Kumpi sytyttää, blondi vai brunetti?

Anonyymi

Värillähän ei niin väliä, mutta jos kerran pakko valita, niin brunetti sen olla pitää. Ei siihen selvää syytä ole, mutta uskon sen mielihalun olevan jotenkin taiottuna geeneihin. Aina sanotaan, että blondi on bimbo ja kaikki tietävät, että asia ei ole totta, mutta sellainen kuva on luotu. Brunetti näyttää luotettavammalta, mutta ihan yhtä bimboja olen tavannut heitäkin. Jos olisi nyt tänään aloitettava seurustelu, niin brunetilla mentäisiin, mutta toki otan kyllä blondinkin, jos sopiva osuu kohdalle. Aito oma väri pitää olla kummankin päässä, ihan sama kumpi.

12

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Blondi ei tarkkaan ottaen ole aito väri. Blondi on juuri se brunetti ym. joka värjää hiuksensa vaaleaksi.

      • Anonyymi

        Kyllä niitä luonnostaan vaaleitakin on, vaikkakin harvinaisia. Yleensä myös hyvin helppo tunnistaa kuka aito ja kuka purkista taiottu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä niitä luonnostaan vaaleitakin on, vaikkakin harvinaisia. Yleensä myös hyvin helppo tunnistaa kuka aito ja kuka purkista taiottu

        Tottakai on luonnostaan vaaleita, mutta alunperin blondisanalla tarkoitetaan niitä, jotka värjää hiuksensa vaaleiksi. Mutta meidän aitojen vaaleiden henkistä tilaa he eivät saavuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai on luonnostaan vaaleita, mutta alunperin blondisanalla tarkoitetaan niitä, jotka värjää hiuksensa vaaleiksi. Mutta meidän aitojen vaaleiden henkistä tilaa he eivät saavuta.

        En osaa sanoa sanan historiasta suomenkielessä, mutta ei se ainakaan englanninkielessä ole noin mennyt.


    • Tjaa-a. Olen tykästynyt niin vaaleisiin, ristiverisiin, bruntteihin kuin punapäihinkin. Sytytys ei ole karvan väristä kiinni, vaan siitä mitä on karvan alle kasvanut ja kuinka se pelittää mun karvojen alle kasvaneen meikäläisen kanssa yksiin. :)

      • Anonyymi

        Miehesi on albiino


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miehesi on albiino

        Aika tummahkon ruskeat hiukset, tummansinisen-harmaan ja oliivinvihreän sekasotku silmät, tummanruskeat tai melkein mustat kulmakarvat ja ripset. Eikä ihokaan ole kalpeimmasta päästä edes talvella. Kuvailisin häntä tummahkoksi.


      • J-a-n kirjoitti:

        Aika tummahkon ruskeat hiukset, tummansinisen-harmaan ja oliivinvihreän sekasotku silmät, tummanruskeat tai melkein mustat kulmakarvat ja ripset. Eikä ihokaan ole kalpeimmasta päästä edes talvella. Kuvailisin häntä tummahkoksi.

        Se oli tämä George of the jungle hahmo, tyyppi joksika meidän lapset isäänsä kutsuivat, kun hänellä oli pitkät hiukset. On se samansorttinen kyllä, luonnokiharat hiukset, kropaltaankin.

        https://static.wikia.nocookie.net/kingdomheartsfanfiction/images/6/64/George_of_the_Jungle_Waving.jpg/revision/latest?cb=20180801125121

        Dela song on kiva. :)

        https://youtu.be/ggDNKrTsKv0


    • Anonyymi

      Itse tykkään eniten ristiverisistä. Tummat hiukset ja siniset silmät miehellä on paras yhdistelmä miehellä, mutta jos muilta osin on hyvä tyyppi niin ei se hiusten tai silmien väristä kiinni jää. Jos joku "paremmuusjärjestys" pitäis laittaa, niin hiuksissa tummat, punaiset, vaaleat ja silmissä vihreät (siis ihan aidosti kunnolla vihreät, eli helkatin harvinaiset), siniset, ruskeat. Itsehän olen punapää, ruskeilla silmillä.

      • Anonyymi

        Ai niin ja miksi noin? Mä olen oikeasti joskus miettinytkin, että miksi tunnen noin. Mun silmään tumma karvoitus kehystää kasvot kauniimmin ja tuo kasvonpiirteet paremmin esiin. Vaalea on omiin silmiini turhan ilmeetön, kun eivät ne ilmeet näy samalla tavalla. Jos taas kontrasti hiusten ja vaikkapa kulmakarvojen välillä on suuri, niin musta se näyttää hassulta. Kasvot ikäänkuin pompsahtavat irrallisina esiin ja se kaikki muu leijuu siellä taustalla epämääräisenä. Tämä kaikki siis tietysti olettaen, että ihonväri on suht vaalea. Jos pitäisin tummasta ihosta niin voisin ajatella jotenkin toisin. Paha sanoa.

        Silmistä en oikeasti tiedä miksi en erityisemmin pidä ruskeista silmistä. Hyvin tummanruskeat silmät (kuten itselläni) vaan ovat jotenkin turhan vaikeasti luettavat. Sitäpaitsi tummissa silmissä ei juuri värieroja ole. Toisaalta en pidä myöskään kovin vaaleansinisistä silmistä. Ne tuntuvat jotenkin kylmiltä ja tunteettomilta, vaikka ihminen oikeasti olisi ihan muuta. Sellaiset tosi vaaleat jäiset silmät voisivat ehkä jopa olla itselleni "hylkyperuste". Mä en halua katsella sellaisiin. Se tuntuu epämiellyttävältä.


    • Anonyymi

      Seksikäs nainen on seksikäs oli sitten vaalea ruskea tai tumma

    • Anonyymi

      Nainen jolla on korpinmustat hiukset olisi allekirjoittaneen valinta.

      -palstahessu

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4856
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3066
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1777
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1591
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1461
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      18
      1218
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1203
    9. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1167
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1167
    Aihe