Tunteita exää kohtaan?

Anonyymi

Mietityttää miehen tunteet exää kohtaan. Ollaan oltu 4 vuotta yhdessä, asutaan yhdessä. Puhuttiin taannoin naimisiinmenosta. Mies ollut aiemmin naimisissa, minä en. Kysyin että minkä takia hän ylipäätänsä haluaisi uudelleen naimisiin. Kun näyttäisi siltä että olisi helpompi elää avoliitossa jo ihan perintöasioihin liittyen. Minä haluisin naimisiin. Miehen exää jouduttiin myös sivuamaan perintöasioita mietittäessä. Mies taas kertoi että elämä exän kanssa oli huonoa alusta alkaen. Kysyin että minkä takia sitten menitte naimisiin. Mies ei vastannut. Eikä myöskään osannut vastata minkä takia menisi minun kanssa naimisiin. Eniten huolestutti kuitenkin se, että miehen exän tullessa puheeksi, mies joutui ihan raivon valtaan. Aiemminkin hänellä tunteiden kuohunta mennyt yli exästä puhuttaessa. Ihmettelin että miksi exä aiheuttaa vieläkin niin ison tunneraktion. Ei minulla exä aiheuta enään mitään tunteita, ei hyvää eikä pahaa. Joskus saattaa ärsytys tulla kun yritetään lasten asioista sopia, mutta vain ärsytys. Ei raivokohtausta, jossa haukutaan ja kerrotaan kuinka kauheaa elämä oli exän kanssa. Mies väittää ettei mitään tunteita ole enää ja asiat käsitelty ajat sitten, mutta itse olen sitä mieltä että miehellä on vielä voimakkaitakin tunteita exää kohtaan eikä ole vielä henkisesti päässyt eroon exästä. Olenko väärässä? Mies vetäytyy näisdä keskusteluissa aina lopulta mykkäkouluun.

4

1083

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Auts, kuin minun elämästäni!
      Olet oikeassa arvellessasi ettei mies ole läpikäynyt edellisen suhteen virheitä. Ne kun voivat aiheuttaa peiliin katsomisen ja sieltä voi löytyä syyllisyyttä.
      Minun mies ei ollut hänkään valmis suhteeseen [minun kanssani] vaikka heidän erostaan oli jo pari vuotta mutta aika ei ollut saanut häntä tutkimaan syitä heidän eroonsa. Niinpä sainkin ihan liian usein huutoa aiheista joita en tunnistanut meille kahdelle edes tapahtuneen.

Pidä varasi. Olet joutunut laastaria osaan haavoittuneelle miehelle ja se voi lannistaa itsetuntosi kun toimit sylkykuppina. Hanki joku harrastus josta tulet saamaan voimaa selviytymiseen kun loput raivoamiset iskee kimppuusi. Varaudu myös siihen, että hän voi
      A) pettää sinua kun hakee itsetunnon kohotusta uusista naisista
      B) muuttua narsistiseen (heikko itsetunto pakottaa alistamaan lähellä olevia) suuntaan.

Tsemppiä! Täälläkin haavoja nuollaan ja mies vei nyt kahdesta exästään traumat kolmannen naisen luo.

• Anonyymi

Ihmettelen tuota naimisiin menon pakkoa jos muutenkin sujuu, itse ollut avoliitossa saman naisen kanssa liki pitäen 29 vuotta eikä tule perinnöstä kinaa kun avoliitossa ollaan.

• Anonyymi

Rakkauden vastakohta on välinpitämättömyys. Raivo ja viha ovat suuria tunteita niinkuin rakkauskin, ei ole tunne puolella päässyt vielä hänestä yli.

• Anonyymi

Exät on exiä ja syystä pushali.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      151
      10964
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      52
      5240
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      45
      2453
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      30
      2143
    5. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1711
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      42
      1564
    7. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      30
      1251
    8. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      35
      1186
    9. Daniel Nummelan linjapuhe 2025

Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo
      Luterilaisuus
      92
      935
    10. TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.

Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o
      Hindulaisuus
      317
      892
    Aihe