Säärikarvat :)

Joko on höylätty sääret sileiksi? :)

En ole höylännyt enkä vahannut, valtoimenaan kasvaa. Tein hauskan huomion juuri, kun avasin auton oven ja ilmavirta huiluttaa säärtä pitkin, että säärikarvojen lepatus kutittaa hauskasti. :D

22

331

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ajelen ne aina, myös talvella. Tykkään karvattomien säärten tunnusta (huom. ei sileydestä, eivät ne ikinä ole sileät).

      • Siliästä. :)

        Tuo karvojen kutitus tuulenvireessä on kiva sekin.


    • Anonyymi

      Mä en käytä hameita, enkä muutenkaan esittele rumia kinttujani. Aika ajoin höylään ne, ei oikein voi vahoja käyttää tai muitakaan poistoaineita, iho ei tykkää, ärsyyntyy. Olisihan niitä tehokkaita poistolaitteita nykyään, pitäis ostaa sellanen. Ajatellut niinkin, ett kun on jo ikääkin, niin ei niitä mun kinttuja muut kuin mä katsele, siinä mielessä on ihan sama vaikka jättäis poistamattakin🤣🤣🤣

      • Mitä suotta poistamaan. Luomukintut on hienot. :D


    • Ajelen välillä. Nyt en ole vähään aikaan, mutta täytyy tässä jossain vaiheessa kunhan jaksan.

      • Helteillä sitten viuh? :)


    • Anonyymi

      Karvamuotibuumia odotellessa. Johan sitä vapautumista naisten ulkonäköpaineista on tapahtunut muillakin rintamilla. Että josko jo saisi olla rauhassa karvainenkin sieltä mistä se luonnollista on.

      • Jep. Ihmisen naturalli asu. :)


      • Anonyymi
        J-a-n kirjoitti:

        Jep. Ihmisen naturalli asu. :)

        Juu, olis kyl mukavaa, jos istuskelis sellasella matalalla penkillä ja tulis nuori nainen tois virvokkeita naturallina siinä ja jäin siihen viereen rupatteleen tuhero siinä silmienkorkeudella olis........


    • Täytyy näköjään taas sääret ajella, kun alkaa tumma karva puskeen sen verran jo läpi edellisen kerran jälkeen. En mä talvella niitä jaksa ajella, kun olen sen verran laiska, ja harvoin käyn sellaisissa paikoissa että sääret on näkyvissä. Kesällä tulee ajeltua aina välillä, jos on shortsikelejä luvattu. Jos taas viileää verkkarikelejä, sitten väli jää pitemmäksi. Hameita käytän harvoin, joten ei muuten ole tarvetta ajella.

      • Juu, en mä ajele ollenkaan. Pariin vuoteen en ole enää viittinyt ajella. Välillä saattaa lääkärissä kahtella kuin on epäsiistit kintut, mutta evvk. :)

        Sydänkäyrillä hiukan oltuani teki kirpakkaa se lätkätarrojen pois repiminen. Mustat säärikarvat teipissä vaan törrötti.

        Shortseja käytän kesät, verkkareita ja muita housuja sitten kylmillä keleillä.


    • Anonyymi

      Minulla on niin vaaleita ja hentoisia säärikarvoja, ettei niitä paljaalla silmällä juuri edes näe. Ei siis kannata ajella, se vain vahvistaisi niitä ja yllyttäisi kasvamaan,jonka jälkeen ne olisi pakko ajella säännöllisesti lyhyttä mekkoa käyttäessä.

      • Näinpä oikeessa olet. Joskus aikoinaan tein virheen ja ajelin pois, karvat oli tummempia uudestaan kasvaessaan. Sitä ennen kullanvaaleita. Ei näkynyt kun kyttäämällä.

        Nyt sitten onkin kunnon tummat villasäärystimet. Maskuliinisessä hengessä. :D


      • Anonyymi
        J-a-n kirjoitti:

        Näinpä oikeessa olet. Joskus aikoinaan tein virheen ja ajelin pois, karvat oli tummempia uudestaan kasvaessaan. Sitä ennen kullanvaaleita. Ei näkynyt kun kyttäämällä.

        Nyt sitten onkin kunnon tummat villasäärystimet. Maskuliinisessä hengessä. :D

        Mulla sama juttu😂. Geeneissäkin saattaa olla jotain, kun käsivarsissakin karvat tummasävyisiä, piti ruveta niitäkin ajelemaan, kun yks sukulaistyttö pienenä kauhisteli niitä, siitä oli yököttävää ne ihokarvat🤣. Hänellä on mua enempi tummaa perimää, hänkin varmasti joutunut nyt aikuisiällä ihoalueita siistimään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mulla sama juttu😂. Geeneissäkin saattaa olla jotain, kun käsivarsissakin karvat tummasävyisiä, piti ruveta niitäkin ajelemaan, kun yks sukulaistyttö pienenä kauhisteli niitä, siitä oli yököttävää ne ihokarvat🤣. Hänellä on mua enempi tummaa perimää, hänkin varmasti joutunut nyt aikuisiällä ihoalueita siistimään.

        Käsivarret on mulla vielä ajelematta ja sellasta hentoa huomaamatonta karvaa. Ihan vaaleata, kuten jaloissa joskus nuorena.

        Mutta sääret ja genitaalialueen karvat kyllä on ryöhännyt höyläilyn myötä aika helvetinmoisiksi. Haarut on pakko siistiä, ei kehtaa olla edes housuissaan jos karvapöheikkö rehottaa villinä. Karsee näky ja tunne. :D


    • Anonyymi

      Epilaattori on ihan ehdoton, siihen kipuun turtuu. Kunhan ei ihan turkiksi asti päästä, sillon niitä niin tiheessä, että se jo pienoinen kidutus. Ja se karvankasvu alkaa pikkuhiljaa väheneen niitä aina juurineen nyhtäessä. Näkeehän sen nyt joidenkin kulmistaki, kun ovat ikänsä niitä viiruksi nyppineet, niin ei siihen enää normikulmii tuu vaikka haluais.

      • Ai näkee? Mulla kasvaa kulmakarvatkin ihan naturellina rallina, on mitä sattuu. Joskus nypitytin säännöllisesti, mut kyllä ne on ihan hyvin kasvaneet.

        Epillaattoria mulle joku kauppasi, mutta eeeeen en mä näitä pois nyhdä. Nämä on nyt hyvät, luomuna. :)

        Nyhdätkö sä epillaattorilla säännöllisesti sääret? Voiko sillä muualta huristaa karvoja pois?


      • Anonyymi

        Mä en kyllä tottunut siihen itseni rääkkäämiseen, mieluummin höylään kinttuni kuin tuolla laitteella itseäni kiusaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en kyllä tottunut siihen itseni rääkkäämiseen, mieluummin höylään kinttuni kuin tuolla laitteella itseäni kiusaan.

        Sama, *ittumaisia kidutusvälineitä ei tartte jostain sosiaalisesta paineesta johtuen todellakaan sietää eikä käyttää. Se joka käyttää epilaattoria on tosissaan aivopesty naista alistavaan karvattomuuskulttuuriin.


    • Anonyymi

      Brasilialainen vahaus:))

    • Anonyymi

      Ajatelkaa nyt vaan jos olis huone, jonne menis kaikki maailman naisten pois ajamat säärikarvat ja joutusitte keskelle sitä säärikarvamerta, niin miettikää sitä karvojen paljoutta mikä siellä olisi ja koko ajan sataisi lisää säärikarvoja, jotka liejuisivat katosta alaspäin.

    • Anonyymi

      Voi kun on syntynyt säärikarvatttomana :(
      Minulle niitä vain kasva, sileät ovat ihan luonnostaan.
      Kai se sitten on kaikki mennyt tuonne tukan kasvuun, hiukset kun kasvaa kuin ruoho!
      En viitsi enää tehdä muuta niille kuin latvoja välillä tasoituttaa, ei kannata.
      Jatkuvasti saisi istua kampaajan tuolissa joten kasvakoot.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2763
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      74
      1480
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      42
      1446
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      33
      1223
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1164
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1163
    7. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1161
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1161
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1080
    Aihe