Taisi olla paalupaikan arvoinen suoritus ja veronmaksajien rahoilla.
Vastaukset 12
Hys hys. Sillä on jo väkivalta rikos kontoollaan. Siispä ei pidä arvostella jos kaveri kilahtaa. :(
- Anonyymi
Sinähän alat poika viisastua. Herran pelko viisauden alku
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sellaista se on rullatulissa kulkevan elämä .
Anonyymi kirjoitti:
Mut voiko Niikkoa sanoa herraksi?
No on hän ed.kunnan kyselytunnilla pitänyt puheenvuoroja, että jotain hyvää.
- Anonyymi
Onneksi ei ajanut itse. Niikollahan on taipumusta ajaa kännissä ihmisten päälle. Onkohan persuilla geneettinen taipumus tällaiseen?
- Anonyymi
On toki, sekös se vassua ketuttaa.
- Anonyymi
Harkimolla taksi- ja kilometriveloitukset 0 euroa!
- Anonyymi
Joo, mutta Persujen tapauksessa se on investointi koska Persut ovat hyödyksi suomelle
- Anonyymi
paljonkos vihervasemmisto taksiajeluihin menee???
Kovasti puhuvat polkupyöristä, mutta eivät itse käytä niitä. - Anonyymi
Sannahan vetää muroja saman verran ;DD
- Anonyymi
Murkina-Sanna tarjoilee etelä-eurooppalaisille loppuelämän aamupalat, lounaat ja illalliset viineineen.
- Anonyymi
Taksilla pitääkin ajella.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa711777- 261277
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as341162Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134944Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.200859- 64704
- 77682
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo208655On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79618- 49581
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32538- 62530
- 55517
- 36494
- 24479
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 33423
- 40417
- 82398