Tänään ajattelin tehdä poikkeuksen ja

Anonyymi

Yllättää rakkaan vaimoni, erikoista yllätys ajattelin tehdä jotta ludem varmasti myös yllättyy. Ajattelin tänään pestä koko huushollin.voisin aloittaa vaikka pesemällä ikkunat, vaihtaa hiukan järjestystä, imuroida, pyyhkiä puhtaaksi kaikki mahdolliset pöydät, kaapit ja muuta vastaavaa. Voisin käydä kaupassa ja valmistaa ruokaa kun hän tänään kotiin töistä väsyneenä tulee niin onpahan koti siisti ja ruokaa valmistettu sekä järjestys on erilainen kuin aamulla hänen lähtiessään töihin.

15

138

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ootko sä takiainen Nyt tossun alla vai mistä moinen idea sinulle välähti

      • Anonyymi

        En tietenkään ole. Minä Nyt haluan vain minun rakkaani. Ja kyllähän se Nyt kuitenkin aina on ollut että minä olen saanut sanoa sen viimeisen sanan ja melkeinpä aina Se on ollut, että,joo kyllä kulta.


      • Anonyymi

        Yritätkö takiainen vittuilla mulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tietenkään ole. Minä Nyt haluan vain minun rakkaani. Ja kyllähän se Nyt kuitenkin aina on ollut että minä olen saanut sanoa sen viimeisen sanan ja melkeinpä aina Se on ollut, että,joo kyllä kulta.

        🤭🤭🤭🤭🤭🤭 voi sinua takiainen 🤭🤭 oletko sinä ajatellut yllättää ludemin positiivisella tavalla, jos olet, niin suosittelen lämpimästi, että et edes yritä valmistaa itse ruokaa. ja kannattaa pyytää joku muu sisustaa , jos uutta järjestystä ajattelit tehdä.et osaa oikeasti edes sisustaa. Mutta joo imuroida osaa melkein kaikki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🤭🤭🤭🤭🤭🤭 voi sinua takiainen 🤭🤭 oletko sinä ajatellut yllättää ludemin positiivisella tavalla, jos olet, niin suosittelen lämpimästi, että et edes yritä valmistaa itse ruokaa. ja kannattaa pyytää joku muu sisustaa , jos uutta järjestystä ajattelit tehdä.et osaa oikeasti edes sisustaa. Mutta joo imuroida osaa melkein kaikki.

        En todellakaan voi pyytää ketään sisustaa meille. silloin varsinkaan ludem ei ylläty positiivisella tavalla jos joku muu nainen on vaihtamassa meillä järjestystä ja kyllä luultavasti ludem yllättyy positiivisella tavalla jos siivoan ja käyn kaupassa ja vien hänet töiden jälkeen syömää ja sitten myöhemmin hän voi valmistaa ruokaa seuraavalle päivälle valmiiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yritätkö takiainen vittuilla mulle.

        En rakkaus.vaan kertoo että mä oikeesti voin siivota vaikka joka päivä ja tehdä ihan kaikki mahdolliset koti työt.mä haluan olla ikuisesti vain sun kanssa ja haluan oikeasti pyytää anteeksi kun eilen illalla en yhtään ajatellut järkevästi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En rakkaus.vaan kertoo että mä oikeesti voin siivota vaikka joka päivä ja tehdä ihan kaikki mahdolliset koti työt.mä haluan olla ikuisesti vain sun kanssa ja haluan oikeasti pyytää anteeksi kun eilen illalla en yhtään ajatellut järkevästi

        Hyvä saat tehdä kotityöt ja mennä ruoanlaittokurssille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä saat tehdä kotityöt ja mennä ruoanlaittokurssille.

        Oikeastaan voisin kiinnostua tuosta ideasta, heti kun minä olen löytänyt jonkun jonka kanssa sitten elämääni elän suhteessa. mutta nyt minulla ei ole mitään kiirettä edes ajatella mitään uutta suhdetta jolloin tollanen olisi ollut ajan hukkaa kun aion nyt viettää todella huoletonta sinkku elämää. Sinua minä en missään nimessä huoli ikinä ihan sama mitä tunnet mustasukkaisuutta mutta en todellakaan ole enään ikinä sinulle uskollisesti.kiiitos taas kerran ja hyvästi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeastaan voisin kiinnostua tuosta ideasta, heti kun minä olen löytänyt jonkun jonka kanssa sitten elämääni elän suhteessa. mutta nyt minulla ei ole mitään kiirettä edes ajatella mitään uutta suhdetta jolloin tollanen olisi ollut ajan hukkaa kun aion nyt viettää todella huoletonta sinkku elämää. Sinua minä en missään nimessä huoli ikinä ihan sama mitä tunnet mustasukkaisuutta mutta en todellakaan ole enään ikinä sinulle uskollisesti.kiiitos taas kerran ja hyvästi

        🤭🤭🤭🤭🤭 hyvin osasit yllättää jopa minut tolla sun yllätys ero uutusella 🤭🤭🤭🤭🤭 Nyt voidaan tehdä muutakin kuin vain viettää iltaa kaveri pohjalta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeastaan voisin kiinnostua tuosta ideasta, heti kun minä olen löytänyt jonkun jonka kanssa sitten elämääni elän suhteessa. mutta nyt minulla ei ole mitään kiirettä edes ajatella mitään uutta suhdetta jolloin tollanen olisi ollut ajan hukkaa kun aion nyt viettää todella huoletonta sinkku elämää. Sinua minä en missään nimessä huoli ikinä ihan sama mitä tunnet mustasukkaisuutta mutta en todellakaan ole enään ikinä sinulle uskollisesti.kiiitos taas kerran ja hyvästi

        Olipa taas arvattavissa sinun reaktio. Taas hyvästit. Taidan luovuttaa, ei sussa taida olla miestä kuin höpisemään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olipa taas arvattavissa sinun reaktio. Taas hyvästit. Taidan luovuttaa, ei sussa taida olla miestä kuin höpisemään.

        Saat huora niin kupolii ettei edes minun vilkas mielikuvitus kykene sanoittaa sitä tulevaa tunnelmaa jonka taas kerran teit. Pidä ne kuvat ja jatka edelleen valehtelua ja kyllä nyt elän huoletta sinkku elämääni kun valitsit palstalla kirjoittaa vaikka olisit koko ajan voinu luoda uusia sivuja Googlen sivustoilla että mun luottamus on nyt tässä.ikinä et todellakaan saa anteeksi että mun piti olla palstalla vain sen takia että tämä omistaja on joku netistä otettu yhden illan juttu ja Nyt halusit tarkoituksella loukata minua ja nöyryyttää kun tiedät että halveksin tämän lafkan omistajaa ja ylläpitoa mutta voit olla varma että minä teen kaikkeni että sinäkin loukkaantunut oot


    • Anonyymi

      Joka tapauksessa me jutellaan ja aivan varmasti myös huolehdin että tämä omistaja ottaa vastuuta ihan kaikista mitä on tapahtunut tämän vuoden aikana.

    • Anonyymi

      Joko lopetat täällä palstalla kirjoittelun tai sitten suljen tämän lafkan kokonaan.valinta on sun

    • Anonyymi

      Parempi paska nurkissa ku puhdas helvetti, tuo teidän suhde vaatis jonkulaisen kuurauksen kans, juttujen lakasu maton alle ei oo kovin rakentavaa.

      • Anonyymi

        Tuu ludem huora sitten juttelemaan kanssani mieluummin kuin täällä palstalla minut jätät.ja ikinä et saa nussii kenenkään kanssa ikinä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      52
      1779
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      41
      1575
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      47
      1529
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      3
      1477
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1457
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      4
      1375
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      6
      1294
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      9
      1253
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      2
      1122
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      2
      1102
    Aihe