalansa elossa, julma itse ei marialle sestertiustakaan ruokkoja maksanut.

• Anonyymi
        he-ma kirjoitti:

Uskonharhaiset maksavat elatusmaksuja pitääkseen epäjumalansa elossa, julma itse ei marialle sestertiustakaan ruokkoja maksanut.

Kultaa, pyhää savua ja mirhamia.

• Anonyymi

Huomenna hän tulee (Samuel Beckett)

• Anonyymi

Juuri noin on asianlaita.

• Anonyymi

Ilm.13:8 Biblia (1776) Ja kaikki, jotka maassa asuvat, kumarsivat häntä, joiden nimet ei ole kirjoitetut Karitsan elämän kirjassa, joka maailman alussa tapettu on. Ilm.17:8 Peto, jonka sinä näit, on ollut, eikä sitä enää ole, mutta se on nouseva syvyydestä ja menevä kadotukseen; ja ne maan päällä asuvaiset, joiden nimet eivät ole kirjoitetut elämän kirjaan, hamasta maailman perustamisesta, ihmettelevät, kun he näkevät pedon, että se on ollut eikä sitä enää ole, mutta se on tuleva.Ilm.21:27

• Anonyymi

Toi on vanhentunutta juttua! Jo 100-200-luvuilla tiedettiin milloin Jeesus tulee. Ja tuo tieto löytyy edelleen Qumranin kirjoituksista.

• Anonyymi

Jeesus ei siis ollut kaikkitietävä jumala.

• Anonyymi

Kansakuntien ikuinen päivä on tosi lähellä. Ihanasti kuin taivastenvaltakunta.
      Kunnia Herralle ikuisesti.

• Miten Jeesus voi olla itse kaikkivaltias ja kaikkitietävä Jumala Jehova, jos hän ei tiedä siitä hetkestä?

• Anonyymi

Eihän Jeesus tiennyt sitäkään, että hänen oli määrä muuttaa vesi viiniksi.

Johannes 2:4
        "Jeesus vastasi: Mitä se minulle tai sinulle kuuluu, nainen? Minun aikani ei ole vielä tullut."

JA IHAN HETI TUON PERÄÄN Jeesus kuitenkin muutti veden viiniksi. Kaikkitietävä Jumala olisi tuonkin tiennyt.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      61
      5103
    2. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      18
      3202
    3. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      142
      2705
    4. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      16
      2298
    5. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      127
      1814
    6. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      15
      1653
    7. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      160
      1451
    8. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      73
      1397
    9. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      95
      1287
    10. Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä

Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut
      Perussuomalaiset
      104
      1284
    Aihe