Haluaisin hakata vaimoni mutta se on laitonta

Anonyymi

Vaimoni on ollut aina kipakka suuttuessaan ja tavaroita on lentänyt sekä olen saanut potkuja munille ja nyrkistä nenään. Olen puolustautunut iskuilta ja mennyt sohvan taakse piiloon lentävää tavaraa. Jos hakkaaminen on jatkunut pitkään, olen ottanut häntä jossain vaiheessa esim. tiukasti kiinni ranteista ja sanonut vihaisesti mulkoillen, että nyt loppuu. Pari kertaa kun hän on käynyt kimppuuni ja hakannut minua/heitellyt tavaroita, niin olen myös yrittänyt pelotella häntä karjaisulla tai läpsäisyllä takapuolelle. Olen fyysisesti häntä huomattavasti kookkaampi, vahvempi ja isompi, joten pystyisin fysiikkani puolesta taltuttamaan hänet hetkessä.

Tuntuu väärältä edes ottaa häntä tiukasti kiinni ja pyytää lopettamaan. Toisaalta sitten taas se ei ole reilua, että hän hakkaa minua. Hänen vanhempansa olivat molemmat raivokkaita ja väkivaltaisia, ja käsittääkseni tuo käytös juontaa juurensa sieltä.

Olen huomannut viime aikoina, että hän on alkanut kirjoittamaan kavereilleen minun tönivän häntä. Olen toki tätä tehnyt puolustautuessani hyökkäyksiltä. Hän vain jättää tarinasta oman osuutensa kertomatta. Näin ollen minusta tulee sitten se syypää. Eilen näin hänen laittavan ystävälleen viestin jossa sanoi, että minä tukistin häntä. Se ei pidä paikkaansa. En ole tukistanut! Minä vain siirsin hänen hiuksiaan sivuun, kun hän sähisi vihaisena ja ne olivat silmillä.

Minä haluaisin antaa vaimolleni opetuksen. Siis että seuraavalla kerralla kun hän käy kimppuun, hakkaisin häntä takaisin ohuella radion antennilla. Tai vaikka leipäkorilla. Mutta en voi kun se on laitonta ja tietenkin tuollaisena draamakuningattarena soittaisi virkavallan paikalle ja esiintyisi taas viattomana uhrina. Joten mitä tehdä? Vaimoni on vannoutunut feministi ja näkee sanojensa mukaan minut sortajana, joka valkoisen miehen etuoikeuksin polkee häntä jalkoihinsa. Minä kuitenkin tässä olen se sorrettu osapuoli omasta mielestäni.

58

3111

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Puhu vaimollesi. Parisuhteessa ei ole tuollaista ja jos on niin se on sallittua kummallekin. Vaimosi on jälkeenjäänyt eli kehittymätön kertomasi mukaan. Et pääse asiassa ohitse vaan törmäät asiaan kunnes kohtaat sen. Asia on siis puhuttava selväksi. Jos vaimosi ei ymmärtä niin se on ero sitten. Ei kannata lähteä itse väkivallan tielle koska se on mamujen hommia eli kehittymättömät yhteiskunnat ovat järjettömyyttään väkivaltaisia. Punikit ja vihreet ovat natseja jotka haluaisivat lynkata sen kuka on älykäs.

      • Anonyymi

        Vielä...tunnut olevan liian fiksu eukollesi. Voithan tehdä hänestä rikosilmoituksen koska rikos tuo on kumminpäin tahansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vielä...tunnut olevan liian fiksu eukollesi. Voithan tehdä hänestä rikosilmoituksen koska rikos tuo on kumminpäin tahansa.

        Vielä (kylläpä jäin miettimään). Kohtaa asia heti koska viivyttely vain pahentaa asiaa. Vaimosi harrastaa perheväkivaltaa. Se on kun koira joka tekee mitä vaan jos sitä ei kiellä. Älä siis kärsi vaan kerro eukollesi että se on nyt loppu. Se on rikollista ja et enää hyväksy sitä. Muista myös sanoa että teet rikosilmoituksen jos sitä vielä ilmenee. ( ja tee se myös heti kun syytä on, vaikka kuinka tuntuisi hölmöltä). Vain katkaisemalla väärän kehityksen se voi lakata. Sun koti ja sun elämä. Älä anna muiden tuhota sitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vielä...tunnut olevan liian fiksu eukollesi. Voithan tehdä hänestä rikosilmoituksen koska rikos tuo on kumminpäin tahansa.

        Kiitos. Kyllä, siis nyt sen näen, että olen liian fiksu tälle vaimolleni. Hän on täyttä white trash elämäm koulu osastoa. Ihmettelen miksi valitsin tuollaisen eukon! Mutta nyt se on loppu!!!


    • Anonyymi

      Kiltti mies, saa hullun akan, akka nimittäin ottaa kaikki oikeudet, vastuut, ne akka jättää ukolleen, tuollainen suhde on varsin yleinen ja yhä yleistymään päin, suomi on feministinen ihan joka suhteessa.

      • Anonyymi

        Toisten hakkaaminen ei ole feminismiä, muuta en nyt osaa sanoa tähän tietoiskuusi.


      • Anonyymi

        salossa, ei mitään juuri muuta ole kuin hulluja akkoja,


    • Nosta vyöstä kotioven ulkopuolelle ja toivota hyvää loppuelämää .

      Tai pidä vakava hetki , sano niin että ymmärtää (ilman kuhmuja).

      • Anonyymi

        Tuollainen eukkohan varmaan painaa sata kiloa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuollainen eukkohan varmaan painaa sata kiloa.

        Ei sitä ilmaan asti tarvi nostaa kun jo sipsuttaa eteenpäin , tulee epävarmaksi tasapainostaan .


    • Tuollainen nainen kannattaisi passittaa terapiaan. Hän nähtävästi suunnittelee jotain... ei niin kivaa. Rakkautta ei ilmeisesti ole, joten itse lähtisin pois alta jos olisin mies. Naiset tuppaa voittaa aina tällaiset taistelut.

    • Anonyymi

      Tuo kannattaa ehdottomasti teidän selvittää jotenkin. Ennen kuin tosiaan sattuu jotain. Ennakoikaa ja jutelkaa, keksikää muita keinoja mitä tehdä kun alkaa suututtaa. Tai hakekaa ulkopuolista apua, se on ihan ok.

    • Anonyymi

      Tuollaisia naisia kohdannut, jotka ei näe omassa tekemisessään mitään vikaa. Syyt aina muissa? Minusta, kun tiedät noinkin paljon sitä kulissien takana olevaa toimintaa, jota vaimosi harrastaa? Minusta hyvä ottaa nämä esille ja sanoa, et tällainen toiminta loppuu nyt tai sitten siirrytään vakavempiin juttuihin, joissa vaimosi on se häviäjä.

      Sinun ei kannata kajota vaimoosi, koska siitä jää jälkiä, jotka tekevät sinusta syyllisen, kun vaimosi uhriutuu vielä tapauksen jälkeen ylireakoivasti, maksat silloin kalliisti, vaikka vaimosi olisi kuinka tilanteen ruokkijana ollut, tiedä vaikka olisi jopa tavoitteena hänellä? Naiset osaavat tämän valitettavan hyvin. Raukkamaisuus korostuu ja säälin tunne puuttuu silloin.

    • Anonyymi

      Mitä teet tuollaisella luuhkalla? Anna kun arvaan: keski-iän ylittänyt siiderivalas jolla räväkkä punainen lyhyt tukka, tatuointi käsivarressa sekä pönäkkä ”omenavartalo”? On se saatana kumma kun äijät tykkää tuollaisista dominoivista kammotuksista!! Itse olen kiltti nätti, urheilullinen, pitkähiuksinen nuori nainen ja ei kelpaa, naisessa kun pitää olla ”itsetuntoa ja luonnetta”! En tajua teitä miehiä. Nytkin tapaillut tällaista miestä jolla juurikin tuollanen hullu läski ex akka. Niin minä olen hänelle kuin ilmaa. Jauhaa vaan tästä eksästään ja haikailee perään

      • Anonyymi

        Jotkut tykkäävät lihavista.


      • Anonyymi

        😝😝😝😝😝


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotkut tykkäävät lihavista.

        Ihmisen lihavuus tuskin on kamalin asia. Läskin saa pois. Luonnevikaa ei.


    • Anonyymi

      Se neuvo annettiin jo, mutta toistan kun neuvo on hyvä eli soita poliisit hakemaan vaimoasi ja näytä vammat lääkärissä. Parasta olisi tosiaan erota. Väkivalta raaistuu ajan myötä ja erilaiset astalot otetaan mukaan helposti. Onko teillä myös alkoholiongelmaa?

      Soita vaikka lyömättömälle linjalle ja kysy neuvoa. Et kerro suhteestanne yhtään hyvää asiaa, joten askarruttaa miksi olet jäänyt tällaiseen suhteeseen? Vaimosi vaikuttaa melko syvästi häiriintyneeltä ja pelottavalta.

      • Anonyymi

        Minulla ei ole alkoholiongelmaa mutta vaimoni tosiaan nauttii toisinaan aivan liian isoja annoksia. Eli hän saattaa töistä kotiin tultuaan avata siideritölkin ja alkaa sitä kittaamaan kunnes humaltuu. Toisinaan taas on täysin selvinpäin mutta menettää hermonsa mitä pienimmistä asioista. Kaukosäädin vaikkapa väärin pöydällä jne. Hän myös flirttailee avoimesti muille miehille kapakoissa, olen tästä kuullut kaveriltani joka on baarimikkona lähikuppilassa. Olen asiasta sanonut, lopputuloksena on että saa raivarin. Toisaalta epäilee minua jatkuvasti uskottomuudesta, haluaa esim. tarkistaa haisenko vieraalta naiselta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla ei ole alkoholiongelmaa mutta vaimoni tosiaan nauttii toisinaan aivan liian isoja annoksia. Eli hän saattaa töistä kotiin tultuaan avata siideritölkin ja alkaa sitä kittaamaan kunnes humaltuu. Toisinaan taas on täysin selvinpäin mutta menettää hermonsa mitä pienimmistä asioista. Kaukosäädin vaikkapa väärin pöydällä jne. Hän myös flirttailee avoimesti muille miehille kapakoissa, olen tästä kuullut kaveriltani joka on baarimikkona lähikuppilassa. Olen asiasta sanonut, lopputuloksena on että saa raivarin. Toisaalta epäilee minua jatkuvasti uskottomuudesta, haluaa esim. tarkistaa haisenko vieraalta naiselta.

        Miksi olet tämän naisen kanssa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi olet tämän naisen kanssa?

        Nautin suuresti kun saan viettää hänen kanssaan laatuaikaa kahden, siis osaa olla todella karismaattinen, hurmaava. Tämä sai minut ihastumaan - ja rakastumaan - häneen aikoinaan. Mutta nyt sitten on helvetti irti.


    • Anonyymi

      Onko se akka myös päihteiden väärinkäyttäjä?

    • Anonyymi

      Minkä ikäinen ja näköinen vaimosi on?

      • Anonyymi

        Hän on neljäkymmentäkuusi. Itse olen neljäkymmentäkaksivuotias.


    • Anonyymi

      Etkö muuta ratkaisua asiaan keksi kuin sen, että itse olisit väkivaltainen. Mitä se auttaisi, päinvastoin ottaisi vielä puukon avukseen. Muuta pois asunnosta ja hankkiudu eroon koko suhteesta, eihän tuossa ole mitään järkeä.

    • Anonyymi

      Hyvä mies, nosta jo tänään kytkintä!
      Lähde pois tuon naisen luota. Jos se vaatii laillisen eron, tee se ja hanki lähestymiskielto!

      Pahinta mitä voit tehdä, on antaa samalla mitalla takaisin!. Se olisi kuin kaataisi bensaa tuleen.

      Sinä kuulostat tuossa yhtälössä 100 kertaa älykkäämmältä, jätv tuo hirviönainen!
      Toisenlaisiakin naisia ON olemassa.

      • Anonyymi

        Kyllä se on nyt menoa! Minä jätän vaimoni - nyt!! Soitti tänäaamuna poliisit ja väitti minun hänet raiskanneen!!! Kerroin että mitään raiskausta ei ole tapahtunut niin alkoi vollottamaan ja huutamaan poliisien läsnäollessa että minä olen raiskaaja, vaimon hakkaaja ja vätys joka ei hoida huushollia, poliisit kuuntelivat vieressä ja kyselivät olenko aikaisemmin kohdistanut häneen seksuaalista väkivaltaa mihin vastasi että olen!! Voitteko kuvitella nyt minä joudun ottamaan yhteyttä asianajajaan sillä tästä tuli poliisiasia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se on nyt menoa! Minä jätän vaimoni - nyt!! Soitti tänäaamuna poliisit ja väitti minun hänet raiskanneen!!! Kerroin että mitään raiskausta ei ole tapahtunut niin alkoi vollottamaan ja huutamaan poliisien läsnäollessa että minä olen raiskaaja, vaimon hakkaaja ja vätys joka ei hoida huushollia, poliisit kuuntelivat vieressä ja kyselivät olenko aikaisemmin kohdistanut häneen seksuaalista väkivaltaa mihin vastasi että olen!! Voitteko kuvitella nyt minä joudun ottamaan yhteyttä asianajajaan sillä tästä tuli poliisiasia

        Siinä se tuli, myös syy vaimosi huonoon käytökseen? Seksuaalinen väkivalta on rangaistava teko, josta joudut vastuuseen. Olisit ottanut eron, ennen tilanteen kärjistymistä? Olisit onnellisempi nyt ja tämän käräjille menon olisit välttänyt? Miehen on vaikea ymmärtää pelon aiheuttamaa vakavuutta? Uhri on aina vahvoilla.

        Tilanne huomioiden, uhriutumalla mahdollisuus saada myös lisää kärsimyksistä korvausta. Sääliä tuskin tuntee kokemustensa jälkeen? Ja sinut paremmin tuntevana antaa sinulle sitä omaa lääkettä, jolla maksimoi kostonsa ja itselle paremman mielen, kun tietää sun v...tuksen määrän, maksumiehen roolissa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä se tuli, myös syy vaimosi huonoon käytökseen? Seksuaalinen väkivalta on rangaistava teko, josta joudut vastuuseen. Olisit ottanut eron, ennen tilanteen kärjistymistä? Olisit onnellisempi nyt ja tämän käräjille menon olisit välttänyt? Miehen on vaikea ymmärtää pelon aiheuttamaa vakavuutta? Uhri on aina vahvoilla.

        Tilanne huomioiden, uhriutumalla mahdollisuus saada myös lisää kärsimyksistä korvausta. Sääliä tuskin tuntee kokemustensa jälkeen? Ja sinut paremmin tuntevana antaa sinulle sitä omaa lääkettä, jolla maksimoi kostonsa ja itselle paremman mielen, kun tietää sun v...tuksen määrän, maksumiehen roolissa?

        Juurikin näin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä se tuli, myös syy vaimosi huonoon käytökseen? Seksuaalinen väkivalta on rangaistava teko, josta joudut vastuuseen. Olisit ottanut eron, ennen tilanteen kärjistymistä? Olisit onnellisempi nyt ja tämän käräjille menon olisit välttänyt? Miehen on vaikea ymmärtää pelon aiheuttamaa vakavuutta? Uhri on aina vahvoilla.

        Tilanne huomioiden, uhriutumalla mahdollisuus saada myös lisää kärsimyksistä korvausta. Sääliä tuskin tuntee kokemustensa jälkeen? Ja sinut paremmin tuntevana antaa sinulle sitä omaa lääkettä, jolla maksimoi kostonsa ja itselle paremman mielen, kun tietää sun v...tuksen määrän, maksumiehen roolissa?

        Nainen ei kerro kokemastaan huolestuneille läheisille, niin miksi ei vois olla myös toisin päin että joku nainen keksii miehestä perättömiä variaatioita, asiolla on aina 2 puolta, valitettavasti


    • Anonyymi

      Prkl

    • Anonyymi

      Ota ero ja vie hänet hoitoon. Olet liian fiksu hänelle. Sinun ei tarvitse kärsiä hänen aiheuttamasta väkivallasta. Valinta on sinun.

    • Anonyymi

      Mitä järkeä olla tuollaisen akan kanssa kun meitä hyviäkin on

    • Anonyymi

      Ekana vetäsee kuonoo ja sit kysyy mikä on homman nimi.

    • Anonyymi

      Mikäs nainen se tuollainen on!

    • Anonyymi

      Perätön raiskausilmoitus sekä rikosilmoitus pahoinpitelystä?

    • Anonyymi

      Sinusta ei opettajaksi ole . Laita itsesi ulkoruokintaan ja poistu vaimosi kuvioista . Se on elämäsi viisain teko , molemmille .

    • Anonyymi

      voi niitä aikoja ku muistelen omia välien selvittelyäni äxäni kaa

      ihan vittu huoria riittää joka lähtöön joka maassa
      ei se vaimonsa hakkaaminen ole uutta

      kyl kusipäistä touhua on se

      lain edessä sä oot se viimeinen vihollinen heille
      mies kytätkin syyttää sua eikä tuota narttua
      et voi muuta kuin hävitä

      huora miehet eduskunnassakin, niin turhaa odottaa tosi-miestä lain puolelta
      tosi huoria ovat nää rikkaat hallitusjoukot
      oikea moraalia taas saa työläisperheistä

      vittu kuonoon sitä lutkaa ja jokaista lutkaa joka alkaa sitä väkivaltaa joka suhteessa

      • Anonyymi

        Miespolisit mielellään asettutuvat naisen puolelle. Toiveena saada pillua.... turhaan. Mutta se ei heitä toivomasta ja olemasta ns. valkoisia ritareita".

        White knighteja on perusteiltaan kahdenlaisia: niitä jotka eivät vielä ole saaneet, ja niitä, joilla ei enää seiso. Eli siinä ..25-45 on miehen paras ikä.

        Poliisiakin muuten voi vetää nyrkillä jos pystyt osoittamaan pidätyksen olleen laiton. Totta kai. Mutta me suhtaudutaan poliisiin kuin naisiin, eli annetaan paljon anteeksi.


    • Anonyymi

      ämmilä ku alkaa syyttää hulluksi miestään, niin suuren piirtein välit poikki tulee olemaan, on merkki

    • Anonyymi

      Ota hyvä mies ero tuollaisesta naisesta, tuollainen käytös kun ei ole millään tavoin normaalia eikä hyväksyttävää vaan kaukana siitä! Jos lyö kerran niin lyö varmasti toisenkin kerran.

      Haluatko joutua olemaan vaimosi nyrkkeilysäkkinä koko loppuelämäsi?

    • Anonyymi

      Panisin ämmän pihalle - kirjaimellisesti

    • Anonyymi

      Mikset jätä häntä

    • Anonyymi

      Eroa vässykkä

    • Anonyymi

      Seuraatko ap vielä tätä sinun aloittamaa keskustelua?

      • Anonyymi

        Kyllä seuraan. Olen ollut allapäin, vaimoni on tehnyt minusta perättömän rikosilmoituksen ja olen nyt hakemassa eroa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä seuraan. Olen ollut allapäin, vaimoni on tehnyt minusta perättömän rikosilmoituksen ja olen nyt hakemassa eroa.

        Kerro ettei teillä ole lapsia. Kerrothan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro ettei teillä ole lapsia. Kerrothan.

        Ei meillä ole lapsia. Luojan kiitos! -ap-


    • Anonyymi

      Meillä on suomessa tämä juttu nimeltään "tasa-arvo".

      Käytännössä monesti tarkoittaa (=riippuu myös asiaa käsittelevistä poliiseista ja syyttäjästä) että olet naisen tekemissä perättömissä ilmoituksissa niinkuin syyllinen kunnes toisin todistetaan. Ei ole mitään merkitystä vaikka nainen hyökkää kimppuun ja sinä puolustaudut. Olet automaattisesti syyllinen jos jää jotain jälkiä tai tapahtuu mitä tahansa.

      Elikkäs jos nainen enteilee viranomaisille ilmoittelua niin kannattaa pysyä erossa. Kanssakäymiseen kamera tai nauhuri päälle, jolla voit todistaa aiheettomat ilmoitukset.

      Nimim. Kokemusta on.

    • Anonyymi

      Oletko päässyt tuosta pahoinpitelijästä eroon jo?
      Onko sinulla vihdoin omatupa omalupa?

    • Anonyymi

      Kuulostst psykopaatilta joka pahoinpitelee tai haaveilee siitä.

    • Anonyymi

      Nyt on semmonen juttu. Että teet joka tavalla palveluksen. Itselles ja vaimolles. Teet rikosilmoituksen tai soitat poliisit seuraavan kerran! Toi ei oo oikein. Millään tavalla. Ymmärrä. Mutta älä vaan koske. Sitten sinä olet se joka maksaa kaiken. Jokatavalla. Tee siitä loppu. Asiat selviää kyllä. Yleensä parhain päin.

      • Anonyymi

        Miehen ei kannata 99% tapauksista lyödä nyrkillä. Kaikki muu tulee kyseeseen. Saa naiseen koskeakin, ei se ole kristallilasia. Voit nostaa seinälle ja laittaa pöydän päälle. Onpahan vaan vähän kevyempi ja ohuemmat luut (esim. 70 kg vs 60 kg). Samaa lihasta, luuta ja verta se muuten on.


    • Anonyymi

      Oho! Olinki myöhäs. Eli sä et tehny heti sitä ilmotusta😒

    • Anonyymi

      Aloittaja on jo antanut väkivaltaisen ihmisen mennä sen rajan yli, missä laillisilla keinoilla tai edes järkevällä riskillä voisi saada hyvityksen. Voit tappaa sen naisen ja se on ainoa tapa, millä hän häviää. Mutta häviät itsekin elinkautisen verran. Onko hyvä?

      Toinen tapa on päästä hänestä eroon ja pikku hiljaa vuosien mittaan valmistella kostoa, josta et jää kiinni. Siihen sinun pitää pääsät ensin kusipäästä eroon.

      Eli joka tapauksessa (jollet halua istua väh. 12 vuotta), sinun pitää päästä hänestä pysyvästi eroon. Mitään hyvitystä et saanut ja hän jatkaa muiden ihmisten pahoinpitelyä. Mutta nyt ajan myötä ainakin on mahdollisuus kostaa.

      Unohda kaikki diipadaapat puhumisesta ja rakkaudesta.

    • Anonyymi

      Naisen valhe on sama kuin miehen nyrkki.

    • Anonyymi

      Mää oon niin kiero ihminen että kuuluisin hoitoon kun EI ymmärretä että on oma kieli joka kielii savoa ja kuuluu Karjalaan.

      Lapsia on sitten turha opettoo ,kun kerran vauva on.

      Jos sillä on yksinkertaisesti kaks vuotiaan piä niin joutuuko se kottiin keskenpäivän kiimaisten kollien kiusattavaks kun justiinsa näin ,,,,

      Tämä nyt riepoo kun ei jaksa liikkua ollenkaan.

      Pakkanen väsyttöö,,,

      Ne vaan lääkärissä sannoo että 8nkohan se flunssaa kun imusolmukkeet on kipeät.

      Mutta kun sydänkin on.

      Ei saa nukuttua kun herree kuumuuteen...

      No sitten vaihtaa paikkoo, yrittee juoda jotain kun ääni lähtee.

      Vaatteita pois ja peiton alle.

      Sitten nukkuu taas ja herää suihkuun.
      Hengähtää ,että kun vähän aikoo on hyvä olla.

      Nukahtaa sohvalle ja heittää taas puhelimen kuuseen viikoks ,mua ei kukaan kaipoo.!!

      Vihaan sitä paikkoo...

      En vain kestä olla henkisesti huonossa kehässä...

      Silloin ei ole naurua, pyörii sängyssä jalat levällään että kerätäänpä veret taas taas väärään paikkoon.

      Ei halua syödä mitteen kun painaa kuin kollikissa.

      Se lepää pitkään kun se haluaa etsiä tai olla sitten vaan.

      Ei se piäse sängystäkään ylös ,ei vaan jaksa nousta.

      Sitten taas onnellisena vetää peiton korviin että miten ihana on nukkua🤍🤍💚❤💖😺😾

    • Anonyymi

      eroa mokomasta! ole vahva ja itsenäinen suomalainen mies!

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      65
      3137
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      547
      2985
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      37
      2195
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      1972
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1805
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      305
      1785
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1562
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      100
      1284
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1208
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1172
    Aihe