Kumpi sytyttää, blondi vai brunetti?

Anonyymi

Värillähän ei niin väliä, mutta jos kerran pakko valita, niin brunetti sen olla pitää. Ei siihen selvää syytä ole, mutta uskon sen mielihalun olevan jotenkin taiottuna geeneihin. Aina sanotaan, että blondi on bimbo ja kaikki tietävät, että asia ei ole totta, mutta sellainen kuva on luotu. Brunetti näyttää luotettavammalta, mutta ihan yhtä bimboja olen tavannut heitäkin. Jos olisi nyt tänään aloitettava seurustelu, niin brunetilla mentäisiin, mutta toki otan kyllä blondinkin, jos sopiva osuu kohdalle. Aito oma väri pitää olla kummankin päässä, ihan sama kumpi.

12

106

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Blondi ei tarkkaan ottaen ole aito väri. Blondi on juuri se brunetti ym. joka värjää hiuksensa vaaleaksi.

• Anonyymi

Kyllä niitä luonnostaan vaaleitakin on, vaikkakin harvinaisia. Yleensä myös hyvin helppo tunnistaa kuka aito ja kuka purkista taiottu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä niitä luonnostaan vaaleitakin on, vaikkakin harvinaisia. Yleensä myös hyvin helppo tunnistaa kuka aito ja kuka purkista taiottu

Tottakai on luonnostaan vaaleita, mutta alunperin blondisanalla tarkoitetaan niitä, jotka värjää hiuksensa vaaleiksi. Mutta meidän aitojen vaaleiden henkistä tilaa he eivät saavuta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tottakai on luonnostaan vaaleita, mutta alunperin blondisanalla tarkoitetaan niitä, jotka värjää hiuksensa vaaleiksi. Mutta meidän aitojen vaaleiden henkistä tilaa he eivät saavuta.

En osaa sanoa sanan historiasta suomenkielessä, mutta ei se ainakaan englanninkielessä ole noin mennyt.

• Tjaa-a. Olen tykästynyt niin vaaleisiin, ristiverisiin, bruntteihin kuin punapäihinkin. Sytytys ei ole karvan väristä kiinni, vaan siitä mitä on karvan alle kasvanut ja kuinka se pelittää mun karvojen alle kasvaneen meikäläisen kanssa yksiin. :)

• Anonyymi

Miehesi on albiino

• Anonyymi kirjoitti:

Miehesi on albiino

Aika tummahkon ruskeat hiukset, tummansinisen-harmaan ja oliivinvihreän sekasotku silmät, tummanruskeat tai melkein mustat kulmakarvat ja ripset. Eikä ihokaan ole kalpeimmasta päästä edes talvella. Kuvailisin häntä tummahkoksi.

• J-a-n kirjoitti:

Aika tummahkon ruskeat hiukset, tummansinisen-harmaan ja oliivinvihreän sekasotku silmät, tummanruskeat tai melkein mustat kulmakarvat ja ripset. Eikä ihokaan ole kalpeimmasta päästä edes talvella. Kuvailisin häntä tummahkoksi.

Se oli tämä George of the jungle hahmo, tyyppi joksika meidän lapset isäänsä kutsuivat, kun hänellä oli pitkät hiukset. On se samansorttinen kyllä, luonnokiharat hiukset, kropaltaankin.

https://static.wikia.nocookie.net/kingdomheartsfanfiction/images/6/64/George_of_the_Jungle_Waving.jpg/revision/latest?cb=20180801125121

Dela song on kiva. :)

https://youtu.be/ggDNKrTsKv0

• Anonyymi

Itse tykkään eniten ristiverisistä. Tummat hiukset ja siniset silmät miehellä on paras yhdistelmä miehellä, mutta jos muilta osin on hyvä tyyppi niin ei se hiusten tai silmien väristä kiinni jää. Jos joku "paremmuusjärjestys" pitäis laittaa, niin hiuksissa tummat, punaiset, vaaleat ja silmissä vihreät (siis ihan aidosti kunnolla vihreät, eli helkatin harvinaiset), siniset, ruskeat. Itsehän olen punapää, ruskeilla silmillä.

• Anonyymi

Ai niin ja miksi noin? Mä olen oikeasti joskus miettinytkin, että miksi tunnen noin. Mun silmään tumma karvoitus kehystää kasvot kauniimmin ja tuo kasvonpiirteet paremmin esiin. Vaalea on omiin silmiini turhan ilmeetön, kun eivät ne ilmeet näy samalla tavalla. Jos taas kontrasti hiusten ja vaikkapa kulmakarvojen välillä on suuri, niin musta se näyttää hassulta. Kasvot ikäänkuin pompsahtavat irrallisina esiin ja se kaikki muu leijuu siellä taustalla epämääräisenä. Tämä kaikki siis tietysti olettaen, että ihonväri on suht vaalea. Jos pitäisin tummasta ihosta niin voisin ajatella jotenkin toisin. Paha sanoa.

Silmistä en oikeasti tiedä miksi en erityisemmin pidä ruskeista silmistä. Hyvin tummanruskeat silmät (kuten itselläni) vaan ovat jotenkin turhan vaikeasti luettavat. Sitäpaitsi tummissa silmissä ei juuri värieroja ole. Toisaalta en pidä myöskään kovin vaaleansinisistä silmistä. Ne tuntuvat jotenkin kylmiltä ja tunteettomilta, vaikka ihminen oikeasti olisi ihan muuta. Sellaiset tosi vaaleat jäiset silmät voisivat ehkä jopa olla itselleni "hylkyperuste". Mä en halua katsella sellaisiin. Se tuntuu epämiellyttävältä.

• Anonyymi

Seksikäs nainen on seksikäs oli sitten vaalea ruskea tai tumma

• Anonyymi

Nainen jolla on korpinmustat hiukset olisi allekirjoittaneen valinta.

-palstahessu

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra haluaa muuttaa

maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....
      Maailman menoa
      201
      9599
    2. Onnea Riikka! Työttömyys aste on nyt täysi kymppi!

🎯 💪 Kiitoksia Riikalle ansiokkaasta työstä Suomen kansantalouden tuhoamisessa. V.Putin suljetun rajan tuolla puolen
      Maailman menoa
      31
      4352
    3. Hyvällä tuurilla Suomen väkiluku nousee 7 miljoonaan

Vuoteen 2050 mennessä, mikäli onnistumme maahanmuuttopolitiikassa hyvin. Näin analysoi väestötieteen tohori Hiilamo. ht
      Maailman menoa
      113
      3923
    4. Riikka jytkytti työttömyyden uuteen ennätykseen!

Erinomaista työtä jälleen kerran irvistelevältä saksiniekalta. ”Yhtä korkeaa työttömyysastetta ei löydy työvoimatutkimu
      Maailman menoa
      95
      3799
    5. Kaivattusi nimi

Kaivattusi nimi on
      Ikävä
      201
      3312
    6. Päivän Riikka: Valmet Automotive aloittaa jättimäiset muutosneuvottelut

😭😭😭😭😭😭😭 Tämäkin vielä, Brutukseni. Että ei olisi Suomen historian pahimmat työttömyysluvut riittäneet, niin Riik
      Maailman menoa
      18
      2815
    7. Rakastan sua mutten uskalla jutella sulle

Kumpa sä näkisit tämän viestin❤️ Kaipaan sua vaikka oot välillä ihan lähellä mutten saa sanottua sulle enää mitään. Ujos
      Ikävä
      122
      1347
    8. Mihin rakastuin sinussa?

Rakastuin siihen, miten katsoit minua Rakastuin siihen, miten hymyilit minulle Rakastuin siihen, kuinka hyväksi sait its
      Ikävä
      67
      1290
    9. Mistä tietää että mies on kiinnostunut?

Millaisista merkeistä olette huomanneet?
      Ikävä
      90
      1154
    10. Anssi Heikkilä umpirehellisenä - Rankka yö TTK-yllätystippumisen jälkeen!

Minkä parin tai kenen olisi mielestäsi pitänyt tippua TTK:sta? Tämä oli kyllä todellinen yllätys, että Mira Luoti ja A
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      1131
    Aihe