Miten vanhempi akka iskee nuoremman miehen?

Anonyymi

Olen viisikymmentäkuusivuotias kulttuurialalla työskentelevä nainen. Olen kiinnostunut iskemään nuoremman, mielellään vähän tumman ja komean miehen joka on urheilullinen ja hyvännäköinen. Minulla on itselläni hieman tukevahko ruumiinrakenne, vaikka liikunkin viikottain. Lyhyet, pystyyn geelatut hiukset ovat kirkkaanpunaisiksi värjätty, olkavarresta löytyy näyttävä tatuointi. Eli olen tyyliltäni räväkkä. Minä olen tällainen kurvikas, isorintainen ja ihan seksikäs. Käyn päivittäin sauvakävelemässä ja pidän huolta hygieniasta. Pidän erityisesti arabi- sekä afrikkalaisista miehistä.

Miten saisin siis iskettyä itselleni nuoren miehen? Korkeintaan 28-vuotiaan siis? Minulle kelpaisi pelkkä seksisuhdekin mutta myös vakava parisuhde harkinnassa.

11

1324

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sanot sille, että nyt mennään ja sitten se kysyy, että nytkö mennään.
      On lapsellista esiintyä toisena netissä. Tuollainen ulkonäön kuvailu täysin selvästi toisen näkökulmasta on vain luonnevikaisen miehen aikaansaannos, ei kukaan kuvaile ulkonäköään kuin kataloogia kirjoittelisi, häpäisymetodisi ei siis toimi lainkaan. Mitä alkuun kirjoitin, niin juuri näin se menee eikä sinulla ole syytä olla naisille katkera siitä, jos kysynnän ja tarjonnan laki ei varsinkaan sinun kohdallasi kohtaa. Tsemppiä

    • Anonyymi

      Osasto on naisheteroille ja yli 56-vuotiaille lesboille. Eli et oikein vielä ole kelvollinnen. Ehkä ensi vuonna uudestaan.

    • Anonyymi

      En osaa sanoa. Mulle niitä liimautuu kylkeen yllättäen ja pyytämättäkin. Hätistelytaidot pitää osata, koska en hae mitään keneltäkään. Odotan kyllä, että aika hoitaa tämänkin ongelman. Niin varmasti tulee käymään, pitää vain olla kärsivällinen.

    • Anonyymi

      Nyrkillä.....

    • Anonyymi

      Ulkomaisia miehiä kaltaisesi näyttävät saavan aika hyvin Kelan jonosta. En sano. että sillä olisi mitään tekemistä oleskelulupien kanssa, mutta olen aiemminkin nähnyt, että kaltaisesi vähän riippuvat hennatukat ovat olleet onnessaan nuorten irakilaisten miesten kanssa. Ja toisin päin! :)

      Ymmärtääkseni naisilla on täällä ulkona jokin epävirallinen lippu-lappu-systeemi. Eli ihan numeron mukaan vievät sinut takapihalle tutustuttavaksi.

    • Anonyymi

      Aloituksen täytyy olla provo. 56 -vuotias alkaa olla väistämättä löysän puoleinen olemukseltaan.

    • Anonyymi

      Niitä kyllä on jonoksi asti mustia ja lähi idän ihmemiehiä..

      Nyt oikeasti silmät auki..

      Mene iltaisin vklna HKIN rautatieasemalle tai suoraan kaisaniemeen puistoon otat viltin ja pullon ja mene lyhyessä hameessa makoilee.. usko pois siinä on sulla heti jono.

      Tee hyvä työ niin moni nuorempi säilyy ehkä turvassa.. kun sä voisit olla se patja

    • Anonyymi

      käy afrikassa niin ne iskee sut

    • Anonyymi

      Nuijalla.

    • Anonyymi

      Olen 40-vuotias ja haluaisin saman ikäisen tai 10-15vanhemman naisen.pikku pimppiä kyllä saa silloin tällöin mutta en tykkää kun aivot puuttuu!olen vanhus eli dinosaurus,kun ei some maailma viehätä!yököttää koko keinoelämä,tunkekaa naiset peukutukset sinne minne peukku kuuluu (jos tyttö tykkää)😊rakastelkaa toisianne sanoi frank pappa tai jotain...t.a.h

    • Anonyymi

      Lyöt riittävästi rahaa tiskiin, niin kyllä irtoaa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      382
      4505
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      283
      2502
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      144
      1803
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      103
      1554
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1463
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1307
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      60
      1305
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      58
      1226
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      46
      1214
    10. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      346
      1063
    Aihe